Het geluidseffect als je de brug opstapt, snap ik niet.
Mijn bedoeling was eerst om de hoofdpersoon "ho" o.i.d. te laten zeggen. Ik vond het echter zonde om de muziek te verstoren met al te veel geluidseffecten die afweken van de muziek. Het idee was dus dat de speler zich wel bewust werd van het feit dat er iets gebeurde, zonder uit de sfeer van de muziek te raken. Misschien niet helemaal gelukt, zeker niet als:
Die lage pianonoot en de hoge pianonoot overstemden de muziek ernstig. Dat kan aan mijn PC liggen, echter.
Bij mij waren de tonen idd wel op ongeveer dezelfde hoogte. Als meer mensen ze te hard vinden, zal ik ze verlagen.
Dat vuurwerk aan het einde van elk level valt naar mijn idee compleet buiten de stijl van de game. Waarom heb je dat gedaan? Eigenlijk is een level uitspelen eigenlijk (verhaaltechnisch) helemaal niet zo'n feest. Ook grafisch valt het vuurwerkeffect niet binnen de stijl van het spel.
Dat is één van de contrasten die in het spel zitten. Je speelt een level uit, en normaal is dat goed, om dat gevoel te versterken wat vrolijk vuurwerk, maar als je gaat nadenken (wat jij dus gedaan hebt

) vraag je jezelf af of het wel goed is om een level uit te spelen. Ik vond het qua stijl niet heel erg buiten het spel vallen, maar misschien had ik geen gebruik moeten maken van de standaard effecten?
Na het eerste level is wel duidelijk dat lopen met A en D gaat, na het tweede level weet je dat springen met W gaat. Waarom laat je die toetsen de rest van de levels in beeld staan? Spatiebalk snap ik, want dat geeft aan wanneer je een actie kan doen, en dat is telkens op een ander moment, dus logisch dat je laat zien.
Eigenlijk was dit omdat ik in het begin nog niet precies wist of ik het spel met de muis zou laten bedienen (en daarmee de mogelijkheid om het via html5 op IOS's spelen had), of met het toetsenbord (wat het uiteindelijk werd), maar ik heb het er niet uitgehaald omdat ik het wel mooi afgewerkt vond als je aan de toetsen kon zien wanneer je ze kon gebruiken. Zo worden ze in de lift onzichtbaar, en in level 3 laten ze juist weer zien dat je een bepaalde actie kunt uitvoeren.
Ik snapte het einde niet. Dat kan komen omdat ik niet zag wat het linkermannetje moest voorstellen. Maar het zou ook gewoon aan mijn manier van denken kunnen liggen. Misschien kan je het me via PM uitleggen (in verband met spoilers

)?
Het eindeEén van de eindes (

) heeft alles te maken met het thema, ik stuur je een PM.
Verder vind ik de opbouw naar de 'climax' goed opgebouwd doordat je een aantal kleine acties moet doen. Dat maakt het spannender. Over het algemeen zeg ik: goed gedaan! Ik zie graag nog zo'n game van je

Succes met de wedstrijd.
Bedankt!
Ik ook

Nogmaals bedankt

P.S. Oh, en bedankt voor de kritiek (is altijd fijn als iemand even de moeite neemt

)