game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Algemeen
| |-+  Game Maker Nieuws
| | |-+  Best of: mei en juni
Pagina's: [1] 2 3
« vorige volgende »
Print
Advertenties

kaasje
Lokale Moderator

« Gepost op: 1 Juli 2010, 00:00:03 »

Best of: mei en juni
Door La Quiz en Kaasje

Deze twee maanden zijn weer omgevlogen. Mede dankzij de vele wedstrijden in deze twee maanden, het einde van GMW#22, die gewonnen werd door Venator Inc. met hun spel Commodian, de 10-daagse GMW#23, gewonnen door Dennisvdz met zijn spel Bloxx, en het begin van GMW#24 hebben we allemaal levend het einde van het schooljaar gehaald. Mei en juni zijn ook maanden van verandering. Met een nieuwe regel over geanimeerde avatars en signatures, het NGMC Hall of Fame topic, dat uiteindelijk toch gekomen is en niet te vergeten: de nieuwe lijst van muziekprogramma’s in het Resources subforum. En, misschien heb je dat nog niet gemerkt, maar je kan je signature nu niet meer opvullen met 500 tekens, maar met 1000 tekens!
Als klap op de vuurpijl mochten wij op 25 juni de community feliciteren met haar 10.000ste lid. Verder is ook de uitslag van de Creative Game Challenge van de Universiteit Utrecht bekend. Wij feliciteren: P v Loon en Lambriory met hun 1ste plaats met hun spel Beasts of Darkness, Tai met zijn 2de plaats met zijn spel Narithia en BlueMoonProductions met de DGDARC-prijs voor zijn spel AnimalQuest. Er zijn mooie resultaten behaald door de leden van onze community en dat is iets waar we trots op mogen zijn.
Ook qua goede games op de community heeft het niet stilgestaan. Zowel in het Work In Progress subforum als het Game-Maker Creaties subforum zijn vele goede games uitgebracht. De hoogtepunten zullen we uiteraard in dit topic bespreken.
Als laatste gaat er ook iets veranderen aan de best of topics. Wees niet bang, noch het interview, noch de previews zullen geschrapt worden. Er is namelijk besloten dat er bij elk best of topic een lid van het forum een stukje mag schrijven. Omdat Kevindemen ons op dit idee gebracht heeft, mocht hij als eerste uit een lijstje met games kiezen om te reviewen. Zijn review vindt je dus ook terug in dit topic.
Hoe je zelf de kans kan krijgen een review of preview te schrijven, vind je aan het einde van het interview (wat in deze uitgave met niemand minder dan Tai is) in het nawoord. Voor nu wensen wij je veel plezier met het lezen van deze best of!

Online Tag

Hoewel hij van zijn docent slechts een 8,5 als cijfer kreeg, verdiend Semmy voor Online Tag toch minstens een twee keer zo goed cijfer. Online Tag heeft een simpel concept. Het is namelijk gewoon het standaard buitenspeel-spelletje wat wij tikkertje noemen, maar dan met power-ups, verschillende tegels waardoor je sneller of langzamer gaat lopen en geheime gangen. Daarnaast hoef je voor een potje tikkertje nu niet naar buiten, maar kan je gewoon achter je computer blijven zitten en met een aantal vrienden online tegen elkaar spelen. In de drie maps die er zijn is genoeg te beleven om dit een tijdje te doen. Het spel werkt simpel: één iemand is de tikker. Zodra de tikker iemand weet te vangen, wordt de getikte de tikker en mag diegene proberen om iemand te tikken. Zo gaat het spel steeds door. Is dat alles? Nee, want hoe langer je het volhoudt zonder getikt te worden, hoe meer punten je krijgt. Met deze punten kun je nieuwe ‘outfits’ kopen voor jou eigen speler. Grafisch is het spel heel simpel, maar dat maakt het ook wel leuk. Hoe meer mensen er online zijn, hoe chaotischer en leuker het spel wordt en dat maakt het spel uniek en verslavend. In ieder geval, mocht je het nog niet gespeeld hebben, dan is het zeker eens de moeite waard om Online Tag te spelen.

>> Online Tag topic

Commodian

Het spel Commodian van Venator Inc. (Shiritt, Official-Neosoft en Eagleguard) is de terechte winnaar van Game-Maker Wedstrijd #22 (met slechts twee punten voorsprong op de nummer twee van de wedstrijd). In dit spel ben jij een ruimtevaarder die vele onbekende planeten ontdekt. Echter, deze planeten, die elk bestaan uit vier verschillende levels, zijn bewoond met allerlei buitenaardse wezens, die jou het leven onveilig maken. Het is jouw doel deze buitenaardse wezens te verslaan door allerlei valstrikken neer te zetten. Commodian lijkt dus een beetje op een tower-defense spel, maar dan met ontzettend veel ‘towers’, levels en verschillende vijanden, die ieder een andere zwakte hebben. Aan het einde van elke planeet komt er een uitdagende boss-battle. Het spel heeft vele extra’s. Zo heb je een soort encyclopedie waarin je de zwaktes van buitenaardse wezens kan opzoeken. Ook speel je, naarmate je meer levels uitspeelt, meer valstrikken vrij en kan je door ervaringspunten te gebruiken de schade die een bepaald element aanricht verhogen. Grafisch ziet Commodian er prachtig uit en ook qua geluidseffecten en muziek is het spel erg goed afgewerkt en mooi. Door deze twee punten hangt er een sfeer in het spel die je echt doet denken aan buitenaards leven. Het verhaal maakt de sfeer helemaal compleet. Door de sterke sfeer die er in het spel hangt, wil je blijven doorspelen en dat hebben de heren van Venator Inc. goed aangepakt. Commodian is een aanrader voor iedere tower-defense liefhebber die eens een hele andere visie op tower-defense spellen wil hebben.

>> Commodian topic

Bloxx

De volgende review is van het spel Bloxx van Dennisvdz die meedeed aan GMW #23. Het eerste wat je altijd van een spel ziet of leest is de titel. Om eerlijk te zijn dacht ik dat het spel aan de hand van de titel weer een onorigineel spel zou zijn met gare blokken. Het spel was wel met blokken maar was zeker niet gaar.
Je kent allemaal vast wel het spel waarbij er blokken naar beneden vallen. Op deze blokken moet je springen door hoger in het level te komen. Deze game doet precies hetzelfde alleen zijn hier wat extra dingen toegevoegd. Ten eerste heb je een turret-achtig ding tot je beschikking. Ten tweede is het naast het hoger komen in het level ook je taak om de zogenaamde UFO’s neer te halen. Aangezien deze game je aandacht op 2 punten legt moet je constant wisselen van aandachtspunt. Hierdoor word de game naar je gevoel erg hectisch.
Uiteraard zijn er ook minpunten aan spellen, zo ook bij dit spel. Omdat de view zo klein is, klik je vaak naast het scherm waardoor je weer met je muis naar de menubalk moet om het scherm weer te openen. Als dit wat later in het spel gebeurd ben je meestal al dood door de vallende blokken. Desalniettemin is het een goed spel. Zeker een keer spelen dus.

>> Bloxx topic

My name is light
Preview

Eerst bekijk je altijd het topic voordat je een spel download. Deze keer deed ik het ook en het viel me op dat het topic van Bjarno er goed uitzag. Ik wilde het spel meteen downloaden en dat deed ik vervolgens ook.
Tijdens het spelen werd ik overvallen door een gevoel wat ik niet vaak heb in een game en wat ik zoveel mogelijk in mijn eigen games probeer te verwerken. Namelijk: ‘Het Avontuur’. Dat je de drang hebt om verder te gaan in het spel omdat je de wereld om je heen wil ontdekken. Het is een mysterieus spel dat een enorme sfeer heeft, omdat het niet alles weggeeft. Er blijven altijd delen in het spel die je nooit zult zien.
Omdat er aan elk goed spel ook minstens 1 minpunt zit, zit dat hier ook. Bjarno heeft ervoor gekozen om het element “avontuur” zo simpel mogelijk in het spel te verwerken, namelijk door een platform game te maken met verder helemaal niets erin. Je moet geen dingen verzamelen, je hebt geen upgrades of iets dergelijks, het is allemaal heel simpel. Dit heeft ook zijn nadeel vind ik, omdat het zo simpel is (inclusief het character) verveelt het snel. Daarentegen is het spel (nog) wel kort maar krachtig.
Kortom, ik zeg: “Zorg dat je eigen naam licht wordt” oftewel, speel het gewoon.

>> My Name Is Light topic

Anga
Door KEVINDEMEN

Toen ik het spel aan het downloaden was, had ik er niet zo’n geweldig idee bij. De titel zei mij nog weinig tot niets. Ook leek het saaie game maker 8 icoon mij een beetje uit te lachen en kwam de titel in hoofdletters schreeuwerig over. Toen ik het spel opende geloofde ik mijn ogen eigenlijk niet. Puzzelspellen zie ik niet vaak en dat maakte nu net om dit spel langer te spelen dan een normaal game maker spel.
Grafisch is het spel in orde. De sprites zijn geheel in dezelfde stijl, wat ze nog mooier maakt dan ze zijn. De sprites zien er simpel uit maar zijn daardoor ook erg mooi geworden. De teksten van de uitleg zijn wat moeilijk te lezen. Ze hebben een beetje dezelfde soort kleur als de achtergrond.
De muziek in het spel is rustig en leidt niet teveel af van het spel. Aan de andere kant ergerde ik mij in level 4 wel een beetje aan de eentonigheid. Het muziekje herhaalde zich naar mijn idee iets te vaak. Gelukkig was er de optie om het geluid uit te zetten, maar ik had liever gehad dat er meer variatie in de muziek zat.
Het spel heeft een goede level opbouw, maar wordt al snel vrij pittig. Hierdoor kreeg ik zo nu en dan de drang om steeds verder te komen in het spel. Jammer is dat je al weet hoe je het de volgende keer moet doen, als je een level al eens uit hebt gespeeld. Zo wist ik wel steeds verder te komen maar was het niet mogelijk om er beter in te worden. Ik vond het overigens erg jammer dat je de uitleg weer opnieuw krijgt, als je level 1 herstart. Ik had liever gezien dat je deze eenmalig kreeg of kon opvragen in het menu.
Er zitten goede animaties in het spel die het ook leuk maken. Zo heeft La Quiz van een saai menu een hele schuifdoos weten te maken. Alhoewel de schuifanimaties erg mooi zijn gaan ze op den duur vervelen. Ze duren naar mijn idee erg lang als ik in het menu een optie wil selecteren.
Het was een groot genoegen om dit spel te spelen en zeker om het vaker dan één keer te spelen. Het verveelt minder snel dan de gemiddelde game maker game maar het duurt nog even voor het perfect is. Ik vind de naam erg origineel gekozen en kwam erachter na het topic gelezen te hebben dat het ruimtelijk betekend in een andere taal.

>> Anga topic

« Laatste verandering: 1 Juli 2010, 00:21:12 door kaasje »

I'm an outlaw, not a hero. I never intended to rescue you. We're our own dragons as well as our own heroes, and we have to rescue ourselves from ourselves.
~ Tom Robbins

Naar boven Gelogd

la quiz
Gebruiker

op naar de 400

« Antwoord #1 Gepost op: 1 Juli 2010, 00:00:11 »

Interview
Voor deze Best Of spraken wij met de maker van één van de populairste spellen in het Work In Progress subforum. Met meer dan 800 reacties staat het topic van het spel op de derde plek in ‘top 10 topics’. We hebben het natuurlijk over Narithia en maker Tai. Al vanaf de opening van het topic stromen de reacties binnen. Uitgerekend: zo’n 5 reacties per dag. Wat is de sleutel tot succes bij deze RPG?

1. Hoe ben je op het idee gekomen om Narithia te maken en waardoor heb je je daarbij laten inspireren?
Ik ben zelf altijd een groot fan geweest van mythologische omgevingen en fantasy-werelden. Ik heb ook altijd wel een RPG gehad waar ik mee bezig was. Toen een vriend met GameMaker langskwam, dacht ik dat dit een poort kon zijn naar mijn eigen RPG. Uiteraard begon het met simpele pacman en click the clown spelletjes, maar dat werden al snel betere en meer technische games. Toen begon ik ook met het spelen van Runescape *kuch* en dat versterkte mijn motivatie om zelf ook een RPG te maken.

Hoe kom je eigenlijk aan de naam ‘Narithia’?
Tja, de naam kwam plots in ‘de fontein van ideeën’, oftewel de douche. De naam heeft geen logische afkomst, het is gewoon iets dat in je opkomt en als het goed klinkt gebruik je het. Zoals een paar mensen op het forum suggereerde, kan het wel dat ik me door ‘Narnia’ heb laten inspireren, maar wel onbewust.

2. Denk je dat Narithia daadwerkelijk een keer afkomt, of zal het bij een demo blijven?
Ja en nee. Ja omdat Narithia een ‘hoofdverhaallijn’ bevat, wat uiteindelijk tot een slot moet komen. Nee omdat ik graag Narithia wil blijven updaten met nieuwe monsters, items, gebieden en side-quests. Het zal er dik inzitten dat ik, zodra ik een redelijke ‘Narithia community’ heb, een aparte site voor Narithia ga maken. Ik had ook het hele pakket in GameMaker Creaties kunnen zetten, maar vaak is het na een weekje dan dood. Ik vind het gewoon leuk als een RPG een community kan opbouwen.

Wanneer is een spel ‘groot genoeg’ voor een eigen community volgens jou?
Er moet wat te doen zijn voor spelers, ook als er een tijd geen update zal komen, zoals in het geval van Narithia met de Barbarian Battle Arena of het trainen om Mana Potions te kunnen maken. Je moet mensen een doel geven dat ze vasthoudt. Als alles in één keer te doen valt, zullen velen er ook niet meer naar omkijken.

Wanneer is jouw punt bereikt dat je Narithia laat voor wat het is?
Als mijn sociale leven bijvoorbeeld teveel tijd gaat innemen of als ik over zou gaan op een andere programmeertaal, wat een hele kleine kans is. Sociale leven zou dus de grootste reden zijn. Ik denk dat het nooit gaat vervelen om aan Narithia te werken.
Narithia is als een geweldig huisdier waar je van blijft houden, ook als je huisdier irritant is, pak je hem later weer op om mee te spelen. Narithia heeft alles wat ik wilde toen ik begon met GameMaker en het is hét genre dat ik wilde. Andere soorten genres zal je niet van mij zien, uitgezonderd Duckhunt en BoX, wat schoolprojecten waren. Narithia is een blijvertje voor mij.
“Narithia is als een geweldig huisdier waar je van blijft houden, ook als je huisdier irritant is, pak je hem later weer op om mee te spelen.”

3. Kan je wat loslaten over de toekomstplannen van Narithia?
De meeste toekomstplannen zijn al bekend gemaakt in het topic of zijn in kleine hints in mijn berichten verspreid. Ik kan wel zeggen dat ik, als ik een beetje doorheb hoe het werkt, ga proberen een Narithia Wiki te maken, want ik kwam er onlangs achter dat je je eigen Wiki’s kan maken. Daarnaast ben ik nog steeds 39dll aan het leren, dus het idee voor een PvP arena leeft nog wel. Meer valt er niet te zeggen.

Wat ben je dan van plan om in die Wiki te zetten en waarom doe je dat op een ‘externe’ website en niet in-game?
Die Wiki wordt een database van alle items in Narithia en het effect van die items. Onthoud dat Narithia eigenlijk nog steeds in haar beginfase zit, dus er zullen nog vele vijanden komen. In-game blijft gewoon de game, aangezien GameMaker maar een bepaalde grootte aankan, voordat het niet meer wil laden, en om eerlijk te zijn ziet een eigen Wiki er wat professioneler uit.

“Bereid je voor op een reis naar een andere wereld, een wereld in de toekomst van het verleden” Heb je écht niks exclusiefs voor ons?
Ik heb wel wat dat niet in het topic staat: ‘Bereid je voor op een reis naar een andere wereld, een wereld in de toekomst van het verleden’. Het is niet het nu, maar gewoon een toekomst dat nog voor het heden is, maar wel in het verleden, dus iets van halverwege het verleden en het nu.

4. Ben jij van mening dat je pas écht goede games kan maken met Game-Maker als je al lang aan Game-Maker doet?
Dat hangt er natuurlijk vanaf wat je onder ‘lang’ verstaat, maar over het algemeen simpelweg ‘ja’. Dit heb ik met name gemerkt aan de RPG golf van de afgelopen maand. Veel mensen zagen dat het mogelijk was om een redelijke RPG te maken, maar ze vergaten dat er nog jaren ervaring achter zat. Daarnaast ga je, als je een maandje bezig bent met GameMaker, echt niet meteen een Men of War of iets in die trant maken. Je verzamelt namelijk veel kennis als je iets langer doet. Je blijft ook altijd leren.

Is een game dan per se alleen goed als het 3D, online of een RPG is?
Nee, simpele games zijn geweldig. Rotation van Bjarno heeft bijvoorbeeld een simpele uitstraling, maar werkt goed in elk opzicht, en ik wilde verder komen als ik het speelde. Natuurlijk, grote, uitgebreide games zijn vaak ook goed, maar dat is wat mensen helaas te vaak denken. Groot is niet altijd goed.
Matrebatre’s Model Creator is verreweg van een echte game, maar het is het beste en de meeste gebruikte EXE die ik heb gebruikt. Follow Your Heart van Kolj: klein, simpel, maar super geweldig.

5. Welk aspect (graphics, sound, story, gameplay, etc.) vind jij het belangrijkste in een game?
Persoonlijk vind ik de gameplay het belangrijkste. Ongeacht hoe het eruit ziet, hoe het klinkt, of het verhaal. Als de gameplay niet werkt, heb je niks. Graphics komen op een gedeelde tweede plaats met story. Het verhaal hoeft niet, maar als dat er is moet het wel goed of redelijk zijn. Het grafische hangt ook af van hoe je spel is. Als je een retro gameplay hebt, ga je geen realistische sprites maken en met een realistische shooter ga je geen rare retro mannetjes gebruiken. Geluid is uiteraard wel belangrijk als je een sfeer wil creëren, maar dat kan net zo goed van room design en goede sprites komen.

Hoe ontstaat volgens jou een goede sfeer in een game?
Goede sfeer is er als de speler zonder zorgen kan spelen. Als de sfeer mensen aanspreekt, spelen ze de game vaak. Als je naar de kroeg gaat waar een lekkere sfeer hangt, kom je daar vaker terug. Als je je er gestrest voelt, ga je natuurlijk niet terug.

6. Wat zou je nog willen zeggen tegen de leden van het NGMC?
Ga geen dingen doen die je niet aankan. Als je iets niet kan, ga het dan stap voor stap leren, zonder haast. Niemand houdt van afgeraffelde werkjes. Laat je motivatie zien in iets moois.

Met dit interview komen we aan het einde van het best of topic van deze twee maanden.
Zoals in het voorwoord al gezegd is, kan ook jij de kans krijgen een review of preview voor het best of topic te schrijven. Dit wordt elke twee maanden gedaan door middel van een soort prijsvraag of een opdracht. Degene die deze opdracht of vraag het beste, origineelste of leukste uitvoert of beantwoordt, mag een (p)review schrijven voor het komende best of topic.
Goed, wat moet je er dan deze keer voor doen? Simpel, de opdracht voor deze uitgave luidt:
Maak een foto van het logo van het NGMC op een zo origineel mogelijke plaats.
De printversie van het logo van het NGMC vind je hier. Noteer dat je zelf dus niet op deze foto hoeft te staan. Om een voorbeeld te noemen, kan je het logo van het NGMC tussen je stapel Playstation-games leggen en daar een foto van maken. Het is niet toegestaan om te photoshoppen of te bewerken. Het moet dus echt een foto zijn.
Stuur je foto voor 15 augustus per PM op naar La Quiz of Kaasje. Rond die deadline krijg je dan ook te horen of je gewonnen hebt of niet. De winnende foto zal in het volgende best of topic komen te staan en de winnaar mag een review schrijven. We hopen op veel leuke resultaten en natuurlijk ook op veel goede games voor het volgende best of topic, maar gezien het niveau en de creativiteit van deze community twijfelen we daar niet meer aan.
Voor nu wensen we jullie een prettige vakantie!

Edit 17 juli: deadline foto-opdracht gewijzigd

« Laatste verandering: 17 Juli 2010, 10:56:51 door Erik Leppen »

Naar boven Gelogd

janoot
Gebruiker

Current project: Burp Smash Bros

« Antwoord #2 Gepost op: 1 Juli 2010, 00:13:44 »

Hier zat ik echt al de hele dag op de wachten en nu is het er Very Happy
Geweldig om weer te lezen wat voor games te zijn. De interview heb ik ook helemaal gelezen, het heeft me zelfs inspiratie gegeven!
Ik ga zeker meedoen aan de wedstrijd, ik wil zo graag is een (p)review schrijven Very Happy
Moge er nog vele 'the best of's' komen  What?

EDIT: Onee, ik ben de batterij van me camera kwijt Sad
Dan maar die van me ouders Smile

« Laatste verandering: 1 Juli 2010, 09:26:05 door janoot »

Nieuw project:
Burp Smash Bros.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
^100 streepjes.

Wantravon
||||||||||
Mijn eerste bericht was gepost op 30 februari 2010
Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Gebruiker

BlueMoonProductions - Call me 'Blue'

« Antwoord #3 Gepost op: 1 Juli 2010, 09:20:47 »

De interviews zijn leuk Smile
Zo zie je goed hoe mensen tegen bepaalde dingen aankijken.

Iedereen succes met foto's maken, bij ons hier is de camera kaduuk Razz

Naar boven Gelogd

janoot
Gebruiker

Current project: Burp Smash Bros

« Antwoord #4 Gepost op: 1 Juli 2010, 09:27:18 »

Voor die wedstrijd he, moet je daar dat hele vel gebruiken of alleen het blauwe logo??

Nieuw project:
Burp Smash Bros.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
^100 streepjes.

Wantravon
||||||||||
Mijn eerste bericht was gepost op 30 februari 2010
Naar boven Gelogd

dennisvdz
Gebruiker

Oh, here it goes again!

« Antwoord #5 Gepost op: 1 Juli 2010, 09:55:06 »

Ik lag helemaal dubbel toen ik mijn review las. 'Turrent-achtig-ding', 'zogenaamde UFO's', 'gare blokken'. Whaha XD. (Fullscreen mode is trouwens om te zorgen dat je niet naast je scherm klikt Razz).

Trouwens, jullie waren 3 seconden te laat met het posten van het topic, en 11 seconden met het interview.

Naar boven Gelogd

wisse
Gebruiker

SkullGames

« Antwoord #6 Gepost op: 1 Juli 2010, 09:58:48 »

Er staat dat Anga gemaakt is door KEVINDEMEN, maar die was toch door la quiz gemaakt?
Ik vond het leuk om te lezen, vooral dat interview met Tai.

M.v.g.
Wisse

Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Gebruiker

BlueMoonProductions - Call me 'Blue'

« Antwoord #7 Gepost op: 1 Juli 2010, 09:59:30 »

Dat stukje is geschreven door KEVINDEMEN.

Naar boven Gelogd

dennisvdz
Gebruiker

Oh, here it goes again!

« Antwoord #8 Gepost op: 1 Juli 2010, 10:00:31 »

Mijn stukje is automatisch gegenereerd door het forum. Cool

Naar boven Gelogd

la quiz
Gebruiker

op naar de 400

« Antwoord #9 Gepost op: 1 Juli 2010, 10:05:25 »

@Dennisvdz: Dat zou mooi zijn, maar dan komen er denk ik rare teksten uit. Razz Nee, Kaasje en ik doen altijd samen de reviews waarbij we het opdelen en ieder een paar reviews/previews doen. Deze keer was de verdeling:
  • Online Tag              =              Kaasje
  • Commodian            =              Kaasje
  • Bloxx                      =              La quiz
  • My name is light      =              La quiz

@Janoot: Nee je hoeft alleen het logo uit te knippen en ergens neer te leggen (of te hangen) en er een foto van maken. Noteer!: Je mag het niet fotoshoppen of iets dergelijks, het moet een originele foto zijn.

Groeten,
La Quiz

Naar boven Gelogd

dennisvdz
Gebruiker

Oh, here it goes again!

« Antwoord #10 Gepost op: 1 Juli 2010, 10:07:38 »

Mag je dat logo ook op een spandoek zetten en 't dan voor je huis hangen? Schijnheilig

Naar boven Gelogd

wisse
Gebruiker

SkullGames

« Antwoord #11 Gepost op: 1 Juli 2010, 10:08:25 »

Dat stukje is geschreven door KEVINDEMEN.
Ah okee.

Ik ga ook meedoen met de wedstrijd. Lijkt me wel leuk.

Naar boven Gelogd

bjarno
Gebruiker

« Antwoord #12 Gepost op: 1 Juli 2010, 10:08:55 »

Het eerste wat ik bij deze dingen doe is altijd kijken van: "sta ik erin? sta ik erin? sta ik erin?". Ik dacht eerst "nee", maar opeens was ik wel heel verbaasd dat "my name is light" erin staat Very Happy. Ik lees zometeen de rest + het interview wel Smile

EDIT:
Mag je voor "de wedstrijd" voordat je het afprint nog iets bijzetten in PhotoShop of GIMP... dus gewoon een paar lettertjes op het logo?

« Laatste verandering: 1 Juli 2010, 10:20:28 door bjarno »

Naar boven Gelogd

la quiz
Gebruiker

op naar de 400

« Antwoord #13 Gepost op: 1 Juli 2010, 11:12:10 »

@ Dennisvdz: Ssstt, vertel je geweldige idee nou niet Razz. Dat is dus juist goed. Hoe meer creativiteit des te beter.

@Bjarno: Dat lijkt mij geen probleem. Je krijgt voor die paar lettertjes denk ik niet meer kans, maar als het je leuk lijkt? Het moet alleen duidelijk zijn dat het niet geshopt is. (bijvoorbeeld het gamemakerlogo op een zeppelin. Als je dat trouwens echt voor mekaar zou krijgen dan zou je geheid winnen Razz.)

Groeten,
La Quiz

Naar boven Gelogd

bjarno
Gebruiker

« Antwoord #14 Gepost op: 1 Juli 2010, 11:46:00 »

Spijtig genoeg mag het niet... maar ik denk wel dat het mij zou kunnen lukken Razz

Maar ik heb toch (aangezien ik niet kon wachten) naar Kaasje een inzending zonder aanpassingen gestuurt Wink

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: