game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Rollacoasta
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Simon B.
Gebruiker

Ex-Gamemaker

« Antwoord #75 Gepost op: 25 Maart 2011, 18:47:01 »

Het spel is best wel nice eigenlijk. Maar het mist wat meer uitdaging en afwisseling denk ik :p

Naar boven Gelogd

Erik Leppen
Forumbeheerder

« Antwoord #76 Gepost op: 25 Maart 2011, 18:48:29 »

Shiritt: dat is lastig zeggen, omdat ik ook pauzes heb gehouden waar in ik niks heb gedaan, maar ik ben op 24 oktober 2010 begonnen, en wel met aan Matrebatre vragen of wat ik nodig had mogelijk was met ExtremePhysics.

Naar boven Gelogd

Shiritt
Gebruiker

YAY FAIRY WA LIEF WA ZACHT!

« Antwoord #77 Gepost op: 25 Maart 2011, 18:56:35 »

Ah, dan is er voor mij nog hoop Tong
als je dit in een maand had kunnen maken, dan zou ik serieus zijn gaan twijfelen aan mijn "programmeer" techniek XD

Venator Inc. Forum                                                  Venator Inc. Website
Naar boven Gelogd

Davidos
Gebruiker

games, ik maak ze

« Antwoord #78 Gepost op: 25 Maart 2011, 19:16:03 »

mooi spel.
hier kan ik mij wel een paar uur (of meer) mee vermaken.
maar soms zijn er dingen die niet kloppen zoals -41000 punten terwijl er niks gebeurde.
wel vind ik het erg realistisch.

« Laatste verandering: 25 Maart 2011, 19:18:23 door Davidos »

Naar boven Gelogd

Maarten Baert
Forumbeheerder

Gelieve quote te gebruiken als je PMs beantwoordt.

« Antwoord #79 Gepost op: 25 Maart 2011, 21:33:00 »

Dat ligt er aan wat je bedoeling was... Knipoog
Volgens mij heb je ook mijn verwachting overtroffen. Het puntje voor de miljarden ontbreekt namelijk omdat ik niet had verwacht dat iemand zulke grote negatieve scores zou halen Knipoog
Gebruikte je toevallig dit script? Volgens mij komt de gewone functie string() namelijk niet verder dan 2^31 of 2^32 (anders krijg je 'ERROR').

Ik heb nu toch een fout gevonden: bij Titan staat dat de startsnelheid 230 ofzoiets is, maar het perron is te kort. De echte snelheid is maar 150. Dat maakte het level wel heel wat moeilijker (uiteindelijk is het gelukt, maar met heel weinig reserve).

« Laatste verandering: 25 Maart 2011, 21:34:34 door Matrebatre »

Naar boven Gelogd

niels15
Gebruiker

1000 posts gehaald :D

« Antwoord #80 Gepost op: 25 Maart 2011, 21:54:25 »

Hey,

Ook ik verveelde me vandaag dus ben ik dit gaan spelen in het begin was het een beetje onduidelijk maar nadat ik had ondekt dat je ook de taal op nederlands kon zetten kwam ik er zo uit Tong

Verder is echt dit spel heel mooi ik denk dat hier best heel veel tijd in heeft gezeten.

Niels15

Naar boven Gelogd

Erik Leppen
Forumbeheerder

« Antwoord #81 Gepost op: 25 Maart 2011, 22:00:50 »

Gebruikte je toevallig dit script?
Iets dat daar op lijkt. Ik schrijf dat soort simpele scriptjes vaak per spel opnieuw. Maar er staat wel string(getal) in, dus de grens is niet 232 want dat is kleiner dan 5 miljard Gemoedelijk

Citaat
Ik heb nu toch een fout gevonden: bij Titan staat dat de startsnelheid 230 ofzoiets is, maar het perron is te kort. De echte snelheid is maar 150. Dat maakte het level wel heel wat moeilijker (uiteindelijk is het gelukt, maar met heel weinig reserve).
Oh ja dat kan wel zijn ja. Dan is de versnellende kracht te laag ingesteld. Maar de uitdaging in dat level is inderdaad om genoeg snelheid te houden om het einde te halen.

Naar boven Gelogd

Maarten Baert
Forumbeheerder

« Antwoord #82 Gepost op: 27 Maart 2011, 21:30:33 »

Uitgespeeld! Blij

Leuke eindmuziek trouwens. De laatste levels waren moeilijk, maar bij level 80 had ik dan weer heel veel snelheid over. Ik had 23.000 en ik eindigde met snelheid 190, dus ik had de baan nog heel wat langer kunnen maken. Mijn totale score was 170.000

Naar boven Gelogd

Laloeka
Gebruiker

« Antwoord #83 Gepost op: 28 Maart 2011, 01:36:02 »

Hebben jullie ook, dat de mouse_x ongeveer 150 px aan de rechter kant van de echte windows-cursor zit? mouse_y klopt wel gewoon.
Dit is alleen in de editor/simulator, niet in het menu.

Mijn schermresolutie is 1388x768, ik speel in fullscreen omdat het er anders niet op past.
Dit is op instant play maar ook als ik het download.

Als dit probleem nieuw is wil ik er best een korte video van maken.

-------
Naar boven Gelogd

Erik Leppen
Forumbeheerder

« Antwoord #84 Gepost op: 28 Maart 2011, 07:43:45 »

Nee, dat is een probleem met fullscreen dat ik nog een keer moet fiksen. Als je in een venster speelt is dat probleem weg...

Waarschijnlijk is dat omdat ik window_mouse_get_x heb gebruikt omdat anders de views vervelend gaan doen. Ik kan niet de-mouse-x-van-view-n opvragen voor zover ik weet.

Naar boven Gelogd

Koen Timmermans
Gebruiker

« Antwoord #85 Gepost op: 28 Maart 2011, 18:05:55 »

Ik vind het weer een heel leuk en grappig spel, vooral omdat ik achtbanen ook leuk vind. Het is ook grappig dat je die poppetjes er uit kan gooien enzo, echt een geweldig spel!

Mijn record met punten onder nul is 9.256.942.159. (totaal aan het eind van het level, niet in een keer)

Het is wel een beetje anders dan je zou verwachten en dus is het aan het begin moeilijker.

Zo zag ik aan het begin niet dat het zij-aanzicht was (het leek op een treinrails van bovenaf dus dacht ik dat het bovenaanzicht was) en kwam ik er pas in level tien ofzo achter dat je met je karretje niet per se door de nummertjes van de lijnen moest om punten te krijgen maar gewoon door het lijntje zelf.Tong

En toen ik de screenshot van dat level (47) maakte, kwam ik er pas achter dat je met alt animaties kan pauzeren en kan tegenhouden dat het beeld gaat schuiven als je de muis ernaast houd.

De resolutie vond ik eigenlijk ook net iets te hoog. Zoals je op de screenshot kan zien moet ik het venster helemaal omhoogschuiven en dan kan je het onderste stukje door de taakbalk nét niet zien.

Naar boven Gelogd

tgl
Gebruiker

« Antwoord #86 Gepost op: 29 Maart 2011, 13:32:16 »

Het lijkt een beetje op Rollercoaster Rush.
Maar wel mooi gemaakt.

Naar boven Gelogd

Maarten Baert
Forumbeheerder

« Antwoord #87 Gepost op: 29 Maart 2011, 20:44:03 »

Waarschijnlijk is dat omdat ik window_mouse_get_x heb gebruikt omdat anders de views vervelend gaan doen. Ik kan niet de-mouse-x-van-view-n opvragen voor zover ik weet.
Jawel hoor: window_view_mouse_get_x Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Laloeka
Gebruiker

« Antwoord #88 Gepost op: 30 Maart 2011, 15:49:03 »

Als dat zou kunnen Blij,
Dan kan ik een stuk sneller 3 loopings achter elkaar zetten Tong
(zodat ik niet steeds hoef te gokken waar de cursor ongeveer zit)

« Laatste verandering: 30 Maart 2011, 16:03:25 door Laloeka »

-------
Naar boven Gelogd

Carolus
Gebruiker

« Antwoord #89 Gepost op: 3 April 2011, 15:12:02 »

Ik kan hbet niet afsluiten.

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: