game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1050 Gepost op: 30 Januari 2012, 19:49:59 »

@Steelkenny:
Ja, was ik ook nog van plan.

Klopt het dat het concept niet helemaal duidelijk is ?
Krijg het idee dat iedereen er de ballen van snapt. ._.

« Laatste verandering: 30 Januari 2012, 19:52:13 door Tai »

Naar boven Gelogd

Martin Beentjes
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2332

Gelieve quotes gebruiken bij PB's.


« Antwoord #1051 Gepost op: 30 Januari 2012, 19:51:54 »

Ik mis wel een basisuitleg van het doel van het spel. Eigenlijk is het denk ik wel zo slim om dat dan te vermelden?

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1052 Gepost op: 30 Januari 2012, 20:03:26 »

@Mbeentjes:
Ik ben een verhaal in elkaar aan het zetten wat de hoofdrol speelt in het spel. Dit staat in de inleiding vermeld in de beginpost. Je doel is uiteindelijk gewoon dat verhaal uit te spelen zoals elk ander spel.

Het online gedeelte is slechts een extra feature om de speel plezier te verlengen.
Dit kan een tweede doel zijn voor iemand; alle andere spelers uitstijgen, competitie.

Betreft de dufflebag. Ik zal het nogmaals uitleggen en hopelijk dat het wat duidelijker is.
(Uitgaande dat je online speelt)
Als een speler, even Jaap genaamd, dood gaat laat hij een tas achter. In deze tas zitten de items die Jaap niet in het groene vlak had geplaatst, waardevol of niet, samen met een percentage van Jaap's geld.
Deze tas kan Jaap, nadat hij respawned is, weer opzoeken en de items die erin zitten terughalen.
Tussen de tijd dat Jaap dood ging en de tas achter liet en de tijd dat Jaap zijn tas weer ophaalt is Jaap's tas, met inhoud, zichtbaar voor alle spelers.
Deze spelers kunnen items uit Jaap's tas halen. Als Pietje bijvoorbeeld het geld dat Jaap verloren was steelt, verdwijnt het geld uit Jaap's tas voor Jaap zelf en alle andere spelers.
Jaap is zijn geld dus kwijt, hetzelfde geldt voor andere items die Jaap niet in het groene vlak had.
Als Jaap zijn tas ophaalt verdwijnt de tas uit de wereld van alle andere spelers weer.

Kortom, houdt je waardevolle items in het groene vlak. Als je te weinig ruimte hebt moet je prioriteiten gaan stellen. Maar het beste, ga gewoon niet dood. Dood gaan is immers een straf, zo moet het dan aankomen ook.


Naar boven Gelogd

TimVN
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 5544


« Antwoord #1053 Gepost op: 31 Januari 2012, 01:29:16 »

Ik vond het prima duidelijk bij de eerste uitleg, en het idee is ook goed. Ik heb het in ieder geval niet eerder gezien in een MMO.

Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4465

Scheunen tijd


WWW
« Antwoord #1054 Gepost op: 31 Januari 2012, 05:43:19 »

Ik vond het prima duidelijk bij de eerste uitleg, en het idee is ook goed. Ik heb het in ieder geval niet eerder gezien in een MMO.
= de bedoeling denk ik Gemoedelijk


Naar boven Gelogd

guitarfreak
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1856


WWW
« Antwoord #1055 Gepost op: 31 Januari 2012, 17:03:42 »

Jup, It's getting more awesome Blij


http://www.youtube.com/watch?v=M6a5ft-2DDM&feature=youtu.be
Happy Song - Kate Micucci Cover door mij!
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1056 Gepost op: 1 Februari 2012, 19:53:40 »

Nog steeds lekker bezig. Heb een hele hoop codes opgeschoond die onoverzichtelijk waren of onnodige dingen deden, wat nieuwe dingetjes toegevoegd waaronder een Quest en wat zitten tekenen. Alles gaat nu op z'n gemakje en dat is wel zo fijn. In de screenshot hieronder zijn drie nieuwe features te vinden.


(Klik voor ware grootte)

~Tai


Naar boven Gelogd

ojima510
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 245


« Antwoord #1057 Gepost op: 2 Februari 2012, 13:53:12 »

In de screenshot hieronder zijn drie nieuwe features te vinden.

I spy with my little eye:
- Een winkelier
- MOD commands (misschien ook voor non-mods, maar dat denk ik niet...)
- Een kompas...

pam pam pam....

I'm nearly interested...

- Ojima


Tijdelijk weg wegens computer-omstandigheden.

Mijn content:
[Scr + Exa] draw_text_bb
Naar boven Gelogd

ojima510
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 245


« Antwoord #1058 Gepost op: 6 Februari 2012, 20:59:23 »

*bump*
Geen enkel spel verdient het om boven dit stukje prachtwerk te komen te staan!
Tai, gebeurt er nog iets?

- Ojima


Tijdelijk weg wegens computer-omstandigheden.

Mijn content:
[Scr + Exa] draw_text_bb
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1059 Gepost op: 6 Februari 2012, 21:07:46 »

@ojima510:
Het is eventjes stil in verband met de laatste twee toetsdagen. Morgen is de laatste en ben ik er van af.
Nog wel leuk om te weten is, is dat ik onlangs ben geïnterviewd voor Game cowboys over het onderwerp indie-games.
Dat interview is vandaag geplaatst en is hier te lezen.

Ik houd jullie op de hoogte,
~Tai  Gemoedelijk


Naar boven Gelogd

SLiV
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 2268


WWW
« Antwoord #1060 Gepost op: 7 Februari 2012, 07:42:39 »

Leuk interview, Tai. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

4ce
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 421

Afwezig


« Antwoord #1061 Gepost op: 7 Februari 2012, 16:42:04 »

Leuk interview, Tai. Gemoedelijk
+1
maar wat zijn indie games?


Sprite graag.
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1062 Gepost op: 7 Februari 2012, 16:45:10 »

maar wat zijn indie games?
Indie game developers zijn vaak teams van een handjevol mensen, soms zelfs één man.
Indie games worden niet geffinanciëerd door een uitgever en alles komt dus uit eigen zak.
Dit soort ontwikkelaars/games moeten het vooral hebben van hun community die ze opbouwen en, mocht het spel groot worden, daar hun inkomsten dan aan kunnen verdienen om het nog beter te maken. Het beste voorbeeld is waarschijnlijk Minecraft van Mojang.
Hoewel Narithia niet zo groots is in vergelijking met andere indie games, kan je het wel zien als een indie game.


Naar boven Gelogd

The RuneSnake
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 4217


« Antwoord #1063 Gepost op: 7 Februari 2012, 18:29:36 »

Eigenlijk zijn alle games hier indie games.

TR

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1064 Gepost op: 8 Februari 2012, 15:09:44 »

Heyhey,

Heb even jullie opinie nodig over het verwijderen van items.
1a) Een prullenbak icoontje op het inventory-scherm, sleep items hierheen om het te verdwijderen.
1b) Een prullenbak icoontje op het inventory-scherm. Als je hier op drukt zet je de 'drop-optie' aan en alle items wat je dan aanklikt worden verwijderd. Een toggle knop dus.

2a) Wanneer een item 'verwijderd' is wordt het in een loot-bag gelaten op de positie van de speler.
2b) Verwijderde items zijn ook echt verwijderd en niet terug te krijgen.

Graag jullie idee hierover of een andere mogelijkheid.
Het word namelijk wel hoog tijd dat deze feature beschikbaar wordt.

~Tai


Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 78
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2019 Nederlandse Game Maker Community