Leuk spel. Eén van de weinige, goede games op het NGMC

Het spel start nu op, orgineel hoe je de doos in 'duikt'.
Hier begint mijn review:
~-------~
Story:Het verhaal is redelijk. Je duikt in een doos waar in zich een fantasiewereld bevindt. Dat is best orgineel, mijn complimenten

Verder is het verhaal wat zwakjes, er vind geen echte ontwikkeling plaats en het blijft zich een beetje eentonig herhalen :/
Een verhaal is altijd wel iets moeilijks om goed te verzinnen, en jij hebt het goed gedaan hoor
7/10Gameplay:Ik krijg een quest, "remove the zombies from my lawn". Ok..? Dus tegenwoordig zijn zombies witte bollen? -- Quest voltooid. WAT?! Ik ben terug bij het begin? Waarom gaat het niet verder vanaf de plek waar ik was..? Ok.. Ik ga verder...
"get over here then!" Ok ok rustig, ik kom era- WAT!? Ik val over de rand? Oohhh wat een besturing.. Orgineel en geleidelijk, maar het is wel even wennen!
Mooi, ik ben tegen de muur aan. Fantastisch, de oude vertrouwde platformbesturing

Deze stukken zijn het leukst. Oeps, misgesprongen.
??!! Ik zit vast in de muur? Dat slaat nergens op! Mijn enige optie nu is dus.. het spel afsluiten en opnieuw spelen..? Pff.. Gelukkig was ik niet ver anders was ik nu gestopt. Maar goed, ik start hem opnieuw. Zou load game werken..?
JA! Het werkt, fantastisch, nu kan ik verder waar ik was

Dus de gouden eieren spelen nieuwe locaties vrij. Cool, dat motiveerd me om door te spelen!
Ook is het steeds een andere manier om het ei te verkrijgen. Variatie, dat is goed

Maar in plaats van een beloning als ik het ei krijg, hoor ik dat irritante liedje weer! Ik wil geen eieren meer pakken

Maar goed, ik zal doorzetten. Oordoppen in en verder spelen

Alweer "want a trip back?". NEE, ik wil niet terug, want als ik terug ga kan ik niet verder omdat ik dat ei niet heb :@ Oh, ik word versneld. Dat is cool, voelt als een racegame

Verder blijft het spel zich een beetje herhalen, helaas. Ik blijf de besturing vervelend vinden, maar, dit is wel is wat anders, en dat is goed!
7/10Graphics:Het 3D effect is erg mooi, redelijk orgineel ook.
Ik word nu net vanuit een kanon(?) gelanceerd en de speler krijgt een close-up. Mooi

Als je door het grasveld loopt verschijnen er bloemen, en als je door bollen loopt komen er pollen vrij. Erg leuk gedaan, dit is nou het soort detail waar ik van geniet

Alles ziet er wel goed uit, de graphics passen goed bij elkaar. Alleen de rand van de muur en de gras-platforms waar je op springt hebben weinig contrast, helaas. Ook zie je soms niet echt goed diepte, ik den dat ik van een platform af zal vallen bij de rand, maar nee, ik kan op een andere springen? Geen duidelijke diepte
8/10Music/Sound effects:Het keyboard/piano nummer klinkt redelijk hoog en irriterend.
De muziek in het stadje daarentegen is rustig en zacht, wat voor een harmonieus effect zorgt.
De geluidseffecten zijn leuk, het zorgt voor een goede sfeer. Niet veel aan op te merken.
8/10Overall:
[IMG]http://img641.imageshack.us/img641/7341/medalreview75.gif[/IMG]
Gefeliciteerd

~-------~
Zo, dat was mijn review. Wat aan de lange kant, maar hier heb je hopelijk wat aan, en een game als deze verdient het ook

Groeten,
Lorenzo K.
PS: Ik weet niet of je die 7.5 score ergens zal zetten of gebruiken, maakt mij niet uit, ik probeer eens wat nieuws uit, normaal review ik nooit, dus nu probeer ik het wat officieels te maken