game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  [GMW35] 2Dodge [Update 4]
Pagina's: [1] 2
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Florian van Strien
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2420


« Gepost op: 22 Augustus 2012, 19:39:21 »

2Dodge

Ontwijk de blokken en pak de powerups! Het lijkt simpel, maar het is niet z makkelijk!

Het spel is ook met z'n tween op n computer te spelen. Het heeft online highscores (GameMaker Server versie +1, met dank aan size). Het spel past zich automatisch aan aan je schermbreedte. Hoe het werkt wordt in-game uitgelegd.

Wat moet ik nog doen:
-Eventueel 2e muziekje toevoegen
-Eventueel bugs fixen (als die gevonden worden)
-Eventueel dingen toevoegen

En de download (release 4):
http://g2f.nl/0h3rpn0

Oude releases:
Release 3: http://g2f.nl/0o0hz5f
Release 2: http://g2f.nl/0bqeh2l
Release 1: niet meer beschikbaar

« Laatste verandering: 31 Augustus 2012, 21:50:46 door flori9 »

Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

Julian6457
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 951


« Antwoord #1 Gepost op: 22 Augustus 2012, 20:34:04 »

leuk spel had ergens in de 1000 punten
alen wekr het score upload systeem niet bij mij
hij zecht dat er niet meer dan 5 account op de zelfde ip mogen terwijl ik geen account hebmaar verder een erg leuk spel vooral dat je snel van scherm moet wisselen om te kijken waar de blokken komen

succes

GR
Julian


Project ALP Android
Testers nodig... [PM]
Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2420


« Antwoord #2 Gepost op: 22 Augustus 2012, 20:36:50 »

leuk spel had ergens in de 1000 punten
alen wekr het score upload systeem niet bij mij
hij zecht dat er niet meer dan 5 account op de zelfde ip mogen terwijl ik geen account hebmaar verder een erg leuk spel vooral dat je snel van scherm moet wisselen om te kijken waar de blokken komen

succes

GR
Julian
Het gaat om GMS (gamemaker server) accounts (ik zal dat nog duidelijker vermelden). Heb je daar dan geen 5 van?


Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

Julian6457
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 951


« Antwoord #3 Gepost op: 22 Augustus 2012, 20:40:17 »

Het gaat om GMS (gamemaker server) accounts (ik zal dat nog duidelijker vermelden). Heb je daar dan geen 5 van?
ik heb daar helemal geen account van
via het spel kan je een aanmaken
maar dan krijg ik dat ding van maar 5 accounts op 1 ip


Project ALP Android
Testers nodig... [PM]
Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2420


« Antwoord #4 Gepost op: 22 Augustus 2012, 20:45:38 »

ik heb daar helemal geen account van
via het spel kan je een aanmaken
maar dan krijg ik dat ding van maar 5 accounts op 1 ip

Ok. Ik zal het aan size zeggen ( Tong) want ik zie geen fout in mijn code.

Bedankt voor de bugmelding (overigens kreeg ik die fout ook, maar ik hb ook gewoon 5 accounts aangemaakt volgens mij).

Overigens dank voor je reacties!

Edit: Je kunt natuurlijk nog steeds gewoon een account aanmaken op de site (zie de link in mijn sig).

« Laatste verandering: 22 Augustus 2012, 20:59:41 door flori9 »

Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

thoot-je
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 3232

Je kan me wakker maken voor een kop tomatensoep :D


WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 22 Augustus 2012, 21:10:43 »

Vet Gemoedelijk
Dat zo'n simpel spel toch zo goed en leuk uitgewerkt is Gemoedelijk
De stijl is erg leuk.
Ook powerups zijn mooi.
Het menu kan alleen wel wat mooier.
Succes met gmw


Mijn website: thomasbaake.nl

De 2 belangrijkste dingen in het leven: Productief zijn en extreem veel genieten
Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2420


« Antwoord #6 Gepost op: 22 Augustus 2012, 21:14:53 »

Vet Gemoedelijk
Dat zo'n simpel spel toch zo goed en leuk uitgewerkt is Gemoedelijk
De stijl is erg leuk.
Ook powerups zijn mooi.
Het menu kan alleen wel wat mooier.
Succes met gmw
Bedankt voor je reactie!
Wat moet ik veranderen aan het menu volgens jouw?

Edit: Wat voor muziek moet hierbij?

« Laatste verandering: 23 Augustus 2012, 14:19:04 door flori9 »

Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

guitarfreak
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1856


WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 23 Augustus 2012, 17:01:21 »

Leuk spel, ziet er strakker uit. Goede stijl iig.
Ik heb wat op en aanmerkingen over de powerups.
Het ziet er grafisch goed uit, maar de inhoud is zwak. Vaak zijn spawnen ze op een gevaarlijke plaats, maar leveren ze bijna niets op. Ik bedoel 2/25/40 punten is erg weinig. Verder is de dubble points erg kort.

mvg,

guitarfreak


http://www.youtube.com/watch?v=M6a5ft-2DDM&feature=youtu.be
Happy Song - Kate Micucci Cover door mij!
Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2420


« Antwoord #8 Gepost op: 23 Augustus 2012, 17:27:53 »

Leuk spel, ziet er strakker uit. Goede stijl iig.
Ik heb wat op en aanmerkingen over de powerups.
Het ziet er grafisch goed uit, maar de inhoud is zwak. Vaak zijn spawnen ze op een gevaarlijke plaats, maar leveren ze bijna niets op. Ik bedoel 2/25/40 punten is erg weinig. Verder is de dubble points erg kort.

mvg,

guitarfreak
Bedankt voor je reactie!
Ik zal de powerups een kleine upgrade geven. Hoewel je natuurlijk wel 2*2/20/22/25/30/40 punten krijgt (1 per scherm) in Single Player modus. Dat betekent dat je 4/40/44/50/60/80 punten krijgt. Maar ik zal het iets verhogen. Het is trouwens wel niet de bedoeling dat powerups heel goed zijn, want je krijgt er vrij veel. De dubbele punten zal ik ook iets langer maken. Verder zal ik de tijd die andere powerups duren in sommige gevallen iets verhogen.

