Hallo iedereen!
Na mijn veel te lange ban ben ik eindelijk terug.
Tijdens mijn ban heb ik maar aan één spel gewerkt (+1 programma 'MusicManager' met sonim): Protect-The-Earth Alien Pollution.
Protect-The-Earth bestond al, maar ik was mijn source kwijt geraakt. Daarom ben ik opnieuw begonnen. Dit is een volledig uitgewerkt spel en één van mijn beste games.
Features:-Online gebruikers en topscore systeem
-Wave systeem
-Effecten
-Veel wapens
-Dit moet je gespeeld hebben!
Doel:Er vliegt buitenaards afval op de aarde af, hou het tegen en bescherm de aarde.
Verhaal:(Intro in spel aanwezig)
12 December 2032, 23:12
Een wetenschapper ondekt dat er iets vreemd naar de aarde toekomt, hij onderzoekt het verder...
1 Januari 2033, 00:14
Vele mensen feesten, het is 2033!
Terwijl iedereen feest doet een wetenschapper weer een schokkende ontdekking.
Er komen kometen maar ook giftig afval zoals gas en kernafval op de aarde afgevlogen!
1 Januari 2033, 01:34
Hij roept wetenschappers over heel de wereld bij elkaar.
Samen ontwikkelen ze enkele wapens die de wereld moeten kunnen beschermen.
Nu wordt het tijd om het de wereld te vertellen.
Het journaal, 07:00
-Wetenschappers hebben ontdekt dat er kometen en ander afval op de aarde afkomt.
-Ze hebben enkele wapens ontwikkeld die ze zouden kunnen tegenhouden.
Er is overal paniek op de wereld.
Winkels worden beroofd, mensen worden neergeslagen en huizen worden in brand gestoken.
De VN onderhandelt urenlang. Na uren lang onderhandeld te hebben met alle wereldleiders komen ze tot de beslissing dat alle landen die over voldoende middelen beschikken moeten helpen met de bouw van ruimtewapens.
Jij bent degene die deze wapens moet bouwen en de aarde moet beschermen.
Protect-The-Earth!
Help:Klik hier (website)Screens:

Meer screens met betere kwaliteit op website: Klik hierCredits:Muziek:HonoredLaser script:MatrebatreZwartgat:Keoni29Download V7:Mirror1 (Updo):
Klik hier (7,14 MB, PTE.zip)
Website: Klik hier (Werkt op Chrome, Firefox en IE8)
Laat gerust een bericht achter in het gastenboek :pTopscore:
Zie meer op de website (^^) of in het spel
Steun PTE:[url=http://www.game-maker.nl/forums/topic,56220.0][img]http://pte.webege.com/afbeeldingen/banner.PNG[/img][/url]
Grts
Simonke