game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  ShadowConflict [0.7] [engine]
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

redblood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2503

Dvdbrander


« Gepost op: 12 Oktober 2011, 20:45:56 »

ShadowConflict
Gemaakt door: Dvdbrander

Versie: GameMaker 8 8.0

Als een ruimtereis catastrofaal misgaat, botsen twee volkeren op elkaar. Mensen proberen hopeloos te vechten tegen de aliens, die verstoort zijn door de ruimtereis. Kan jij de wereld redden?

Het doel:
Probeer te overleven tegen de groeiende massa aliens. Schiet ze neer, verzamel geld, koop turrets, en red de wereld van haar ondergang

Screenshot:


De vorderingen van shadowconflict zijn LIVE te volgen op http://www.livestream.com/dvdbrander. Hierop kan je ook altijd de laatste vorderingen of programmeerwerk terugkijken.

De controls:
Pijltje links/rechts of a/d     = Naar links/rechts
Pijltje omhoog, spatie of w = Springen
Muis                                    = Richten en schieten
Scrollen                               = Wapen switchen
C                                         = Torch plaatsen
T                                          = Turret plaatsen (waarschuwing, kijken altijd naar rechts!)
Esc                                      = Afsluiten

Download:
v0.7 (.exe, 2.28 mb, 17 oktober 2011)
v0.7 (.zip, 1.26 mb, 17 oktober 2011)

v0.6 (.exe, 2.27 mb, 13 oktober 2011)
v0.6 (.zip, 1.25 mb, 13 oktober 2011)

v0.4 (.exe, 2.24 mb, 12 oktober 2011, 5 1/2 uur werk, 1 dag)
v0.4 (.zip, 1.12 mb, 12 oktober 2011)

Todo:
-Graphics
-Wapen drops
-muzzle flash op de goede plek zetten
-muziek
-turrets ook naar links kunnen laten 'kijken'

Credits:
Nog geen.  Wil jij credits?
Op dit moment maakt ShadowConflict gebruik van de standaard game-maker sprites. Dit gaat nog veranderen. Mocht jij me kunnen leren te spriten, pm me dan aub.

Dit is alleen nog de engine. Beoordeel het dan ook aub als engine en niet als spel.

Als er iemand ideeŽn heeft, bugs tegenkomt of wat dan ook, aub zeggen, ik probeer er altijd op te reageren en wat mee te doen.

« Laatste verandering: 17 Oktober 2011, 14:15:47 door redblood »

Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

smoothcriminal
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1047

Call me Smoothy


« Antwoord #1 Gepost op: 12 Oktober 2011, 20:59:14 »

Live stream is epic Tong
ziet er goed uit Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2503

Dvdbrander


« Antwoord #2 Gepost op: 12 Oktober 2011, 21:03:09 »

Live stream is nu niet live he XD
Hij loopt nu gewoon in een loopje van alle progress-flimpjes.
Als er iemand ideeŽn heeft, bugs tegenkomt of wat dan ook, aub zeggen, ik probeer er altijd op te reageren en wat mee te doen. (vergeten in beginpost te zetten XD)

« Laatste verandering: 12 Oktober 2011, 21:10:47 door redblood »

Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

smoothcriminal
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1047

Call me Smoothy


« Antwoord #3 Gepost op: 12 Oktober 2011, 21:54:23 »

Duurt wel lang voordat die spookjes dood zijn  Tong
en bug denk ik: je kan linkermuis knop inhouden? om door te blijven schieten

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2503

Dvdbrander


« Antwoord #4 Gepost op: 13 Oktober 2011, 06:02:25 »

en bug denk ik: je kan linkermuis knop inhouden? om door te blijven schieten
Owja, goed dat je t zegt, dat moet ik inderdaad nog ff veranderen, zodat t alleen bij het machinegeweer kan.
Duurt wel lang voordat die spookjes dood zijn  Tong
Eerm, shotgun of machinegeweer al geprobeerd? Scrollen XD


Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

thoot-je
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 3232

Je kan me wakker maken voor een kop tomatensoep :D


WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 13 Oktober 2011, 07:31:52 »

ziet er mooi uit!
graphics moetj e wel anders doen want dit is zo standaard Knipoog


Mijn website: thomasbaake.nl

De 2 belangrijkste dingen in het leven: Productief zijn en extreem veel genieten
Naar boven Gelogd

wkohlenberg
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 639

Ik heb geen tijd voor haatzaaiers op de wereld.


« Antwoord #6 Gepost op: 13 Oktober 2011, 07:41:08 »

ziet er mooi uit!
graphics moetj e wel anders doen want dit is zo standaard Knipoog
In de beginpost zegt hij dat er nog standaard graphics zijn, maar dit wordt aangepast.


Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2503

Dvdbrander


« Antwoord #7 Gepost op: 13 Oktober 2011, 07:46:29 »

In de beginpost zegt hij dat er nog standaard graphics zijn, maar dit wordt aangepast.
Vandaar waarschijnlijk ook die Knipoog

Ik heb vanochtend bloed gemaakt, dat is nu te zien in de live stream.


Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

Jolie
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1304

HC Bloemendaal FTW!


« Antwoord #8 Gepost op: 13 Oktober 2011, 10:54:00 »


Windows XP met matige tot redelijke videokaart.
Oplossing: hier

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2503

Dvdbrander


« Antwoord #9 Gepost op: 13 Oktober 2011, 11:04:03 »

Ik heb m hopelijk gefixt, zie de beginpost voor v0.6
Ook gelijk met shop!

« Laatste verandering: 13 Oktober 2011, 11:06:02 door redblood »

Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

Jolie
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1304

HC Bloemendaal FTW!


« Antwoord #10 Gepost op: 13 Oktober 2011, 11:48:59 »

Ah, nu ik het kan zien vind ik het wel leuk Gemoedelijk Er moet nog wel veet gebeuren en het gezichtsveld mag wel iets groter, want nu is het niet creepy maar irritant.

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2503

Dvdbrander


« Antwoord #11 Gepost op: 13 Oktober 2011, 12:38:04 »

Ow, control vergeten, t is c om fakkels te plaatsen. Dat zijn de rode potions die aliens droppen, of die je kan kopen in de shop.


Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2503

Dvdbrander


« Antwoord #12 Gepost op: 17 Oktober 2011, 14:14:50 »

En v0.7 is uit, met deze keer: turrets!


Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

jensvijzGames
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 13


« Antwoord #13 Gepost op: 17 Maart 2012, 15:09:23 »

Hoe heb je dat gemaakt dat je een geweer in je hand hebt?

Naar boven Gelogd

Yvanis
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 690

If you kill yourself, Iíll kill you. ~Roronoa Zoro


« Antwoord #14 Gepost op: 17 Maart 2012, 15:27:19 »

Een sprite ergens overheen drawen. Maar ik download nu, hij zegt dat het een virus is maar dat boeit niks. Aan het screenshot te zien heb je geen eigen sprites gebruikt. Het zou leuk zijn als je eigen sprites gebruikt. Ik edit zometeen met een uitgebreid verslag.

edit:

+ Engine
+ Licht (Leuk gedaan, licht bundel om player kan misschien iets groter.


- Sprites (Je hebt geen eigen sprites gebruikt)

Je engine werkt prima, er is een ding dat ik wil aanmerken, het reloaden werkt heel raar. Het maximale ammo wordt veel lager en het aantal kogels wordt de helft ofzo. Het licht is heel leuk gedaan, misschien de lichtbundel wat groter maken om de player heen. De sprites zijn wel gebruikelijk voor een beginnersspel, maar ik weet niet of jij een beginner bent, want je hebt toch al iets van 2000 posts. Ik hoop op een grote update met nieuwe sprites en het reload systeem verbeterd. Ga zo door!

« Laatste verandering: 17 Maart 2012, 15:33:57 door Ilja010 »

We zijn bijna zo ver met het maken van een aangepast thema wat de index.php verwijdert bij de eerste pageload.
Current project(s): The Captain's Last Journey - Labyrinth of Chess -
Geld Moet Rollen
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2019 Nederlandse Game Maker Community