game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 74 75 [76] 77 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1125 Gepost op: 8 Maart 2012, 21:51:31 »

@HD Blood:
Bedankt, leuk om te horen !
   Misschien jammer dat ik weer onderaan begin- maar dat heeft te maken met het feit dat ik codes nu vele maler efficiŽnter en doordachter schrijf. Om dan alles op te zoeken in een oude warboel GMK begin ik liever overnieuw.

De reden dat ik je in de credits heb gezet is omdat ik van jouw tutorial ([Exa] Topdown collision (Langs muren glijden)) gebruik heb gemaakt. Omdat dit toch een grote rol speelt in de game mechanic lijkt het mij wel zo netjes om je dan in de credits te vermelden.  Gemoedelijk
Ik heb je naam ook veranderd naar wens.

Voor de toekomst, maak je geen zorgen. Het level design en verhaal zullen hetzelfde zijn als de CGC versie van 2010. Alleen wel met een grafische upgrade en verbeterde gameplay.

@Community:
Ik ben van plan aankomende week een video devlog te plaatsen op mijn YouTube kanaal. Dit is waarschijnlijk de beste methode om de skills in actie te laten zien. (en het trekt weer een ruimer publiek)

Hebben jullie ideŽen voor skills ? Stuur mij een persoonlijk bericht met daarin het onderstaande stukje. Graag het bericht sturen met als onderwerp Skill idee.
Code:
Naam van skill:
Skill type: (Aggressive, Magic, Passive, Active Passive)
Skill effect:

Aggressive, Magic, Passive, Active Passive


Mvg,
~Tai  Gemoedelijk

« Laatste verandering: 8 Maart 2012, 21:55:45 door Tai »

Naar boven Gelogd

HD Blood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1034


WWW
« Antwoord #1126 Gepost op: 8 Maart 2012, 22:20:30 »

@HD Blood:
Bedankt, leuk om te horen !
   Misschien jammer dat ik weer onderaan begin- maar dat heeft te maken met het feit dat ik codes nu vele maler efficiŽnter en doordachter schrijf. Om dan alles op te zoeken in een oude warboel GMK begin ik liever overnieuw.
Ohzo.. Ja dat ken ik ^^

De reden dat ik je in de credits heb gezet is omdat ik van jouw tutorial ([Exa] Topdown collision (Langs muren glijden)) gebruik heb gemaakt. Omdat dit toch een grote rol speelt in de game mechanic lijkt het mij wel zo netjes om je dan in de credits te vermelden.  Gemoedelijk
Chilluhhh! Blij

Ik heb je naam ook veranderd naar wens.
Bedankt ^^


Voor de toekomst, maak je geen zorgen. Het level design en verhaal zullen hetzelfde zijn als de CGC versie van 2010. Alleen wel met een grafische upgrade en verbeterde gameplay.
Das wel heer erg goed nieuws! Gemoedelijk Ben benieuwt.

Mvg Dyon.


Naar boven Gelogd

vini007
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 602


WWW
« Antwoord #1127 Gepost op: 10 Maart 2012, 12:53:18 »

wrm doet hij het nu niet bij mij? Tong


ERROR in
action number 1
of Other Event: Game Start
for object control_uber:

Error defining an external function.


Website nodig? Tegen een scherpe prijs!?
Ik maak hem voor je!

Voorbeeld: www.deknipperijhilversum.nl
p.m me
Naar boven Gelogd

turbodevin
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 267

Rambo in de Rimboe


WWW
« Antwoord #1128 Gepost op: 10 Maart 2012, 12:54:11 »

wrm doet hij het nu niet bij mij? Tong


ERROR in
action number 1
of Other Event: Game Start
for object control_uber:

Error defining an external function.

Omdat je een dll niet in de zelfde map hebt staan.


Naar boven Gelogd

Rexeter1
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 722


WWW
« Antwoord #1129 Gepost op: 12 Maart 2012, 20:36:11 »

Ik kan niet bewegen in offline modus! en als ik op <-- druk gaat mijn HP weg Twijfelachtig


Een nieuwkomende blog met mooie texten over alles en nog wat, kijk maar eens op
lino.bloggertje.nl
Naar boven Gelogd

turbodevin
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 267

Rambo in de Rimboe


WWW
« Antwoord #1130 Gepost op: 12 Maart 2012, 20:37:08 »

Ik kan niet bewegen in offline modus! en als ik op <-- druk gaat mijn HP weg Twijfelachtig

Besturing is met WASD als ik me niet vergis...

Bewegen
Je beweegt met de WASD (QWERTY, AZERTY, Pijltjestoetsen optie in het hoofdmenu!). De speler kijkt altijd naar de muis, dit is dan ook de richting van de voorwaarts beweging.

« Laatste verandering: 12 Maart 2012, 20:41:15 door turbodevin »

Naar boven Gelogd

Rexeter1
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 722


WWW
« Antwoord #1131 Gepost op: 12 Maart 2012, 20:40:49 »

nog steeds niet, ja afentoe


Een nieuwkomende blog met mooie texten over alles en nog wat, kijk maar eens op
lino.bloggertje.nl
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1132 Gepost op: 21 Maart 2012, 18:20:41 »

Niet veel te zeggen deze Preview update. Kijk het filmpje en je zult zien !  Gemoedelijk

YouTube: Narithia - v0.07 preview
Tumblr: Tai's Tumblr (en Narithia)
Text document: Toevoegingen sinds vorige versie.txt

~Tai

@Rexeter1:
Ik heb gevonden waar het probleem wordt veroorzaakt. Heb het opgelost in mijn huidige .gmk.  Gemoedelijk


Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4465

Scheunen tijd


WWW
« Antwoord #1133 Gepost op: 21 Maart 2012, 18:29:09 »

Fijn dat je het in een filmpje doet, maar eerder gezegt was ik meer een fan van je goed verzorgde pagina's Gemoedelijk.

Kan je goed doorlezen en heb je eigenlijk meer informatie aan dan een filmpje. Ik bedoel maar, een filmpje is leuk hoor, maar voor een (grote!) update is dat misschien niet handig. (Ik kan me niet voorstellen hoe de patch notes er in een filmpje zouden uitzien bij de grote spellen .-.)

Gelukkig is er wel een .txt'tje bij Gemoedelijk
Wel een kleine taalfout, "(Achter de scherm)" Da's een taalfout, toch? :L


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1134 Gepost op: 21 Maart 2012, 18:44:34 »

@Steelkenny:
Ik kan begrijpen dat je de verzorgde reacties beter vindt. Maar omdat ik aardig wat 'bewegende visuele' dingen heb toegevoegd is dat een beetje moeilijk om in een foto te laten zien.
Alles in het filmpje heb ik ook al in dit topic behandeld zoals van ouds, alleen verspreid over de afgelopen pagina's. Het idee achter het filmpje was met name om de werking van de skills te laten zien. Geen zorgen, ik zal mijn posts verzorgd houden zodra ik weer wat heb.  Tong
   Inderdaad- typefoutje.


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1135 Gepost op: 24 Maart 2012, 16:40:04 »

@Community:
Ik pauzeer even voor een tijdje (lees: een maand, ofzo) gezien de toetsweken er weer zitten aan te komen. Dat, en ik zit al een tijdje met een idee voor een ander project wat ik ongelofelijk graag wil uitwerken.
    Mocht dat project wat worden dan zal ik het tegen die tijd op het NGMC zetten. Ik ga verder ook niet in op dit project en ik stel voor dat we dit topic daar ook niet voor gebruiken. Knipoog

Nu dat gezegd is heb ik nog wel wat dingen over Narithia te vertellen.
Ik heb wat nieuwe dingetjes zitten uitwerken waaronder trap chests. Sommige kisten met loot zitten valstrikken op. Tot nu heb ik alleen nog kisten gemaakt die je kunnen vergiftigen.
Hier zit nog wel een design probleempje aan vast. Ik ben van plan luck toe te voegen aan Narithia wat invloed zal hebben op succesvol valtrikken omzeilen, winst bij gokspellen of hoeveelheid loot van vijanden. Hier vraag ik om jullie mening;
Moet ik van luck een percentuele-attribuut maken zoals Posion-, Fire- en Frost-Resistance ?
Of er een hele eigen attribuut van maken (dat je het dus ook zelf kan levelen) ?


Naar boven Gelogd

thijsmie
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 307

Niets te melden....


« Antwoord #1136 Gepost op: 24 Maart 2012, 17:05:35 »

Hier ook weer toetsweken aan de gang, dat gedoe ook altijd  Treurig

Verder heb ik altijd gevonden dat luck iets is dat je niet kan levelen. Je hebt het gewoon of je hebt het niet. Daarom lijkt me een percentage beter. Nog beter zou zijn dat je talismannen kunt verzamelen (bijv. konijnenpootje) die dat percentage verhogen.


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1137 Gepost op: 24 Maart 2012, 17:14:25 »

Dat was mijn idee dus ook ja. Dat je alleen items kan vinden (zoals inderdaad een konijnenpoot of talismannen) die je luck 'boosten'.
Zo blijft het hele spel in een strategisch balans. Ik vroeg het toch maar om jullie mening hierover te horen.

Voor zover; percentueel dus.


Naar boven Gelogd

goodboy
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2766


« Antwoord #1138 Gepost op: 24 Maart 2012, 17:59:27 »

Goed idee, kijk er naar uit!

Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4465

Scheunen tijd


WWW
« Antwoord #1139 Gepost op: 24 Maart 2012, 18:05:03 »

New Tai Project? Dum dum dummmmmmm Miauw

Misschien dat quests (of bepaalde quests) completen ook soms een "Luck" bonus geeft, die voor eeuwig blijven.
En ook een fountain ofzo die je luck voor 10 minuten een kleine boost geeft.
Hoewel ik "Luck" toch een professionelere naam zou geven :].


Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 74 75 [76] 77 78
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2019 Nederlandse Game Maker Community