Hey,
Ziet er redelijk uit, hier en daar wat vreemde tiles (als de baan schuin gaat zijn er hele rare hoekige stukken donkerder dan het normale zand), maar verder ziet het er wel redelijk uit. Omdat het pas een engine is, zal ik geen + en - punten geven, omdat het nog vrij weinig is. Wel geef ik je een aantal tips:
- Het geluid is erg irritant. Het lijkt constant te loopen en dat stoort echt heel erg.
- De wagens rijden met een path, dat is duidelijk te zien, want op een gegeven moment rijden de auto's door de vangrail heen.
- De wielen van de auto's staan stil en dat ziet er een beetje vreemd uit.
- Er zit iets raars in het bewegen van de auto. Als je een bocht maakt, lijkt de auto sneller draaien dan hij de kant op beweegt, zodat je auto op een gegeven moment schuiner staat dan hij eigenlijk hoort te staan.
- Het mag allemaal wel iets realistischer. Optrekken en afremmen bij bochten is realistischer. Je kan nu vol door een bocht, zonder dat je afremt, wat meestal wel gebeurt.
Het is duidelijk te merken dat het nog een engine is. Zoals je zelf al zei missen er menu's en countdowns. Verder zou ik me focussen op een realistischere movement engine, dat is leuker en mooier. Het ziet er al aardig uit, dat zeker.
Succes!

Groeten,
Kaasje