game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Project: Park Tycoon
Pagina's: 1 [2]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Matty
Gebruiker

« Antwoord #15 Gepost op: 16 April 2005, 16:32:59 »

Leuk spel, minder leuke graphics... Suggesties:

1 ) De poppetjes zien er idd een beetje raar uit, maar ik zag dat iemand daar al mee bezig is. Mss moet je ieder personage een verschillende trui/broek kleur geven!
2 ) Zorg dat je de paden blijft houden en dat je characters niet buiten de paden gaan, irritand!
3 ) Kraampjes zou ik zeker doen! Bijvoorbeeld: Eten, Drinken, Wc, etc... En ook dat je gasten moeten betalen voor eten/drinken/wc met een waarde die je zelf kunt instellen. En mss ook dat de gasten paraplu's kunnen kopen.
4 ) In de credits, het is Mark Overmars...
5 )In het hoofdmenu, staat er op elke button een woord (New game, Open game, Exit, Credits). In de credits staat er niet een woord op de button (zoals Back of Terug).
6 ) Als je in de credits op terug klikt dan kom je meteen in spel en niet in het main menu.
7 ) In het spel als je op afsluiten klikt, dan ga je niet naar het menu maar direct uit het spel.
8 ) Als het spel nog uitgebreider word, dan kun je mss een tuturial inbouwen?

Verder een leuk spel!
/\/\/-\TTY

Naar boven Gelogd

Jeff van Hees
Oud-moderator

« Antwoord #16 Gepost op: 16 April 2005, 16:38:12 »

Citaat van: "Arjan Peters"
PS: -Iedereen mag me wel gewoon Arjan noemen hoor Tong

En mij mogen jullie gewoon Jeff noemen  Tong

Naar boven Gelogd

jojogamer
Gebruiker

« Antwoord #17 Gepost op: 18 April 2005, 13:18:45 »

- Ik heb nu het selecteren af. Als je nu op een object klikt, zie je een groene selector om hem heen, en als je op delete drukt, verwijder je hem.(Met dank aan Arjan)
- Als je nu een paadje bouwt, kun je steeds verder bouwen, je kunt hem ook verwijderen door met de rechtermuisknop erop te klikken. (Met dank aan Arjan)
- een weersysteem ga ik niet maken, dat maakt het spel alleen maar langzamer.
- binnenkort breng ik een nieuwe versie uit.

Reacties:
Gamenerd: Leuk dat je die maakt, dat is de goede grootte en een goed idee, maar heb je die poppetjes al af?

The XBox lover: Ja, dat heb ik nu gemaakt, komt in de nieuwe versie.

Matty: 1. Ja, inderdaad is iemand daar al mee bezig. Ik heb over het tweede ook al nagedacht.
2. Ja, dat eerste komt in de nieuwe versie, en dat tweede is erg lastig goed te programmeren, kzal mijn best doen.
3. Gamenerd is er mee bezig. En ik ook!
4. Gefixt... Blij
5. Gefixt... Gemoedelijk
6. Gefixt... Treurig
7. Dat is lastig goed te maken, want de room waarin je speelt, is persistent.
8. Ja, al over nagedacht.
Bedankt voor de vele suggesties en bugs.
Jeff: OK Jeff! Tong

Jojogamer(Johan Valk)

Naar boven Gelogd

gamenerd
Gebruiker

« Antwoord #18 Gepost op: 18 April 2005, 14:23:07 »

komen eraan ben ziek geweest en werk nu ook aan mijn spel donder dag is het klaar

Naar boven Gelogd

jojogamer
Gebruiker

« Antwoord #19 Gepost op: 19 April 2005, 17:00:17 »

Hier is de nieuwe versie!
Dit is er aan toegevoegd:
- selector(Je kunt zien welk object je geselecteerd hebt)
- een geselecteerd object kun je deleten(Delete-knop)
- als je een paadje bouwt, blijf je hem houden tot je met de rechtermuisknop aanklikt.
- er is een nieuwe knop: "financiŽn" hierbij kun je leningen doen, zien hoeveel geld je hebt, hoeveel je hebt geleend, en over hoeveel maanden je het terug moet betalen.
- enkele bugs gefixt: als je nu de muis bij een mannetje houdt, loopt hij niet van het paadje af, de knop bij de credits werkt nu goed, nu is het geen Marc, maar Mark Overmars.

Download

In de volgende versie zal ik o.a. wat graphics verbeteren, en kraampjes er bij maken.

Jojogamer (Johan Valk)  Cool

Naar boven Gelogd

Matty
Gebruiker

« Antwoord #20 Gepost op: 19 April 2005, 17:41:39 »

Hey,
1) Selector: Werkt goed! Maar als je een voorwerp eerst selecteerd en daarna deselecteerd, dan blijft er boom staan...
2) Selector: Je kan niet bijvoorbeeld de parkentree aanklikken of de huisjes linksboven de ingang...
3) Je kunt idd nu doorbouwen met paden, maar als je een ander pad wilt, dan moet je eerst het geselecteerde pad deselecteren...
4) Het is mss slim om als je een mouseover krijgt bij een ding wat je kunt bouwen (boom, bank, etc) dat je een tekstje krijgt wat het is. Er is een example op www.ytanium.com (helaas is e nu offline...) Mss kun je dan ook de prijs laten zien?
5) Als je een bank wilt gaan bouwen, maar je bedenkt je, dan moet je bouwen...
6) Als je iets bovenop iets bouwt, dan kost het je geld maar dan gaat je voorwerp weg (wat er eerst stond...)
7) Je kunt in het water bouwen, maar kost geld!

Het blijft een erg leuk spel! Mss kan ik je helpen met bepaalde sprites/graphics. Ik weet het niet zeker maar mss kan ik je helpen.
/\/\/-\TTY

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: