game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  [GMW #27] Grab the key!
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Nintendonerd
Gebruiker

Béééééééh!

« Gepost op: 31 December 2010, 18:18:28 »

http://easy-upload.nl/f/7dw1ESam

Pak de sleutel en bevrijd je zelf. Maar pas op! De nanobots willen absoluut niet dat jij die sleutel pakt. Dus als je ook maar iets te dicht in de buurt van de nanobots komt, kan je vaarwel zeggen tegen je hand. Je kan de robots van je hand afschudden door te klikken, en je kan de robots afleiden met een eend. Genoeg gezegd, ga spelen.

plaatje:

Ik heb dit spel binnen een paar uurtjes gemaakt. Ik had eerst ook online highscore en al, maar ben vergeten op te slaan en toen liep game maker vast etc. Achja, nu heeft de juri tenminste iets meer te doen Tong

Sprites zelf gemaakt.

Veel plezier! Blij

« Laatste verandering: 31 December 2010, 18:28:11 door Nintendonerd »

Naar boven Gelogd

Jesse
Gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 31 December 2010, 18:20:28 »

yeah! Blij nog een gmw spel, ik ga nu spelen Knipoog
[EDIT]
is er maar 1 level?

« Laatste verandering: 31 December 2010, 18:27:35 door Jesse »

Naar boven Gelogd

Nintendonerd
Gebruiker

Béééééééh!

« Antwoord #2 Gepost op: 31 December 2010, 18:28:52 »

yeah! Blij nog een gmw spel, ik ga nu spelen Knipoog
[EDIT]
is er maar 1 level?

Jup, ik weet het, het slaat nergens op. Maar ik had geen zin meer om het af te maken, nadat game maker vast was gelopen.. :l

Naar boven Gelogd

Compor
Jurylid

« Antwoord #3 Gepost op: 1 Januari 2011, 10:32:24 »

Er is geen geluid, de graphics zijn redelijk. Niet érg lelijk. Maar ook niet erg mooi.
Programmeer technisch is het wat matig, als je snel je hand weg beweegt terwijl je iets vast houdt, laat je de sleutel of het badeendje los. (Erg irritant) Je gaat ook dood als je je hand lager dan de room beweegt, ongeacht of de robots je hebben. Als je bijvoorbeeld je muis uit het speelvenster beweegt, en dan omlaag gaat dan heb je verloren. Ook de standaard messages zijn saai en lelijk. En als de nanorobotjes bewegen wat onrealistisch naar de eend. Als ze er zijn, dan blijven ze hartstikke vast trillen bij de eend.

Maar het concept is wel orgineel. Er zijn voor GMW#27 al zeker 3 [edit] 4 [/edit] platformers geweest. Dit is orgineel bedacht, alleen is het door tijdgebrek niet heel netjes uitgevoerd en heeft het ook maar 1 level, het is wel leuk, maar heel kort.

« Laatste verandering: 1 Januari 2011, 10:34:55 door Compor »
Naar boven Gelogd

Nintendonerd
Gebruiker

Béééééééh!

« Antwoord #4 Gepost op: 1 Januari 2011, 21:12:52 »

Er is geen geluid, de graphics zijn redelijk. Niet érg lelijk. Maar ook niet erg mooi.
Programmeer technisch is het wat matig, als je snel je hand weg beweegt terwijl je iets vast houdt, laat je de sleutel of het badeendje los. (Erg irritant) Je gaat ook dood als je je hand lager dan de room beweegt, ongeacht of de robots je hebben. Als je bijvoorbeeld je muis uit het speelvenster beweegt, en dan omlaag gaat dan heb je verloren. Ook de standaard messages zijn saai en lelijk. En als de nanorobotjes bewegen wat onrealistisch naar de eend. Als ze er zijn, dan blijven ze hartstikke vast trillen bij de eend.

Maar het concept is wel orgineel. Er zijn voor GMW#27 al zeker 3 [edit] 4 [/edit] platformers geweest. Dit is orgineel bedacht, alleen is het door tijdgebrek niet heel netjes uitgevoerd en heeft het ook maar 1 level, het is wel leuk, maar heel kort.

Lol, bedankt! Als Game Maker niet was vast gelopen had het een stuk leuker kunnen worden met online highsore (en het een en het ander was dan ook verbeterd, bijvoorbeeld die messages). Ach, het is ook een beetje voor de grap gemaakt.

Naar boven Gelogd

knarfi
Gebruiker

Niet alle dagen zijn leuk... Maar deze wel!

« Antwoord #5 Gepost op: 2 Januari 2011, 09:15:56 »

Het is gewoon niet te halen XD en ik beweeg me muis steeds naar  boven, ga ik uit veld ;p Maar als GM vast loopt snap ik het wel XD en het ziet er lol uit.
Maar het is echt niet te halen ;p Wel met autoklicker

Naar boven Gelogd

Compor
Jurylid

« Antwoord #6 Gepost op: 2 Januari 2011, 10:18:49 »

Maar het is echt niet te halen ;p
Het is me zeker al 3 keer gelukt. Je moet gewoon alle nanorobots naar de bad-eend lokken. Dan blijven ze daar trillen alsof ze vastgeplakt zijn, en dan kan je de sleutel pakken.

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: