game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Resources (Moderators: ericlegomeer, kaasje)
| | |-+  [AAN] Muziek voor games!
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14
« vorige volgende »
Print
Advertenties

roseslayer
Gebruiker

Ik, ik ben gewoon mijzelf!

« Antwoord #60 Gepost op: 25 Juli 2013, 15:21:29 »

Hallo Crimson_Partisan,

ik vind het erg leuk dat je jezelf aanbiedt om soundtracks te maken. Ik wil deze unieke kans natuurlijk ook graag benutten. Ik maak een multiplayer RPG, niet een massive multiplayer online, maar alleen online. Het is eigenlijk hetzelfde idee als iets van: Knights and Merciants, the Settlers, ROSE (Rush On Seven Episodes) etc. De game is momenteel op het punt om de singel player helemaal aan te pakken, een goede AI erin te zetten (Ik heb een boekenserie aangeschaft  van circa 1200 pagina's aan uitleg.) Dus ik verzeker je dat ik mijn game ga uitgeven. Ik heb er ook bijna 1 jaar ingestopt. Ik weet dat je het verzoek mag afslaan omdat ik geen werkende demo wil leveren. Ik wil graag dat het in een geheel uitkomt dan dat ik kleinere delen al stuur. Het zal jammer zijn als je het afslaat hierdoor, maar je mag het afslaan als je echt niet zonder wilt werken. (Ik kan wel een screenshot sturen.)

[De aanvraag]:
Type spel: RPG, RTS, adventure, building.
Muziek nodig voor: de login menu
Formaat: MP3
Loop: Ja, het is voor de login menu, dus het zal raar zijn als het niet loopt.
Lengte: Graag kort, 1minuut tot 2 minuten max.
Soort: Graag een "stoer" RPG-style muziekje. wat echt iets spannends zegt.
Intrumenten:Graag Piano, en je mag zelf de rest erbij verzinnen.
Extra:  Graag 2 sounds geven: de begin loop dat ie opgang komt en de echte sound, zodat ik het nog beter kan achter elkaar "loopen". zodat je dat stukje dat ie opgang komt niet heletijd hoeft te horen als de echte sound is afgelopen.
Voorbeelden: http://www.youtube.com/watch?v=dTd7hI27jQ4,

« Laatste verandering: 25 Juli 2013, 15:27:28 door roseslayer »

Naar boven Gelogd

Crimson_Partisan
Gebruiker

« Antwoord #61 Gepost op: 27 Juli 2013, 18:30:39 »

Graag in mp3 Knipoog

Ehm ik ga morgen even opnieuw filmpen zodat je een beter beeld krijgt! Of heb je android dan stuur ik je een APK?

Ik heb het filmpje ontvangen en bekeken. Ik zal dit weekend nog de beslissing nemen. Gemoedelijk Maak je maar geen zorgen; 'k Ben de moeilijkste niet. Tong

Hallo Crimson_Partisan,

ik vind het erg leuk dat je jezelf aanbiedt om soundtracks te maken. Ik wil deze unieke kans natuurlijk ook graag benutten. Ik maak een multiplayer RPG, niet een massive multiplayer online, maar alleen online. Het is eigenlijk hetzelfde idee als iets van: Knights and Merciants, the Settlers, ROSE (Rush On Seven Episodes) etc. De game is momenteel op het punt om de singel player helemaal aan te pakken, een goede AI erin te zetten (Ik heb een boekenserie aangeschaft  van circa 1200 pagina's aan uitleg.) Dus ik verzeker je dat ik mijn game ga uitgeven. Ik heb er ook bijna 1 jaar ingestopt. Ik weet dat je het verzoek mag afslaan omdat ik geen werkende demo wil leveren. Ik wil graag dat het in een geheel uitkomt dan dat ik kleinere delen al stuur. Het zal jammer zijn als je het afslaat hierdoor, maar je mag het afslaan als je echt niet zonder wilt werken. (Ik kan wel een screenshot sturen.)

