Ik vind 'm wel leuk eigenlijk. Alhoewel al die levels met alleen uitleg er zelf niet in zou hebben gedaan, en sowieso wat minder uitleg. Laat de speler maar lekker zelf uitzoeken, daar vind ik dit wel het type spel voor.
Zoals die levels met die bewegende cirkel, of die met dat rode vlakje waar je 'm zelf op moet slepen. Dat zijn leuke puzzeltjes.

Verder deden een paar levels wel pijn aan de hogen hoor, met al dat knalrood en knalblauw.

Verder wordt mij verteld dat verkeerd klikken punten kost, maar ik zie nergens score. Niet dat ik het erg vind, want ik vind score bij zo'n spel eigenlijk niet passen

Maargoed verder geinig bedacht spelletje.
Ik had zelf het idee dat men niet zo let op de uitleg, alleen wanneer ze er echt niet uit komen ga je echt kijken.
Over de score, ik hou je wel meer voor de gek bij dit spel, heb je ergens een blauwe knop voor de credits gezien?

't was wel zo iets waar ik het op gebaseerd heb, het lijkt er op. Maar volgens mij is dit ook weer gebaseerd op een ander spel met een knop... Ik dacht het toch een beetje origineel te doen door er een spel van te maken en er wat tekst te geven.
...
Het is eigelijk wel heel erg, ze hebben dezelfde naam gebruikt
Maar ik hoop dat dit de pret niet bederft