game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  [Source]EGA - update
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 9
« vorige volgende »
Print
Advertenties

rensieee
Gebruiker

« Antwoord #30 Gepost op: 24 Februari 2013, 11:45:04 »

Leuk spel, begint makkelijk, wordt steeds moeilijker. Op mijn eerste poging ging ik goed, maar toen ik vierde stond was ik opeens gameover, terwijl ik nog 2 levens had. Zit er een tijdslimiet op, of is dit een bug?

Naar boven Gelogd

Red Owl Games
Gebruiker

In het land der blinden is éénoog koning.

« Antwoord #31 Gepost op: 24 Februari 2013, 12:05:42 »

Als dat is wat er gebeurde is dat inderdaad een bug, want er zit geen tijdslimiet op.
Ik zal even kijken of ik het in de code kan vinden, maar dat denk ik niet. Treurig

Maar gelukkig vond je het wel een leuk spel!

Zou je het nog een keer kunnen proberen om te kijken of hetzelfde weer gebeurd?

Neem een kijkje op mijn website: Red Owl Games

Naar boven Gelogd

rensieee
Gebruiker

« Antwoord #32 Gepost op: 24 Februari 2013, 12:06:48 »

*gameface* I'll do my best.

Naar boven Gelogd

Red Owl Games
Gebruiker

« Antwoord #33 Gepost op: 24 Februari 2013, 12:09:18 »

Hihi, ik weet al wat er gebeurd is. Ik heb even de highscores bekeken, maar je staat op de tweede plek! Het is heel simpel, je hebt gewoon het spel uitgespeeld. Blij

Je krijgt dan nog 75000 punten voor ieder leven dat je over hebt, maar je bent wel "Game Over" Tong

Naar boven Gelogd

rensieee
Gebruiker

« Antwoord #34 Gepost op: 24 Februari 2013, 12:19:48 »

Hihi, ik weet al wat er gebeurd is. Ik heb even de highscores bekeken, maar je staat op de tweede plek! Het is heel simpel, je hebt gewoon het spel uitgespeeld. Blij

Je krijgt dan nog 75000 punten voor ieder leven dat je over hebt, maar je bent wel "Game Over" Tong

Is het dan niet beter om de vijanden en de spawn van de punten random te generaten? Want nu sta ik op de 1e plaats zonder een leven te verliezen, maar dat wil zeggen dat niemand mij meer in kan halen.

Naar boven Gelogd

Red Owl Games
Gebruiker

« Antwoord #35 Gepost op: 24 Februari 2013, 12:24:34 »

Zowel de vijanden als de locatie van de punten zijn volledig willekeurig.

En je kunt nog ingehaald worden, want je krijgt meer punten als je de blokjes sneller oppakt. (Wat niet heel duidelijk is aangegeven, ok, verbeterpunt voor de volgende keer Tong)

Overigens, dat heb je best wel goed gedaan. Ik had zelf het idee dat het waarschuwingssyteem het niet heel erg veel makkelijker maakte, maar misschien is dat ook wel zo en ben je gewoon heel goed Blij

Naar boven Gelogd

Red Owl Games
Gebruiker

« Antwoord #36 Gepost op: 12 Juli 2013, 22:15:22 »

Om de één of andere reden zijn alle highscores gewist.  Boos
Dit moet een fout geweest zijn in de extensie die ik ervoor heb gebruikt. (GMechanism)
Een welgemeend excuus aan iedereen die er zo zijn best op heeft gedaan om een hoge score te krijgen.

Als je kunt laten zien dat je een bepaalde score gehaald heb, kun je me een PM sturen en dan zal ik je er handmatig inzetten.

Aan de andere kant: een blanco highscorelijst betekent dat je nu eerste kunt staan. Gemoedelijk
Dus probeer het nog een keertje! Tong

Naar boven Gelogd

Kah
Gebruiker

« Antwoord #37 Gepost op: 13 Juli 2013, 00:24:27 »

Dit is de eerste keer dat ik hem speel, en guess what: "Eerste!" Euforisch alleen was de highscore zo goed als leeg  Blij

Toen het begon dacht ik "Oh dit wordt weer een standaard GameMaker arcade game", maar je hebt me echt weggeblazen, het woord wat bij me opkomt bij dit spel is: Funky !
Het was echt heel grappig om te spelen, en ik ben zo een uitwerking nog nooit eerder tegenkomen, heerlijk origineel Gemoedelijk

Finn is my alias!
Naar boven Gelogd

Master5
Gebruiker

Master5

« Antwoord #38 Gepost op: 13 Juli 2013, 09:25:26 »

270.000 punten, eerste  Extatisch
alleen ik vond dat het iets te simpel was, ik heb even getest, maar je gaat niet af als je die enemies aan de achterkant raakt of wel? ik ging alleen af toen ik het puntje ervan raakte. dus dat zou wel wat moeilijker kunnen vind ik persoonlijk. maar verder een cool spel!

work in progress
1. Minequest
Naar boven Gelogd

Red Owl Games
Gebruiker

« Antwoord #39 Gepost op: 13 Juli 2013, 10:12:36 »

Dit is de eerste keer dat ik hem speel, en guess what: "Eerste!" Euforisch alleen was de highscore zo goed als leeg  Blij
Maar toch eerste! hoera! (alhoewel je alweer van de troon bent gestoten Tong)
Toen het begon dacht ik "Oh dit wordt weer een standaard GameMaker arcade game", maar je hebt me echt weggeblazen, het woord wat bij me opkomt bij dit spel is: Funky !
Het is dat het spel al in een Best-of heeft gestaan, maar anders zou dit het citaat van een forumgebruiker worden. Tong
Bedankt voor de complimenten. Gemoedelijk

270.000 punten, eerste  Extatisch
gefeliciteerd! Blij
alleen ik vond dat het iets te simpel was, ik heb even getest, maar je gaat niet af als je die enemies aan de achterkant raakt of wel? ik ging alleen af toen ik het puntje ervan raakte. dus dat zou wel wat moeilijker kunnen vind ik persoonlijk. maar verder een cool spel!
Je wordt bij de vijanden alleen geraakt door het middelste puntje. Misschien maakt dit het inderdaad te makkelijk (in combinatie met het waarschuwingssysteem) Sowieso moet het eigenlijk gewoon oneindig doorgaan en steeds moeilijker worden, zodat goede spelers uitgedaagd blijven. Wellicht maak ik ooit nog een vervolg.
Bedankt voor je kritiek en complimenten. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker

« Antwoord #40 Gepost op: 13 Juli 2013, 15:38:59 »

Ik ga het nu spelen! Ik edit nog wel Knipoog.

-C

Edit:
Wel een beetje rommelig, maar grafisch zeker niet lelijk =)
(De motion blur is prachtig Grijns)

-C

« Laatste verandering: 13 Juli 2013, 15:42:01 door Ceymoonie »
Naar boven Gelogd

Perry26
Gebruiker

Vragen over GM bij mij WEL via pm :p

« Antwoord #41 Gepost op: 13 Juli 2013, 15:43:29 »

ik druk op spatie... hij start niet.

Naar boven Gelogd

guitarfreak
Gebruiker

« Antwoord #42 Gepost op: 13 Juli 2013, 16:22:15 »

Er moeten wel wat meer highscores komen :p Ik ben nu in één keer 1ste geworden :p

http://www.youtube.com/watch?v=M6a5ft-2DDM&feature=youtu.be
Happy Song - Kate Micucci Cover door mij!
Naar boven Gelogd

Lucas De Smet
Gebruiker

Geblokkeerd!

Error 404

« Antwoord #43 Gepost op: 13 Juli 2013, 16:24:35 »

Het spel is best leuk: leuker dan m'n Spike Run!! die een beetje daarop lijkt.
Alleen vind ik de menu niet echt mooi en het spel raakt niet volledig op het scherm.
Doe zo verder!
Ben 1ste met  374025 punten in de online klassementen!

« Laatste verandering: 13 Juli 2013, 16:42:39 door BDCgamesStudio »

Belley's Adventure (Release:in augustus.) - EGA (Van Red Owl Games)

Naar boven Gelogd

Red Owl Games
Gebruiker

« Antwoord #44 Gepost op: 13 Juli 2013, 21:07:43 »

@Ceymoonie
Wat is er precies rommelig aan? (en de motion blur kun je idd gelijk in actie zien Tong)

@Perry
Dat zou niet zo moeten zijn. Ik heb het net getest, en bij mij werkt het wel. Twijfelachtig Probeer anders binnen de game te klikken en dan weer op spatie te drukken, of druk op enter en kijk of hij dan wel start, je kunt dan later nog online highscores aanzetten.

@guitarfreak
Mmm, je bent al weer ingehaald. Tong Ik snap wat je bedoelt, misschien zou ik bij andere highscorespellen (of dus bij zo'n gewiste highscore) al een soort developer's best of wat standaard dingen als 10000 - 50000 - 100000 - 200000 moeten invoegen.

@BDCgamesStudio
Dat is nogal een compliment, dat je het spel van iemand anders beter vind dan dat van jezelf. Gemoedelijk Bedankt.
Wat vind je niet zo mooi aan het menu? De buttons, of de aanwijzingen hoe je moet selecteren?
Het spel gaat inderdaad niet automatisch fullscreen en er is ook geen optie om het wel fullscreen te zetten. Voor een vervolg of andere spellen zal ik fullscreenopties in mijn achterhoofd houden.
En gefeliciteerd! Tong

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 9
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: