Bedankt voor je reactie. Ik ga niet alles citeren, maar zal punt voor punt bespreken.
Ik ken Bridge Construction Set niet, wel Bridge Builder, dus ik ga daar ook eens naar kijken. Maar je hebt wel gelijk dat dat eigenlijk in de credits zou moeten. Daar heb ik niet aan gedacht, bedankt voor het opmerken.
De totale opbrengt is zonder huidig level - dit klopt, dit is een programmeerfoutje.
Water - Ik kon eventueel meer grafische elementen invoeren maar ik heb het bewust heel simplistisch gehouden, zowel vanwege de stijl als om zo veel mogelijk de CPU-tijd te beperken.
Wat betreft prijzen van dingen, ik heb het prijzensysteem expres simpel gehouden. Dat maakt het eenvoudiger om te zien hoeveel je nog kan met het geld dat je overhebt: heb je 3.400 over, dan kun je nog 34 members plaatsen, ongeacht de lengte. Om dezelfde reden zijn joints gratis. Je hebt ze toch wel nodig, dus ik vond het overbodig om het prijzensysteem te ingewikkeld te maken. Het hele spel is niet enorm realistisch, dat was met opzet zo gedaan, dus wij vonden een realistisch prijzensysteem evengoed niet nodig. Er is dus wel over nagedacht tijdens het maken van het spel.
Je hebt wel een goed punt over de afmeting van de levels. Levels worden namelijk inderdaad groter naarmate het spel vordert. Gelukkig worden treinen ook sneller. Jouw punt zet me aan het denken want je hebt eigenlijk wel gelijk in wat je zegt. Er zijn ook kleine levels bij de latere levels, maar de meesten zijn groot. Als er een vervolg komt, kijk ik of er meer kleinere levels in kunnen komen, maar dit vervolg komt voorlopig niet. Sowieso denk ik dat als er een vervolg komt, dat het evengoed de campaign bevat uit dit spel.
Het hebben van een versnelknop is niet zinvol, aangezien vooral de simulatie veel CPU in beslag neemt en niet zozeer het tekenen. Er is wel een cheat

maar daar heb je niet zo veel aan...
Wat betreft de bediening. Ik heb drie manieren ingebouwd om van bouwmodus te wisselen. Slim genoeg ben ik vergeten om ze in het spel te vermelden. Ter informatie, je kan het toetsenbord gebruiken: J = joints, M = members, U = remove, S = start simulatie, X = beeindig simulatie, en de cheat is ook met het toetsenbord. Met rechtermuisknop kun je ook van bouwmodus wisselen.
Ik denk dat ik Bridge Construction Set ook eens ga bekijken... in elk geval bedankt voor je reactie, het is er een waar ik veel aan heb.
EDIT: uiteraard is het de bedoeling dat de speler ook zo af en toe geld overhoudt, want het is dat geld waar je je score mee ophoogt. Behalve alles uit spelen is een doel van het spel om zo veel mogelijk geld over te houden.