Grappig dat iedereen deze hele simpele stijl een 'goede stijl' vind Gemoedelijk.

Ik heb net de highscorelijst wat minder rommelig gemaakt, dit is te zien in de volgende versie.

Wat voor muziek zal ik hierbij doen?


Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2420


« Antwoord #9 Gepost op: 25 Augustus 2012, 17:40:05 »

De nieuwe versie is uit!

Deze versie bevat:
-Nieuwe versie van GMS (versie+1.1.1). Daardoor kan er nu geregistreerd worden in-game.
-Betere highscorelijst
-Effecten van powerups zijn verbeterd. Zo werkt de dubbele punten-powerup nu langer.
-Bugs opgelost

Mijn persoonlijke highscore is 6180. Kan iemand dat verbreken?
Als je een idee hebt voor een muziekstijl of zelf bijpassend muziekje (wel gratis te gebruiken) hoor ik het heel graag! Gemoedelijk

Download hier! Veel plezier!


Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4471

RIP Game Maker Community :(


« Antwoord #10 Gepost op: 25 Augustus 2012, 20:07:59 »

Toen ik de screens zag was ik van "Meh. Wat een stom spel zeg."
Maar toen speelde ik het en toen was ik van "Meh. Wat een ownage spel zeg Miauw."

Het is fantastisch goed uitgewerkt. De stijl past bijeen, het idee is origineel (Anders dan dat ik verwacht had toen ik de screens zag!) en het speelt heel lekker, online highscores geeft het een extra challenge Gemoedelijk.

Love it! Miauw

Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2420


« Antwoord #11 Gepost op: 25 Augustus 2012, 21:24:51 »

Toen ik de screens zag was ik van "Meh. Wat een stom spel zeg."
Maar toen speelde ik het en toen was ik van "Meh. Wat een ownage spel zeg Miauw."

Het is fantastisch goed uitgewerkt. De stijl past bijeen, het idee is origineel (Anders dan dat ik verwacht had toen ik de screens zag!) en het speelt heel lekker, online highscores geeft het een extra challenge Gemoedelijk.

Love it! Miauw
Dank je voor je (zeer positieve) reactie! Aan de highscores te zien ben je ook best goed erin (je hebt iedereen verslagen, behalve ik (maar ik ben natuurlijk de spelmaker)) Gemoedelijk.

Ik zou misschien een andere screenshot moeten nemen, maar het is best moeilijk om het spel goed te laten zien vind ik. Dus ik laat die screenshot nu maar zo, ook al geeft hij een slechte indruk.

Edit: Nu met muziek: http://g2f.nl/0o0hz5f. Past het muziekje bij het spel, of moet ik nog een ander muziekje uitzoeken? Verder zijn credits toegevoegd (was nodig voor de muziek) en een optie om zonder geluid te spelen.

« Laatste verandering: 26 Augustus 2012, 16:00:07 door flori9 »

Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2420


« Antwoord #12 Gepost op: 28 Augustus 2012, 13:01:10 »

Heeft iemand nog commentaar op de muziek?


Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

Julian6457
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 951


« Antwoord #13 Gepost op: 28 Augustus 2012, 15:48:46 »

de muziek is leuk
allen wat te snel
wat je zou kunnen doen is dat de muziek versnelt als je meer punten krijgt om een soort spanning op te wekken
verder een glitch ik kon door de muur aan de zijkant zonder dat ik af ging Knipoog LOL

GR
Julian


Project ALP Android
Testers nodig... [PM]
Naar boven Gelogd

Florian van Strien
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2420


« Antwoord #14 Gepost op: 28 Augustus 2012, 16:59:15 »

de muziek is leuk
allen wat te snel
wat je zou kunnen doen is dat de muziek versnelt als je meer punten krijgt om een soort spanning op te wekken
verder een glitch ik kon door de muur aan de zijkant zonder dat ik af ging Knipoog LOL

GR
Julian
Bedankt voor je reactie en tip!

Ik zal eens iets proberen met die muziek. Gemoedelijk Edit: Het versnellen/langzamer maken gaat het niet worden, want het is een MP3 muziekje en ik heb weinig zin een aparte DLL te gaan gebruiken alleen voor die functie. Treurig
Wat vragen over de glitch (ik heb de glitch nog nooit gehad): 1player of 2player mode? Had je een powerup? Ging je er echt helemaal doorheen, of maar een stukje? Kwam je uit het scherm of ging het maar een stukje? Of kwam je weer in het midden uit? Hoeveel punten had je ongeveer? Drukte je nog op een speciale toets? Welke kant? Het zijn nogal veel vragen, maar ik hoop dat je het ongeveer weet. Anders is het voor mij waarschijnlijk onmogelijk de glitch op te lossen.

« Laatste verandering: 28 Augustus 2012, 17:14:41 door flori9 »

Mijn spellen: Swapblocks, circloO, BLcGR, 80 Seconds Cave, TRrBL, The Contact Machine
Ik heb meegewerkt aan: Lines (WP, iOS)
Tutorials: Shaders - de basis, Asynchrone functies

Mijn oude forumnaam was flori9.
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2020 Nederlandse Game Maker Community