game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  The Twonkle Box
Pagina's: 1 [2] 3
« vorige volgende »
Print
Advertenties

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Antwoord #15 Gepost op: 5 Augustus 2010, 11:23:24 »

Ja, daar zat ik ook aan te denken eigenlijk...
Ik ga nog wel wat aanpassingen doen denk ik...

Naar boven Gelogd

tomduck97
Gebruiker

« Antwoord #16 Gepost op: 10 Augustus 2010, 10:22:45 »

Hmmm, het vechten met die zombies is echt vaag. Dat zou je misschien aan kunnen passen. Voor de rest vind ik het een goed geslaagd spel met mooie sound en een mooi grafische stijl. Er is misschien iets te weinig uitdaging, het is nu vrij simpel. Het verhaal is goed bedacht en ik vond het persoonlijk ook wel makkelijk te volgen  Knipoog
Nog een klein foutje: ik kwam vast te zitten in die roze pijltje waarmee je omhoog springt.

8,5/10

grtz, Tom

« Laatste verandering: 10 Augustus 2010, 10:26:11 door tomduck97 »
Naar boven Gelogd

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Antwoord #17 Gepost op: 10 Augustus 2010, 14:40:39 »

Hmm... Het zit het em niet in de roze pijltjes maar in de overslag tussen 360 movement en platform... Een klein foutje maar ik zal er even naar kijken.

Naar boven Gelogd

Joszs
Gebruiker

« Antwoord #18 Gepost op: 5 September 2010, 10:20:34 »

Dit spel verdient volgens gmreviews een
9-/10

Naar boven Gelogd

newworld
Gebruiker

« Antwoord #19 Gepost op: 5 September 2010, 13:00:55 »

Als ik afga op de trailer ziet de game er heel mooi en indie uit  |8D
Ga em straks spelen

Naar boven Gelogd

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Antwoord #20 Gepost op: 6 September 2010, 19:24:15 »

haha oké Tong
wat is indie?

en bedankt voor de geweldige review Gemoedelijk!
een 9- is een mooi cijfer Blij!

« Laatste verandering: 6 September 2010, 19:27:54 door gamemouse »
Naar boven Gelogd

Joszs
Gebruiker

« Antwoord #21 Gepost op: 6 September 2010, 19:27:41 »

haha oké Tong
wat is indie?
~Indie
Citaat
Men spreekt in geval van indie ook wel eens van Do-It-Yourself als een artiest in hoge mate zoveel mogelijk zelf onderneemt op het gebied van uitgave, promotie of distributie. '

Naar boven Gelogd

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Antwoord #22 Gepost op: 6 September 2010, 19:28:47 »

Haha, oké bedankt,... dat wist ik niet.
Ja het is de bedoeling dat je veel zelf doet, zelf je levels uit kiest en ze herspeelt wanneer je wilt.

Naar boven Gelogd

Naud1234
Gebruiker

« Antwoord #23 Gepost op: 8 September 2010, 21:23:05 »

Haha, oké bedankt,... dat wist ik niet.
Ja het is de bedoeling dat je veel zelf doet, zelf je levels uit kiest en ze herspeelt wanneer je wilt.
Het gaat niet om de speler van het spel maar om de maker, die alles van het spel zelf heeft gemaakt en het spel uitgegeven heeft (en het spel is boven gemiddeld goed).

Naar boven Gelogd

Maarten Baert
Forumbeheerder

Gelieve quote te gebruiken als je PMs beantwoordt.

« Antwoord #24 Gepost op: 8 September 2010, 23:36:26 »

"Indie" komt van "Independent", wat betekent dat het spel gemaakt is door een 'onafhankelijke' maker, dus niet door een groot bedrijf. Alle games die je hier ziet zijn dus eigenlijk indie games, maar meestal spreekt met alleen over indie games als het spel ook zeer goed gemaakt is (een gemiddeld GM-spel wordt niet snel een indie game genoemd).

Mooi spel. Ik heb het nog niet helemaal uitgespeeld, maar dat ga ik nog wel doen denk ik. Ik vond de besturing wel wat irritant, eigenlijk steek ik meer tijd in de besturing dan in de levels. Ik vond het eerst ook helemaal niet duidelijk dat er meerdere eieren in één level konden zitten, en die tellers snapte ik ook niet meteen. Bovendien kan je twee keer naar hetzelfde ei gaan (het is dan wel vervangen door een steen blijkbaar, maar de animatie die je krijgt als je een ei vindt doet het nog steeds en dat is verwarrend). Soms kan je blijkbaar ook klem komen te zitten als je op een bepaald moment springt en van een platform op de grond valt (dat had ik in de hoofdwereld ergens linksboven). Toen ben ik maar gestopt.

« Laatste verandering: 8 September 2010, 23:39:50 door Matrebatre »

Naar boven Gelogd

Naud1234
Gebruiker

« Antwoord #25 Gepost op: 9 September 2010, 15:35:27 »

Ik vind dit een heel leuk spel. Plus/min punten:
+ De gameplay is goed: er is 360 movement en platform movement waartussen soms wordt verwisseld.
+ De graphics zijn heel mooi.
+ De cutscenes zijn mooi en vloeiend (zeker die op het einde). Vaak zijn er geen cutscenes bij game maker spellen, omdat het te veel werk kost volgens hun. Leuk dat je toch cutscenes hebt gemaakt! Gemoedelijk
+ Een world map waarin je de levels kan kiezen in je eigen volgorde. Je moet het benodigde aantal gouden eieren hebben voor de levels, maar vaak heb je de keuze tussen een paar.

- Als je schuin botst, sta je stil terwijl het beter zou zijn als je erlangs zou glijden. Dat zou het makkelijker maken, want nu zit ik soms vast en moet ik er langzaam uit zien te komen.
- Het wisselen tussen 360 movement en platform is soms een beetje raar en heel soms blijft hij hangen.
- Als je een gouden ei hebt gepakt in een level ga je terug naar het begin van de world map dus je moet weer helemaal naar het level toe lopen, terwijl er soms meerdere gouden eieren in een level liggen. Vaak ligt een gouden ei op een bepaald einde van een level en kan je toch niet meer terug, dus verdergaan in het level is geen goed idee. Het zou wel beter zijn als je niet op het begin van de world map begint, maar naast het level.
- Het vechten zou beter uitgelegd moeten worden, want ik wist eerst niet dat je met een snelheid tegen de zombies aan moest botsen terwijl je even van te voren op z moest drukken.
- Als je valt ga je terug waar je voor het laatst gesaved hebt, terwijl als je al je levens kwijtraakt dan zie je een cutscene waarbij je de tekst niet kan doordrukken, en dat is vervelend, want het duurt te lang voordat ik weer kan beginnen.

Naar boven Gelogd

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Antwoord #26 Gepost op: 10 September 2010, 09:20:22 »

Bedankt voor alle reacties,... nu weet ik waar ik aan moet werken bij volgende games Gemoedelijk
Ik ben blij dat iedereen zo enthousiast is over het spel.

Stimulance voor misschien een deel 2 Tong???

Naar boven Gelogd

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Antwoord #27 Gepost op: 18 September 2010, 07:36:52 »

Yahoo!
The Twonkle Box is door de eerste ronde van de YoYogames competitie 6.
Ik wou het jullie graag even melden omdat jullie het proces van het begin tot het eind hebben gevolgd!

bedankt allemaal hoor!  Blij

Naar boven Gelogd

nlck1597
Gebruiker

-

« Antwoord #28 Gepost op: 18 September 2010, 08:23:44 »

Yahoo!
The Twonkle Box is door de eerste ronde van de YoYogames competitie 6.
Ik wou het jullie graag even melden omdat jullie het proces van het begin tot het eind hebben gevolgd!

bedankt allemaal hoor!  Blij

en verdient. (:

Everything is dieng.
Naar boven Gelogd

Joszs
Gebruiker

« Antwoord #29 Gepost op: 18 September 2010, 12:32:32 »

Hij is niet door de 2e ronde zie ik... jammer.  Emotieloos

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: