game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  HD's Screensavers
Pagina's: [1] 2
« vorige volgende »
Print
Poll
Vraag: Wat vind je van de screensavers?
Ik vind de bubbleScr de beste   -4 (22.2%)
Ik vind de RainScr de beste   -8 (44.4%)
Ik vind de PuzzleScr de beste   -2 (11.1%)
Ik vind ze oke   -2 (11.1%)
Ik vind ze niet zo goed   -2 (11.1%)
Totaal aantal stemmen: 18

Advertenties

HD Blood
Gebruiker

« Gepost op: 31 Maart 2011, 19:23:49 »

HD's Screensavers
Gemaakt door HD Blood  GameMaker 8

Intro
Ik ben een tijd offline geweest omdat m'n internet eruit lag..
Maar gelukkig ben ik terug en wil ik mijn gemaakte screensavers tonen.

De screensavers
Ik heb 3 screensavers gemaakt die je naar eigen hand kan instellen en er naar eigen zeggen gelikt uitzien.
Ze zijn een beetje intensief, maar ik heb het zo minimaal mogelijk proberen te houden zodat ook minder goede PC's het aan kunnen.

Ik heb een screensaver gemaakt waarop bubbels verschijnen wat een mooi effect geeft. Tevens word je beeld zwart/wit behalve op de plaats waar de bubbels lopen.
Op een 2de screensaver zie je regendruppels en regen wat alweer een mooi effect geeft.
Als laatste heb ik een puzzle screensaver die je scherm door elkaar husselt. Het is een beetje anders als die van simonke dus zeker de moeite waar om te bekijken. Knipoog

Video's
Bubble screensaver:

Rain screensaver:

Puzzle screensaver:

Klik op de afbeeldingen voor de film

Download via Updo
Bubble screensaver.RAR
Rain screensaver.RAR
Puzzle screensaver.RAR

Download via YoYoGames
Alle screensavers.ZIP

Slot
Je kunt de screensavers in elk gewenste map bekijken en configureren zodat hij je standaard screensaver word. Als je hem in de Windows map plaatst dan kun je hem in een lijst selecteren bij de screensaver instellingen. Dit hoeft uiteraard niet en je kan hem ook gewoon effe testen.

Ik hoop dat mensen hem leuk vinden! Dus laat gerust een reactie achter!

Mvg HD.

« Laatste verandering: 9 April 2011, 17:10:58 door HD Blood »

Naar boven Gelogd

niels15
Gebruiker

1000 posts gehaald :D

« Antwoord #1 Gepost op: 31 Maart 2011, 20:03:54 »

Grappige screensavers vooral met die regen Tong

Niels15

Naar boven Gelogd

generaallucas
Gebruiker

Verhalen: klaar terwijl u wacht.

« Antwoord #2 Gepost op: 31 Maart 2011, 20:34:49 »

Ze zijn mooi hoor, maarre... je hebt ze toch wel gemaakt met GM h? anders hoor je ze op GMOT te plaatsen.  Rolt ogen

Actionscript 3 - C++ - C# - CSS3 - GML - HTML5 - Javascript - PHP - SQL - Visual Basic - VTask

3DS Max(VRay), Photoshop, Illustrator, Flash, Irrlicht, SDL, CML, OpenGL, Phonegap, Cordova
Naar boven Gelogd

The Thriforce
Gebruiker

« Antwoord #3 Gepost op: 31 Maart 2011, 21:12:24 »

Jammer dat de puzzle screensaver via rechtsboven gaat, hij zou een stuk leuker zijn als ze gelijk naar hun nieuwe plaats zouden vliegen.

Naar boven Gelogd

HD Blood
Gebruiker

« Antwoord #4 Gepost op: 1 April 2011, 04:57:39 »

Bedankt voor de reacties.

Grappige screensavers vooral met die regen Tong

Niels15
Bedankt. Heb je hem getest of alleen het filmpje gezien?

Ze zijn mooi hoor, maarre... je hebt ze toch wel gemaakt met GM h? anders hoor je ze op GMOT te plaatsen.  Rolt ogen
Uiteraard gemaakt met GM  Rolt ogen
Maar dat had je ook kunnen zien aan het GM logo bij de exe en de shot.dll.

Jammer dat de puzzle screensaver via rechtsboven gaat, hij zou een stuk leuker zijn als ze gelijk naar hun nieuwe plaats zouden vliegen.

Ik ga ze nog plaatsten op YoYo dus het kan nog verandert worden.

Mvg HD.

Naar boven Gelogd

ericlegomeer
Forumbeheerder

http://xkcd.com/386/

« Antwoord #5 Gepost op: 1 April 2011, 07:34:15 »

Misschien inderdaad leuk om de puzzelscreensaver iets meer aan te passen dat ze dus niet eerst naar die hoek gaan. f dat ze echt gewoon gaan puzzelen. Dus je maakt een 'berg' aan stukjes, die dus ook gedraaid liggen enzo, en dan gaat hij ze proberen in elkaar te puzzelen door ze op de goede plek te slepen en goed om te draaien en dan zoeken naar eentje die aanliggend kan zijn enzo Tong Of wordt dat allemaal ingewikkelder dan nodig van een screensaver Grijns? Sowieso direct naar een nieuwe random positie gaan zou al een vetter effect geven Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

HD Blood
Gebruiker

« Antwoord #6 Gepost op: 1 April 2011, 13:21:41 »

Ik heb de puzzle screensaver vervangen omdat er een bug in zat waardoor het niet goed functioneerde. Tevens heb ik hem zo gemaakt dat hij nu door elkaar husseld Knipoog
Maar verder ga ik er niks meer aan doen, want dat is ook niet de bedoeling van GMCreaties!

Tevens heb ik het op YoYoGames geplaatst.. maar hij is zinds vanochten al bezig met virussen aan het scannen, dus jullie zullen daar even op moeten wachten.

Mvg HD.

Naar boven Gelogd

goodboy
Gebruiker

« Antwoord #7 Gepost op: 1 April 2011, 18:01:53 »

het werkt niet en waarom is e=het een scr bestand?

Naar boven Gelogd

SLiV
Jurylid

« Antwoord #8 Gepost op: 1 April 2011, 20:55:26 »

Ik zal niet ontkennen dat het mooie effecten zijn. Maar,
Citaat
Ze zijn een beetje intensief, maar ik heb het zo minimaal mogelijk proberen te houden zodat ook minder goede PC's het aan kunnen.
Is het idee van een screensaver niet dat hij energiebespaart? Normaal wordt het scherm deels zwart, zodat hij minder energie verbruikt. Dat staat toch niet helemaal in een lijn met "zodat je pc het aan kan," wat mij betreft.

Naar boven Gelogd

Eejin
Gebruiker

New wip topic soon

« Antwoord #9 Gepost op: 1 April 2011, 20:57:49 »

Wel mooi gemaakt Gemoedelijk. (Iedereen houd van Starcraft II (2e video achtergrond))

Naar boven Gelogd

HD Blood
Gebruiker

« Antwoord #10 Gepost op: 2 April 2011, 08:44:57 »

het werkt niet en waarom is e=het een scr bestand?
Dat begrijp ik niet.. wat werkt er niet?
Het zijn .scr bestanden omdat het nu eenmaal screensavers zijn. Die hebben die extentie zodat Windows ze als screensavers ziet en je ze als screensaver kan gebruiken..

Maar dat hoeft natuurlijk niet Knipoog Je kan ze ook gewoon testen door er dubble op te klikken.. er zal niks verandert worden aan je screensaver! Je test hem dan alleen en als je hem mooi vind kun je hem als standaard screensaver instellen door met de rechtermuisknop er op te klikken en dan installeren te drukken.

Ik zal niet ontkennen dat het mooie effecten zijn. Maar,Is het idee van een screensaver niet dat hij energie bespaart? Normaal wordt het scherm deels zwart, zodat hij minder energie verbruikt. Dat staat toch niet helemaal in een lijn met "zodat je pc het aan kan," wat mij betreft.
Nee noch? Het is juist de bedoeling dat er geen pixels in je scherm branden?..
Als ik dit in C++ zou maken zou hij veel sneller zijn en veel minder energy kosten! Maar helaas is het ook maar GM en voor dit mooie effect hoort ook wat. Ik het de FPS op 30 gezet wat erg goed hielp.. maarja, het blijft natuurlijk toch een surface van je hele scherm.

En de screensavers zijn toch ook niet mis, dat buiten gelaten? Ik vind dat als de gebruiker er maar plezier aan heeft er geen problemen zijn.

Wel mooi gemaakt Gemoedelijk. (Iedereen houd van Starcraft II (2e video achtergrond))
LOL Tong Alle achtergronden die je in de filmpjes ziet zijn van Starcraft II..

Bedankt voor jullie reacties! Gemoedelijk

Mvg HD.

Naar boven Gelogd

HD Blood
Gebruiker

« Antwoord #11 Gepost op: 9 April 2011, 17:15:05 »

YoYoGames link eindelijk toegevoegt! RATE Tong
Wel jammer dat zo weinig mensen hebben gereageerd. Ik hoopte dat de screensavers wel gaaf waren?

Mvg HD.

Naar boven Gelogd

Maartenz
Gebruiker

nopenope

« Antwoord #12 Gepost op: 9 April 2011, 21:30:26 »

Ik gebruik de derde Gemoedelijk Ik vind hem wel cool alleen ik zie de muis nog (En niet in de plaatjes)

nopenopenopenopenope
Naar boven Gelogd

HD Blood
Gebruiker

« Antwoord #13 Gepost op: 10 April 2011, 06:23:51 »

Ik gebruik de derde Gemoedelijk Ik vind hem wel cool alleen ik zie de muis nog (En niet in de plaatjes)
Vinden meer mensen dit vervelend? Dat je de muis in de filmpjes niet ziet komt door mijn screencapture programma :/

Mvg HD.

Naar boven Gelogd

Laloeka
Gebruiker

« Antwoord #14 Gepost op: 13 April 2011, 18:48:18 »

GML:
window_set_cursor(cr_none);
Ik heb er zelf niet zo'n moeite mee, want de muis beweegt toch niet als je niet bij je PC bent Tong

[offtopic]Leuk dat mijn screensaver ook op je bureaublad staat.[/offtopic] Engel

-------
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: