game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Resources (Moderators: ericlegomeer, kaasje)
| | |-+  [AAN] Muziek voor games!
Pagina's: [1] 2 3 ... 14
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Crimson_Partisan
Gebruiker

« Gepost op: 18 Mei 2013, 20:10:26 »

WERKZAAMHEDEN OPGESCHORT TOT NADER ORDER!

Bij dezen bied ik mijzelf aan als componist van gamemuziek voor een breed scala aan games. Ik heb de afgelopen jaren ervaring opgedaan met het componeren van muziek voor bands, ensembles, orkesten, korte films en toneelstukken. Nu zou ik die kennis graag willen toepassen op het componeren van gamemuziek. Blij Overigens bied ik mijn diensten hier voor nop aan, dus wees niet bang om mij een PM te sturen of mij te mailen. Gemoedelijk Hieronder posten mag uiteraard ook. Gemoedelijk

Wat kan ik voor jou betekenen?
Ik kan een volledige soundtrack voor je maken of enkele muziekstukken afleveren. Deze kan ik in midi-formaat en MP3-formaat aanleveren. Andere bestandsindelingen zijn, in overleg, uiteraard ook mogelijk.

Hoe gaan we aan slag?
Als je een opdracht voor me hebt, dan is het handig om deze op een bepaalde manier voor te leggen. Niet dat ik vastgeroest zit in een patroon, maar het is meer om ervoor te zorgen dat ik relatief snel iets aan kan leveren. Hieronder staat hoe je dat dan kunt doen:

Wees specifiek: Wat wil je hebben? Waarvoor dient het? Moet het wel of niet loopen? Is het opgewekt, snel, droevig, langzaam, luid of zacht, zwoel, etc.? Hoort het bij een character of situatie? Hoe lang moet het duren? Wanneer wil je het 't liefst hebben? (Enzovoort! Blij)

CREDITS
Vermeld mij duidelijk in de credits: Ik vind het niet erg om het voor nop te doen, maar ik wil dan wel zien dat je me duidelijk bij de credits vermeld. Meer verwacht ik niet van je. Gemoedelijk Het mag onder de naam "Charles Belfor" of "Charles E.J. Belfor".

DEMO VEREIST
Het is vanaf 17 juli 2013 de bedoeling dat men een werkende demo aanlevert, voordat ik met het componeren van muziek zal starten. Dit is om te voorkomen dat mijn muziek ergens in een la verdwijnt, omdat de game om één of andere reden tussentijds wordt geschrapt. De demo dient minimaal 50% van de game weer te geven en goede indruk geven van wat de game zal gaan worden. Ik zal de demo uiteraard even uitproberen. Nadien besluit ik of ik het verzoek in behandeling zal nemen. Gemoedelijk

Eigen werk
Ik kopieer geen werken van anderen. Ik kan uiteraard bepaalde muziekstukken ter inspiratie gebruiken, maar je zult uiteindelijk altijd wel iets krijgen dat in mijn eigen stijl is geschreven. Beluister de werken voor tevreden klanten hieronder om kennis te maken met mijn stijl. Luister voor de zekerheid ook naar de voorbeelden op mijn youtube-pagina om te bepalen of ik iets voor je kan betekenen. Gemoedelijk Je kunt er komen via http://www.youtube.com/crimpart002

TEVREDEN KLANTEN
29632963
Desperation (Mei 2013); 2 min. 51 sec. [MIDI]
Castle (Juni 2013); 4 min. [MIDI]
Ominous Forest (Juli 2013); 3 min. 47 sec. [MIDI]
Dear Friends (Juli 2013); 2 min. 42 sec. [MIDI]
Clean This World (Oktober 2013); 2 min. 48 sec. [MIDI]
Endeavour (Oktober 2013); 2 min. [MIDI]
Lux Aeterna (Oktober 2013); 2 min. 34 sec. [MIDI]

The RuneSnake
Nil Volentibus Arduum (Juni 2013); 4 min. 9 sec. [MP3]

BDCgamesStudio
Carpe Diem (Juli 2013); 1 min. 26 sec. [MP3]

dvdtv
Industrial (Augustus 2013); 33 sec. [MP3]
Underwater World (Augustus 2013); 38 sec. [MP3]
Total Logic (Augustus 2013); 38 sec. [MP3]
Labor Omnia Vincit Improbus (Augustus 2013); 38 sec. [MP3]
Varietas Delectat (Augustus 2013); 43 sec. [MP3]
Little Archimedes (Januari 2014); 47 sec.

chiel99
Close Combat (Augustus 2013); 2 min. 5 sec. [MP3]

timdri1
Polis (September 2013); 2 min. 09 sec. [MP3]

R0yall
Yuwa Monogatari (Oktober 2013); 52 sec. [MP3]

Dobefu
Serenity (November 2013); 2 min. 10 sec. [MP3]

jesperd_1
Calamity (November 2013); 38 sec. [MP3]
Fiery Suspense (December 2013); 38 sec. [MP3]

Jbenco
Epic Dodge (November 2013); 53 sec. [MP3]
Epic Dodge (menu) (February 2014); 45 sec. [MP3]

Ceymoonie
Far Away From Home (December 2013); 1 min. 25 sec. [MP3]
3xZero (December 2013); 1 min. 17 sec. [MP3]

WACHTRIJ!
Gezien het feit dat ik voornamelijk in de weekenden aan composities voor jullie kan werken, moet ik een wachtrij instellen. Strakke deadlines zijn niet mogelijk, aangezien ik mijn diensten hier gratis aanbiedt. Hieronder geef ik aan hoe de planning zo ongeveer kan verlopen. Het zijn (dus) geen deadlines! Het kan best zo zijn dat ik wat eerder klaar ben; ik laat het jullie dan ook wel weten. Gemoedelijk

WERKZAAMHEDEN OPGESCHORT TOT NADER ORDER!

« Laatste verandering: 26 Maart 2014, 17:39:13 door Crimson_Partisan »

Naar boven Gelogd

29632963
Gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 20 Mei 2013, 16:19:33 »

hey

leuk dat je muziek aanbied das vaak een probleem :p
zelf ben ik er niet goed in maar ik ben wel op zoek naar muziek.
wat info (ik ga proberen zoveel mogelijk info te geven)
het game gaat over een jongen die aangevallen word door een andere vampier. op dat moment komt iemand om hem te helpen (deze dood de vampier die hem beet)
later word hij wakker in een kasteel (hier begint de speler)
er word hem uitgelegt dat hij een vampier geworden is. en hij de keuze zelf maakt of hij vampier wilt zijn of nog steeds mens. echter zal hij nooit veranderen maar hij kiest er wel voor of hij mensen vermoort of gewoon zichzelf voed met dieren etc.
hierdoor verandert zijn leven en zal hij later ook te weten komen dat niet enkel vampiren bestaan maar ook weerwolven en andere mythes.
aangezien het begint in een kasteel (huis van de vampieren) zou het mss handig zijn om daar muziek voor te hebben.
het probleem is dat ik zelf echt slecht ben met muziek dus ik hoop dat je wat kunt helpen ?
in het kasteel word niet meteen gevochten dus het moet geen battle stijl muziek zijn.
ook zoek ik een muziek voor het main menu
(aangezien het main menu af is kan ik daarvan wel al een screenshot laten zien ?)

credits krijg je uiteraard
ook mag je de tijd nemen om eraan te werken.
het is niet dat er een deadline is dus voor mij is het geen probleem

nog hulp nodig met volgende topics
game maker server
http://www.game-maker.nl/forums/topic,86241.0
Naar boven Gelogd

Crimson_Partisan
Gebruiker

« Antwoord #2 Gepost op: 21 Mei 2013, 18:37:37 »

hey

leuk dat je muziek aanbied das vaak een probleem :p
zelf ben ik er niet goed in maar ik ben wel op zoek naar muziek.
wat info (ik ga proberen zoveel mogelijk info te geven)
het game gaat over een jongen die aangevallen word door een andere vampier. op dat moment komt iemand om hem te helpen (deze dood de vampier die hem beet)
later word hij wakker in een kasteel (hier begint de speler)
er word hem uitgelegt dat hij een vampier geworden is. en hij de keuze zelf maakt of hij vampier wilt zijn of nog steeds mens. echter zal hij nooit veranderen maar hij kiest er wel voor of hij mensen vermoort of gewoon zichzelf voed met dieren etc.
hierdoor verandert zijn leven en zal hij later ook te weten komen dat niet enkel vampiren bestaan maar ook weerwolven en andere mythes.
aangezien het begint in een kasteel (huis van de vampieren) zou het mss handig zijn om daar muziek voor te hebben.
het probleem is dat ik zelf echt slecht ben met muziek dus ik hoop dat je wat kunt helpen ?
in het kasteel word niet meteen gevochten dus het moet geen battle stijl muziek zijn.
ook zoek ik een muziek voor het main menu
(aangezien het main menu af is kan ik daarvan wel al een screenshot laten zien ?)

credits krijg je uiteraard
ook mag je de tijd nemen om eraan te werken.
het is niet dat er een deadline is dus voor mij is het geen probleem

Bedankt voor het eerste bericht en daarmee de vuurdoop. Het lijkt me wel leuk om hiermee aan de slag te gaan. Heb je misschien al wat beeldmateriaal/screenshots die ik kan gebruiken als inspiratie? Je mag ook afbeeldingen aanleveren die weergeven wat de sfeer van jouw spel is, maar niets met jouw spel te maken hebben.

Op zich heb ik al een beeld van wat je wilt hebben. Mijn vermoeden is dat muziek voor een "duister" kasteel is. Klopt dat? Ik kan er wel mee uit de voeten, hoor. Ik heb stiekem al een duister thema in mijn hoofd. Het zou mij zeker helpen als je een screenshot kunt maken van je main menu, zodat ik weet hoe die in elkaar steekt. Gemoedelijk

Wil je het trouwens in midi of mp3-formaat? Laat maar weten. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

29632963
Gebruiker

« Antwoord #3 Gepost op: 23 Mei 2013, 13:10:24 »

tuurlijk
zo ziet mijn main menu eruit

dit is de player sprite

http://sta.sh/02ghxkynhw7s

het was eerst bedoelt voor de wedstrijd maar ik ga het op mijn gemak doen aangezien ik er teveel bijwil :p en idd het kasteel mag een duister thema hebben of toch wel een duistere sfeer.
de 2 characters die je ziet zijn de meest belangrijkste
de jongen de hoofdspeler (die word vampier)
en het meisje (die sprite moet ik nog ontwerpen) zij blijkt later een weerwolf te zijn vandaar dat je haar ziet zonder kleren maar 100% duidelijk is het niet vanwegen het haar dat voor haar lichaam hangt :p

« Laatste verandering: 23 Mei 2013, 13:20:45 door 29632963 »

game maker server
Naar boven Gelogd

The RuneSnake
Gebruiker

« Antwoord #4 Gepost op: 23 Mei 2013, 14:22:25 »

Hallo, welkom op het NGMC!

Ik ben TheRuneSnake, en ik ben al bijna een jaar bezig met het maken van een MMORPG. De game heet Imporo Almiya. De ontwikkeling schiet niet echt op, door slechte planning en vele tegenslagen zijn wij eigenlijk nog maar op het begin. Er zijn al veel eerdere versies geweest. Het gaat om een online game, waar je naast spannende gevechten en het doen van mooie quests ook nog eens skills kan trainen, een huis kan bouwen en zelfs de wereld over kan nemen. In het vorige geflopte versies hebben we wel muziek gehad, maar ik vind deze muziek zelf niet uitdagend genoeg. Deze muziek ga ik op andere momenten in de game terug laten komen.
Toen ik jouw muziek hoorde dacht ik: Wow, en dat gratis! Ik lijkt wel opgenomen met een orkest, prachtig. Ik zoek een main thema voor mijn game. Het moet mensen aanmoedigen om te vechten. Ik zal graag iets van een herkenbare melodie willen die zich steeds weer herhaald. Dit is een goed voorbeeld van zo'n melodie: http://www.youtube.com/watch?v=VaYy9d8PJC4. Het moet middeleeuws klinken, ongeveer net zoals het liedje dat ik gaf als voorbeeld. Als het mogelijk is, wil ik graag muziek die echt klinkt, geen computer geluidjes.  Ik wil de muziek graag mp3, de lengte tussen de 2 en 3 minuten denk ik, dit maakt mij echter niet zoveel uit. Ik wil graag dat de muziek achter elkaar gedraaid kan worden, geen loop, maar ook geen lelijke overgang. Een screenshot(Let niet op het popetje en het tekstwolkje)

TR

Naar boven Gelogd

GameMotion
Gebruiker

Kirby jwz

« Antwoord #5 Gepost op: 23 Mei 2013, 16:40:31 »

Doe voor mij maar wat muziek, het is een adventure dat zich afspeeld op een eiland er zitten 5 bosslevels in die van makkelijk naar moeilijk gaan, dus als je wat muziek kan maken? Top! Als je nog info mist stuur dan maar een pb of reageer op dit bericht.

Naar boven Gelogd

29632963
Gebruiker

« Antwoord #6 Gepost op: 23 Mei 2013, 23:44:11 »

o ja ik ben vergeten te zeggen in welk formaat het moest
je mag het in midi doen. en als het mogelijk is loop maken + toch wel minimum 1 minuut zodat er afwisseling inzit Gemoedelijk je mag het tot 7-8 minuten maken ... zo lang je zelf wilt (maar liefst zeker niet korter als 1 minuut) omdat dan meestal de muziek bij vele snel verveeld na een paar minuten dat te horen .

ik ben echt blij dat je het wilt doen en kijk zeker uit naar wat je gaat maken Blij

game maker server
Naar boven Gelogd

Crimson_Partisan
Gebruiker

« Antwoord #7 Gepost op: 25 Mei 2013, 12:10:29 »

o ja ik ben vergeten te zeggen in welk formaat het moest
je mag het in midi doen. en als het mogelijk is loop maken + toch wel minimum 1 minuut zodat er afwisseling inzit Gemoedelijk je mag het tot 7-8 minuten maken ... zo lang je zelf wilt (maar liefst zeker niet korter als 1 minuut) omdat dan meestal de muziek bij vele snel verveeld na een paar minuten dat te horen .

ik ben echt blij dat je het wilt doen en kijk zeker uit naar wat je gaat maken Blij

Bedankt voor de aanvullende info. Gemoedelijk Ik heb alvast een eerste versie gemaakt van het "main menu" thema. Voor het gemak heb ik 't zelf de titel "Desperation" meegegeven. Je kunt het bestand vinden via: http://www.charles-belfor.com/Music/Desperation.mid Laat maar weten of het voor je gevoel een beetje past.  Gemoedelijk Het stuk is nu 2m 51s lang, maar je kunt 'm rustig langer maken door het te loopen.

Naar boven Gelogd

The RuneSnake
Gebruiker

« Antwoord #8 Gepost op: 25 Mei 2013, 12:32:34 »

Het klinkt goed!

TR

Naar boven Gelogd

exsploding skeleton
Gebruiker

bezig met 3D!

« Antwoord #9 Gepost op: 25 Mei 2013, 12:52:24 »

kan je ook voor mij iets componeren? Gemoedelijk
ik heb een muziekje nodig tijdens het spelen
mijn spel is een platform shooter game
ik denk dat mp3 formaat goed is
in het begin van het liedje moeten de tonen zacht naar luid gaan (in componisten term: crescendo)het liedje moet een precies klinken als iets ontmoedigend (alsof alle hoop verloren is)
formaat: mp3
verhaal van mijn spel:
je bent een zwart mannetje
de andere kleuren (bv rood geel enzo.) haten je.
ze hebben pixels gemaakt die alles wat zwart is opeten
jij bent de laatste overlevende van je ras
met een geweer moet je proberen de kleuren
te doden en je ras weer levend te krijgen.
Style van muziek: pixelachtig ( als pixelachtig niet gaat doe dan iets met een piano)
als je wil kan je ook een partituur sturen (als je er 1 gaat maken)
ik ben namelijk zelf een goede pianist maar componeren gaat moeilijk
je krijgt wel credits.

« Laatste verandering: 25 Mei 2013, 12:54:47 door exsploding skeleton »

GA NAAR MIJN WEBSITE

http://greenlampproductions.webs.com/

Knipoog Knipoog Knipoog
Naar boven Gelogd

29632963
Gebruiker

« Antwoord #10 Gepost op: 25 Mei 2013, 18:43:53 »

Bedankt voor de aanvullende info. Gemoedelijk Ik heb alvast een eerste versie gemaakt van het "main menu" thema. Voor het gemak heb ik 't zelf de titel "Desperation" meegegeven. Je kunt het bestand vinden via: http://www.charles-belfor.com/Music/Desperation.mid Laat maar weten of het voor je gevoel een beetje past.  Gemoedelijk Het stuk is nu 2m 51s lang, maar je kunt 'm rustig langer maken door het te loopen.

hey enorm bedankt voor het muziekje voor het main menu.
het is leuk en er zit afwisseling in wat nodig is. is het loopable van het einde naar opnieuw begin of niet ? ik ben echt benieuwt naar de andere muziek Verrast
ik ben blij dat ik dit aan jou gevraagt heb en je komt zeker en vast in credit list Gemoedelijk

game maker server
Naar boven Gelogd

GameMotion
Gebruiker

Kirby jwz

« Antwoord #11 Gepost op: 25 Mei 2013, 22:13:55 »

Laat mijn eerste post maar zitten, kun je wat oorlog/battle muziek composeren?

Type spel: Oorlog
Muziek nodig voor: Menu en ingame
Formaat: MIDI
Loop: Ja, graag
Lengte: Maakt niet zo veel uit, maar hou het onder de 5 MB

In het menu is de muziek nog rustig en ingame meer actie!

Alvast bedankt,

Julian

Naar boven Gelogd

draak1400
Gebruiker

noem me draak of draak een vier nul nul

« Antwoord #12 Gepost op: 26 Mei 2013, 16:00:52 »

Misschien is het handig om een wachtrij te maken , anders staat dit topic straks vol met 10 aanvragen en dan gaan ze zeuren waar het blijft  Knipoog

Omdat te voorkomen kan je beter zeggen dan je de eerste 3 eerst afwerkt en dan weer nieuwe doet.

Dragon Drago Drag Dra Draa Draak
Naar boven Gelogd

Crimson_Partisan
Gebruiker

« Antwoord #13 Gepost op: 26 Mei 2013, 16:10:33 »

Misschien is het handig om een wachtrij te maken , anders staat dit topic straks vol met 10 aanvragen en dan gaan ze zeuren waar het blijft  Knipoog

Omdat te voorkomen kan je beter zeggen dan je de eerste 3 eerst afwerkt en dan weer nieuwe doet.

Dat kan zeker geen kwaad. Vooral bij de wat langere stukken! Bedankt voor de tip. Ik werk er voornamelijk in de weekenden aan en een enkele keer doordeweeks, als ik toevallig tijd en inspiratie over heb. Gemoedelijk Ik zal wel een wachtrij in mijn eerste post plaatsen.

Naar boven Gelogd

GameMotion
Gebruiker

Kirby jwz

« Antwoord #14 Gepost op: 26 Mei 2013, 16:32:57 »

Gaat mijn aanvraag lang duren? (ben benieuwd  Gemoedelijk)

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 14
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: