game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Heeft iemand nog tips voor een betere actie scene?
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

richardwg
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 303


« Gepost op: 25 December 2011, 11:55:12 »

Ik ben bezig aan een game, en ik heb net het vechtscript opgesteld.

Jullie kunnen mijn game hier downloaden:
http://www.mediafire.com/?n0sc5w471kuuw11


Heeft iemand nog tips om de actie tussen de gevechten nog beter te maken?


Controls:
Druk op de knop een player te maken!

« Laatste verandering: 25 December 2011, 11:59:46 door richardwg »

Naar boven Gelogd

Takua
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1120


« Antwoord #1 Gepost op: 25 December 2011, 12:21:33 »

Ik zou de kogels beter maken en meer poppetjes aanmaken om uit te kiezen + erbij zetten hoe duur elk poppetje is.


Pm me als je mee wilt helpen met Danix Armies.

Of ga naar: http://www.gmot.nl/index.php?topic=26617
Naar boven Gelogd

TB007
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 102

fun at your side


WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 25 December 2011, 22:23:38 »

het is al een goed begin.

-Ik zou ervoor zorgen dat de soldaten elkaar niet kunne overlappen.
-De vijand komt veel te traag
-zorg dat je enkel geld krijgt door de vijand te vernielen(ik had 30 man de vijand 1)
-zorg dat er op het einde iets groot is om te vernietigen

ik weet het lijkt veel op zwaarden en sandalen(wat je mischien wil maken) maar daar kun je dan nog iets rond verzinnen dat het vernieuwend maakt.

edit.
bug:
na een tijdje liepen de soldaten elkaar voorbij zonder aan te vallen

« Laatste verandering: 25 December 2011, 22:25:21 door TB007 »

Naar boven Gelogd

Takua
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1120


« Antwoord #3 Gepost op: 25 December 2011, 23:32:38 »

n

ik weet het lijkt veel op zwaarden en sandalen(wat je mischien wil maken) maar daar kun je dan nog iets rond verzinnen dat het vernieuwend maakt.
Het lijkt totaal niet op Zwaarden En Sandalen, dit is een RTS.

edit.
bug:
na een tijdje liepen de soldaten elkaar voorbij zonder aan te vallen
Daar kwam ik ook achter en dat zei ik ook tegen hem op Gmchat.


Pm me als je mee wilt helpen met Danix Armies.

Of ga naar: http://www.gmot.nl/index.php?topic=26617
Naar boven Gelogd

size43
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 3512


WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 26 December 2011, 09:26:09 »

Ik zou zorgen dat de soldaten niet "over" elkaar heen kunnen staan. Gewoon met if(place_meeting(x+16,y,obj_soldaat)){speed=0} ofzo. Dan is het duidelijker hoéveel soldaten je nu eigenlijk aan het vechten hebt. En een effect toevoegen voorals de soldaten doodgaan?

En natuurlijk wat meer vijandige soldaten, het is nu veel te makkelijk;)


GameMaker Server+: Online INIs, achievements en multiplayer.
[HTML5]WhatShallIMake? - Background Generator - Green's Blobs
Naar boven Gelogd

TB007
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 102

fun at your side


WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 26 December 2011, 12:40:29 »

Het lijkt totaal niet op Zwaarden En Sandalen, dit is een RTS.
naar mijn mening wel bij zwaarden en sandalen druk je ook op een knop om soldaten te laten verschijnen.


Naar boven Gelogd

onky
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 313

Lucas


WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 26 December 2011, 13:04:34 »

het lijkt op mijn spel , en daar heeft ie ook de inspiratie vandaan Knipoog

En je drukt in zoveel spellen op een knop om een poppetje te laten verschijnen Grijns


Naar boven Gelogd

Rexeter1
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 722


WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 27 December 2011, 12:57:04 »

eh.....ik speelde het een minuutje en had dit:

is dat geen verbeter punt?


Een nieuwkomende blog met mooie texten over alles en nog wat, kijk maar eens op
lino.bloggertje.nl
Naar boven Gelogd

draak1400
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2803

noem me draak of draak een vier nul nul


« Antwoord #8 Gepost op: 30 December 2011, 14:08:22 »

leuk spel  (waarneer komt de update)

bug:



die popetjes zitten in elkaar en gaan niet dood (ze schieten al 7 min op elkaar)
en er onstaat een kogel regen waardoor ik  niet nieuwe popetjes kan *maken* want dan gaan die dus dood.

mvg,draak1400



Dragon Drago Drag Dra Draa Draak
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2021 Nederlandse Game Maker Community