@Turbodevin:
Ik denk dat ik weet waar het aan ligt. De enige optie die ik kan bedenken is wanneer je level up gaat. Je levens en mana worden dan weer aangevuld- wellicht dat het hier net ietsjes het maximum overschrijdt en je daardoor health potions tot buiten je balkje kan nemen.
Gezien je ook level 2 bent...
Klopt, als ik level 1 ben heb ik hier geen last van.
Edit:Ik heb nog iets gevonden:
for object control_alpha:
Error in code at line 5:
eH := 150/(global.enemy_id.Max_Health+.1);
^
at position 36: Unknown variable Max_Health
for object control_alpha:
Error in code at line 54:
if (global.enemy_id.spawned){
^
at position 30: Unknown variable spawned
Dit gebeurde toen ik zo'n zakje wou openen, volgens mij werd er toen net een weer een enemey gespawned, maar dat kon ik niet goed zien omdat die pop-up er meteen overkwam.
Edit:En nog een ding:

Als je items hier los laat worden ze verwijderd ipv. teruggezet in je inventory. Misschien dat dit al opgelost is maar dacht meld het maar voor de zekerheid.
Edit:
Als je een arrow die al rechts in het vakje staat
op die rode cirkel (zie plaatje) ergens neerzet (behalve op de plaatsen in het eerste plaatje aangegeven, dan verdwijnt de arrow), wordt hij gedupliceerd, er komt er een in dat vakje en een waar normaal een zwaard etc. zit te staan.
Als daar al een ander item staat verdwijnt deze uit dat vakje, en komt deze niet terug in je inventory.
Als je dan die arrow eruit haalt blijft het vakje leeg. Maar de player heeft wel nog steeds dat item vast dat er eerst stond.
Als je dan bijvoorbeeld een schild op dat vakje zet is het item dat er eerst zat weg.
Edit:Ik weet dat dit maar een klein dingetje is, maar goed, nu ik toch bezig ben zet ik het er maar even bij