game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  StadtMeister: The Growth of a City
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

The RuneSnake
Gebruiker

« Gepost op: 11 Augustus 2015, 16:54:33 »

StadtMeister is al jaren een befaamde serie van games hier op het NGMC. Het origineel kwam uit in 2011 en een jaar later kwam StadtMeister II en een deluxe versie, die zowel de best of en NGMC award behaalde. Sinds dien wordt er gesproken over een sequel, en vandaag, naar bijna 3 jaar wordt dat eindelijk een feit. Mijn inzendig voor de IGMC is namelijk StadtMeister: The Growth of a city.

Het doel van de game
Het doel in StadtMeister is simpel, bouw een stad. Huizen, winkels, straten, alles. Je kan het zo gek maken als jij wilt. Teveel criminaliteit, bouw een politiebureau, slechte luchtkwaliteit, plaats wat bomen.

Wat is er nieuw?
-Nieuwe interface met handige grafieken voor de RCI en Happiness
-Betere controle over je stad, bouw direct je huizen zonder zones
-Uitgebreidere simulatie
-Een rijkere klasse (Te herkennen aan het rode dak op de huizen)
-Boerderijen
-Overzichten: grondprijs en luchtkwaliteit
-Nieuwe engine met in en uitzoomen
-Grotere speelwereld
-Budgetten, bepaal nu zelf de belastingen en uitgaven
-Het upgraden van huizen tot flats
-De console uit de eerste game is weer terug voor betere informatie over de game
-Nieuwe uitgebreidere tutorial

Wat zijn de controls?
Linkermuisknop: Bouwen / Examine
Rechtmuisknop: Slopen
Z: Uitzoomen
X: Inzoomen
L: Laden (Experimenteel)
S: Saven (Experimenteel)
2: Toggle interfaces

Screenshots

Download
Download StadtMeister TGC nu gratis!

Stemmen
Zoals al verteld in de introductie doe ik mee aan een game contest. Ik roep jullie allemaal op om te stemmen voor StadtMeister als je leukste game!

Updates & DLC's
Hoewel deze game volledig is, blijf ik de game updaten met nieuwe content. Door de deadline van de contest, heb ik sommige dingen moeten laten vallen, en die wil ik later nog toevoegen. Denk aan een aantal scenario's die je moet spelen of nieuwe gebouwen. Ik sta verder open voor suggesties om bestaande dingen nog wat aan te passen. Mochten jullie de game leuk vinden, dan wil ik in de toekomst misschien ook nog DLC's toevoegen.

Veel speelplezier, iedereen!

TR

Naar boven Gelogd

Ceymoonie
Gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 11 Augustus 2015, 17:20:31 »

Het spel is goed gemaakt, en de muziek is erg pakkend, maar wat bedoel je met
Sinds dien wordt er gesproken over een sequel.
In de drie jaar dat ik hier op het forum zit heb ik nog nooit gehoord van StadtMeister.

Naar boven Gelogd

The RuneSnake
Gebruiker

« Antwoord #2 Gepost op: 11 Augustus 2015, 17:32:54 »

Het spel is goed gemaakt, en de muziek is erg pakkend
Bedankt voor het spelen! En dat je mijn muziek leuk vind.

In de drie jaar dat ik hier op het forum zit heb ik nog nooit gehoord van StadtMeister.
Ik kan me het voorstellen dat de nieuwe generatie de game niet kent. Ik heb al heel wat screenshots eruit gegooid van sequels (Al een stuk of 5 pogingen gedaan ook) maar deze versie is dan eindelijk ook af.

Naar boven Gelogd

joeykapi
Gebruiker

doe toch iets

« Antwoord #3 Gepost op: 14 Augustus 2015, 20:30:37 »

Ooh, eindelijk een nieuwe versie Blij , nah, had niet echt gewacht, maar het is een leuke serie die wel afgemaakte spellen heeft Tong
Ik ga het dadelijk eens spelen, en mijn oordeel erover uitgeven.

Oke, dus ik heb net een paar minuten gespeelt, en; de rode vlakken in de tutorial blijven staan waar ze stonden, als ik iets anders aanklikte. De eisen van een stad zijn nogal onduidelijk, en dingen worden vrij snel aangepast, waardoor je niet bepaald kan zien wat er gebeurt.

« Laatste verandering: 14 Augustus 2015, 20:36:41 door joeykapi »

Zo af en toe hier

Not secure
Naar boven Gelogd

The RuneSnake
Gebruiker

« Antwoord #4 Gepost op: 15 Augustus 2015, 02:16:36 »

Oke, dus ik heb net een paar minuten gespeelt, en; de rode vlakken in de tutorial blijven staan waar ze stonden, als ik iets anders aanklikte.
Ben ik bekend mee, de tutorial is op het laatste moment toegevoegd, en dit heeft me al een uurtje of 8 gekost om zo in te bouwen, de tijd was op. Maar kwam je verder niet vast te zitten ergens en was de tutorial wel goed te begrijpen? (Dat is belangrijker toch)
De eisen van een stad zijn nogal onduidelijk, en dingen worden vrij snel aangepast, waardoor je niet bepaald kan zien wat er gebeurt.
Jep, het is geen simpele game, je krijgt een hele hoop tools en in een paar minuten zal je inderdaad niet echt uit gaan vinden wat alles doet, zeker niet in het tutorial level. De headlines in het midden van het scherm geven de meest belangrijke data weer, net zoals de populatie (Meest linker), werkloosheid (Midden) en het happiness percentage. Rechts heb je in de hud de horizontale meter, die is voor je happiness en geeft aan hoeveel positieve factoren er mee spelen en hoeveel negatieve. Daaronder vind je de RCI meters, deze geven over het algemeen hetgene wat je het best kan bouwen aan, huizen, winkels of industrie. De formule achter deze moet nog wat verbeterd worden in een patch, ze geven nu namelijk vrijwel altijd aan dat huizen nodig zijn, en dat zijn ze ook, maar vooral voor de balans tussen de andere 2 moet je naar deze meters kijken.
Ik raad je aan om gewoon een nieuwe stad te bouwen, beginnen met de mechanics die je kent uit het vorige deel (Wegen, elektra, huizen, winkels, fabrieken) en dan je langzaam te gaan verdiepen in de nieuwe features. Overigens legt de tutorial deze allemaal uit.

Ik ga de game patchen om dingen net iets duidelijker te maken, maar daarbij heb ik jullie hulp nodig, dus geef duidelijk aan hetgene dat je niet begrijpt, en dan ga ik het proberen uit te leggen en verbeteren, want uiteindelijk is het  belangrijkst dat jullie een leuke game ervaring hebben.

Naar boven Gelogd

NoLagStudios
Gebruiker

Nolagstudios.com

« Antwoord #5 Gepost op: 18 Augustus 2015, 21:22:02 »

Plus punten:
+ Mooi spel.
+ Leuk design.
+ Muziek past bij het spel.
+ Leuk spel om de tijd te doden.

Min punten:
- De User Interface kan net wat mooier.
- Het concept is niet origineel, er zijn veel games die op dit speel lijken... The Sims.

Tops:
+ Leuk ontwerp.

Tips:
- Maak de User Interface mooier.
- Maak een site voor deze game, of maak hem online.

« Laatste verandering: 18 Augustus 2015, 21:25:54 door NoLagStudios »

Bruh... Dees link: http://www.btcfaucet.co/?r=1AtjvighDNDCPT2tMQnULaoSNLqC53uzq8 voor gratiz bitcojnzzzz
Naar boven Gelogd

joeykapi
Gebruiker

doe toch iets

« Antwoord #6 Gepost op: 4 September 2015, 10:31:03 »

StadtMeisterOnline.exe..
ONLINE?
Komt dat ook nog?

Zo af en toe hier

Not secure
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: