game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 73 74 [75] 76 77 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Yvanis
Gebruiker

If you kill yourself, Iíll kill you. ~Roronoa Zoro

« Antwoord #1110 Gepost op: 19 Februari 2012, 08:08:26 »

Hť tai, je wist al dat ik het een leuk spel vind, maar het is nu nog beter. Ik heb een probleem, ik wilde wat verwijderen, en hij verwijderde de hele rij.

Ilja

We zijn bijna zo ver met het maken van een aangepast thema wat de index.php verwijdert bij de eerste pageload.
Current project(s): The Captain's Last Journey - Labyrinth of Chess -
Geld Moet Rollen
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

Attack his weakpoint for massive damage

« Antwoord #1111 Gepost op: 19 Februari 2012, 11:22:42 »

Op verzoek heb ik even een tekst bestandje samen gesteld met de tot nu gemelde fouten in Narithia, deze kan je hieronder downloaden. Mocht je dus een foutje tegenkomen, kijk eerst even of deze niet al eens eerder gemeld is.  Gemoedelijk

« Laatste verandering: 19 Februari 2012, 13:11:59 door Tai »

Naar boven Gelogd

jeverink
Gebruiker

i++ daar heb ik lang op gewacht.

« Antwoord #1112 Gepost op: 19 Februari 2012, 12:02:29 »

Ik heb nog een bug.

Je dismount het paard als je aan het looten bent.
En daarna doet het paard vreemd.

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #1113 Gepost op: 25 Februari 2012, 13:22:48 »

Even een voorproefje van waar ik mee bezig ben geweest de afgelopen week, laten weten dat het niet stil staat. Ik ben vol op bezig geweest met het maken van de Skills/Abilities.
Deze kan je vrijspelen door het juiste level voor en attribuut te hebben of door te leren van NPCs.

Ik heb de skills opgedeeld in vier categoriŽn: Magic, Aggressive, Passive en Active Passive (Paars, rood, groen, blauw).
Magic-skills vertrouwen op je Magic attribuut en doen over het algemeen wel damage.
Aggressive-skills zijn gebasseerd op de Strength attribuut en concentreren voornamelijk op het leveren van schade aan de vijand. Zowel aggressive als magic skills hebben cooldown-time na gebruik.
Passive-skills zijn, zoals het woord al zegt, passief en hebben geen directe invloed op de combat. Bijvoorbeeld Marathon (bekend uit de vorige Narithia) laat je sneller sprinten zolang de skill actief is. Passive-skills worden ge/de-activeerd door er op te klikken.
Active Passive-skills zij hetzelfde principe als passive-skills maar deze moeten constant actief 'gehouden' worden (ingedrukt hebben).

(Klik plaatje voor ware grootte)
De Active Passive-skill "Transfusion" in actie.

« Laatste verandering: 26 Februari 2012, 08:16:51 door Tai »

Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

Scheunen tijd

« Antwoord #1114 Gepost op: 25 Februari 2012, 13:38:46 »

Is "eff" wel zo een goede afkorting? Klinkt best raar, zeker omdat die erboven voluit zijn geschreven.

Naar boven Gelogd

Yvanis
Gebruiker

If you kill yourself, Iíll kill you. ~Roronoa Zoro

« Antwoord #1115 Gepost op: 25 Februari 2012, 21:12:53 »

Ziet er uit als een leuke update binnenkort Gemoedelijk

We zijn bijna zo ver met het maken van een aangepast thema wat de index.php verwijdert bij de eerste pageload.
Current project(s): The Captain's Last Journey - Labyrinth of Chess -
Geld Moet Rollen
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #1116 Gepost op: 26 Februari 2012, 00:12:20 »

Is "eff" wel zo een goede afkorting? Klinkt best raar, zeker omdat die erboven voluit zijn geschreven.
Je hebt gelijk, ik zal het gewoon voluit schrijven.  Gemoedelijk

Ziet er uit als een leuke update binnenkort Gemoedelijk
Yup ^^

Naar boven Gelogd

Martin Beentjes
Gebruiker

Gelieve quotes gebruiken bij PB's.

« Antwoord #1117 Gepost op: 26 Februari 2012, 08:16:05 »

Je sprint sneller als Marathon afwezig is? Dat klopt niet volgens mij Tong

Verder mooie toevoeging en de Active Passive skills ken ik van een ander spel. Alleen daar zijn het gewone passieve skills en hangt er ook een cooldown aan. Maar bij jou zijn ze toch even anders. Tong

Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

Scheunen tijd

« Antwoord #1118 Gepost op: 26 Februari 2012, 08:18:43 »

AP heb ik nog nooit gezien, P zie je vaak op RPG's en RTS's.

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #1119 Gepost op: 26 Februari 2012, 08:28:27 »

Je sprint sneller als Marathon afwezig is? Dat klopt niet volgens mij Tong
Oeps, raar foutje ! Heb het aangepast, bedankt.

Verder mooie toevoeging en de Active Passive skills ken ik van een ander spel. Alleen daar zijn het gewone passieve skills en hangt er ook een cooldown aan. Maar bij jou zijn ze toch even anders. Tong
Ik heb de skills gewoon gesorteerd op wat ze voor een effect hebben en daar kwamen deze namen uit. Heeft totaal geen invloed gehad van andere spellen, gewoon kennis van de engelse taal.  Tong

Naar boven Gelogd

pinda_kaas
Gebruiker

I love pindakaas

« Antwoord #1120 Gepost op: 2 Maart 2012, 20:40:15 »

Ehhm hoe sluit je de chat af? ik waneer ik terug kom van het hoofd menu zit hij in de chat (offline) dit staat al bij gemelde fouten maar ik kom er niet meer uit Treurig (mijn enter toets is nu bijna kapot ik krijg nu een nieuwe van je Grijns)

Kogles
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #1121 Gepost op: 2 Maart 2012, 21:46:57 »

@Pinda_Kaas:
De chat kan je niet afsluiten (indien je online bent). Wanneer je offline speelt is de chat zichtbaar maar kan je er niks mee. De bug is inderdaad bekend en ik heb het al verholpen- maar voordat ik de versie upload met deze fix wil ik eerst nog alle andere geplande features af hebben.
Het enige wat ik nu tegen je kan zeggen is opnieuw te beginnen, maar dat maakt niet zoveel uit omdat bij elke keer dat je het spel opstart je toch zo goed als overnieuw begint.

@Community:
Ben nog steeds bezig, alleen wat minder actief dan voorheen in verband met het leven.
Ik houdt jullie op de hoogte- jullie kunnen altijd ook nog hier kijken.  Gemoedelijk

~Tai

Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

Scheunen tijd

« Antwoord #1122 Gepost op: 2 Maart 2012, 21:53:09 »

het leven

Ik snap dit niet.
Just kiddin' <3

(mijn enter toets is nu bijna kapot ik krijg nu een nieuwe van je Grijns)

Da's niet zijn schuld :L
Ik kan ook zeggen: Je frustreerde me met die comment en ik sloeg men toetsenbord kapot Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #1123 Gepost op: 8 Maart 2012, 14:48:35 »

Even laten weten dat de ontwikkeling niet stil staat.

klik voor ware grootte
Zoals in het plaatje hierboven te zien is heb ik een status effect feed toegevoegd. Alle dingen die effect hebben op je status of attributen kan je hier zien. Er zijn twee skills actief, Marathon en Iron Skin, deze zorgen voor de Movement speed en Willpower boost.
    Tijdens het maken van deze feed heb ik een nieuwe en efficiŽntere methode gemaakt voor dit soort dingen. Als je hierin geÔnteresseerd bent kan je de .GMK hier vinden.

Tot slot deel ik nog het nieuwe kladblokje met alle info over de nieuwe dingen sinds de vorige versie.

Naar boven Gelogd

HD Blood
Gebruiker

« Antwoord #1124 Gepost op: 8 Maart 2012, 20:06:54 »

Ik ben dit spel al een tijdje aan het volgen en het blijft een geweldig spel! Vond hem al geweldig toen je er voor het eerst mee begon en ben benieuwt welke richting de vernieuwde versie op gaat. Gemoedelijk

Ik heb de allereerste versie nog mee gemaakt, toen je er nog pas mee begon. Jammer dat je het vanaf de grond opnieuw opbouwt na die lange pauze. Ik hoop dat je het verhaal en level design net zo leuk krijgt gemaakt als je allereerste versie.

Reden dat ik even lang kom is omdat ik net in de credits keek........ en wonder boven wonder zie ik mijn naam daar staan!? Verrast Dat was wel effe schrikken dat ik die eer heb? Nu ben ik toch wel heel erg nieuwschierig naar wat ik in godsnaam heb geflikt om daar te mogen staan? Ik weet het namelijk niet meer? Tong

PS: Zou je mijn naam willen veranderen in:
Code:
Dyon Doorschot (HD Blood)
Dat zegt wat meer dan alleen een internet naam? ^^

Mvg Dyon.

« Laatste verandering: 8 Maart 2012, 20:10:54 door HD Blood »

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 73 74 [75] 76 77 78
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: