game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Werken met Game Maker
| |-+  Tutorials en Uitbreidingen (Moderator: Maarten Baert)
| | |-+  [Dll+Gex] Advanced Pathfinding DLL - Pathfinding met meerdere grids en passages.
Pagina's: 1 2 [3]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

redblood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2505

Dvdbrander


« Antwoord #30 Gepost op: 8 Juni 2011, 19:16:45 »

ah ok Tong


Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

The RuneSnake
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 4121

Next Gen MMO


« Antwoord #31 Gepost op: 29 Maart 2012, 16:38:34 »

Ik heb een vraag , ik wil deze dll gebruiken , maar wil dat mijn poppetjes isometrisch lopen.
Hoe kan ik dan doen?

TR


Wil jij ook een professionele game maken?
The RuneSnake - World Of Realms Lead programmer & Physics programmer
Naar boven Gelogd

PiJoKra
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 698


WWW
« Antwoord #32 Gepost op: 31 Maart 2012, 10:12:47 »

Ik heb een vraag , ik wil deze dll gebruiken , maar wil dat mijn poppetjes isometrisch lopen.
Hoe kan ik dan doen?

TR
Ik heb de source van de example van onderstaande link nog niet zelf bekeken, maar misschien is dit wat je zoekt:
http://64digits.com/games/index.php?cmd=view_game&id=5525


Naar boven Gelogd

Maarten Baert
Forumbeheerder


Offline Offline

Berichten: 4921

Gelieve quote te gebruiken als je PMs beantwoordt.


WWW
« Antwoord #33 Gepost op: 1 April 2012, 00:47:18 »

Ik heb een vraag , ik wil deze dll gebruiken , maar wil dat mijn poppetjes isometrisch lopen.
Hoe kan ik dan doen?

TR
Dit verschil is puur grafisch. Een isometrisch spel heeft net zo goed een rooster als een topdown spel. Zolang je een manier hebt om de vakjes te nummeren en zo om te zetten tot een 'normaal' rooster, kan  je deze DLL gebruiken.


Naar boven Gelogd

The RuneSnake
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 4121

Next Gen MMO


« Antwoord #34 Gepost op: 1 April 2012, 10:36:03 »

Bedankt , maar ik heb de oplossing al gevonden.

TR


Wil jij ook een professionele game maken?
The RuneSnake - World Of Realms Lead programmer & Physics programmer
Naar boven Gelogd

PiJoKra
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 698


WWW
« Antwoord #35 Gepost op: 1 April 2012, 12:11:57 »

Bedankt , maar ik heb de oplossing al gevonden.

TR
En ga je die met ons delen....?
(Of doe morgen maar, anders vertrouw ik het niet Tong)


Naar boven Gelogd

The RuneSnake
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 4121

Next Gen MMO


« Antwoord #36 Gepost op: 1 April 2012, 12:13:18 »

Eerst mijn RegisterCleaner downloaden , anders werkt hij misschien niet. Blij



http://www.game-maker.nl/forums/topic,74317.0

TR


Wil jij ook een professionele game maken?
The RuneSnake - World Of Realms Lead programmer & Physics programmer
Naar boven Gelogd

The RuneSnake
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 4121

Next Gen MMO


« Antwoord #37 Gepost op: 23 Juni 2012, 16:44:20 »

Ik heb een vraag, wat betekend cost_normal en cost_diagonaal en gridsize bij het script van WBG?

TR

« Laatste verandering: 23 Juni 2012, 17:03:05 door The RuneSnake »

Wil jij ook een professionele game maken?
The RuneSnake - World Of Realms Lead programmer & Physics programmer
Naar boven Gelogd

Neojume
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1257


« Antwoord #38 Gepost op: 24 Juni 2012, 10:44:02 »

Hoe duur het is om schuin te lopen en om normaal (recht) te lopen.

Normaal gesproken kost 1 stap gewoon 1 stap, soms wil je echter dat je speler niet schuin gaat lopen. In dat geval moet je dus de prijs voor een schuine stap ontzettend hoog maken (ik weet niet of je oneindig in kunt stellen op een of andere manier?). Je kunt dus doen alsof een schuine stap 20 stappen kost, waardoor het ontzettend nadelig is om zo'n route te nemen.



BSc Artificial Intelligence
Naar boven Gelogd

The RuneSnake
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 4121

Next Gen MMO


« Antwoord #39 Gepost op: 24 Juni 2012, 10:59:23 »

En grid_size?

TR


Wil jij ook een professionele game maken?
The RuneSnake - World Of Realms Lead programmer & Physics programmer
Naar boven Gelogd

Neojume
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1257


« Antwoord #40 Gepost op: 24 Juni 2012, 11:08:51 »

Wat dénk je dat dat zou betekenen? Heb je er serieus over nagedacht? Want dit lijkt me meer vragen naar de bekende weg...



BSc Artificial Intelligence
Naar boven Gelogd

The RuneSnake
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 4121

Next Gen MMO


« Antwoord #41 Gepost op: 24 Juni 2012, 11:18:20 »

Ik ben er al achter  Knipoog

Bedankt voor je hulp, het werkt!

TR


Wil jij ook een professionele game maken?
The RuneSnake - World Of Realms Lead programmer & Physics programmer
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3]
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2014 Nederlandse Game Maker Community