game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Wedstrijden
| | |-+  Creative Game Challenge 2012-2013
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 139
« vorige volgende »
Print
Poll
Vraag: Welk spel zal de eerste prijs dit jaar winnen?
A Tale of Two Worlds   -3 (11.1%)
Blackout   -0 (0%)
Blocked 2   -1 (3.7%)
Colorless   -0 (0%)
Cosmic Postal Services   -0 (0%)
De Contactsteen   -2 (7.4%)
Encaved   -0 (0%)
Eternal Solitude   -1 (3.7%)
First Contact   -0 (0%)
Grill n Meat   -1 (3.7%)
Jump Jump   -3 (11.1%)
Magnact   -0 (0%)
OWLS   -1 (3.7%)
PhaseLock   -0 (0%)
Professor   -0 (0%)
Red Retina   -1 (3.7%)
Roll   -1 (3.7%)
Tacs Avontuur   -1 (3.7%)
The Contact Machine   -6 (22.2%)
Welcome to the Mansion   -6 (22.2%)
Totaal aantal stemmen: 27


Advertenties

thoot-je
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 3232

Je kan me wakker maken voor een kop tomatensoep :D


WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 4 Oktober 2012, 15:50:40 »

babamm, het word zoiezo een gezellige dag daar.
ik ga er zoiezo naartoe, genomineerd of niet.
jaja, jeverink (bij mij op school) popsterk en manie (niet/nauwelijks actief, maar zaten vorig jaar bij mij in de klas en bij mij op school) en imco (ook bij mij op school) dus dat word een gezellige bende denk ik zo.


Mijn website: thomasbaake.nl

De 2 belangrijkste dingen in het leven: Productief zijn en extreem veel genieten
Naar boven Gelogd

instantnoedel
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 625

おねがいします。


« Antwoord #16 Gepost op: 4 Oktober 2012, 17:20:40 »

Ik ben ook alweer begonnen en heb al een redelijke basis neergezet. Miauw Ik heb een mooie structuur verzonnen voor mijn spel, waardoor het zowel toegankelijk is voor mensen 'die gewoon een spelletje willen spelen' als mensen die wel graag wat moeilijkere thematiek in een spel verwerkt zien. Gemoedelijk


Naar boven Gelogd

Jesse
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 685


WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 4 Oktober 2012, 21:15:32 »

Ja, ik ben ook alweer begonnen. Zoals alle jaren in de vakantie een geweldig idee uitgedacht, zonder computer, puur in mn hoofd. Op dit moment doe ik nog niets met game maker, maar typ ik eerst het hele verhaal uit + characters omschrijvingen, en ik teken ze. Ik ga het deze keer even goed aanpakken Tong Ik wil deze keer eens een echt goed, compleet spel maken. (Drabbed was echt een verschrikkelijk spel ._.) Alleen moet ik er op letten dat ik wel op tijd begin met het programmeren, en niet alles te ver en gedetailleerd wil uitwerken van te voren...



Naar boven Gelogd

smoothcriminal
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1048

Call me Smoothy


« Antwoord #18 Gepost op: 4 Oktober 2012, 21:18:25 »

Nou hoe willen jullie het thema dan verwerken?
Contact beetje raar thema....

Naar boven Gelogd

Jesse
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 685


WWW
« Antwoord #19 Gepost op: 4 Oktober 2012, 21:19:55 »

Nou hoe willen jullie het thema dan verwerken?
Contact beetje raar thema....

Wees gewoon creatief. Daar staat de eerste C in CGC ook voor. Pak een papier en verzin vanalles dat met contact te maken heeft, en kijk dan wat je er mee zou kunnen doen.



Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator


Offline Offline

Berichten: 5636

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.


WWW
« Antwoord #20 Gepost op: 5 Oktober 2012, 08:19:46 »

Wedstrijd deadline zal ergens rond april 2013 liggen, dus we hebben nog RUIM de tijd.
Darn, dat is twee weken voor mijn examen .. Dat gaat hem niet worden, ben ik bang :[


Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 2402


« Antwoord #21 Gepost op: 5 Oktober 2012, 11:51:18 »

Ik had afgelopen jaar ook examens. Het begon midden mei, 17 mei dacht ik ofzo.

Ze hebben nog geen datum gegeven, maar ik neem aan dat ze er wel rekening mee houden. Vorig jaar was de deadline ook maart/april. Lijkt mij niet zon groot probleem toch ?


