game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  The Twonkle Box
Pagina's: [1] 2 3
« vorige volgende »
Print
Advertenties

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Gepost op: 3 Augustus 2010, 08:54:44 »

Hallo allemaal Gemoedelijk!
Een aantal van jullie hebben mijn spel al een tijd geleden uit geprobeerd in het "Game in Progress" forum maar wat jullie niet wisten was dat het mijn inzending voor de competition06 op Yoyogames was! Ik wil jullie hierbij ten eerste een link geven voor het spel (op YoYogames) : http://www.yoyogames.com/games/138731-the-twonkle-box#
en ten tweede wil ik jullie graag de link geven van de trailer die ik voor de spel gemaakt heb (op Youtube) : http://www.youtube.com/watch?v=7ZAK_ZHDBy8

Alles in dit spel is zelf gemaakt inclusief sprites muziek etc etc.

Als je een Yoyogames of Youtube account hebt mag je natuurlijk altijd een reactie geven , en zo niet dan kun je dat altijd hier even doen. Als je tijd en zin hebt natuurlijk Gemoedelijk

Ik hoop dat jullie het resultaat net zo leuk vinden als dat ik het vindt.

Bryan Suiker

Awards:
Titel                                                                Rang
Beste spel van 2010                                        #4
Spel met de beste graphics en geluid              #2
Beste spel van het genre RPG/Avontuur          #1

« Laatste verandering: 31 Augustus 2011, 13:18:03 door gamemouse »
Naar boven Gelogd

Janoot
Gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 3 Augustus 2010, 10:47:59 »

Ik vind het serieus een geweldig spel! Ik snap alleen het doel niet...
Is dat nou een 3D poppetje, of lijkt het maar zo.

Geweldige graphics! Perfecte besturing, maar hoe dood je de vijanden, als je op z drukt duik je in een en vluchten die vijanden...

Verder hoop ik dat je wint, succes! |8D

Naar boven Gelogd

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Antwoord #2 Gepost op: 3 Augustus 2010, 11:03:07 »

haha dankjewel Tong!
je moet die vijanden in een hoekje zien te krijgen en dan je aanval gebruiken Gemoedelijk
en nee ik heb geen 3D gebruikt maar leuk dat je het zo ervaart Tong!
Het doel van het spel is heel simpel,... gouden eieren verzamelen om "The Master Egg" uit te laten komen en de Twonkle World te redden van de duisternis en misschien nog wel wat anders...

bedankt voor je reactie Gemoedelijk

« Laatste verandering: 3 Augustus 2010, 11:08:22 door gamemouse »
Naar boven Gelogd

Shimert
Gebruiker

Be happy

« Antwoord #3 Gepost op: 3 Augustus 2010, 11:12:29 »

THE END

Mooi einde  Gemoedelijk Eigenlijk weinig van het verhaal begrepen maar ik heb de zielen bevrijd  Engel

De hele uitdaging van het spel is eigenlijk de besturing, het doorkrijgen is snel gedaan maar vervolgens die glij/race-besturing en de panelen die onder je verdwijnen en 3x snelheid  Twijfelachtig Maar het spel is zeer belonend, en ik zit hier met een voldaan gevoel, en dat is waar het bij adventure-games om gaat:

9.5/10

« Laatste verandering: 3 Augustus 2010, 12:57:40 door Shimert »
Naar boven Gelogd

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Antwoord #4 Gepost op: 3 Augustus 2010, 11:14:52 »

Aah dankjewel Gemoedelijk!
Fijne reacties, ik heb er ook 2 weken kei en kei hard aan gewerkt Gemoedelijk!
Ik probeerde er zo veel mogelijk afwisselende levels in te stoppen zodat het niet saai werd.

Ik zal het verhaal even verduidelijken:

Je opent een oude houten kist en wordt er in gezogen,... dan kom je in een wereld tussen de Twonkle world en onze eigen dimensie Twonkle tegen, en hij vertelt je dat zijn wereld in nood verkeerd. Om de duisternis op te heffen moet het Master Egg geopend worden maar dat kan alleen door alle 14 Gouden eieren bijeen te brengen. Midden in je avontuur kom je Baron von Appleingen tegen en hij verteld je schimmige gedeeltes van zijn verleden in de Twonkle world. wanneer je alle eieren hebt en je "The stairs of eternity"(trap van de eeuwigheid) beklimt kom je de baron nog eens tegen. Hij vertelt je zijn verhaal : Toen ik de doos opende vroeg twonkle mij om dezelfde gunst maar ik mislukte er in en kwam gevangen te zitten in de Twonkle World. Twonkle kreeg daar de schuld van en werd verbannen naar "The Soul realm"(het zielenrijk, de plek waar Twonkle je alles uit legt en waar de Master Egg zich bevindt) Baron von Appleingen stelt voor het goede nieuws (het verzamelen van alle 14 eieren) te vertellen aan Twonkle. wanneer ze daar aan komen houdt Twonkle nog even een emotioneel woordje om de twee te bedanken voor alles wat ze gedaan hebben voor hem en de Twonkle world. dan komen alle 14 eieren The Master Egg bevrijden waarin zich een klein veertje bevindt.... je volgt het veertje naar beneden en wanneer het de grond raakt krijg je de eind text in beeld wat je vertelt dat de lang vergeten ziel uiteindelijk toch weer een is met zijn wereld. Het is misschien ver gezocht maar sinds je weet dat The Master Egg zich in het zielenrijk bevindt en hij wanneer het gebroken de veer naar de Twonkle world stuurt het dus duidelijk wordt dat de ziel weer samen is met zijn wereld.

Het verhaal eindigt enigszins open omdat de Baron aan het einde vertelde dat Twonkle's verbanning naar The Soul Realm nu wel op geheven zou zijn nu alle eieren verzameld zijn en dus de ziel weer is herenigd met zijn wereld. Hij vertelt ook dat Hij na een lange tijd weer terug kan naar zijn eigen wereld en jij ook.

Ik hoop dat ik het verhaal ietwat verheldert heb Gemoedelijk

« Laatste verandering: 3 Augustus 2010, 11:39:10 door gamemouse »
Naar boven Gelogd

The Thriforce
Gebruiker

« Antwoord #5 Gepost op: 3 Augustus 2010, 16:29:01 »

Geweldig spel, het zou alleen soms wat duidelijker mogen waar je nog eieren kunt halen, ik heb nu 13/14 en heb geen idee waar ik er nog meer zou kunnen halen.
Wat ik ook wel onduidelijk vind is dat er een level is dat zegt dat er 3 eieren zijn, maar er zit ook een teleport in naar een ander level met 1 ei, telt dit level mee voor het andere level of niet?

Naar boven Gelogd

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Antwoord #6 Gepost op: 3 Augustus 2010, 18:42:58 »

Ja deze telt mee, in dit level zijn er in totaal dus 3 te halen en in de telport nog 1 extra.

Naar boven Gelogd

Shimert
Gebruiker

Be happy

« Antwoord #7 Gepost op: 3 Augustus 2010, 20:08:49 »

Dus hij telt niet mee, ik had namelijk ook die 3 eieren gehaald en vervolgens het level niet meer bezocht terwijl ik dat 14e ei nodig had.

Naar boven Gelogd

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Antwoord #8 Gepost op: 3 Augustus 2010, 20:43:32 »

Dan kun je het nu uit spelen Blij!
Vertel je me wat je van het einde vond  Engel?

Naar boven Gelogd

Shimert
Gebruiker

Be happy

« Antwoord #9 Gepost op: 3 Augustus 2010, 21:27:52 »

THE END

Mooi einde  Gemoedelijk Eigenlijk weinig van het verhaal begrepen maar ik heb de zielen bevrijd  Engel

De hele uitdaging van het spel is eigenlijk de besturing, het doorkrijgen is snel gedaan maar vervolgens die glij/race-besturing en de panelen die onder je verdwijnen en 3x snelheid  Twijfelachtig Maar het spel is zeer belonend, en ik zit hier met een voldaan gevoel, en dat is waar het bij adventure-games om gaat:

9.5/10

Knipoog

Naar boven Gelogd

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Antwoord #10 Gepost op: 3 Augustus 2010, 21:37:01 »

Aah mooi...
Begreep je het verhaal?
Want anders staat hier boven een uitleg he...

Naar boven Gelogd

Janoot
Gebruiker

« Antwoord #11 Gepost op: 4 Augustus 2010, 09:47:27 »

Eindelijk, 3 eieren en op weg naar 4, maar ik zag dit:

er staat dat ik 1 ei heb terwijl ik er 3 heb...

edit: waar is het blokje met de 4 er op?

« Laatste verandering: 4 Augustus 2010, 09:54:21 door janoot »

Naar boven Gelogd

The Thriforce
Gebruiker

« Antwoord #12 Gepost op: 4 Augustus 2010, 11:56:59 »

Dat ding zegt niet hoeveel eieren je hebt, dat zegt hoeveel eieren er in dat level zijn.

Naar boven Gelogd

gamemouse
Gebruiker

www.monsterclubcards.com

« Antwoord #13 Gepost op: 4 Augustus 2010, 15:44:36 »

Jij snapt het! Blij
Ik noem dat ding de Egg-O-Meter ;P!

,...kon je ook niet weten, want komt niet in het spel voor Tong!

Naar boven Gelogd

Shimert
Gebruiker

Be happy

« Antwoord #14 Gepost op: 5 Augustus 2010, 09:18:33 »

Misschien zou je de egg-o-meter kunnen laten zien hoeveel eieren er over zijn in een level. Total Golden Eggs impliceert namelijk echt dat jouw totaal aantal eieren 1 is. Dus (ik weet dat je niets voor de competitie zult veranderen) iets van: Eggs left: 1

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: