game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Last minute
Pagina's: [1] 2 3
« vorige volgende »
Print
Advertenties

thoot-je
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 3232

Je kan me wakker maken voor een kop tomatensoep :D


WWW
« Gepost op: 7 April 2012, 16:09:57 »

Hallo,

Ik heb er geen zin meer in dus ik vind hem wel af nu Tong
De bedoeling is om binnen een minuut het level te halen.

-Loop met de pijltjestoetsen
-<P> voor pauze
-Pak de sleutel
-Ga naar de finish
-Doe dat binnen een minuut

Screen:


Download!
(Link geupdate)

Wat moet beter?
Wat is niet goed?
Wat is wel goed?
Wat moet er bij?

Thomas

« Laatste verandering: 29 April 2012, 18:13:11 door thoot-je »

Mijn website: thomasbaake.nl

De 2 belangrijkste dingen in het leven: Productief zijn en extreem veel genieten
Naar boven Gelogd

ndke
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 596


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 7 April 2012, 16:21:41 »

Hey!

Concept is leuk, alleen nog wat dingen die missen (zoals levels)

Even een paar bugs:
1)

___________________________________________
FATAL ERROR in
action number 1
of  Step Event
for object obj_win:

Moving to next room after the last room.

2) Ik kon ook walljump doen.
3) Als je pijltje omhoog indrukt en dan loopt en je laat de looptoets los, dan blijft de loop animatie zich animeren zonder dat de speler beweegt.


Even een tip: texture_set_interpolation(true); Knipoog

Wel leuk, alleen jammer van de niet afgewerkte levels, ook als je die afwerkt zou ik er meer insteken.
Het zou ook leuk zijn als er meer obstakels zouden zijn.

Groeten,
Ndke


Naar boven Gelogd

kaasje
Globale moderator


Offline Offline

Berichten: 2301


« Antwoord #2 Gepost op: 7 April 2012, 16:32:21 »

Ik heb het gevoel dat de loopanimatie van de character wat frames overslaat. Of van het eind direct weer naar het begin gaat. Dat ziet er een beetje rommelig uit. Bovendien mis ik aparte sprites voor springen en stilstaan, terwijl die zeker weten op de strip zit (ik heb dezelfde set immers gebruikt voor Strength To Go On Knipoog).

Verder, gebruik je masks? Zo niet; ik raad het je wel aan. Bewegen (vooral springen in combinatie met naar links of rechts lopen) langs muren hapert namelijk een beetje. Dat stoort natuurlijk een beetje tijdens het spel.
Het is nog een beetje een vroege demo, maar als je effecten en wat meer adrenaline-creëerende dingen toevoegt, kan dit zeker wat worden.

Succes! Gemoedelijk


ECCE QUAM SIT...
Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4472

RIP Game Maker Community :(


« Antwoord #3 Gepost op: 7 April 2012, 16:42:07 »

De deur heeft outline, de rest van het spel niet?
Stoort me een beetje.

Ook de animatie is buh :l

Voor de rest kan het misschien nog wat worden

Naar boven Gelogd

thoot-je
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 3232

Je kan me wakker maken voor een kop tomatensoep :D


WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 7 April 2012, 17:57:41 »

Yeah right.
Jullie hebben gelijk. Daarom post ik dit ook. Om dit soort dingen te weten te komen.
Weer wat punten om aan te werken.
Bedankt voor de reacties Gemoedelijk


Mijn website: thomasbaake.nl

De 2 belangrijkste dingen in het leven: Productief zijn en extreem veel genieten
Naar boven Gelogd

jmaster2710
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 976

5 jaar lang games gemaakt! Op naar de 10!


« Antwoord #5 Gepost op: 7 April 2012, 18:06:46 »

sorry maar ik moet dit kwijt.
de sprites zijn lelijk!!!!.
oke het is er uit
nu de goeie dingen.
het menu is mooi gemaakt.
en het is ook goed geprogrammeerd.

maar probeer wat te doen aan de sprites


Op dit moment heerlijk bezig met een passie project! Hopelijk sta ik ermee op Indigo dit jaar!
Naar boven Gelogd

teun28
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 455

Graphics, Programmeren en Designen


« Antwoord #6 Gepost op: 7 April 2012, 18:19:01 »

Hey,

Ik vind dat de volgende punten beter kunnen:

- De sprites, probeer ze wat kleurrijker of op een andere manier leuker te laten overkomen want nu ogen ze nogal saai.

- De horizontale collision want als je nu tegen een muur aan loopt  komt het poppetje niet er helemaal tegen aan.

- het menu vind ik saai want het staat allemaal zo recht tegen elkaar en het is zonder kleur.

- Zoals Kaasje al zij moeten de animaties beter.

Als je dit verbeterd is het spel al een stuk beter. Gemoedelijk

Veel succes nog met je spel,

Teun.



Naar boven Gelogd

thoot-je
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 3232

Je kan me wakker maken voor een kop tomatensoep :D


WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 7 April 2012, 18:37:56 »

Oke, de sprites moeten mss wel wat beter alleen het is juist het idee om een keer een zwart-wit game te maken. Die kleurrijke spellen kent iedereen wel... De animatie werk ik aan. Ook de collision werk ik aan. Ook de bugs ga ik fixen. Nu heb ik wel weer wat te doen...


Mijn website: thomasbaake.nl

De 2 belangrijkste dingen in het leven: Productief zijn en extreem veel genieten
Naar boven Gelogd

Martin Beentjes
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2332

Gelieve quotes gebruiken bij PB's.


« Antwoord #8 Gepost op: 7 April 2012, 18:39:52 »

de sprites zijn lelijk!!!!.
Hier ben ik het helemaal niet mee eens, het gehele spel is grafisch in grijstinten en weinig details, dus dit is goed. Verder hou ik altijd wel van deze stijl aangezien het voor iedereen mogelijk is te maken.



Wat ik wel vind, is de speler en sleutel sprite toch niet helemaal erbij passen. De speler heeft teveel gezichtsdetails. Misschien een leuk idee om het dus allemaal echt simpel te houden.

Naar boven Gelogd

thoot-je
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 3232

Je kan me wakker maken voor een kop tomatensoep :D


WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 7 April 2012, 18:42:54 »

Hier ben ik het helemaal niet mee eens, het gehele spel is grafisch in grijstinten en weinig details, dus dit is goed. Verder hou ik altijd wel van deze stijl aangezien het voor iedereen mogelijk is te maken.



Wat ik wel vind, is de speler en sleutel sprite toch niet helemaal erbij passen. De speler heeft teveel gezichtsdetails. Misschien een leuk idee om het dus allemaal echt simpel te houden.

Dankje voor je reactie. Ik ben het met je eens.
Dat vrolijke kent iedereen nou wel een keertje. Ik ga werken aan al die dingen wat jullie noemen. Ik ben het helemaal met je eens.


Mijn website: thomasbaake.nl

De 2 belangrijkste dingen in het leven: Productief zijn en extreem veel genieten
Naar boven Gelogd

jmaster2710
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 976

5 jaar lang games gemaakt! Op naar de 10!


« Antwoord #10 Gepost op: 8 April 2012, 12:07:36 »

Dankje voor je reactie. Ik ben het met je eens.
Dat vrolijke kent iedereen nou wel een keertje. Ik ga werken aan al die dingen wat jullie noemen. Ik ben het helemaal met je eens.
dat is waar maar er zijn ook zat spellen met alleen zwart tinten.
(maar ja bijna alles bestaat al)
en als je hulp nodig hebt met sprites,ik wil je wel helpen.


Op dit moment heerlijk bezig met een passie project! Hopelijk sta ik ermee op Indigo dit jaar!
Naar boven Gelogd

thoot-je
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 3232

Je kan me wakker maken voor een kop tomatensoep :D


WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 8 April 2012, 12:42:51 »

dat is waar maar er zijn ook zat spellen met alleen zwart tinten.
(maar ja bijna alles bestaat al)
en als je hulp nodig hebt met sprites,ik wil je wel helpen.

Dank voor je aanbod maar ik maak al mijn sprites zelf.
Kijk ook naar Botsblokken in mijn onderschrift. Alle graphics zelf gemaakt.


Mijn website: thomasbaake.nl

De 2 belangrijkste dingen in het leven: Productief zijn en extreem veel genieten
Naar boven Gelogd

Daan920
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 1578

Hoi


« Antwoord #12 Gepost op: 8 April 2012, 12:51:16 »

Yeey, eindelijk een demo Gemoedelijk.

Ik vind die sprites eigenlijk heel mooi, ik hou hier zelf wel van, lekker simpel Gemoedelijk.

Verder goed spel en mooi menu. Succes verder nog hiermee.

Daniel


Ik leef nog haiii
Naar boven Gelogd

onky
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 313

Lucas


WWW
« Antwoord #13 Gepost op: 8 April 2012, 20:18:24 »

Het is wel oke,

eigenlijk dezelfde feedback als dat van de anderen.


Nog één toevoeging:

http://www.bjarno.be/games/60seconds.html

Lijkt er wel heel veel op :O
Inspiratiebron, of puur toeval? Gemoedelijk


Naar boven Gelogd

Maartenz
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 3423

nopenope


« Antwoord #14 Gepost op: 8 April 2012, 23:08:36 »

Zelfde speler, zelfde doel.. Net een nagemaakt spel daarvan hè, maar ik hoop dat Thoot-je het zelf gemaakt heeft qua code's, want dan leert hij er nog wat van Gemoedelijk


nopenopenopenopenope
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2022 Nederlandse Game Maker Community