game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  GMX_Counter // telt lijnen code
Pagina's: [1] 2
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Hugo_Peters
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 518

Twitter @DjekStudios Facebook /DjekStudios


WWW
« Gepost op: 14 April 2013, 11:21:25 »



GMX_Counter is een kleine applicatie, gemaakt is GM 8.0, die het aantal lijnen code telt van je .GMX (GM:Studio) project!
Hij leest bestanden en telt lijnen in zowel de objects als scripts folders. Ook telt GMX_Counter eventuele extensie-scripts die bij .DLLs horen, houd daar dus rekening mee!

GMX_Counter is zo simpel als het maar kan. Selecteer de .GMX folder (je moet dubbel klikken op de map) en de magie gebeurt recht voor je!



Download:
https://mega.co.nz/#!XYVVSYZJ!EAccC1HLx7KKfIKnwANdNVc8tkBUct_7iCJXkJvjW9g


Mijn huidige project, The Runthrough, heeft 25119 lijnen code!!
Hoeveel lijnen code heeft jouw project?

« Laatste verandering: 14 April 2013, 11:27:40 door Hugo_Peters »

Naar boven Gelogd

Ruud Verbeek
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1728

miauw


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 14 April 2013, 11:35:03 »

Erik had ook al zoiets gemaakt, maar dan uitgebreider. Die liep vast op Blocked 2 (~500kB code?), dus ik ga deze ook straks proberen Gemoedelijk


A well-used door needs no oil on its hinges.
A swift-flowing stream does not grow stagnant.
A deer blends perfectly into the forest colors.
Software rots if not used.

These are great mysteries.
Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 2402


« Antwoord #2 Gepost op: 14 April 2013, 13:18:02 »

http://www.game-maker.nl/forums/topic,76902

Doet dit programma niet precies hetzelfde en nog meer?


Naar boven Gelogd

Hugo_Peters
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 518

Twitter @DjekStudios Facebook /DjekStudios


WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 14 April 2013, 13:19:52 »

http://www.game-maker.nl/forums/topic,76902

Doet dit programma niet precies hetzelfde en nog meer?
Zou kunnen, wist niet van het bestaan. GMX_Counter is in ieder geval een stuk sneller dan een XML lezer en een stuk makkelijker te gebruiken.

OMG DIT IS MIJN 500e POST


Naar boven Gelogd

Ruud Verbeek
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1728

miauw


WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 14 April 2013, 13:28:13 »

Hmmm elfduizend regels code maar? Dat valt me tegen... Tong (Blocked 2)
En toen kreeg ik een runtime error, ligt er waarschijnlijk aan dat mijn GM-projecten op mijn USB-stick staan.


A well-used door needs no oil on its hinges.
A swift-flowing stream does not grow stagnant.
A deer blends perfectly into the forest colors.
Software rots if not used.

These are great mysteries.
Naar boven Gelogd

Hugo_Peters
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 518

Twitter @DjekStudios Facebook /DjekStudios


WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 14 April 2013, 13:29:41 »

Hmmm elfduizend regels code maar? Dat valt me tegen... Tong (Blocked 2)
En toen kreeg ik een runtime error, ligt er waarschijnlijk aan dat mijn GM-projecten op mijn USB-stick staan.
Nee, de runtime error komt door de Window Dialog extensie, geen idee waarom.


Naar boven Gelogd

GameMotion
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 634

Kirby jwz


WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 14 April 2013, 13:39:25 »

Dit is niet negatief bedoeld, gewoon een vraag:

Wat heb je eraan?

Naar boven Gelogd

Hugo_Peters
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 518

Twitter @DjekStudios Facebook /DjekStudios


WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 14 April 2013, 13:41:16 »

Dit is niet negatief bedoeld, gewoon een vraag:

Wat heb je eraan?
Ehm, als je wilt weten hoeveel lijnen code je project bevat, dan kan je dit dus gebruiken... Wat zou je er anders mee moeten...


Naar boven Gelogd

GameMotion
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 634

Kirby jwz


WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 14 April 2013, 13:43:47 »

Ik dacht dat het handig was om je spel bijv. sneller te maken ofzo... of om te kijken wat er allemaal loopt terwijl je het spel speelt/start, maar misschien kan ik dit zo als ie nu is ook nog wel ooit gebruiken.

Naar boven Gelogd

Ruud Verbeek
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1728

miauw


WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 14 April 2013, 13:44:22 »

Dit is niet negatief bedoeld, gewoon een vraag:

Wat heb je eraan?
Pronken met je aantal regels code. Ik denk dat je wel ietsje meer plays krijgt als je onder de titel van het spel (in het topic) zet: "Maarliefst 25.000 regels code!" Tong


A well-used door needs no oil on its hinges.
A swift-flowing stream does not grow stagnant.
A deer blends perfectly into the forest colors.
Software rots if not used.

These are great mysteries.
Naar boven Gelogd

GameMotion
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 634

Kirby jwz


WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 14 April 2013, 13:46:27 »

Pronken met je aantal regels code. Ik denk dat je wel ietsje meer plays krijgt als je onder de titel van het spel (in het topic) zet: "Maarliefst 25.000 regels code!" Tong

Maar ook weer dat het spel slomer kan zijn of erg lang aan et downloaden is....

Naar boven Gelogd

Hugo_Peters
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 518

Twitter @DjekStudios Facebook /DjekStudios


WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 14 April 2013, 13:46:43 »

Ik dacht dat het handig was om je spel bijv. sneller te maken ofzo... of om te kijken wat er allemaal loopt terwijl je het spel speelt/start, maar misschien kan ik dit zo als ie nu is ook nog wel ooit gebruiken.
Nou dat is toch geweldig dat jij het zoals het nu is misschien ooit nog eens kan gebruiken!?

Pronken met je aantal regels code. Ik denk dat je wel ietsje meer plays krijgt als je onder de titel van het spel (in het topic) zet: "Maarliefst 25.000 regels code!" Tong
nee....?  Rolt ogen


Naar boven Gelogd

Erik Leppen
Forumbeheerder


Offline Offline

Berichten: 9655


WWW
« Antwoord #12 Gepost op: 14 April 2013, 14:12:27 »

Mwa, 17.000 regels voor Briquid, niet verkeerd Tong

Maar verder geinig programmaatje, maar niet heel bijzonder.

Ik krijg trouwens ook een runtime error op het eind, maar het lijkt erop dat je daar al van op de hoogte bent.


Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1388

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS


« Antwoord #13 Gepost op: 27 Augustus 2017, 20:40:04 »

Ik wilde dit weleens uitproberen, maar helaas, de OP is al jaren niet meer online geweest en de link doet het natuurlijk niet meer. Iemand die dit toevallig nog op zn PC heeft staan?

Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 4839


WWW
« Antwoord #14 Gepost op: 27 Augustus 2017, 20:52:39 »

Ik wilde dit weleens uitproberen, maar helaas, de OP is al jaren niet meer online geweest en de link doet het natuurlijk niet meer. Iemand die dit toevallig nog op zn PC heeft staan?
Je zou deze kunnen proberen:
http://www.game-maker.nl/forums/topic,76902

Doet dit programma niet precies hetzelfde en nog meer?

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2020 Nederlandse Game Maker Community