Heey, ik vond het wel een leuk spelletje. Ik zal een kleine review schrijven
: Dankjewel voor je reviewtje

De graphics vond ik er wel leuk uitzien. Niet heel spannend maar het past wel allemaal bij elkaar. Wel vindt ik het jammer dat je bijvoorbeeld door het hoofd heen kan kijken. Ik had het daarbinnen in dan wit gemaakt zodat het niet een cirkel maar meer een bol is. Wat ik bijvoorbeeld wel heel leuk vindt is het bord dat je bij een message te zien krijgt, wat ik wel een beetje jammer vindt is dat de hud de helft van het schermpje in beslag neemt terwijl dat eigenlijk niet nodig is.
Hmm, ja ik zat er al over te twijfelen of is het hoofd in zou kleuren of niet ... kijken we in de volgende versie of het beter is...
Ik wou inderdaad het 'speel scherm' al groter maken. zodat je ook iets meer van de gebouwen ziet.
De hud vindt ik zoals ik al zei te groot. En ik heb er ook een error in gevonden, als je in de bank staat en je praat met de bankier dan krijg je een ander schermpje, voor het geld storten en eraf halen. Als ik dan de deur uitga krijg ik een error. Waarschijnlijk wordt dan het geld storten niet afgesloten, misschien kan je dat in het event waarin je in de deur gaat plaatsen? Verder vindt ik de hud niet verkeerd, alles staat erin en het is niet erg storend. Dus als je hem misschien iets kleiner maakt dan vindt ik hem geweldig.
Deze error is al bekent en is al opgelost. Ik zal hem ook relatief iets kleiner maken

maar anders passen er geen 50 slots in

dus dan maar ik daar minder van.
Dat is toch wel overdreven veel.
De muziek is wel leuk, is die zelf gemaakt? Hij komt me ergens bekend voor

. Hij is leuk en zeker erin houden, het past er wel bij. Alleen wat ik een beetje jammer vindt is dat het muziek erg levendig is, en dat vindt ik niet in het spelletje. Als ik stil sta dan sta ik ook echt stil, misschien kan je daarin een kleine animatie doen. Want dat fleurt het spel altijd wel op, en mij ook

. Misschien is het iets om een liedje te maken die ongeveer 20 seconden duurt, en die te loopen (ervoor zorgen dat je hem constant achter elkaar kan afspelen). Dan is het bestand minder groot en kan je hem waarschijnlijk ook in het spel zelf plaatsen, dan heb je ook geen zip nodig. Wat ik nog wel even wil zeggen is dat als ik een gebouw inga, dan is het ineens klaar met de muziek, dan is het helemaal stil en op het moment dat ik naar buiten ga beginnen ze weer vrolijk muziek te maken. Maar waarschijnlijk ga je er nog meer muziek in stoppen.
De muziek is gemaakt door Ever121. dat staat in-game en in de begin post. Over die animaties had ik al na gedacht maar dat nog

Ik zal Ever121 vragen of hij de muziek nog iets kan inkorten. En er moet inderdaad nog meer muziek komen...
Het hoofdpersonage is dus wel leuk, alleen zou ik zoals ik al eerder zei het hoofd niet doorzichtig laten. Ik vindt de animaties zoals het trainen erg leuk, alleen zou ik toch echt wat aan het stilstaan doen. Ik vindt de loop animatie ook leuk alleen hij loopt wel erg traag, misschien een ren functie of gewoon wat sneller lopen? Dan zou ik het spel al een stuk meer spelen.
Ren functie? ohja, die staat nog niet bij controls maar volgens mij kan dat al met shift indrukken en dan lopen.
De story, het begint leuk. Maar daarna wordt je aan je lot over gelaten. Ik heb ooit een spel gespeeld dat veel op deze leek, dus ik dacht dat je hetzelfde moest doen. Dat bleek ook het geval te zijn en ik had gelijk door wat je dus moest doen. Dit zal niet voor iedereen gelden dus misschien kan je nog een tutorial maken. Waarschijnlijk ben je nog bezig met de story dus ik kan alleen zeggen, ga zo door!
Ik had nog niet echt een idee voor een story maar ik zal er wel een tutorial in maken voor werken, slapen, leren en trainen.
De skills vindt ik wel leuk, alleen toch snap ik het nut niet echt. Ik krijg een bericht als ik getraind heb met dit erin: je kan niet meer dan 50 keer trainen (of iets dergelijks). Dan is het level van mijn strength ook gelijk 50 levels omhoog (+0). Misschien kan je maken dat hoe hoger je strength is, hoe breder je wordt. Verder is er helaas geen skill dat je kan trainen, behalve het bier zuipen in de pub

.
Wel vindt ik het raar dat als je stilstaat (ja, ik ga het er weer over hebben) je energie toch omlaag gaat. Dat vindt ik wel een beetje vreemd, aan de ene kant klopt het. Maar toch zou ik het niet in een spel verwerken. Misschien kan je een park maken met bankjes waar je ook weer energie erbij krijgt.
Het is ook niet echt de bedoeling geweest om skill's te maken maar gewoon dingen die je tegen komt in het dagelijks leven. Zoals te veel zuipen of sporten.
Kortom, een erg leuk spel met nog wel wat verbeter puntjes. Ik zou zeggen ga zo door! 
mvg, mikey

Ja wou je dat ik er iets aan deed?

Ik ben wel benieuwd bij welk beroep je bent gestopt

... Er staat ook een nummer bij als je gewerkt hebt.
Bedankt voor je duidelijke review! Ik hoop dat je er nog een wilt maken voor v0.2!
Met vriendelijke groet,