game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Wedstrijden
| | |-+  GameMaker Wedstrijd #39 - uitslag bekend
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 13
« vorige volgende »
Print
Advertenties

draak1400
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2803

noem me draak of draak een vier nul nul


« Antwoord #15 Gepost op: 20 April 2013, 13:01:38 »


Diep respect voor hoe jij de sprites maakt!
(Wat is je geheim ?)


Dragon Drago Drag Dra Draa Draak
Naar boven Gelogd

The Thriforce
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2490


WWW
« Antwoord #16 Gepost op: 20 April 2013, 13:02:44 »

Wat is je geheim ?
Ik gebruik pixels Knipoog

Naar boven Gelogd

draak1400
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2803

noem me draak of draak een vier nul nul


« Antwoord #17 Gepost op: 20 April 2013, 13:05:15 »

Ik gebruik pixels Knipoog
Ik zal wel is een video willen zien , hoe jij sprite
Ik vind het echt fa*king heel mooi.

(wou dat ik zo iets kon  Treurig )

« Laatste verandering: 20 April 2013, 13:31:04 door draak1400 »

Dragon Drago Drag Dra Draa Draak
Naar boven Gelogd

Marcoscosci
Oud-moderator


Offline Offline

Berichten: 1242


« Antwoord #18 Gepost op: 20 April 2013, 13:31:46 »

Alles valt of staat met heel veel oefenen. Als je iets leuk vindt om te doen, dan steek je er vaak ook meer tijd in, en wordt je er ook steeds beter in.

De meeste programmeurs houden niet zo van spriten, dus oefenen ze het ook niet zo vaak, waardoor het vaak blijft bij blokjes en rondjes.


"De uitslag is bekend wanneer die klaar is, en hoe lang dat duurt weet niemand."
Naar boven Gelogd

draak1400
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2803

noem me draak of draak een vier nul nul


« Antwoord #19 Gepost op: 20 April 2013, 13:38:02 »

Alles valt of staat met heel veel oefenen. Als je iets leuk vindt om te doen, dan steek je er vaak ook meer tijd in, en wordt je er ook steeds beter in.

De meeste programmeurs houden niet zo van spriten, dus oefenen ze het ook niet zo vaak, waardoor het vaak blijft bij blokjes en rondjes.

Daar heb je wel een punt, maar je moet wel ergens je inspiratie vandaan halen.
Mr.Codex en The Thriforce zijn 2 voorbeelden voor mij.

Dus als ik ooit is kan zien hoe hun het sprite werk doen. Kan ik me op die manier bezig houden.
En zo dus gaan oefenen


Dragon Drago Drag Dra Draa Draak
Naar boven Gelogd

teun28
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 455

Graphics, Programmeren en Designen


« Antwoord #20 Gepost op: 20 April 2013, 13:40:09 »



Wow echt mooi, schiet zelf ook al erg op.



Naar boven Gelogd

smoothcriminal
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1048

Call me Smoothy


« Antwoord #21 Gepost op: 20 April 2013, 14:41:37 »



Hoe krijg je het voormekaar zoiets te spriten....

wat is je geheim :O

Naar boven Gelogd

Yvanis
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 690

If you kill yourself, Iíll kill you. ~Roronoa Zoro


« Antwoord #22 Gepost op: 20 April 2013, 15:09:20 »

Haha, zie hem nu pas, en gelijk ontmoedigd.... Nouja, misschien als ik probeer met mijn 'super goede' programmeerwerk iets te maken, ik nog beter wordt...  Tong. Nee, ik ga maar eens wat proberen te bedenken.

~Ilja


We zijn bijna zo ver met het maken van een aangepast thema wat de index.php verwijdert bij de eerste pageload.
Current project(s): The Captain's Last Journey - Labyrinth of Chess -
Geld Moet Rollen
Naar boven Gelogd

Perry26
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1055

Vragen over GM bij mij WEL via pm :p


« Antwoord #23 Gepost op: 20 April 2013, 15:15:44 »

 Treurig, kan niks bedenken

Naar boven Gelogd

Yvanis
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 690

If you kill yourself, Iíll kill you. ~Roronoa Zoro


« Antwoord #24 Gepost op: 20 April 2013, 15:45:32 »

Heb even nagedacht, en heb denk ik wel een leuk idee.



Je hebt een soort oude verwoeste stad, en daar zijn de gebouwen nodig aan vervangen toe. Eerst moet jij natuurlijk allemaal contracten en formuliers tekenen bij de gemeente. Dan kan de sloop beginnen. Het is de bedoeling dat je dus alles ook gaat opruimen, nieuwe gebouwen bouwt en natuurlijk er ook mensen gaat laten wonen.

Of het allemaal zo uitgebreid wordt weet ik nog niet, dat ligt allemaal aan de tijd (heb nog amper naar de deadline gekeken  Tong).

~Ilja

« Laatste verandering: 20 April 2013, 16:05:41 door Ilja010 »

We zijn bijna zo ver met het maken van een aangepast thema wat de index.php verwijdert bij de eerste pageload.
Current project(s): The Captain's Last Journey - Labyrinth of Chess -
Geld Moet Rollen
Naar boven Gelogd

Amazingcookie
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 69

I am only a man


WWW
« Antwoord #25 Gepost op: 20 April 2013, 15:53:59 »

Ik zou graag nůg een wedstrijd willen ownen  Blij maar ik heb helaas betere dingen te doen de komende maand en nog geen idee om een spel op te baseren.

Trouwens, er staan al een paar mooie screenshots hier Gemoedelijk

Succes jongens.


      
Naar boven Gelogd

Yvanis
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 690

If you kill yourself, Iíll kill you. ~Roronoa Zoro


« Antwoord #26 Gepost op: 20 April 2013, 16:48:59 »

Nou, ik heb nu ook aan een bulldozer gewerkt:



Die ga ik gebruiken voor het opruimen van vuil enzo. Ik moet nog veel meer dingen gaan maken. Het worden, als ik genoeg tijd en zin heb, ongeveer 100 sprites ofzo. (Heb nog steeds niet de deadline gekeken).

~Ilja


We zijn bijna zo ver met het maken van een aangepast thema wat de index.php verwijdert bij de eerste pageload.
Current project(s): The Captain's Last Journey - Labyrinth of Chess -
Geld Moet Rollen
Naar boven Gelogd

The Thriforce
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2490


WWW
« Antwoord #27 Gepost op: 20 April 2013, 17:33:27 »

Woohoo, ik heb een onverklaarbare bug te pakken :/
Ik zie in debug dat de variablen goalx en x verschillen maar toch doet x += 3 * sign(goalx - x); gewoon in step zonder if's eromheen niks als het object toevallig in aanraking komt met een bepaald object :/

Naar boven Gelogd

Bjarno
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 5083

Vragen over GM niet via PM.


WWW
« Antwoord #28 Gepost op: 20 April 2013, 17:35:51 »

Toch zal er waarschijnlijk wel een verklaring zijn voor deze bug Knipoog


Naar boven Gelogd

Maarten Baert
Forumbeheerder


Offline Offline

Berichten: 4942

Gelieve quote te gebruiken als je PMs beantwoordt.


WWW
« Antwoord #29 Gepost op: 20 April 2013, 17:48:05 »

Woohoo, ik heb een onverklaarbare bug te pakken :/
Ik zie in debug dat de variablen goalx en x verschillen maar toch doet x += 3 * sign(goalx - x); gewoon in step zonder if's eromheen niks als het object toevallig in aanraking komt met een bepaald object :/
Is dat andere ding toevallig solid? Gemoedelijk


Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 13
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2021 Nederlandse Game Maker Community