game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Game Maker Creaties (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  RDX 2
Pagina's: [1] 2 3
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Robert Geers
Jurylid

« Gepost op: 4 April 2010, 11:56:13 »

By: Blaat & Robert Geers

Introductie:
RDX 2 is het vervolg op RDX*. Het principe blijft hetzelfde als in het origineel: Gebruik je vernietigende kracht om een weg te banen naar het doel.

Downloadlink: Yoyogames

Game description:
Blaat en ik hebben al eerder pogingen ondernomen om met een vervolg te komen, maar dat is nooit wat geworden, tot nu. Met het oog op competition05 van yoyogames hebben we ons er toe kunnen zetten om het ook daadwerkelijk af te maken.

Ten opzichte van het origineel zijn er aan aantal wijzigingen doorgevoerd: Het water en de bewegingen van de bom zijn realistischer gemaakt, er zijn nu altijd 5 levels unlocked zodat je niet door één level vast kunt komen te zitten, en er zijn nieuwe obstakels zoals spikes en gif toegevoegd. Het principe van het spel blijft echter ongewijzigd en je moet jezelf dan ook nog steeds een weg banen door het level om je doel te vernietigen.

In verband met de yoyogames competitie zijn er nog een paar wijzigingen doorgevoerd. Het levelformaat is verkleind tot 480x272 en de restart-knop is veranderd van <R> naar <down>. Ook is er geen fullscreen-mode meer en wordt QWERT- en AZERTY-besturing niet meer ondersteund.

Features:
- 28 nieuwe uitdagende levels
- Realistischer water
- Meer obstakels

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=oynsEdvtxPE

Screenshots:

Nawoord:
Namens Blaat en mij wens ik iedereen veel plezier met deze game en laat even weten wat je er van vindt Gemoedelijk.

* Het is niet noodzakelijk om RDX te hebben gespeeld voor deze game.

« Laatste verandering: 14 Oktober 2013, 20:03:54 door Robert Geers »
Naar boven Gelogd

legend hoods
Gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 4 April 2010, 12:20:52 »

VEEET!!!

RDX was al mega gaaf, RDX2 is nog vetter!

(Ben aan het spelen!  Gemoedelijk)

Naar boven Gelogd

Shiritt
Gebruiker

YAY FAIRY WA LIEF WA ZACHT!

« Antwoord #2 Gepost op: 4 April 2010, 12:24:10 »

Grafisch ziet het er erg leuk uit, de gameplay is ook erg uitdagend.
lang verhaal kort, het lijkt me een erg leuk spel Gemoedelijk.

wanneer ik wat meer tijd heb zal ik deze game vast en zeker spelen Tong

Venator Inc. Forum                                                  Venator Inc. Website
Naar boven Gelogd

legend hoods
Gebruiker

« Antwoord #3 Gepost op: 4 April 2010, 12:29:52 »

Even gespeeld, ik mis echt de RDX soundtrack en de gameplay is een beetje 'raar'. Je moet ineens vanalles doen met chemische vaten terwijl je niets te weten hebt gekregen over wat je ermee kan ofzo...  Knipoog

Naar boven Gelogd

kolj
Gebruiker

top.

« Antwoord #4 Gepost op: 4 April 2010, 12:33:08 »

ik word een beetje zeunwachtig van die muziek. Spel is idd erg uitdagend, ik kom al niet voorbij level 3 en 4  Tong. succes in de competitie!

Naar boven Gelogd

Shiritt
Gebruiker

YAY FAIRY WA LIEF WA ZACHT!

« Antwoord #5 Gepost op: 4 April 2010, 12:35:38 »

Even gespeeld, ik mis echt de RDX soundtrack en de gameplay is een beetje 'raar'. Je moet ineens vanalles doen met chemische vaten terwijl je niets te weten hebt gekregen over wat je ermee kan ofzo...  Knipoog

dat vond ik toch nog best wel makkelijk uitvogelbaar. (wow, een nieuw woord!)

Venator Inc. Forum                                                  Venator Inc. Website
Naar boven Gelogd

remcox567
Gebruiker

« Antwoord #6 Gepost op: 4 April 2010, 12:52:35 »

Mooi sprite's!
En een leuk spel!

Pirates Island 35%
BETA TESTERS GEZOCHT VOOR PIRATES ISLAND!!
WWW.RTAGAMES.WEBS.COM
Naar boven Gelogd

marckjanssen
Gebruiker

ben bezig met het spel tomb en turn gravity turn

« Antwoord #7 Gepost op: 4 April 2010, 13:19:48 »

echt cool

<a href=”http://www.game-advertising-online.com/” mce_href=”http://www.game-advertising-online.com/” target=”_blank”>Game Advertising Online</a><br /> banner requires iframes
Naar boven Gelogd

freeky ostrich
Gebruiker

« Antwoord #8 Gepost op: 4 April 2010, 14:21:10 »

Dat wordt toch uitgelegd in de tutorial?

OT: Ik vind het een erg leuk spel. Gemoedelijk De moeilijkheid loopt ook mooi op, en de graphix zijn ook mooi.
Op deze pc werkt het geluid niet dus ik kan niks zeggen over de muziek. Grijns

Naar boven Gelogd

Robert Geers
Jurylid

« Antwoord #9 Gepost op: 4 April 2010, 14:58:38 »

Wauw nu al zoveel reacties Blij Heeft niemand wat te doen met Pasen ofzo Tong

De vaten worden uitgelegd in de tutorial Knipoog Maar een goede game designer behoort er natuurlijk rekening mee te houden (lees: moet er van uitgaan) dat niemand de tutorial volgt. Maar ik dacht dat je er spelenderwijs ook wel achter zou komen.
Voor de duidelijkheid. De vaten kun je verschuiven door er tegen aan te duwen en als je ze opblaast komt er een hoeveelheid gif uit. Gemoedelijk
Kun je uitleggen wat je precies raar vindt aan de gameplay?  Verrast

ik word een beetje zeunwachtig van die muziek. Spel is idd erg uitdagend, ik kom al niet voorbij level 3 en 4  Tong. succes in de competitie!
De muziek is inderdaad niet zo rustig als je bij een puzzelspel zou verwachten. Ik heb het spel een beetje een "ruigere" stijl willen geven. Maar goed. Muziek vind ik altijd een lastig punt. De perfecte muziek ben in dan ook nog nooit tegengekomen dus hier zul je het helaas mee moeten doen Tong.

Iedereen bedankt voor zijn of haar reactie Blij. Ben blij dat jullie het een beetje leuk vinden Gemoedelijk. Werkt de instance-play functie trouwens bij iemand? Bij mij doet die niet, maar dat kan ook komen omdat de plug-in van yoyogames niet wordt ondersteund door firefox 3.6(of een ander nummer.. Tong)

Naar boven Gelogd

Neojume
Gebruiker

« Antwoord #10 Gepost op: 4 April 2010, 20:35:33 »

Leuk spel  Blij

soms had ik het idee dat een voorgaand level moeilijker was dan degene erna, maar dat kan aan mij liggen Engel

ik ben nu bij level 25  Cool en ga nu even wat anders doen Tong

voor de rest:

+ Zeer verzorgd
+ leuke gameplay
+ leuke levels
+ leuke stijl

- in settings staan off en on omgewisseld?

Gr. Neojume

MSc Artificial Intelligence
Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker

Dvdbrander

« Antwoord #11 Gepost op: 4 April 2010, 22:23:09 »

owke, ik kan nu wel wat gaan proberen toe te voegen, maar hij is gewoon echt heel erg goed Tong

Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

Bjarno
Jurylid

Vragen over GM niet via PM.

« Antwoord #12 Gepost op: 5 April 2010, 10:26:52 »

Dit spel verdient volgens gmreviews een
9.0/10

Naar boven Gelogd

Robert Geers
Jurylid

« Antwoord #13 Gepost op: 5 April 2010, 21:39:05 »

soms had ik het idee dat een voorgaand level moeilijker was dan degene erna, maar dat kan aan mij liggen Engel
Dat kan Gemoedelijk Sommige levels kun je op meerdere manieren halen en soms moet je net even zien wat je moet doen om het level te halen. Het kan dus gebeuren dat jij bij een level direct de oplossing ziet terwijl een ander er vast komt te zitten. We hebben in ieder geval geprobeerd een zo goed mogelijke indeling te maken, maar deze zal nooit voor iedereen kloppen.
- in settings staan off en on omgewisseld?
Nee dit hoort wel zo. De tekst op de knop geeft weer wat de knop doet als je "er op drukt" niet wat de huidige situatie in het spel is. Gemoedelijk Als de muziek dus speelt staat er op de knop "music off" wat betekend dat de muziek stopt als je de knop activeert. Volgens mij wordt zowel deze als de tegenovergestelde manier toegepast in spellen.
owke, ik kan nu wel wat gaan proberen toe te voegen, maar hij is gewoon echt heel erg goed Tong
Haha, dankjewel Tong

Nogmaals iedereen bedankt voor zijn of haar reactie Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Bjarno
Jurylid

Vragen over GM niet via PM.

« Antwoord #14 Gepost op: 5 April 2010, 22:12:23 »

Iedereen bedankt voor zijn of haar reactie Blij. Ben blij dat jullie het een beetje leuk vinden Gemoedelijk. Werkt de instance-play functie trouwens bij iemand? Bij mij doet die niet, maar dat kan ook komen omdat de plug-in van yoyogames niet wordt ondersteund door firefox 3.6(of een ander nummer.. Tong)
Instance-play bestaat niet, instant play wel Tong

Naar mijn weten werkt instant play voor GameMaker 8-spellen nog niet + bij firefox 3.6 zijn er inderdaad problemen.

« Laatste verandering: 6 April 2010, 06:32:44 door bjarno »

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: