game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Wedstrijden
| | |-+  Creative Game Challenge 2012-2013
Pagina's: 1 ... 135 136 [137] 138 139
« vorige volgende »
Print
Poll
Vraag: Welk spel zal de eerste prijs dit jaar winnen?
A Tale of Two Worlds   -3 (11.1%)
Blackout   -0 (0%)
Blocked 2   -1 (3.7%)
Colorless   -0 (0%)
Cosmic Postal Services   -0 (0%)
De Contactsteen   -2 (7.4%)
Encaved   -0 (0%)
Eternal Solitude   -1 (3.7%)
First Contact   -0 (0%)
Grill ‘n’ Meat   -1 (3.7%)
Jump Jump   -3 (11.1%)
Magnact   -0 (0%)
OWLS   -1 (3.7%)
PhaseLock   -0 (0%)
Professor   -0 (0%)
Red Retina   -1 (3.7%)
Roll   -1 (3.7%)
Tac’s Avontuur   -1 (3.7%)
The Contact Machine   -6 (22.2%)
Welcome to the Mansion   -6 (22.2%)
Totaal aantal stemmen: 27

Advertenties

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #2040 Gepost op: 8 Juli 2013, 00:55:58 »

Ik heb je brief ook doorgelezen. Ik vind hem wel goed zo en ben er verder helemaal mee eens.

Ik zou ook wel willen meehelpen, maar weet niet zo zeker waarmee. Wat bedoel je precies met "rol"? Beginners begeleiden in UU als GameMaker Expert? Of reclame maken op mijn school? (wat helaas niet meer mogelijk is, omdat ik nu op HBO zit)

Naar boven Gelogd

kaasje
Globale moderator

« Antwoord #2041 Gepost op: 8 Juli 2013, 01:13:05 »

Prima brief, Erik Gemoedelijk

Met rol bedoelt Erik denk ik iets als een antwoord op een vraag als: wat is voor het CGC-bestuur belangrijk om te weten over je?
Voor mij zou dat zoiets zijn als 'moderator NGMC en videoverslaggever van de CGC' of zo. Je zou ook kunnen zeggen 'enthousiast bezoeker van de CGC', of 'trouw deelnemer van de CGC'. Iets in die strekking.

ECCE QUAM SIT...
Naar boven Gelogd

SLiV
Jurylid

« Antwoord #2042 Gepost op: 8 Juli 2013, 01:59:57 »

Goede brief, Erik. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker

« Antwoord #2043 Gepost op: 8 Juli 2013, 08:49:43 »

De brief is erg duidelijk, maar ik zal ook de website van de NGMC erbij zetten.  Engel
http://www.game-maker.nl/forums/
Maar als ze dan kijken zien ze wel een antieke SMF  Emotieloos

-C

« Laatste verandering: 18 Juli 2013, 12:53:43 door Ceymoonie »
Naar boven Gelogd

Erik Leppen
Forumbeheerder

« Antwoord #2044 Gepost op: 8 Juli 2013, 12:47:16 »

Goeie tip Ceymoonie Gemoedelijk

Met "rol" doel ik met name op CGC-deelname. Niet alleen in 2012-2013, maar ook in voorgaande jaren. Of dingen die je hebt gedaan waar CGC-bestuur eventueel al weet van heeft. Ik zie het als een soort referentie voor hen. Zo van, "Pietje Puk, wie is dat?" - "maker van het spel 'Contact'" - "Oh, die."

Ik denk zelf dat moderatorschap of zelfs beheerderschap op dit forum hen niet zo veel zegt.

Videoverslaggever CGC is volgens mij alleen interessant als CGC-bestuur de video's ook krijgt. Zoals het er nu voor staat ben jij (kaasje) samen met la quiz videoverslaggever voor NGMC namelijk. Gemoedelijk En ik vraag me af hoeveel boodschap zij daar aan hebben.

Ik zou ook wel willen meehelpen, maar weet niet zo zeker waarmee.
Goede vraag. Voor mij is "hoe (waarmee) kunnen we helpen" een van de vragen die ik ze wil stellen. Wat we nu kenbaar maken is "volgens ons kunnen wij iets bijdragen". Of en hoe en waarmee we kunnen helpen, hangt volgens mij af van waarmee zij hulp nodig hebben en in hoeverre dat overlapt met wat wij kunnen.

Naar boven Gelogd

kaasje
Globale moderator

« Antwoord #2045 Gepost op: 8 Juli 2013, 13:15:34 »

Videoverslaggever CGC is volgens mij alleen interessant als CGC-bestuur de video's ook krijgt. Zoals het er nu voor staat ben jij (kaasje) samen met la quiz videoverslaggever voor NGMC namelijk. Gemoedelijk En ik vraag me af hoeveel boodschap zij daar aan hebben.
La Quiz en ik hebben op de afgelopen CGC gepraat met iemand van de communicatie van het CGC-bestuur. Ze kennen ons dus wel Knipoog
Daarnaast denk ik dat het best goed is om te laten merken dat er ook mensen zijn die, hoewel voor het CGC-bestuur onbekend, toch een hoop plezier aan de CGC beleven op hun eigen manier. Daarom vind ik bezoekers, bijvoorbeeld (waarvan het bestuur weinig heeft van 'oh, die!'), persoonlijk net zo belangrijk als deelnemers.

ECCE QUAM SIT...
Naar boven Gelogd

lucb1e
Gebruiker

« Antwoord #2046 Gepost op: 8 Juli 2013, 13:42:29 »

Goede brief inderdaad! Een opmerking:
-  Mogelijk kan door te schuiven met datums deelname aantrekkelijker worden gemaakt.
Ik denk dat dit punt redelijk overbodig is. Er zal voor iedereen een geschikte datum gezocht moeten worden wat zowel voor de UU uitkomt als voor alle middelbare scholieren in Nederland en België. Dat is niet makkelijk, maar ik denk niet dat wij veel meer kunnen bieden daarin dan dat zij ook al kunnen. Afgelopen jaar viel de planning wat ongelukkig ivm herkansingen, maar uiteindelijk heb ik niet echt van iemand gehoord dat hij niet kon komen hierdoor. Ja de vriendin van Eric, maar dat boeit de CGC niet dus met dat soort edge-cases kunnen we sowieso weinig rekening houden :p

Of reclame maken op mijn school? (wat helaas niet meer mogelijk is, omdat ik nu op HBO zit)
Als je goed met je informaticadocent van het middelbaar kon opschieten kun je daar vast nog wel contact mee opnemen. Of misschien een willekeurige andere docent die het vervolgens kan aankaarten bij het bestuur of bij de informaticadocent(en).

Maar als ze dan kijken zien ze wel een antieke SMF met een heel oud design  Emotieloos
Kan niet zeggen dat ik het zo verkeerd uit vind zien. Hypermodern nee, maar heel oud is het ook niet.

La Quiz en ik hebben op de afgelopen CGC gepraat met iemand van de communicatie van het CGC-bestuur. Ze kennen ons dus wel Knipoog
Je kunt als rol zetten "reporters die van jullie geen press pas kregen Treurig" Tong

« Laatste verandering: 8 Juli 2013, 13:53:45 door lucb1e »

Naar boven Gelogd

kaascroissant
Gebruiker

« Antwoord #2047 Gepost op: 11 Juli 2013, 20:41:01 »

Yay, geld is binnen Miauw

Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker

« Antwoord #2048 Gepost op: 11 Juli 2013, 20:42:40 »

Yay, geld is binnen Miauw
Wat gaan jullie der mee doen?

-C

Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS

« Antwoord #2049 Gepost op: 11 Juli 2013, 21:45:55 »

Wat gaan jullie der mee doen?

-C

Misschien Master module van Game Maker Studio kopen? Althans, dat zou ik doen als ik genoeg geld won Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

lambiory
Gebruiker

met wiskunde kan alles

« Antwoord #2050 Gepost op: 12 Juli 2013, 01:24:06 »

Goede brief Erik, zeer netjes in elkaar gezet. Bedankt dat je dit namens ons hebt geschreven! Gemoedelijk

Echter, één klein ding zit me dwars: het woord "datums". Is dat expres zo gedaan? Het is niet fout, maar niet zo mooi Tong

Naar boven Gelogd

lucb1e
Gebruiker

« Antwoord #2051 Gepost op: 12 Juli 2013, 11:38:05 »

Ik vind, zeker nu het vaak over informatie als "data" gaat, het woord datums toch duidelijker dan data in veel gevallen. Het klinkt wat duurder, maar gaat iets ten koste van duidelijkheid... Het maakt me niet veel uit, maar persoonlijk zou ik het dus toch bij datums houden in de meeste gevallen.

Naar boven Gelogd

Lucas De Smet
Gebruiker

Geblokkeerd!

Error 404

« Antwoord #2052 Gepost op: 16 Juli 2013, 23:13:24 »

Ik doe ooit ns mee.

Belley's Adventure (Release:in augustus.) - EGA (Van Red Owl Games)

Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

« Antwoord #2053 Gepost op: 17 Juli 2013, 02:34:04 »

Ik heb een paar dagen geleden een PM gestuurd met mijn 'handtekening'.

Is de brief inmiddels al opgestuurd, of zijn er nog andere plannen? Niet dat er haast is of zo. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Erik Leppen
Forumbeheerder

« Antwoord #2054 Gepost op: 17 Juli 2013, 09:11:31 »

Ik zal er eens de tijd voor nemen. Heb op de PB's ook nog niet gereageerd, die heb je ook nog te goed Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 135 136 [137] 138 139
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: