game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  [CGC]Arctic War
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 6
« vorige volgende »
Print
Advertenties

LocoMocro
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 159

Nieuwe account: MacroArtDesigns


« Antwoord #30 Gepost op: 11 Maart 2011, 22:48:02 »

Alright! Gemoedelijk

Kan je hier subscriben ofzo? Tong Zodat ik een melding krijg als je een nieuwe versie hebt? Straks vergeet ik te kijken daarom Treurig

Nog iets is, het zou fijn zijn als de Workers tenminste een beetje damage zouden kunnen doen aan de vijand. Want tis best zonde om zoveel workers te verliezen al is je front weg.


Ik werk nu op een nieuw account: MacroArtDesigns
Naar boven Gelogd

Joszs
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 673


« Antwoord #31 Gepost op: 11 Maart 2011, 23:07:10 »

Hmm... Ik zal erover nadenken van die workers het klinkt wel acceptabel, en als je op de hoogte wilt worden gehouden kan je  me wel toevoegen op msn die is te vinden op m'n profiel-pagina. Knipoog

Nog 19 dagen tot de deadline. Verrast


Naar boven Gelogd

LocoMocro
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 159

Nieuwe account: MacroArtDesigns


« Antwoord #32 Gepost op: 12 Maart 2011, 01:18:13 »

Ik merkte nog wat raars aan de tutorial, er is geen uitleg?
Of hoort dit zo en doe je dit later pas? Lijkt me ook handiger..
Want anders moet je de tutorial steeds bewerken enzo Gemoedelijk


Ik werk nu op een nieuw account: MacroArtDesigns
Naar boven Gelogd

Joszs
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 673


« Antwoord #33 Gepost op: 12 Maart 2011, 20:44:19 »

Voor de uiteindelijke versie is een geheel nieuwe tutorial geplanned, deze zal alle uitleg bevatten die nodig is om het spel te spelen. Deze bevat tevens ook nog humor. Ik laat hem schrijven door iemand die beschikt over een betere Engelse grammatica en woordenschat dan ik.


Naar boven Gelogd

Jolie
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1304

HC Bloemendaal FTW!


« Antwoord #34 Gepost op: 13 Maart 2011, 07:44:23 »

En kun je het mogelijk maken dit spel te spelen op kleinere schermen? Jouw muis in het spel is zo'n 200 pixels links van de "echte" muis, waardoor het niet past.

Naar boven Gelogd

Joszs
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 673


« Antwoord #35 Gepost op: 13 Maart 2011, 08:18:58 »

In de komende versie is dit opgelost, ik heb de resolutie veranderd naar 800*600. Dit probleem had ik ook op school.. En die versie komt deze week, dus kijk er maar naar uit.


Naar boven Gelogd

Jolie
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1304

HC Bloemendaal FTW!


« Antwoord #36 Gepost op: 13 Maart 2011, 08:21:25 »

In de komende versie is dit opgelost, ik heb de resolutie veranderd naar 800*600. Dit probleem had ik ook op school.. En die versie komt deze week, dus kijk er maar naar uit.

Doe ik al Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Joszs
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 673


« Antwoord #37 Gepost op: 20 Maart 2011, 18:52:25 »

Jaja daar is hij dan de gloednieuwe bta van Arctic War. Hierin zijn de volgende dingen toegevoegd:

  • Save & Loadsysteem.
  • Opties ; Muziek en sounds dempen, full screen en QWERTY/AZERTY.
  • Het begin van de AI ; deze maken al hun eigen stad en verzamelen resources, offensief moet nog worden geprogrammeerd.
  • Alle sound-effects toegevoegd.
  • Ingame pauze-menu.
  • Muis bestuurde menu's.
  • Credits

Speel en geef commentaar of kritiek, als je fouten of errors vind dan hoor ik die graag. Als je tips, suggesties of aanbevelingen hebt dan zijn die van harte welkom.

Arctic War Bta
klik op de bovenstaande link om te downloaden.


Naar boven Gelogd

LocoMocro
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 159

Nieuwe account: MacroArtDesigns


« Antwoord #38 Gepost op: 21 Maart 2011, 17:50:06 »

Je zou hier trouwens ook een ECHT spel van moeten maken Gemoedelijk


Ik werk nu op een nieuw account: MacroArtDesigns
Naar boven Gelogd

SLiV
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2268


WWW
« Antwoord #39 Gepost op: 21 Maart 2011, 19:57:08 »

Ja, al dit soort nepspellen beginnen mij ook te vervelen.

(???)

Naar boven Gelogd

SLiV
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2268


WWW
« Antwoord #40 Gepost op: 25 Maart 2011, 14:24:31 »

Zo, ik heb net even het spel nog eens doorgelopen.

Episch.

Maar goed zoals altijd een lijstje kritiekpuntjes:
  • De tutorial kan wat meer interpunctie gebruiken.
  • En i.p.v. de gele ringetjes stel ik wat grotere, rode pijlen voor.
  • Sowieso raad ik aan om verschillende cursors te hebben (mijn dit, bouw hier etc).
  • Het is onduidelijk wat een mannetje aan het doen is. Misschien iets in zijn hand (hakbijl, hengel etc)?
  • Ook zou het fijn zijn als je duidelijk ziet welke bouwopdracht je geeft.
  • Er staat nergens hoe sterk je mannetjes zijn. Wat is het voordeel van een brute boven een zwaardvechtertje? Hoeveel sterker worden ze na een wapen-upgrade?
  • Er gebeurt niets als je de skirmishvijand overwonnen hebt.
  • Je mannetjes lopen door elkaar, en het is heel moeilijk ze van elkaar te scheiden.
  • Vijanden gaan acuut dood als je met een soldaatje langs ze loopt. Waarom geen verloop in levens, zoals dat wel bij gebouwen en door archers het geval is?

En het is niet alsof dit niet eerder gezegd is. >.>
Nice.

Een paar opmerkingen:
~ Het is erg storend dat units (en de maak-opties van gebouwen) overlappen. Misschien kan je een HUDje onderin maken, waar je alle geselecteerde units/gebouwen ziet?
(...)
~ Het is onduidelijk wat je aan 't doen bent. Misschien dat verschillende cursors helpt? Bijv. je moet met Links op een gebouw optie klikken, en dan met Rechts op waar je 'm wil bouwen. Maar als je dan met Rechts onder de sneeuw klikt, gaat hij graven (i.p.v. een muur bouwen). Zou je het ringetje uit de tutorial niet gewoon ook in de game kunnen stoppen?
~ Zijn er ook regels over hoeveel workers een boompje mogen bewerken?
(...)
~ Als workers verschillende tools in hun handen hadden, was het iets duidelijker wat ze aan het doen zijn (bijv. bouwen met een hamertje, vissen met een hengel, graven met een schop, etc).

(...) Gewoon meer interface toevoegen.

En paar hiervan zijn toch echt essentieel voor het speelgenot; ik hoop dan ook van harte dat je er deze week nog iets mee doet. Het is een heel leuk spel, alleen niet altijd even speelbaar.

Zonde.

Naar boven Gelogd

Joszs
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 673


« Antwoord #41 Gepost op: 25 Maart 2011, 19:36:16 »

Ik ga er zondag mee aan de slag!  Engel
Bedankt voor je reactie.

De achievements zijn ook klaar.



Naar boven Gelogd

iSoul
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 709


« Antwoord #42 Gepost op: 27 Maart 2011, 12:43:10 »

Ik heb het net gespeeld.

Ik stond versteld! Wat een onwijs goede game! En super mooi afgewerkt!
De muziek is er erg leuk bij en de sound-effects zijn ook super!

BTW, ik heb het spel gedownload via je begin-topic, maar daarbij kon ik nog niet mijn achievements bekijken Twijfelachtig
(even nachecken? Tong)

Voor de rest, super!
Ik zou het een 9.5 geven! Knipoog


Zoek je een team? Meld je dan aan op deze facebook groep! Altijd handig Knipoog

Naar boven Gelogd

ChrisCompany
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1412


WWW
« Antwoord #43 Gepost op: 27 Maart 2011, 13:27:18 »

Graphics zijn echt geweldig mooi, maar ik vond de tutorial een beetje omslachtig. Het was me uiteindelijk wel duidelijk hoe het werkte, maar de tutorial legt het met een hele omweg uit en veel langer dan eigenlijk nodig.

Paar minpuntjes:
- Werkers kunnen verdwijnen achter je HUD en dan kun je niks meer met ze
- Tut kan vele malen beter
- Geen icoontjes voor bijvoorbeeld 'bouw hier' or 'hak deze boom'.
- Geen duidelijkheid over je mannetjes en wat ze aan het doen zijn
- Mijn mannetje had een opdracht mee op iets te bouwen en zodra hij buiten beeld was, was hij gedeactiveerd en was dus niet meer opweg naar zn opdracht.

Laat de HUD pas verschijnen als je een mannetje maakt en laat hem kiezen waar hij iets moet bouwen.

Succes nog!


Naar boven Gelogd

Joszs
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 673


« Antwoord #44 Gepost op: 30 Maart 2011, 19:50:21 »

Eindelijk klaar, nu is het wachten tot 24 juni. Ik ben nu definitief met Arctic War gestopt. Het is af imo. De AI werkt helemaal, en valt ook echt aan. De achievements zitten erin en de survival werkt ook voor 100%.

  Volledige versie.rar (6,66 MB)
        -www.updo.nl
  Volledige versie.zip (6,97 MB)
        -www.updo.nl


Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 6
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2019 Nederlandse Game Maker Community