game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  The Not So Dead Undead
Pagina's: [1] 2 3 ... 7
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Tai
Gebruiker

« Gepost op: 29 September 2012, 22:55:15 »

Laatst gepdatet: 09 - 04 - 2013

De doden zijn weer opgestaan en ze hebben trek in pixels !

Introductie
Als n van de weinig achtergebleven en overlevende na een uitbraak van een virus besluit je erop uit te trekken en te zoeken naar hulp om uit het door infectie zwaarst getroffen gebied te komen. Gelukkig heb je toegang tot een verlaten militaire basis inclusief zijn inhoud.

Vecht je weg door verschillende gebieden op weg naar veiligheid tegen de ondoden en breid je arsenaal uit tot een onverslaanbare zombie-killer. Werk samen met ander achtergebleven en ruil en onderhandel je spullen.

Screenshots / filmpjes
> Bereid je op jouw eigen manier voor
> Versla hordes zombies
> Ruil met andere overlevenden en sla munitie tegen de ondoden
> Survival Mode Let's Play van JMaster2710 (YouTube)

Download
The Not So Dead Undead (01 - 02 - 2013)
> YoYoGames download
> Airload download
> Survival Mode Highscores
[/s]

Veranderingen in laatste versie
(09 - 04 - 2013)
- De Singleplayer optie is voor onbekende tijd verwijderd in verband met de deadline voor de Creative Game Challenge.
- De Survival Mode heeft een doel gekregen om de eerste paar rondes in te luiden. Verzamel vijf pakketjes C4 om een pad naar de ingestorte metro vrij te maken en een NPC te bevrijden die je zal helpen te overleven tegen de hordes zombies.
- Een tutorial toegevoegd (beschikbaar vanuit het hoofdmenu) die alle basis principes van het spel uitlegt.
- Een hele hoop bugfixes en opgeschoonde codes.

Inhoud
- Een 'Survival Mode' waar je vecht tegen hordes van ondoden. Overleef zo lang mogelijk door tactisch te investeren in je geld en te schieten wanneer je weet dat je raakt! Het geld word niet alleen gebruikt voor het aanschaffen van munitie, levens of boosts. Het dient ook als een eenheid om nieuwe wapens vrij te spelen. Wanneer je een bepaald bedrag hebt behaald, word er gratis een nieuw wapen afgeleverd. Denk dus goed na of je die Sentrygun wilt kopen, want dan ben je in ene weer heel veel geld van je nieuwe wapen verwijderd!
- Vijf unieke vijanden, elk met een eigen specialiteit: Undead, Undead Hound, the Bruiser, the Surger en de EOD-Zombie.
- Speel zeven verschillende wapens vrij: Pistol, Submachinegun, Assault rifle, High firerate SMG, Shotgun, Rocket launcher en de destructieve Minigun.

Nawoord
The Not So Dead Undead is in ontwikkeling sinds februari 2012. Dit project begon als een project om de online capaciteiten te leren en te perfectioneren. Inmiddels is het een gigantisch project geworden en k een school project. Dat niet alleen, met het bekend worden van het thema voor de CGC2013, is TNSDU ook mijn CGC project geworden. Inmiddels is de deadline verstreken en is het spel ingeleverd. Nu is het enkel nog wachten op de uitslag en of de pixel zombies een plaatsje op het podium waard zijn!

Sinds het begin van het project houdt ik ook een blog bij met de voortgang. Ik zal hier uiteraard alle updates plaatsen en wat daarmee komt. Maar als je het project van dichtbij wilt volgen, kijk dan op foxelgames.tumblr.com. Hier plaats ik frequent allerlei art, nieuwe dingen en probeer ik elke vrijdag een changelog van de voorgaande week te plaatsen.

« Laatste verandering: 23 Juli 2013, 10:26:14 door Tai »
Naar boven Gelogd

jeverink
Gebruiker

i++ daar heb ik lang op gewacht.

« Antwoord #1 Gepost op: 29 September 2012, 22:55:45 »

Ik download meteen!

Edit:

Ik heb soms wel is op je blog gekeken. Geniaal si het al.
Ik heb een irritant bug gevonden. Als je heel vaak e drukt bij de introductie NPC praat hij heel vaak met je. Dit geeft ook irritante geluiden.

« Laatste verandering: 29 September 2012, 23:01:12 door jeverink »
Naar boven Gelogd

joeykapi
Gebruiker

doe toch iets

« Antwoord #2 Gepost op: 29 September 2012, 23:03:00 »

goed spel...
Verder, voor iedereen zonder winrar : Download link naar de .zip

Zo af en toe hier

Not secure
Naar boven Gelogd

bennie321
Gebruiker

En weer bezig met GML en GMS

« Antwoord #3 Gepost op: 29 September 2012, 23:14:12 »

awesome Blij ik was me al aan het afvragen wanneer hij online zou komen Blij

~Downloading~

EDIT: EPIC

ziet er goed uit. Leuke demo Gemoedelijk Wat wel een bug(je) is is dat als je tijdens het praten vaker op E drukt, dat er dan gesprekken tegelijkertijd lopen, waardoor het best raar gaat klinken zoals jeverink al zei. Voor nu geef ik je echt 9/10 punten! Blij

« Laatste verandering: 29 September 2012, 23:25:23 door bennie321 »

Gamemakerserver van Size43 (Refferal)
Coming soon: Nog een topdown game Grijns
Naar boven Gelogd

smileyface
Gebruiker

« Antwoord #4 Gepost op: 30 September 2012, 09:20:00 »

Nice Blij
Ik ga hem zo testen. Ik volg je rumble al een tijdje voor dat spel zal hem zo editen Blij

Naar boven Gelogd

jmaster2710
Gebruiker

5 jaar lang games gemaakt! Op naar de 10!

« Antwoord #5 Gepost op: 30 September 2012, 09:38:16 »

hier heb ik al zo lang op gewacht Gemoedelijk
ik ga meteen spelen

Op dit moment heerlijk bezig met een passie project! Hopelijk sta ik ermee op Indigo dit jaar!
Naar boven Gelogd

ndke
Gebruiker

« Antwoord #6 Gepost op: 30 September 2012, 09:50:48 »

Ik heb hem zojuist gespeeld en ik moet zeggen dat het een super spel is ^^
Het eerste dat me opvalt is dat de exe heet: "The Not So Dead Undead client.exe".
Duid "client" erop dat het multiplayer wordt?
Echt super spel, zeker in survival mode.
Leuk dat je ook gedacht hebt aan de controls voor azerty!

Naar boven Gelogd

jmaster2710
Gebruiker

5 jaar lang games gemaakt! Op naar de 10!

« Antwoord #7 Gepost op: 30 September 2012, 09:52:55 »

erg leuk spel alleen ik kwam dit tegen
zombies horen onder de grond maar dat hoef je niet zo letterlijk te nemen XD.

Op dit moment heerlijk bezig met een passie project! Hopelijk sta ik ermee op Indigo dit jaar!
Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

Scheunen tijd

« Antwoord #8 Gepost op: 30 September 2012, 09:54:53 »

Ik vind het ammo nemen heel irritant.. Bij de kleinste muisbeweging stopt hij en mag je opnieuw beginnen. Voor de rest leuk Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Yvanis
Gebruiker

If you kill yourself, Ill kill you. ~Roronoa Zoro

« Antwoord #9 Gepost op: 30 September 2012, 10:01:09 »

Je weet dat ik hier heel lang op heb gewacht, ga het direct spelen!!

edit:

Ligt het nou aan mijn laptop of aan jou spel, het neerzetten van 1 zin kost al een minuut, en dan krijg je een heel verhaal, jammer dat het zo erg sloom is, ik hoop dat het ligt aan het spel, want dan kan ik later misschien nog is spelen zonder lag.

« Laatste verandering: 30 September 2012, 10:16:16 door Ilja010 »

We zijn bijna zo ver met het maken van een aangepast thema wat de index.php verwijdert bij de eerste pageload.
Current project(s): The Captain's Last Journey - Labyrinth of Chess -
Geld Moet Rollen
Naar boven Gelogd

ojima510
Gebruiker

« Antwoord #10 Gepost op: 30 September 2012, 10:14:42 »

EINDELIJK

Download!

EDIT:

Dat geluidje als iemand praat (bliepje als er een letter verschijnt) is na een tijdje nogal irritant. Kan je hem iets zachter/korter maken?

Verder echt een leuk spel.

« Laatste verandering: 30 September 2012, 10:25:27 door ojima510 »

Tijdelijk weg wegens computer-omstandigheden.

Mijn content:
[Scr + Exa] draw_text_bb
Naar boven Gelogd

thoot-je
Gebruiker

Je kan me wakker maken voor een kop tomatensoep :D

« Antwoord #11 Gepost op: 30 September 2012, 10:15:54 »

Zeer vette graphics.
Alleen het word snel saai...

Mijn website: thomasbaake.nl

De 2 belangrijkste dingen in het leven: Productief zijn en extreem veel genieten
Naar boven Gelogd

TheDwarfWorks
Gebruiker

« Antwoord #12 Gepost op: 30 September 2012, 16:31:55 »

Als je aan het einde van een level je score krijgt dan kun je rechts van de rand aflopen. Ook kun je dan nog blijven schieten. Ikzelf vind dit een beetje raar, zie maar of je er wat mee doet. Verder erg leuk spelletje.

Naar boven Gelogd

Aquatic games
Gebruiker

« Antwoord #13 Gepost op: 30 September 2012, 16:36:37 »

Geweldig! Prachtige pixelart, met name de personages, maar zeker ook de omgeving. Ook een leuke easter egg, zo je avatar er in zetten op dat billboard.

Wel viel me op dat als je met iemand kan praten en je meerdere keren 'e' drukt, er meerdere malen een gesprek start, dit zorgt voor flinke framedrops.

Verder uit nieuwsgierigheid: Hoe, in hemelsnaam, kom je erachter of iets 'gewoon' raak was of een headshot was? y waarde van de kogel op moment van collision? Als je niet wil zeggen is dat uiteraard ook goed, nogmaals, gewoon uit nieuwsgierigheid.

Naar boven Gelogd

Yvanis
Gebruiker

If you kill yourself, Ill kill you. ~Roronoa Zoro

« Antwoord #14 Gepost op: 30 September 2012, 16:47:04 »

Ik bekeek net nog even de begin post goed en er staat 'Beried je op jouw eigen manier voor'. Dus dat moet je dan even veranderen in bereid Blij.

Ilja

We zijn bijna zo ver met het maken van een aangepast thema wat de index.php verwijdert bij de eerste pageload.
Current project(s): The Captain's Last Journey - Labyrinth of Chess -
Geld Moet Rollen
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 7
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: