game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Wedstrijden
| | |-+  GameMaker Wedstrijd #40 - Uitslag bekend!
Pagina's: 1 ... 26 27 [28]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

29632963
Gebruiker

« Antwoord #405 Gepost op: 28 September 2013, 14:57:25 »

hmm niet echt je kan net iets doen dat je 80 ministages moet doen weet ik veel wat voor ideeen je hebt maar geloof me je kan heel wat doen in een thema kijk maar simpel naar wat de rest maakt (vaak sta ik daar niet eens bij stil :p )

maar ik hoop dat je toch is meedoet met een thema ook al is het niet over invalide.
waarom werk je met gamemaker ? om aleen een game te maken over mentale handicap of om andere mensen iets te tonen(wat jij gemaakt hebt) en te laten spelen en hun plezier te laten beleven .
en bdc ik kan begrijpen dat je zusje en broertje als je die ook hebt (ken je niet persoonlijk dus ik weet het niet ) mentaal gehandicapt zijn maar probeer ook een beetje on topic te blijven en niet steeds het weer op te halen. als je er graag over praat maak hier vrienden en spreek erover met hen of met je andere vrienden. en zeg nooit als dat gebeurt versla ik jullie allemaal.
je mag jezelf nooit overschatten en andere mensen onderschatten. hier zijn heel wat fantastishe personen en ook mensen die ooit slechte games brachten en toch ineens mss met een super game kunnen komen dus zeg nooit dan versla ik jullie allemaal. want dat is waneer je het juist niet zal halen .

edit voor 80 seconden :p(aangezien het volledig in het thema moet passen)

nog hulp nodig met volgende topics
game maker server
http://www.game-maker.nl/forums/topic,86241.0
Naar boven Gelogd

Lucas De Smet
Gebruiker

Error 404

« Antwoord #406 Gepost op: 28 September 2013, 15:05:05 »

hmm niet echt je kan net iets doen dat je 80 ministages moet doen weet ik veel wat voor ideeen je hebt maar geloof me je kan heel wat doen in een thema kijk maar simpel naar wat de rest maakt (vaak sta ik daar niet eens bij stil :p )

maar ik hoop dat je toch is meedoet met een thema ook al is het niet over invalide.
waarom werk je met gamemaker ? om aleen een game te maken over mentale handicap of om andere mensen iets te tonen(wat jij gemaakt hebt) en te laten spelen en hun plezier te laten beleven .
en bdc ik kan begrijpen dat je zusje en broertje als je die ook hebt (ken je niet persoonlijk dus ik weet het niet ) mentaal gehandicapt zijn maar probeer ook een beetje on topic te blijven en niet steeds het weer op te halen. als je er graag over praat maak hier vrienden en spreek erover met hen of met je andere vrienden. en zeg nooit als dat gebeurt versla ik jullie allemaal.
je mag jezelf nooit overschatten en andere mensen onderschatten. hier zijn heel wat fantastishe personen en ook mensen die ooit slechte games brachten en toch ineens mss met een super game kunnen komen dus zeg nooit dan versla ik jullie allemaal. want dat is waneer je het juist niet zal halen .

edit voor 80 seconden :p(aangezien het volledig in het thema moet passen)
Verdere reacties op dit bericht via PM.
Ik werk met GM voor mijn neefje (Bedenker Belley Battle) plezier te doen.
zusje én broertje? Roan en Tess zijn mijn broer en zus niet. Juliette is mijn zusje en zij zit in dezelfde situatie als Roan en Tess zelf.

Lucas

Belley's Adventure (Release:in augustus.) - EGA (Van Red Owl Games)

Naar boven Gelogd

massimot
Gebruiker

GameMaker Studo 1.4 Prof + Android/iOS

« Antwoord #407 Gepost op: 28 September 2013, 15:07:50 »

Persoonlijk denk ik dat bovenstaande discussie niet geheel zinvol is en geheel ontopic is. Laten we het liever over de GMW en het onderwerp zélf hebben.

Ikzelf zal waarschijnlijk niet meedoen met de volgende GMW, want ik heb het te druk met m'n Android app Gemoedelijk

Edit door Bjarno:
Gelieve je aan deze raadgeving te houden, mocht dit bericht hier niet staan had ik zelf een bericht geplaatst om ontopic te blijven. Mocht dit toch niet gebeuren zie ik mijzelf genoodzaakt om dit topic te sluiten.

« Laatste verandering: 28 September 2013, 15:09:45 door Bjarno »
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 26 27 [28]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: