Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Forum index
Zoeken
Help
Inloggen
Registreren
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
De
activerings e-mail
gemist?
Forums
Games
Work in Progress
(Moderators:
wannabe_god
,
kaasje
)
KripKrop! V2 is uit!
Pagina's:
1
2
[
3
]
« vorige
volgende »
Advertenties
StefannafetS
Gebruiker
Crashgames
Re: KripKrop! V2 is uit!
«
Antwoord #30 Gepost op:
3 Maart 2010, 19:23:10 »
ehh de muren (nogmaals ik ben kleurenblind)
I am an
in the
GM Quiz
!
R.I.P. OT
Naar boven
kaasje
Moderator
«
Antwoord #31 Gepost op:
3 Maart 2010, 20:16:52 »
Hey,
Erg origineel spel, leuk om te doen ook. Niet veel aan op te merken, wel wat raar beginmenu, vind ik. Alle knoppen staan op een rijtje, behalve de 'speel' knop. Zou ik nog even veranderen, als ik jou was.
+ Origineel
+ Verslavend
- Niet helemaal duidelijk
In het begin had ik helemaal niet door wat de bedoeling was (ik had de helpfile wel gelezen, en dan moet het eigenlijk gewoon duidelijk zijn). Ik kwam er later achter dat je de vijanden ook kon vernietigen. Hierdoor was het spel in het begin al absurd moeilijk, omdat ik de vijand moest ontwijken, in plaats van vernietigen. Het spel is overigens ook 2 keer vastgelopen op deze PC in level 1, toen ik de vijand vernietigde.
Al met al leuk spel. Met de verbeteringen die je in de beginpost hebt gezet wordt dit echt iets veelbelovends, denk ik.
Succes!
Groeten,
Kaasje
Ik ben tot ongeveer 14 augustus op vakantie en daarom zeer beperkt online. Iedereen een fijne vakantie toegewenst!
I'm an outlaw, not a hero. I never intended to rescue you. We're our own dragons as well as our own heroes, and we have to rescue ourselves from ourselves.
~
Tom Robbins
[
Best of: mei en juni
] - [
Lost Elements Trailer
] - [
Codex
] - [
NGMC Party Disorder
]
Naar boven
simonke
Gebruiker
«
Antwoord #32 Gepost op:
4 Maart 2010, 16:37:05 »
Citaat van: StefannafetS op 3 Maart 2010, 19:23:10
ehh de muren (nogmaals ik ben kleurenblind)
Sorry, maar ik weet niet wat ik daaraan zou kunnen doen
Citaat van: kaasje op 3 Maart 2010, 20:16:52
Hey,
Erg origineel spel, leuk om te doen ook. Niet veel aan op te merken, wel wat raar beginmenu, vind ik. Alle knoppen staan op een rijtje, behalve de 'speel' knop. Zou ik nog even veranderen, als ik jou was.
+ Origineel
+ Verslavend
- Niet helemaal duidelijk
In het begin had ik helemaal niet door wat de bedoeling was (ik had de helpfile wel gelezen, en dan moet het eigenlijk gewoon duidelijk zijn). Ik kwam er later achter dat je de vijanden ook kon vernietigen. Hierdoor was het spel in het begin al absurd moeilijk, omdat ik de vijand moest ontwijken, in plaats van vernietigen. Het spel is overigens ook 2 keer vastgelopen op deze PC in level 1, toen ik de vijand vernietigde.
Al met al leuk spel. Met de verbeteringen die je in de beginpost hebt gezet wordt dit echt iets veelbelovends, denk ik.
Succes!
Groeten,
Kaasje
Bedankt, ik zal eens kijken hoe het zou kunnen komen dat jouw pc is vastgelopen.
En ik zal het wat duidelijker maken met een tutorial level.
MusicManager
-
Learn-Tool
-
KripKrop (WIP)
-
Evoba (WIP)
Nieuw:
Protect-The-Earth
Naar boven
simonke
Gebruiker
«
Antwoord #33 Gepost op:
7 Maart 2010, 13:16:53 »
Hallo iedereen!
Ik kom even de toekomstige updates melden en zou graag commentaar krijgen, wat goed is en wat niet. Ook mag iedereen suggesties posten.
-Anti cheat engine hack
-Speler ontwerpen
MusicManager
-
Learn-Tool
-
KripKrop (WIP)
-
Evoba (WIP)
Nieuw:
Protect-The-Earth
Naar boven
StefannafetS
Gebruiker
Crashgames
«
Antwoord #34 Gepost op:
10 Maart 2010, 19:53:14 »
dat eerste vind ik niet echt nodig (als je wilt hacken bedonder je ook jezelf en zeg je eigenlijk dat je het niet kan anders had je niet gehackt en wie wil een GM spel hacken???)
I am an
in the
GM Quiz
!
R.I.P. OT
Naar boven
simonke
Gebruiker
«
Antwoord #35 Gepost op:
11 Maart 2010, 18:07:33 »
Citaat van: StefannafetS op 10 Maart 2010, 19:53:14
dat eerste vind ik niet echt nodig (als je wilt hacken bedonder je ook jezelf en zeg je eigenlijk dat je het niet kan anders had je niet gehackt en wie wil een GM spel hacken???)
Je hebt nog steeds zulke mensen, en omdat de andere mensen er geen last van zouden hebben staat het er in. Mensen zouden dan bv hun naam bovenaan in de topscore kunnen zetten zoals robbert c5 voordeed met cheat engine (zie topscore).
Verder sta ik nu al ver en heb ik een grafische update gemaakt zodat alles er meer 3der en moderner uitziet. Het beveiligings systeem is nu ook al af en al getest. Het instellingen menu werkt volledig en je kan je speler aanpassen, ik ben nu nog bezig met de levels en afwerking om het spel binnekort bij de gamemaker creaties te kunnen posten.
MVG,
simonke
MusicManager
-
Learn-Tool
-
KripKrop (WIP)
-
Evoba (WIP)
Nieuw:
Protect-The-Earth
Naar boven
RobbertC5
Gebruiker
«
Antwoord #36 Gepost op:
12 Maart 2010, 18:20:45 »
Citaat van: simonke op 11 Maart 2010, 18:07:33
Je hebt nog steeds zulke mensen, en omdat de andere mensen er geen last van zouden hebben staat het er in. Mensen zouden dan bv hun naam bovenaan in de topscore kunnen zetten zoals robbert c5 voordeed met cheat engine (zie topscore).
Nu wil ik toch even mijn eer herstellen. Normaal gezien doe ik dit niet, ik doe het alleen nu om te helpen. De makers kunnen dan nog beslissen of ze iets willen ondernemen tegen deze activiteiten. (P.S. Je kan mijn naam toch uit de topscores gooien??)
Adblokker voor firefox
Ik kan je helpen met:
html, php, MySql, javascript, batch (C:\>), GML, VBScript, EN ik maak ook muziek!
Op vakantie tot 8 augustus... (
zie je mij op de webcam
?)
Veel plezier op jullie vakantie allemaal!
Naar boven
simonke
Gebruiker
«
Antwoord #37 Gepost op:
13 Maart 2010, 14:03:26 »
Citaat van: RobbertC5 op 12 Maart 2010, 18:20:45
Nu wil ik toch even mijn eer herstellen. Normaal gezien doe ik dit niet, ik doe het alleen nu om te helpen. De makers kunnen dan nog beslissen of ze iets willen ondernemen tegen deze activiteiten. (P.S. Je kan mijn naam toch uit de topscores gooien??)
Sorry hoor robbertC5, maar ik had het niet kwaad bedoeld en ik kan natuurlijk je score uit de topscore halen als ik wil, maar ik ga bij de volgende versie een andere topscore gebruiken, zodat je met de oude versie ook nog steeds een topscore hebt.
MusicManager
-
Learn-Tool
-
KripKrop (WIP)
-
Evoba (WIP)
Nieuw:
Protect-The-Earth
Naar boven
robbertzzz
Gebruiker
Smile
«
Antwoord #38 Gepost op:
18 April 2010, 12:51:41 »
Leuk spel, maar ik vind de muziek niet echt bij het spel passen. Verder is het spel inderdaad, zoals de anderen voor mij ook al zeiden, vrij onduidelijk.
Voor de muziek zou ik iets vrolijkers kiezen, de huidige muziek is meer iets voor een racespel oid. En voor de duidelijkheid zou ik het spel laten beginnen met een tutorial.
http://www.mychristianplayer.com/
Naar boven
Advertenties
« vorige
volgende »
Pagina's:
1
2
[
3
]
Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
Algemeen
=> Aankondigingen & Regels
=> Game Maker Nieuws
=> De Community
Werken met Game Maker
=> Tutorials en Uitbreidingen