game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  The Twonkle Box
Pagina's: 1 2 [3]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

wisse
Gebruiker

SkullGames

« Antwoord #30 Gepost op: 18 September 2010, 13:54:45 »

Hoeveel rondes zijn er?

Naar boven Gelogd

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Antwoord #31 Gepost op: 18 September 2010, 18:11:51 »

Er zijn 3 rondes,... en de 2e ronde is nog niet klaar. Als de 2e ronde klaar is laat Yoyogames het weten, ... latenw e maar hopen!
 Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

o.ken.o
Gebruiker

« Antwoord #32 Gepost op: 23 September 2010, 20:07:38 »

Ik vindt het een erg leuk spel!
Maar ik heb een probleempje: ik ging dood en toen had ik ineens 2 popetjes.
Is dat normaal?

Naar boven Gelogd

Maartenz
Gebruiker

nopenope

« Antwoord #33 Gepost op: 23 September 2010, 20:22:41 »

Leuk maar ook moeilijk.

nopenopenopenopenope
Naar boven Gelogd

Official-neosoft
Gebruiker

TheShard1994, grafisch artiest. Noem me Shard ;)

« Antwoord #34 Gepost op: 23 September 2010, 21:15:11 »

Leuk spel. En van de weinige, goede games op het NGMC  Gemoedelijk
Het spel start nu op, orgineel hoe je de doos in 'duikt'.
Hier begint mijn review:
~-------~
Story:
Het verhaal is redelijk. Je duikt in een doos waar in zich een fantasiewereld bevindt. Dat is best orgineel, mijn complimenten Gemoedelijk Verder is het verhaal wat zwakjes, er vind geen echte ontwikkeling plaats en het blijft zich een beetje eentonig herhalen :/
Een verhaal is altijd wel iets moeilijks om goed te verzinnen, en jij hebt het goed gedaan hoor Gemoedelijk
7/10

Gameplay:
Ik krijg een quest, "remove the zombies from my lawn". Ok..? Dus tegenwoordig zijn zombies witte bollen? -- Quest voltooid. WAT?! Ik ben terug bij het begin? Waarom gaat het niet verder vanaf de plek waar ik was..? Ok.. Ik ga verder...
"get over here then!" Ok ok rustig, ik kom era- WAT!? Ik val over de rand? Oohhh wat een besturing.. Orgineel en geleidelijk, maar het is wel even wennen!
Mooi, ik ben tegen de muur aan. Fantastisch, de oude vertrouwde platformbesturing Gemoedelijk Deze stukken zijn het leukst. Oeps, misgesprongen. ??!! Ik zit vast in de muur? Dat slaat nergens op! Mijn enige optie nu is dus.. het spel afsluiten en opnieuw spelen..? Pff.. Gelukkig was ik niet ver anders was ik nu gestopt. Maar goed, ik start hem opnieuw. Zou load game werken..?
JA! Het werkt, fantastisch, nu kan ik verder waar ik was Blij

Dus de gouden eieren spelen nieuwe locaties vrij. Cool, dat motiveerd me om door te spelen!
Ook is het steeds een andere manier om het ei te verkrijgen. Variatie, dat is goed Gemoedelijk Maar in plaats van een beloning als ik het ei krijg, hoor ik dat irritante liedje weer! Ik wil geen eieren meer pakken Treurig Maar goed, ik zal doorzetten. Oordoppen in en verder spelen Gemoedelijk

Alweer "want a trip back?". NEE, ik wil niet terug, want als ik terug ga kan ik niet verder omdat ik dat ei niet heb :@ Oh, ik word versneld. Dat is cool, voelt als een racegame Gemoedelijk

Verder blijft het spel zich een beetje herhalen, helaas. Ik blijf de besturing vervelend vinden, maar, dit is wel is wat anders, en dat is goed!
7/10

Graphics:
Het 3D effect is erg mooi, redelijk orgineel ook.
Ik word nu net vanuit een kanon(?) gelanceerd en de speler krijgt een close-up. Mooi Gemoedelijk
Als je door het grasveld loopt verschijnen er bloemen, en als je door bollen loopt komen er pollen vrij. Erg leuk gedaan, dit is nou het soort detail waar ik van geniet Gemoedelijk Alles ziet er wel goed uit, de graphics passen goed bij elkaar. Alleen de rand van de muur en de gras-platforms waar je op springt hebben weinig contrast, helaas. Ook zie je soms niet echt goed diepte, ik den dat ik van een platform af zal vallen bij de rand, maar nee, ik kan op een andere springen? Geen duidelijke diepte Treurig
8/10

Music/Sound effects:
Het keyboard/piano nummer klinkt redelijk hoog en irriterend.
De muziek in het stadje daarentegen is rustig en zacht, wat voor een harmonieus effect zorgt.
De geluidseffecten zijn leuk, het zorgt voor een goede sfeer. Niet veel aan op te merken.
8/10

Overall:

Code:
[IMG]http://img641.imageshack.us/img641/7341/medalreview75.gif[/IMG]
Gefeliciteerd  Gemoedelijk
~-------~
Zo, dat was mijn review. Wat aan de lange kant, maar hier heb je hopelijk wat aan, en een game als deze verdient het ook Gemoedelijk

Groeten,
Lorenzo K.

PS: Ik weet niet of je die 7.5 score ergens zal zetten of gebruiken, maakt mij niet uit, ik probeer eens wat nieuws uit, normaal review ik nooit, dus nu probeer ik het wat officieels te maken Gemoedelijk

« Laatste verandering: 23 September 2010, 21:20:38 door Official-neosoft »

Naar boven Gelogd

Joszs
Gebruiker

« Antwoord #35 Gepost op: 27 September 2010, 16:41:32 »

The Twonkle Box fan-art.

Ik had gister niks te doen, ik hoop dat je het wat vind.  Knipoog

Naar boven Gelogd

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Antwoord #36 Gepost op: 28 September 2010, 15:54:22 »

Haha wat leuk dat iedereen zo enthousiast is!
Fijne review, gewoon eerlijk en zoals het is.
En ook zeker een hele mooie tekening Tong!, wow,... e wordt fan-art van mijn games gemaakt haha Tong

bedankt hoor voor jullie fijne reacties,...

Naar boven Gelogd

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Antwoord #37 Gepost op: 7 Oktober 2010, 16:43:11 »

Helaas, 't is waar,.... The Twonkle Box doet niet meer mee aan de competitie,...

maar niet getreurd! blijf vooral spelen Tong! daarvoor is de game immer gemaakt,... entertainment Gemoedelijk!

Bedankt voor al jullie steun en opbouwende kritiek op het spel, dankjulliewel.

Naar boven Gelogd

Janoot
Gebruiker

« Antwoord #38 Gepost op: 7 Oktober 2010, 16:51:38 »

:O waarom?

Naar boven Gelogd

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Antwoord #39 Gepost op: 7 Oktober 2010, 18:24:14 »

Andere spellen waren blijkbaar beter Gemoedelijk
That's Life ;P
ik blijf gewoon door gaan hoor, bij de beste 100 zitten van de 272 inzendingen is voor mij motivatie genoeg Tong
ben momenteel met een spetterend nieuw project bezig met een dijk van een verhaal,... binnenkort zal de eerste preview verschijnen!

Naar boven Gelogd

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Antwoord #40 Gepost op: 31 Augustus 2011, 13:22:00 »

Het is misschien een beetje laat maar ik las net pas over de prijzen die The Twonkle's Box gewonnen had. Ik wil jullie hier allemaal erg voor bedanken en ik heb daarom ook de prijzen toegevoegd in het topic onder het kopje awards. Ik hoop dat The Twonkle's Box in leven blijft en kijk daarom niet verbaasd op als je binnen geringe tijd een deel 2 op het forum zult zien verschijnen!

Mvg Brystudios.
              Bryan Suiker.

Naar boven Gelogd

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Antwoord #41 Gepost op: 27 Augustus 2021, 16:12:08 »

Een rare vraag: Is er nog iemand die bezit over een kopie van de .exe van Twonkle's Box? Kan er op geen enkele manier meer aan komen en ben bang dat de box dan echt voorgoed verloren is  Knipoog 😟

Warme groet,

Bryan

Naar boven Gelogd

joeykapi
Gebruiker

doe toch iets

« Antwoord #42 Gepost op: 27 Augustus 2021, 16:22:09 »

Een rare vraag: Is er nog iemand die bezit over een kopie van de .exe van Twonkle's Box? Kan er op geen enkele manier meer aan komen en ben bang dat de box dan echt voorgoed verloren is  Knipoog 😟

Warme groet,

Bryan

Zo te zien staat hij op de yyg sandbox archive: https://www.yygarchive.org/game/138731

-Joey

Zo af en toe hier

Not secure
Naar boven Gelogd

lucb1e
Gebruiker

« Antwoord #43 Gepost op: 15 September 2021, 01:31:37 »

Als je wilt kan ik 'm ook mirroren op https://lucb1e.com/gm/tuts/static_upload/ Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: