game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: wannabe_god, kaasje)
| | |-+  [W.I.P.] Sand Racers [0.0.0.1]
Pagina's: [1]
« vorige volgende »
Print
Poll
Vraag: Wat vind je al van de engine
4/10
5/10
6/10
7/10

Advertenties

MisterTimmy
Gebruiker

Dit forum heeft geen poetser , dus hou het netjes.

« Gepost op: 8 Maart 2010, 18:37:22 »

Wat krijgen we nou? een nieuwe game van mistertimmy? nouw laat ik 1ding duidelijk stellen "The adventure of BA-NB.1" is niet gestopt maar ik moet wachten op een model van guitarfreak om er mee veder te gaan dus presenteer ik me 2 de project(eigenlijk 3de met cyberfiend erbij Confused ) ...

Sand Racers

________________________________________________________________________________

3, 2, 1, Go Go...
Deze game is voor fanatice racers die nu op ene heel speciale locatie gedropt worden namelijk in de woestijn! Mmh lekker scheuren door het zand...

Wrm een race game? wel het project color racer dat ik met draak1400 heb meegeholpen, heeft me liefde voor race games weer aangewakerd nu weet ik weer wrm ik trouwens deze hobby ben begonne Razz ) Momenteel kun je alleen 3rondjes rijden en dan stopt de game of je nou wint of verliest

Dit is een engine dus verwacht niet veel!

Dus ik verwacht geen reacties dat er een menu moet zijn of een start systeem...
Dit is dus om te laten zien met wat ik bezig ben Razz

_________________________________________________________________________________

http://www.youtube.com/v/an8TwhM8B5I&hl=en_US&fs=1&

Besturing :

Pijltjes = bewegen

_________________________________________________________________________________

Wat moet nog :

-slimmere vijand/meer vijanden

-afwerking

-Start systeem

-beter grafics/gameplay

-...

Veel race plezier toegewenst Razz

« Laatste verandering: 11 Maart 2010, 06:33:46 door MisterTimmy »

Naar boven Gelogd

avonta
Gebruiker

« Antwoord #1 Gepost op: 8 Maart 2010, 20:48:03 »

ziet er leuk uit alleen wat je op dat filmpje ziet die wazigheid is dat ook ingame?
jammer dat je door elkaar heen kan!

Naar boven Gelogd

kaasje
Moderator

« Antwoord #2 Gepost op: 8 Maart 2010, 20:49:56 »

Hey,

Ziet er redelijk uit, hier en daar wat vreemde tiles (als de baan schuin gaat zijn er hele rare hoekige stukken donkerder dan het normale zand), maar verder ziet het er wel redelijk uit. Omdat het pas een engine is, zal ik geen + en - punten geven, omdat het nog vrij weinig is. Wel geef ik je een aantal tips:
- Het geluid is erg irritant. Het lijkt constant te loopen en dat stoort echt heel erg.
- De wagens rijden met een path, dat is duidelijk te zien, want op een gegeven moment rijden de auto's door de vangrail heen.
- De wielen van de auto's staan stil en dat ziet er een beetje vreemd uit.
- Er zit iets raars in het bewegen van de auto. Als je een bocht maakt, lijkt de auto sneller draaien dan hij de kant op beweegt, zodat je auto op een gegeven moment schuiner staat dan hij eigenlijk hoort te staan.
- Het mag allemaal wel iets realistischer. Optrekken en afremmen bij bochten is realistischer. Je kan nu vol door een bocht, zonder dat je afremt, wat meestal wel gebeurt.

Het is duidelijk te merken dat het nog een engine is. Zoals je zelf al zei missen er menu's en countdowns. Verder zou ik me focussen op een realistischere movement engine, dat is leuker en mooier. Het ziet er al aardig uit, dat zeker.
Succes! Smile

Groeten,
Kaasje

Ik ben tot ongeveer 14 augustus op vakantie en daarom zeer beperkt online. Iedereen een fijne vakantie toegewenst!

I'm an outlaw, not a hero. I never intended to rescue you. We're our own dragons as well as our own heroes, and we have to rescue ourselves from ourselves.
~ Tom Robbins

Naar boven Gelogd

MisterTimmy
Gebruiker

« Antwoord #3 Gepost op: 9 Maart 2010, 07:11:01 »

Kaasje al jou punten wist ik al Razz daarom staat er in ngo te doen verbetering van grfics wielen alten rolen... hoekige baan delen... met een path inderdaad ging ik dus nog aan laten passen.
Moet nog start stop slip geluiden toevoegen dan wordt het leuker Razz
De bocht beweging ? mmhh zou kunne zelf maak ik geen scherpe bochten maar loop ik een beetje mee met de rail... versnellings bak moet nog toegevoegt worden Razz daarom zijn de pc's nog niet slim zij zouden ook moeten afremmeen in bochten nu ik er aan dnek er zit hele maal nog geen rem in Razz Very Happy Smile

Bedankt voor de review over de engine zo moet dat zijn als het over een engine gaat Cool

@avonta : heb je de game eigenlijk gespeeld? Confused
Het filmpje heb ik met enorm slechte kwaliteit opgenomen anders werd het te zwaar...
Maar de shots zijn iets meer kwaliteit dus kijk liever naar die...

Wel bedankt voor de reacties ik heb de baan grafics al verbeterd en er zit een beginned count systeem op...

Mvg Tim

Naar boven Gelogd

MisterTimmy
Gebruiker

« Antwoord #4 Gepost op: 11 Maart 2010, 17:21:47 »

beta 0.0.0.1
[/size]

Volia een beetje speel baar.

-menu

-groter veld

meer niet...

Maar zo komt dit een beetje in het begin want ik ben verbaasd over het aantal reacties over mijn nieuw project Sad

veel race plezier

« Laatste verandering: 11 Maart 2010, 17:44:16 door MisterTimmy »

Naar boven Gelogd

nielsjes1
Gebruiker

Vragen over GM per PM worden beantwoord. ;)

« Antwoord #5 Gepost op: 11 Maart 2010, 17:27:03 »

Het is "Download" Wink
Ik download hem nu, edit zo wel.
Als je tegen een muur aan botst, tijd hij meteen in volle vaart verder. Verder duurde de intro bij het begin van de race nog al lang.
Wel een goede engine, nog wat realistischer en je hebt een goede 3D race game. Wink

« Laatste verandering: 11 Maart 2010, 17:32:44 door nielsjes1 »

Naar boven Gelogd

MisterTimmy
Gebruiker

« Antwoord #6 Gepost op: 11 Maart 2010, 18:21:33 »

Het is "Download" Wink
Ik download hem nu, edit zo wel.
Als je tegen een muur aan botst, tijd hij meteen in volle vaart verder. Verder duurde de intro bij het begin van de race nog al lang.
Wel een goede engine, nog wat realistischer en je hebt een goede 3D race game. Wink

Wist ik maar moet me misklikt hebben Razz

Het is en blijft een kleine engine dus die muur fout maakt niet veel uit... 
mmhhh intero als je de race start dta je de andere racers ook ziet? dat is amper 4sec? is dat zo lang Neutral 

wel ben blij dat er na 4dagen nog iemand reageerde Razz

mvg Tim

Naar boven Gelogd

nielsjes1
Gebruiker

Vragen over GM per PM worden beantwoord. ;)

« Antwoord #7 Gepost op: 11 Maart 2010, 18:35:37 »

Ok, ik kan overdrijven Razz. Hoewel een skip knop niet zo'n slecht idee is. Neutral

Naar boven Gelogd

MisterTimmy
Gebruiker

« Antwoord #8 Gepost op: 11 Maart 2010, 20:42:26 »

Ok, ik kan overdrijven Razz. Hoewel een skip knop niet zo'n slecht idee is. Neutral

al dat werk voor zon mooi live voor filmpje, van 4 seconden ga je niet dood Razz
misschien doe ik skip functie... kost tijd  Sad

Ik zal nog zien Eyes

mvg Tim

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker

There's no place like 127.0.0.1

« Antwoord #9 Gepost op: 11 Maart 2010, 20:59:59 »

goeie basis, en even voor de enemy's, maak ze wat beter, maar laat ze fouten maken.
botsen tegen de railing ofzo.

op scoutingkamp (jubjam 100)

misschien gaat WOC een comeback maken.
Naar boven Gelogd

MisterTimmy
Gebruiker

« Antwoord #10 Gepost op: 12 Maart 2010, 10:59:04 »

goeie basis, en even voor de enemy's, maak ze wat beter, maar laat ze fouten maken.
botsen tegen de railing ofzo.

Wel het is en blijft een engine, ze laten botsen wel ze rijden paths geen idee hoe ik dat meot doen zal eens kijken voor oplossingen....

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: