game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Get It Filled 2
Pagina's: [1] 2 3 ... 5
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Zwetbaba
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 269


« Gepost op: 29 September 2012, 20:40:02 »

Get It Filled 2

Wat?
In Get It Filled 2 is je taak al de lege plaatsen gevuld te krijgen doormiddel van een groene slang te besturen. Maar om het wat interessanter te maken kunnen soms ook speciale objecten voorkomen die je zal moeten gebruiken. De laatste plaats die in elk level gevuld wordt moet tevens altijd het groene kruis zijn.

Get It Filled 2 is het tweede deel van Get It Filled, met heel wat nieuwe dingen:

  • Meer dan 75 nieuwe levels om te vullen!
  • Drie verschillende moeilijkheidsniveaus!
  • 10 prestaties/achievements om te behalen!
  • Een Level Editor om je eigen levels te maken!
  • Een Pack Editor om je zelfgemaakte levels te bundelen!

En ook wordt je tijd nu steeds bijgehouden.



Hoe?
Om de groene slang te besturen kan je gebruik maken van het toetsenbord en/of de muis. Om stappen ongedaan te maken kan je zowel de weg terug volgen, als simpelweg op de spatiebalk klikken, of kan je zelfs ergens op de slang zelf klikken om helemaal terug te keren naar die specifieke plaats. Op deze manier is het makkelijk grote stukken terug te gaan. Gebruik de <Shift> toets om je in snelle rechte lijnen voort te bewegen, en gebruik de <Ctrl> toets om al de stappen die net ongedaan gemaakt zijn te herdoen.

Het hele spel is echter niet meer te besturen met zowel het toetsenbord als de muis. Om in de menu's te navigeren moet je namelijk je muis gebruiken. En om de slang te bewegen en bijvoorbeeld je levelnaam in te voeren heb je dan waarschijnlijk wel je toetsenbord nodig.

De Level Editor is pas beschikbaar van zodra je al de 'gemakkelijke levels' hebt voltooid! Informatie over het gebruik ervan kan je raadplegen in het spel zelf.

Download
Wil je het spel spelen? Klik dan hier:

Download!

Laat gerust weten wat je ervan vindt!

...en weer veel puzzelplezier!! Gemoedelijk

« Laatste verandering: 1 Oktober 2012, 11:41:02 door Zwetbaba »
Naar boven Gelogd

MiSi1234
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 385


« Antwoord #1 Gepost op: 29 September 2012, 22:13:03 »

Treurig Ik start het spel op maar krijg:

Code:
___________________________________________
ERROR in
action number 5
of Create Event
for object obj_gamecontroller:

Error in code at line 7:
   sinBassStreamSetLoop(global.music[0],0);
                               ^
at position 30: Unknown variable music

Heb het wel gewoon ge un-zipped

Naar boven Gelogd

joeykapi
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 497

doe toch iets


« Antwoord #2 Gepost op: 29 September 2012, 22:19:17 »

Heb ik niet...

maar het is echt een veel beter spel dan GIF 1. Alleen het level menu mag wel wat mooier...

[edit] :

Yay! Alle makkelijke levels per stuk binnen 10 seconden gehaald.

ik ga nu een pack maken Blij

« Laatste verandering: 29 September 2012, 22:56:40 door joeykapi »

Zo af en toe hier
Naar boven Gelogd

Zwetbaba
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 269


« Antwoord #3 Gepost op: 29 September 2012, 22:59:06 »

Treurig Ik start het spel op maar krijg:

Code:
___________________________________________
ERROR in
action number 5
of Create Event
for object obj_gamecontroller:

Error in code at line 7:
   sinBassStreamSetLoop(global.music[0],0);
                               ^
at position 30: Unknown variable music
Da's vreemd. Volgens mij kan je die error enkel krijgen als de map waar de muziek van het spel in staat ontbreekt of een andere naam heeft als "music". Kijk dat eens even na.

Alleen het level menu mag wel wat mooier...
Vind je 't echt lelijk? Of is het gewoon wat druk? Het is namelijk inderdaad niet makkelijk om alles op het scherm te krijgen, en het tegelijk ook niet te klein te laten zijn.

Yay! Alle makkelijke levels per stuk binnen 10 seconden gehaald
Da's al mooi. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

joeykapi
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 497

doe toch iets


« Antwoord #4 Gepost op: 29 September 2012, 23:50:56 »

Vind je 't echt lelijk? Of is het gewoon wat druk? Het is namelijk inderdaad niet makkelijk om alles op het scherm te krijgen, en het tegelijk ook niet te klein te laten zijn.
Ik vind het font van de tijd gewoon niet mooi en de tabs zijn onder i.p.v. plat rond zijn.

Het JK-Level-Pack is uitgebracht
download : Link (dit is een zip met het gifpack bestand er in.)
Het bestaat uit 10 levels en het is erg gevarieerd.

Het is verder echt een goed spel. Ik zal hier zeker een week of 5 over doen om hier een bijna precieze remake te maken.

« Laatste verandering: 29 September 2012, 23:54:57 door joeykapi »

Zo af en toe hier
Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4465

Scheunen tijd


WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 30 September 2012, 09:40:39 »

Het zou leuk zijn als het timertje maar vanaf je eerste zet begint zo dat je het level goed kunt inspecteren, nu duw ik altijd R vlak voor mijn eerste zet Gemoedelijk


Naar boven Gelogd

ndke
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 596


WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 30 September 2012, 10:01:50 »

OMG ik zie dit nu pas.
Dit spel is echt super, echt zeer leuk!
Het enige dat beter kan is (zoals al eerder aangegeven) het menu.

Maar voor de rest ziet het er leuk uit.
Origineel en leuk puzzelspel!


Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4465

Scheunen tijd


WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 30 September 2012, 10:13:29 »

Jammer dat je de kritiek van de I niet hebt genomen, en je moet nog steeds je pad volgen om fouten te verwijderen, ipv backspace.

Anyways,


Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2420


« Antwoord #8 Gepost op: 30 September 2012, 10:17:31 »

Erg mooi en goed spel. Het puzzelen is alleen niet mijn smaak, maar dat ligt niet aan jou/het spel natuurlijk. Het is niet enorm orgineel, maar dat maakt niet echt uit.

Het menu is op zich wel goed vind ik, alleen de kleurencombinatie blauw/'gelig' vind ik een beetje vloeken.


Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

Zwetbaba
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 269


« Antwoord #9 Gepost op: 30 September 2012, 10:32:45 »


Het JK-Level-Pack is uitgebracht
download : Link (dit is een zip met het gifpack bestand er in.)

Leuk dat je 't deelt! Gemoedelijk Maar, zou het kunnen dat de link niet werkt?

Het zou leuk zijn als het timertje maar vanaf je eerste zet begint zo dat je het level goed kunt inspecteren, nu duw ik altijd R vlak voor mijn eerste zet Gemoedelijk
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Ondanks het feit dat het spel eigenlijk af is, heb ik dat toch nog snel even aangepast.

Het enige dat beter kan is (zoals al eerder aangegeven) het menu.
Het menu is op zich wel goed vind ik, alleen de kleurencombinatie blauw/'gelig' vind ik een beetje vloeken.
Jammer. Ik had er eerlijk gezegd zelf echt niets slechts aan opgemerkt.

Jammer dat je de kritiek van de I niet hebt genomen, en je moet nog steeds je pad volgen om fouten te verwijderen, ipv backspace.
Huh? Ik heb juist zowat al de kritiek die op GiF 1 is gegeven verbeterd in dit spel.
Om stappen ongedaan te maken kan je zowel de weg terug volgen, als simpelweg op de spatiebalk klikken, of kan je zelfs ergens op de slang zelf klikken om helemaal terug te keren naar die specifieke plaats. Op deze manier is het makkelijk grote stukken terug te gaan.
Knipoog

Zowel het teruggaan en voortgaan, als de graphics, als de taal, als het besturen van de slang met de muis, zijn allemaal verbeter t.o.v. Get It Filled 1. Misschien zou je GiF 1 nog eens moeten spelen, en dan vergelijken met de 2e.

Het is verder echt een goed spel.
Dit spel is echt super, echt zeer leuk!
...
Origineel en leuk puzzelspel!
Erg mooi en goed spel.
Bedankt! Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4465

Scheunen tijd


WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 30 September 2012, 11:17:50 »

Zo wou ik het eigenlijk niet laten overkomen, dat er niets verbeterd is, maar dat vond ik zowat het belangrijkste wat er blijkbaar niet inzit (of wel Verrast?)


Naar boven Gelogd

thoot-je
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 3232

Je kan me wakker maken voor een kop tomatensoep :D


WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 30 September 2012, 11:22:54 »

Whohooo!
Gif was al supergoed.
Deze is nog vetter.
Echt serieus, niks op aan te merken.
Super gedaan.


Mijn website: thomasbaake.nl

De 2 belangrijkste dingen in het leven: Productief zijn en extreem veel genieten
Naar boven Gelogd

joeykapi
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 497

doe toch iets


« Antwoord #12 Gepost op: 30 September 2012, 16:22:58 »

Leuk dat je 't deelt! Gemoedelijk Maar, zou het kunnen dat de link niet werkt?
Hij werkt zondag van 10:15 tot 10:45 niet... Ik had onderhoud aan de uploadsite.
Verder werkt hij nu weer...

YAY! Ik heb het spel uitgespeeld


Zo af en toe hier
Naar boven Gelogd

MiSi1234
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 385


« Antwoord #13 Gepost op: 30 September 2012, 17:06:33 »

YAY! Kan het nu wel spelen Gemoedelijk
Heb net alle makkelijke levels uitgespeeld
Volgende keer ga ik weer verder Blij
Ik moet eerlijk zeggen , ik zie niet zo enorm veel verschillen vergeleken met GIF 1 (verbeter me als het wel zo is)
Verder heel mooi spel , niks op aan te merken

Naar boven Gelogd

Zwetbaba
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 269


« Antwoord #14 Gepost op: 30 September 2012, 17:57:31 »

Hij werkt zondag van 10:15 tot 10:45 niet... Ik had onderhoud aan de uploadsite.
Verder werkt hij nu weer...
De link werkt wel, maar ik krijg de zip niet geopend...

YAY! Ik heb het spel uitgespeeld
Mooi zo! Wellicht de eerste! Knipoog
En heb je ook al de prestaties behaald?

Ik moet eerlijk zeggen , ik zie niet zo enorm veel verschillen vergeleken met GIF 1 (verbeter me als het wel zo is)
Wel, ik heb eigenlijk met opzet zoveel mogelijk de layout van GiF 1 proberen te behouden, maar tegelijk toch heel wat te verbeteren en toe te voegen. Je zou bijvoorbeeld eens de levelgraphics van beide spellen moeten vergelijken, dan zie je, denk ik, wel een verschil.

Whohooo!
Gif was al supergoed.
Deze is nog vetter.
Echt serieus, niks op aan te merken.
Super gedaan.
Verder heel mooi spel , niks op aan te merken
Fijn dat te horen! Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 5
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2018 Nederlandse Game Maker Community