Ik verwacht dat er een kans is dat er ooit wel de mogelijkheid komt om in Game Maker for Windows een Mac-executable te maken en in Game Maker for Mac een Windows-executable.
Hier ben ik natuurlijk niet zeker van maar dit zou volgens mij wel "correcter" zijn (maar natuurlijk is er dan een kans dat bepaalde dingen anders werken in een mac dan op windows, dus dat wordt afwachten

Ik snap echt niet waarom ze die functie er niet in hebben zitten. Zo blijven het nog 2 losse programma's die eigenlijk niks met elkaar te maken hebben.
Als jullie de blog bekijken, zien jullie dat de MAC versie alsnog lang niet klaar is. Er zijn nog heel veel mensen met problemen.
Ik voel dat er hier een vraag over zal aankomen: er is geen Lite versie voor de MAC, alleen PRO. Die mag je 10 losse uurtjes testen.
Nee. Er zijn inderdaad nog veel bugs. Pff, zo jaag je je klanten wel weg. Dit is de Final release man. :S
Dat er geen lite versie is voor Mac is ook bullshit van yoyogames :l Waarom bij mac wel en bij windows niet? Of andersom? Ik zou alles zoveel mogelijk op elkaar laten lijken.
Maarja. Het blijft wel yoyogames he -,-
We catch the right fish for you.