Naar boven Gelogd

thoot-je
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 3232

Je kan me wakker maken voor een kop tomatensoep :D


WWW
« Antwoord #22 Gepost op: 5 Oktober 2012, 16:18:46 »

zo, grote opkomst zo te zien.
ik moet toch echt ff flink doorwerken Blij


Mijn website: thomasbaake.nl

De 2 belangrijkste dingen in het leven: Productief zijn en extreem veel genieten
Naar boven Gelogd

draak1400
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2803

noem me draak of draak een vier nul nul


« Antwoord #23 Gepost op: 5 Oktober 2012, 17:43:59 »

zo, grote opkomst zo te zien.
ik moet toch echt ff flink doorwerken Blij
voor wat ?

als je niets inleverd hebben we meer kans om te winnen  Tong


Dragon Drago Drag Dra Draa Draak
Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator


Offline Offline

Berichten: 5636

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.


WWW
« Antwoord #24 Gepost op: 7 Oktober 2012, 13:42:03 »

Ik had afgelopen jaar ook examens. Het begon midden mei, 17 mei dacht ik ofzo.

Ze hebben nog geen datum gegeven, maar ik neem aan dat ze er wel rekening mee houden. Vorig jaar was de deadline ook maart/april. Lijkt mij niet zon groot probleem toch ?

Mja, maar ik moet VWO5 en VWO6 in n jaar doen, dus ik heb niet bijzonder veel vrije tijd ..

Maar misschien heb je gelijk - het kan geen kwaad wat te proberen. Als het niet afkomt maak ik het wel in de zomervakantie af Gemoedelijk


Naar boven Gelogd

Mohammed-f
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 2402


« Antwoord #25 Gepost op: 7 Oktober 2012, 16:29:17 »

Maar misschien heb je gelijk - het kan geen kwaad wat te proberen. Als het niet afkomt maak ik het wel in de zomervakantie af Gemoedelijk
Nee nee... Het kan wel kwaad doen... Heel veel zelfs. Er zullen waarschijnlijk zoveel inzendingen komen dit jaar, afgelopen jaar waren het er rond de 50! Daarnaast hebben de andere deelnemers veel meer vrije tijd die ze in hun game stoppen. Kan jij met minder vrije tijd een betere game maken dan alle anderen? Bespaar jezelf de moeite. Bovendien, wat is nou belangrijker: jouw VWO examens halen of een videogame maken?


Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator


Offline Offline

Berichten: 5636

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.


WWW
« Antwoord #26 Gepost op: 7 Oktober 2012, 16:32:23 »

Bovendien, wat is nou belangrijker: jouw VWO examens halen of een videogame maken?
Nou nou, niet zo zwart-wit - het is niet of/of. Ik hb nog wel vrije tijd Tong

Citaat
Kan jij met minder vrije tijd een betere game maken dan alle anderen? Bespaar jezelf de moeite.
Kwaliteit is niet recht evenredig met de tijd die je in een spel stopt Knipoog


Naar boven Gelogd

SLiV
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2268


WWW
« Antwoord #27 Gepost op: 7 Oktober 2012, 16:55:00 »

Kan jij met minder vrije tijd een betere game maken dan alle anderen?
Uhm, ja? Tong

Je kan in heel weinig tijd een heel goed spel neerzetten, en als je heel veel tijd tot je beschikking hebt, levert dat niet meteen een heel goed spel op. 't Heeft wel met elkaar te maken, maar niet zoveel dat je jezelf "de moeite moet besparen" als je minder tijd hebt.

Naar boven Gelogd

draak1400
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2803

noem me draak of draak een vier nul nul


« Antwoord #28 Gepost op: 7 Oktober 2012, 17:17:02 »

ligt ook aan je "programmering skills" of je heel snel/langzaam bent.
of je technisch goed programmeerd
of je overzichtelijk programmeerd zo dat je weet waar de bug zit (als die er is)
enz

dus met weinig tijd kan het best wel lukken


Dragon Drago Drag Dra Draa Draak
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #29 Gepost op: 7 Oktober 2012, 17:25:10 »

Vaak zie je ook wel dat de kleinere en wat 'sneller' gemaakte projecten vaak ook de meer ambitieuze en creatieve projecten zijn. Zeg niet dat dat altijd het geval is, maar blijkbaar levert tijdnood toch wel tot iets moois.

En meer concurrentie hoeft ook niet meteen te betekenen dat de kwaliteit van de ingeleverde spellen beter is. Nog maar niet te beginnen hoeveel van de ingeschreven teams ook daadwerkelijk wt inleveren.

We zullen zien. Vindt het leuk weer mee te doen en ben benieuwd wat dit jaar komen zal.

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 139
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2020 Nederlandse Game Maker Community