[De aanvraag]:
Type spel: RPG, RTS, adventure, building.
Muziek nodig voor: de login menu
Formaat: MP3
Loop: Ja, het is voor de login menu, dus het zal raar zijn als het niet loopt.
Lengte: Graag kort, 1minuut tot 2 minuten max.
Soort: Graag een "stoer" RPG-style muziekje. wat echt iets spannends zegt.
Intrumenten:Graag Piano, en je mag zelf de rest erbij verzinnen.
Extra:  Graag 2 sounds geven: de begin loop dat ie opgang komt en de echte sound, zodat ik het nog beter kan achter elkaar "loopen". zodat je dat stukje dat ie opgang komt niet heletijd hoeft te horen als de echte sound is afgelopen.
Voorbeelden: http://www.youtube.com/watch?v=dTd7hI27jQ4,

Ik kan aan je verhaal aflezen dat je wel (enigszins) gedreven bent. Ik wil je daarom alleen al best verder helpen, maar helaas heb ik de regel niet voor niets ingesteld. Het probleem is immers dat een intentieverklaring ook niet altijd alles zegt. Ik weet niet of jij de game tot een goed einde zal weten te brengen. Nu ben ik niet de moeilijkste. Ik kan je verzoek al in behandeling nemen, maar op een (veel) latere datum pas uit gaan voeren. Dat houdt in dat je voorlopig een plaats in de wachtrij zult krijgen, maar dan alleen dan wel met de voorwaarde dat iedereen die wel al een demo kan aanleveren wel voorrang krijgt. Tegen de tijd dat je aan de beurt bent, verwacht ik wel dat je meer kunt aanleveren dan alleen screenshots. De screenshots zou ik overigens al wel willen hebben, voor zover die al voorhanden zijn. Mocht er over enige tijd geen demo verschijnen, dan zal ik het verzoek niet in uitvoeren. Je mag uiteraard in plaats van een demo video-opnames van jouw spel leveren, als je je daar wat beter bij voelt. Gemoedelijk Ik hoop dat je wat aan deze tegemoetkoming zult hebben. Laat maar weten. Gemoedelijk

MEDEDELING
Het nieuwste muziekstuk voor het spel van 29632963 is nu ook af. Dit muziekstuk is te beluisteren via http://www.charles-belfor.com/Music/DearFriends.mid . Het draagt de titel "Dear Friends". Ik hoop dat 't in de smaak zal vallen. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

29632963
Gebruiker

« Antwoord #62 Gepost op: 28 Juli 2013, 12:10:09 »

enorm bedankt voor de 2 muziekjes Blij
ik ben echt blij om hier iemand te zien met zoveel ervaring en ben er heel tevreden mee.
kan je later opnieuw juist nog is downloadlink geven ?

nog hulp nodig met volgende topics
game maker server
http://www.game-maker.nl/forums/topic,86241.0
Naar boven Gelogd

GameMotion
Gebruiker

Kirby jwz

« Antwoord #63 Gepost op: 28 Juli 2013, 15:17:20 »

Sorry verkeerde topic  Facepalm

« Laatste verandering: 28 Juli 2013, 15:19:09 door GameMotion »
Naar boven Gelogd

Crimson_Partisan
Gebruiker

« Antwoord #64 Gepost op: 28 Juli 2013, 16:20:52 »

enorm bedankt voor de 2 muziekjes Blij
ik ben echt blij om hier iemand te zien met zoveel ervaring en ben er heel tevreden mee.
kan je later opnieuw juist nog is downloadlink geven ?

Graag gedaan. Gemoedelijk Ik heb de downloadlink al via een PM naar je gestuurd. Gemoedelijk

Sorry verkeerde topic  Facepalm

Geen probleem. Kan gebeuren. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

GameMotion
Gebruiker

Kirby jwz

« Antwoord #65 Gepost op: 28 Juli 2013, 16:24:17 »

Kun jij trouwens goede muziek maken voor een Cartoon Platform met Aliens of een topdown oorlog spelletje?

Naar boven Gelogd

Crimson_Partisan
Gebruiker

« Antwoord #66 Gepost op: 28 Juli 2013, 16:40:05 »

Kun jij trouwens goede muziek maken voor een Cartoon Platform met Aliens of een topdown oorlog spelletje?

Op zich kan dat wel. Heb je al een (zo volledig mogelijke) demo of video paraat? Het is namelijk de bedoeling dat men die vanaf 17 juli 2013 aan moet leveren. Voornamelijk om te voorkomen dat ik muziek componeer voor een game die nooit uit zal komen. Gemoedelijk Laat maar weten of je al wat hebt.

Naar boven Gelogd

GameMotion
Gebruiker

Kirby jwz

« Antwoord #67 Gepost op: 28 Juli 2013, 16:44:12 »

Ja, dat dacht ik al daarom vroeg ok even of je het kon en vraag ik verder nog even niks aan. Eerst die game(s) maar eens fixen

Naar boven Gelogd

Crimson_Partisan
Gebruiker

« Antwoord #68 Gepost op: 28 Juli 2013, 16:51:10 »

Ja, dat dacht ik al daarom vroeg ok even of je het kon en vraag ik verder nog even niks aan. Eerst die game(s) maar eens fixen

Succes! Blij

Naar boven Gelogd

roseslayer
Gebruiker

« Antwoord #69 Gepost op: 31 Juli 2013, 17:54:19 »

Beste Crimson_Partisan, bedankt voor de reactie:
Ik kan aan je verhaal aflezen dat je wel (enigszins) gedreven bent. Ik wil je daarom alleen al best verder helpen, maar helaas heb ik de regel niet voor niets ingesteld. Het probleem is immers dat een intentieverklaring ook niet altijd alles zegt. Ik weet niet of jij de game tot een goed einde zal weten te brengen. Nu ben ik niet de moeilijkste. Ik kan je verzoek al in behandeling nemen, maar op een (veel) latere datum pas uit gaan voeren. Dat houdt in dat je voorlopig een plaats in de wachtrij zult krijgen, maar dan alleen dan wel met de voorwaarde dat iedereen die wel al een demo kan aanleveren wel voorrang krijgt. Tegen de tijd dat je aan de beurt bent, verwacht ik wel dat je meer kunt aanleveren dan alleen screenshots. De screenshots zou ik overigens al wel willen hebben, voor zover die al voorhanden zijn. Mocht er over enige tijd geen demo verschijnen, dan zal ik het verzoek niet in uitvoeren. Je mag uiteraard in plaats van een demo video-opnames van jouw spel leveren, als je je daar wat beter bij voelt. Gemoedelijk Ik hoop dat je wat aan deze tegemoetkoming zult hebben. Laat maar weten. Gemoedelijk

Ik kan nu screenshots leveren van het spel en de menu, ik heb de naam ook al verzonnen: "Fundamentum" (Fundering in het Latijn). Het spel gaat nl. over het maken van een stad en daarom was dit een passende naam. Ik verstuur de screenshots wel per een Persoonlijke Mail. Gelukkig kan je aan mijn aanvraag zien dat ik erg gedreven ben tot het maken van dit spel. En dat je tijd eraan wilt besteden voor mij vind ik echt geweldig. Dus bedankt voor alles alvast.

[EDIT AANVRAAG:]
http://www.youtube.com/watch?v=id16jH2Mlas
ik vind deze intro style geweldig, als het kan ook een deuntje (wel iets vrolijker) erdoorheen waarmee ik de titel van het spel omhoog en omlaag kan bewegen (en van helemeaal onderaan naar boven als intro). Dat zou ik geweldig vinden!

-RoseSlayer

« Laatste verandering: 31 Juli 2013, 18:08:18 door roseslayer »

Naar boven Gelogd

Lucas De Smet
Gebruiker

Geblokkeerd!

Error 404

« Antwoord #70 Gepost op: 31 Juli 2013, 21:14:55 »

ik benoem je tot basiscomponist van mijn game.

Belley's Adventure (Release:in augustus.) - EGA (Van Red Owl Games)

Naar boven Gelogd

roseslayer
Gebruiker

« Antwoord #71 Gepost op: 31 Juli 2013, 22:19:07 »

Crimson_Partisan,

als het mogelijk is maak het dan een .wav. Als het kan dan zou ik dat erg prettig vinden, anders kijk ik wel of er een .MP3 -> .WAV compiler is en het het gewenste geluid behoudt.

-RoseSlayer

Naar boven Gelogd

Crimson_Partisan
Gebruiker

« Antwoord #72 Gepost op: 2 Augustus 2013, 10:48:02 »

Beste Crimson_Partisan, bedankt voor de reactie:
Ik kan nu screenshots leveren van het spel en de menu, ik heb de naam ook al verzonnen: "Fundamentum" (Fundering in het Latijn). Het spel gaat nl. over het maken van een stad en daarom was dit een passende naam. Ik verstuur de screenshots wel per een Persoonlijke Mail. Gelukkig kan je aan mijn aanvraag zien dat ik erg gedreven ben tot het maken van dit spel. En dat je tijd eraan wilt besteden voor mij vind ik echt geweldig. Dus bedankt voor alles alvast.

[EDIT AANVRAAG:]
http://www.youtube.com/watch?v=id16jH2Mlas
ik vind deze intro style geweldig, als het kan ook een deuntje (wel iets vrolijker) erdoorheen waarmee ik de titel van het spel omhoog en omlaag kan bewegen (en van helemeaal onderaan naar boven als intro). Dat zou ik geweldig vinden!

-RoseSlayer

Bedankt voor de screenshots. Ik wil je er nog wel op wijzen, dat het verzenden van alleen screenshots niet voldoende is. Ik verwacht nog steeds op zn minst t.z.t. een demo of een video-opname van jouw spel. Bovendien is bedoeling van het spel mij niet helemaal duidelijk geworden uit de screenshots; ze lijken niet te stroken met de door jouw gegeven omschrijving van het spel. Zou je nog duidelijkere screenshots willen sturen? Alvast bedankt. Ik laat je nog wel op de lijst staan, maar zal er voorlopig nog geen tijd aan besteden.

Crimson_Partisan,

als het mogelijk is maak het dan een .wav. Als het kan dan zou ik dat erg prettig vinden, anders kijk ik wel of er een .MP3 -> .WAV compiler is en het het gewenste geluid behoudt.

-RoseSlayer

Uiteraard kan ik het bestand t.z.t. in wav-formaat leveren.

ik benoem je tot basiscomponist van mijn game.

Eerlijk gezegd moest ik een beetje lachen toen ik dit bericht zag. Je bedoelt het waarschijnlijk niet zo kwaad, maar dit besluit is nogal aan de eenzijdige kant. Immers heb ik nog geen toezegging gedaan. Tong Ik wil best meewerken, zolang je een werkende demo kunt blijven leveren. Demo's inclusief de levels waarvoor ik eventueel muziek zou moeten schrijven. Ik zie ze wel verschijnen. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Lucas De Smet
Gebruiker

Geblokkeerd!

Error 404

« Antwoord #73 Gepost op: 9 Augustus 2013, 19:25:13 »

Eerlijk gezegd moest ik een beetje lachen toen ik dit bericht zag. Je bedoelt het waarschijnlijk niet zo kwaad, maar dit besluit is nogal aan de eenzijdige kant. Immers heb ik nog geen toezegging gedaan. Tong Ik wil best meewerken, zolang je een werkende demo kunt blijven leveren. Demo's inclusief de levels waarvoor ik eventueel muziek zou moeten schrijven. Ik zie ze wel verschijnen. Gemoedelijk
Ik zal de demo's leveren via PM
Lucas

Belley's Adventure (Release:in augustus.) - EGA (Van Red Owl Games)

Naar boven Gelogd

Crimson_Partisan
Gebruiker

« Antwoord #74 Gepost op: 11 Augustus 2013, 19:47:45 »

Ik zal de demo's leveren via PM
Lucas

Mooi zo!  Blij

MEDEDELING
De muziekstukken voor de games van chiel99 en dvdtv zijn af.

Close Combat voor chiel99
Industrial & Underwater World voor dvdtv

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ga naar: