WERKZAAMHEDEN OPGESCHORT TOT NADER ORDER!Bij dezen bied ik mijzelf aan als componist van gamemuziek voor een breed scala aan games. Ik heb de afgelopen jaren ervaring opgedaan met het componeren van muziek voor bands, ensembles, orkesten, korte films en toneelstukken. Nu zou ik die kennis graag willen toepassen op het componeren van gamemuziek.

Overigens bied ik mijn diensten hier voor nop aan, dus wees niet bang om mij een PM te sturen of mij te mailen.

Hieronder posten mag uiteraard ook.
Wat kan ik voor jou betekenen? Ik kan een volledige soundtrack voor je maken of enkele muziekstukken afleveren. Deze kan ik in midi-formaat en MP3-formaat aanleveren. Andere bestandsindelingen zijn, in overleg, uiteraard ook mogelijk.
Hoe gaan we aan slag?Als je een opdracht voor me hebt, dan is het handig om deze op een bepaalde manier voor te leggen. Niet dat ik vastgeroest zit in een patroon, maar het is meer om ervoor te zorgen dat ik relatief snel iets aan kan leveren. Hieronder staat hoe je dat dan kunt doen:
Wees specifiek: Wat wil je hebben? Waarvoor dient het? Moet het wel of niet loopen? Is het opgewekt, snel, droevig, langzaam, luid of zacht, zwoel, etc.? Hoort het bij een character of situatie? Hoe lang moet het duren? Wanneer wil je het 't liefst hebben? (Enzovoort!

)
CREDITSVermeld mij duidelijk in de credits: Ik vind het niet erg om het voor nop te doen, maar ik wil dan wel zien dat je me duidelijk bij de credits vermeld. Meer verwacht ik niet van je.

Het mag onder de naam "Charles Belfor" of "Charles E.J. Belfor".
DEMO VEREISTHet is vanaf 17 juli 2013 de bedoeling dat men een werkende demo aanlevert, voordat ik met het componeren van muziek zal starten. Dit is om te voorkomen dat mijn muziek ergens in een la verdwijnt, omdat de game om één of andere reden tussentijds wordt geschrapt. De demo dient minimaal 50% van de game weer te geven en goede indruk geven van wat de game zal gaan worden. Ik zal de demo uiteraard even uitproberen. Nadien besluit ik of ik het verzoek in behandeling zal nemen.
Eigen werkIk kopieer geen werken van anderen. Ik kan uiteraard bepaalde muziekstukken ter inspiratie gebruiken, maar je zult uiteindelijk altijd wel iets krijgen dat in mijn eigen stijl is geschreven. Beluister de werken voor
tevreden klanten hieronder om kennis te maken met mijn stijl. Luister voor de zekerheid ook naar de voorbeelden op mijn youtube-pagina om te bepalen of ik iets voor je kan betekenen.

Je kunt er komen via
http://www.youtube.com/crimpart002
TEVREDEN KLANTEN
29632963Desperation (Mei 2013); 2 min. 51 sec. [MIDI]
Castle (Juni 2013); 4 min. [MIDI]
Ominous Forest (Juli 2013); 3 min. 47 sec. [MIDI]
Dear Friends (Juli 2013); 2 min. 42 sec. [MIDI]
Clean This World (Oktober 2013); 2 min. 48 sec. [MIDI]
Endeavour (Oktober 2013); 2 min. [MIDI]
Lux Aeterna (Oktober 2013); 2 min. 34 sec. [MIDI]
The RuneSnakeNil Volentibus Arduum (Juni 2013); 4 min. 9 sec. [MP3]
BDCgamesStudioCarpe Diem (Juli 2013); 1 min. 26 sec. [MP3]
dvdtvIndustrial (Augustus 2013); 33 sec. [MP3]
Underwater World (Augustus 2013); 38 sec. [MP3]
Total Logic (Augustus 2013); 38 sec. [MP3]
Labor Omnia Vincit Improbus (Augustus 2013); 38 sec. [MP3]
Varietas Delectat (Augustus 2013); 43 sec. [MP3]
Little Archimedes (Januari 2014); 47 sec.
chiel99Close Combat (Augustus 2013); 2 min. 5 sec. [MP3]
timdri1Polis (September 2013); 2 min. 09 sec. [MP3]
R0yallYuwa Monogatari (Oktober 2013); 52 sec. [MP3]
Dobefu Serenity (November 2013); 2 min. 10 sec. [MP3]
jesperd_1 Calamity (November 2013); 38 sec. [MP3]
Fiery Suspense (December 2013); 38 sec. [MP3]
Jbenco Epic Dodge (November 2013); 53 sec. [MP3]
Epic Dodge (menu) (February 2014); 45 sec. [MP3]
Ceymoonie Far Away From Home (December 2013); 1 min. 25 sec. [MP3]
3xZero (December 2013); 1 min. 17 sec. [MP3]
WACHTRIJ!
Gezien het feit dat ik voornamelijk in de weekenden aan composities voor jullie kan werken, moet ik een wachtrij instellen. Strakke deadlines zijn niet mogelijk, aangezien ik mijn diensten hier gratis aanbiedt. Hieronder geef ik aan hoe de planning zo ongeveer kan verlopen. Het zijn (dus) geen deadlines! Het kan best zo zijn dat ik wat eerder klaar ben; ik laat het jullie dan ook wel weten.
WERKZAAMHEDEN OPGESCHORT TOT NADER ORDER!