game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Maarten...
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 176


« Antwoord #1065 Gepost op: 8 Februari 2012, 15:16:18 »

Ik zou zeggen 1b en 2a, die lijken me het handigst.

Naar boven Gelogd

draak1400
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2802

noem me draak of draak een vier nul nul


« Antwoord #1066 Gepost op: 8 Februari 2012, 15:21:17 »

ik speel het niet maar wat mijn ervaring is met zulke games zijn:
1b en 2a

waarom 1b
omdat als je 10 items wil verwijderen je dus bij 1a langer bezig bent dan bij 1b.
en 1b lijkt me praktische

waarom 2a
Soms heb je van die momenten waar je denkt heb dat niet meer nodig maar later denk je k*t het is verwijderd heb het toch nog nodig. En kan je het misschien nog terug krijgen.

,draak1400


Dragon Drago Drag Dra Draa Draak
Naar boven Gelogd

jeverink
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 163

i++ daar heb ik lang op gewacht.


« Antwoord #1067 Gepost op: 8 Februari 2012, 15:27:08 »

Ik zou zeggen 1a en 2b.

Als ze iets willen geven aan elkaar zou je een trade functie toe moeten voegen.

Doe zeker geen 1b en 2b. Want als je het hebt aangeklikt en per ongeluk op het verkeerde voorwerp klikt is ie weg.

Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4465

Scheunen tijd


WWW
« Antwoord #1068 Gepost op: 8 Februari 2012, 15:48:05 »

1a) Een prullenbak icoontje op het inventory-scherm, sleep items hierheen om het te verdwijderen.

Kan handig zijn, maar als je muis eens niet meezit, kan je er perongeluk wel eens een item in proppen. (Je kan je niet voorstellen hoeveel keer ik een programma perongeluk af zet.)

1b) Een prullenbak icoontje op het inventory-scherm. Als je hier op drukt zet je de 'drop-optie' aan en alle items wat je dan aanklikt worden verwijderd. Een toggle knop dus.

Kan. Maar laat het alleen HEEL duidelijk zijn dat je in DROP MODUS zit. Desnoods met een rode achtergrond zodat je het zeker weet.

2a) Wanneer een item 'verwijderd' is wordt het in een loot-bag gelaten op de positie van de speler.

Hier ben ik persoonlijk tegen. Wegsmijten is wegsmijten. Als je wilt dat het iemand het krijgt, trade dan. Misschien wel dat het alleen voor jou zichtbaar is voor een minuutje ofzo, voor het geval dat je je vergist hebt.

2b) Verwijderde items zijn ook echt verwijderd en niet terug te krijgen.

Zie 2a

Overall, zorg er wel voor dat je voor het verwijderen/droppen van items altijd een waarschuwing geeft.


Naar boven Gelogd

Zoralinkfan2007
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1184

Ook wel bekend als DarkzFlame


WWW
« Antwoord #1069 Gepost op: 8 Februari 2012, 16:50:34 »

Ik zou voor 1a & 2a gaan.

Maar de loot-bag moet dan wel na een bepaalde tijd weg gaan.


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1070 Gepost op: 9 Februari 2012, 14:43:27 »

Het zal niet lang meer duren voordat de nieuwe update er is. Hier alvast wat previews voor de nieuwe content.


NPC gesprekken.
Ik heb de codes voor conversaties opnieuw gemaakt waardoor het efficienter is voor mijzelf. Hierdoor kan ik heel makkelijk diepe gesprekken creŽren en de speler nog meer in de wereld verzinken. Alles wat je doet heeft effect op een gesprek. Een quest-gever heeft voor elke stap in de quest een nieuw dialoog en/of een extra vraag. Als jij aardig tegen iemand doet, zal die NPC aardiger tegen jouw zijn en zal het niet erg vinden vaker met je te praten dan wanneer je onaardig doet.

~Tai


Introductie Quests
Drie nieuwe quests toegevoegd om nieuwe spelers kennis te laten maken met de game mechanics. Het zijn vrij korte quests maar je wordt er wel voor beloond. (de volgorde van de quests zal ik in de toekomst logischer/alfabetisch neerzetten)


Discard items
Als je op het knopje met de prullenbak drukt verschijnt er een rood kader om je inventory slots, je zit dan in discard modus. Wanneer je in deze staat op een item drukt, wordt deze verwijderd van je inventory. Voor zover wordt het permanent verwijderd. In de toekomst zal ik kijken of het in een loot-bag achter gelaten kan worden (heb het geprobeerd, geeft wat problemen).


Naar boven Gelogd

ojima510
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 245


« Antwoord #1071 Gepost op: 9 Februari 2012, 16:53:17 »

Ziet er goed uit, Tai
kan niet wachten tot de volgende update!

- Ojima


Tijdelijk weg wegens computer-omstandigheden.

Mijn content:
[Scr + Exa] draw_text_bb
Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4465

Scheunen tijd


WWW
« Antwoord #1072 Gepost op: 9 Februari 2012, 17:03:28 »

NPC interaction ziet het het interessantste uit  Gemoedelijk


Naar boven Gelogd

The RuneSnake
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 4217


« Antwoord #1073 Gepost op: 10 Februari 2012, 14:50:10 »

Leuke game , ziet er mooi uit.

TR

Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4465

Scheunen tijd


WWW
« Antwoord #1074 Gepost op: 10 Februari 2012, 15:35:59 »

Inderdaad. Je zal je best mogen doen bij ScorpionFight om deze te kloppen Gemoedelijk


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1075 Gepost op: 10 Februari 2012, 20:46:22 »

Ik heb een (voorlopig) definitief besluit genomen betreft de serversided vijanden.
Kleine vijanden die geen echte uitdaging zijn of quest-gerelateerd zijn zullen onafhankelijk voor elke speler zijn.
Het spel zal bosses hebben die met je adventure team (zal pakkendere naam verzinnen, suggesties welkom) samen kan verslaan.

Zal niet lang meer duren tot de volgende update. Ik houd jullie op de hoogte !
~Tai


Naar boven Gelogd

Joszs
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 673


« Antwoord #1076 Gepost op: 11 Februari 2012, 08:51:33 »

Ik heb een (voorlopig) definitief besluit genomen betreft de serversided vijanden.
Kleine vijanden die geen echte uitdaging zijn of quest-gerelateerd zijn zullen onafhankelijk voor elke speler zijn.
Het spel zal bosses hebben die met je adventure team (zal pakkendere naam verzinnen, suggesties welkom) samen kan verslaan.

Zal niet lang meer duren tot de volgende update. Ik houd jullie op de hoogte !
~Tai

Fellowship?


Naar boven Gelogd

turbodevin
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 267

Rambo in de Rimboe


WWW
« Antwoord #1077 Gepost op: 11 Februari 2012, 10:31:16 »


Het spel zal bosses hebben die met je adventure team (zal pakkendere naam verzinnen, suggesties welkom) samen kan verslaan.


Wolfpack? Tong


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1078 Gepost op: 11 Februari 2012, 11:08:10 »

@Joszs:
Klinkt goed !

@Turbodevin:
Heeft wel iets, maar dat reffereert naar wolven en niet echt een team van mensen. Voor nu ga ik met fellowship.

(In de volgende update ga ik ook alvast wat dialogen en scenes maken die met het hoofd verhaal te maken hebben.)


Naar boven Gelogd

turbodevin
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 267

Rambo in de Rimboe


WWW
« Antwoord #1079 Gepost op: 11 Februari 2012, 13:15:57 »

@Turbodevin:
Heeft wel iets, maar dat reffereert naar wolven en niet echt een team van mensen. Voor nu ga ik met fellowship.

Is goed, in The Hangover gebruiken ze het ook voor mensen, maar fellowship past inderdaad  beter bij het genre.


Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 78
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2019 Nederlandse Game Maker Community