game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Tai
Gebruiker

Attack his weakpoint for massive damage

« Antwoord #1035 Gepost op: 29 Januari 2012, 01:44:10 »

@Aswatie:
Vreemd, moet toch even echt goed gaan zoeken naar wat de lagg veroorzaakt en de dingen buiten zicht deactiveren. Je specificaties zeggen me eerlijk gezegd niks, maar als je eerst wel met een acceptabele fps kan spelen snap ik dat er iets niet klopt.
Bedankt voor je melding.

Naar boven Gelogd

Aswatie
Gebruiker

Hey.....How ya doing?

« Antwoord #1036 Gepost op: 29 Januari 2012, 02:13:54 »

De lag zit ook alleen maar in de omgeving van het spel en niet in de interface.Wanneer ik ofzo die kist open in het begin van het spel met al die spullen erin en dat ie dan overgaat naar je backpack loopt het gewoon goed,maar wanneer ik terug ga naar het spel lagged ie helemaal.

Dus het zit niet in de interface en de menu.Dit wou ik nog even zeggen

Het geheugengebruik staat trouwens op 174.820 KB.Hopen dat het je lukt om die lag weg te krijgen,want ik vind Narithia echt een top game

« Laatste verandering: 29 Januari 2012, 02:24:07 door Aswatie »

Life your dream,don't take it away from you
Naar boven Gelogd

goodboy
Gebruiker

« Antwoord #1037 Gepost op: 29 Januari 2012, 09:08:21 »

Tai ik zou als ik jou was ff kijken hoe je het geprogro, en gedesinged hebt.

Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

Scheunen tijd

« Antwoord #1038 Gepost op: 29 Januari 2012, 09:16:49 »

Tai ik zou als ik jou was ff kijken hoe je het geprogro, en gedesinged hebt.

Y, thank you, mr obvious ._.

In de menu heb ik nog geen lag maar als ik het spel inga heb ik mijn FPS tussen de 7 en de 10,dit heb ik in offline mode,maar ik vond dit raar want dit was nog niet bij mij in de vorige update's(toen ongeveer tussen de 25 en 30 fps)

Same here. Maar dit staat al bekend bij Tai.
De tekst bijwerken had niet echt effect, anyways :[

« Laatste verandering: 29 Januari 2012, 10:19:09 door Steelkenny »

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #1039 Gepost op: 30 Januari 2012, 13:25:10 »

Het verwerkelijken van het idee wat er moet gebeuren bij het dood gaan van de speler was geen makkelijke opdracht. Na veel nadenken en meedere malen proberen heb ik een goede en efficiente oplossing gevonden.

Je zal bedden kunnen vinden in Narithia. Slaapzakken, matrassen of echt comfortabele bedden. Je kan hierin dan rusten en zal er gezond uit bed komen en je respawn punt is herzet naar dat bed. Hier respawn je dus wanneer je Health onder de 0 valt.

De eerste twee lijnen in je inventory hebben een groen kader gekregen. Alle items binnen dit kader zijn secured upon death. Deze zal je niet kwijt raken. Alle items buiten dit kader zal je verliezen samen met een x-percentage van je geld.

Al de verloren items worden op de plek waar je dood bent gegaan achter gelaten in een dufflebag. Je kan je items dus weer ophalen. Maar mocht je onderweg weer dood gaan ,en je hebt je items niet kunnen ophalen, dan zijn ze voorgoed weg !

Dat is niet het enige risico dat je loopt. Andere spelers (indien je online speelt) kunnen jouw dufflebag looten ! Hoeveel je uit iemands tas kan stelen hangt samen met je Theft level. Voor elke 4 levels* kan je één extra item stelen.
Wees dus snel met je items ophalen, voordat iemand anders het doet !
*: Dit aantal zal in de toekomst worden aangepast.

Verder heb ik de deactivatie van objecten buiten de view gemaakt. Alle belangrijke objecten blijven doorgaans actief zodat er geen errors of iets dergelijks komen.
Van het test-team heb ik begrepen dat ze het meeste van de tijd nu met >25 FPS spelen.

Draconi upon you,
~Tai

Naar boven Gelogd

4ce
Gebruiker

Afwezig

« Antwoord #1040 Gepost op: 30 Januari 2012, 14:52:08 »

ziet er goed uit! enige wat ik erop aan te merken heb is dat een luxe bed over het algemeen niet gewoon in een weiland staat ;p en hoe gaat je thieving skill dan omhoog? door items te looten of ook door andere items te stelen?
-4ce

Sprite graag.
Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

Scheunen tijd

« Antwoord #1041 Gepost op: 30 Januari 2012, 15:16:08 »

De eerste twee lijnen in je inventory hebben een groen kader gekregen. Alle items binnen dit kader zijn secured upon death. Deze zal je niet kwijt raken. Alle items buiten dit kader zal je verliezen samen met een x-percentage van je geld.

Lucky first looter krijgt het geld of ?
Edit: 1600'e post

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #1042 Gepost op: 30 Januari 2012, 15:31:43 »

@SteelKenny:
Het geld is één van de items waaruit valt te kiezen. Als iemand maar 15 goudstukken is verloren maar wel een ongelofelijk waardevol item heeft achter gelaten- dan denk ik dat het item eerder weg is dan het geld.
Het hangt er maar van af wie het loot en wat die gene het meeste nodig heeft.

Naar boven Gelogd

Martin Beentjes
Gebruiker

Gelieve quotes gebruiken bij PB's.

« Antwoord #1043 Gepost op: 30 Januari 2012, 16:21:03 »

Is die dufflebag ook te bekijken voor andere spelers, dat als ik er eentje zie dat ik hem leeg kan halen? Anders lijkt me niet heel leuk, dan zijn je spullen namelijk toch nog meer beveiligd van verliezen. Kan je trouwens met dat groene kader zelf beslissen welke wapens en items je wilt houden? Kun je denk ik beter niet doen, misschien is het slimmer om per item een death security toe te voegen.

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #1044 Gepost op: 30 Januari 2012, 16:29:34 »

@Mbeentjes:
Als jij doodgaat verlies je de items buiten het groene kader. Deze items, samen met een percentage van je geld, wordt in die dufflebag achter gelaten op de plek waar je dood ging.
Als je online speelt is die dufflebag voor alle spelers zichtbaar, inclusief de items daarin.
Alle spelers kunnen die items die jij verloren bent 'stelen'. Hoeveel ze kunnen stelen hangt van hun Theft level af.
    Iemand met 1 Theft kan bijvoorbeeld alleen maar kijken wat jij verloren hebt en er niks uithalen. Waar iemand met 10 Theft 2 items kan stelen. Als ze hun 'aantal keer' stelen hebben opgebruikt verdwijnt jouw dufflebag alleen voor de dief. De items die de dief gestolen heeft zijn dan ook niet meer beschikbaar voor alle andere spelers. Zie het maar als een globale chest met jouw spullen. Iedereen kan er in graaien.

Jouw idee om een soort death security te maken per item is precies hetzelfde als dit groene kader. Je kan in dat groene kader bewaren wat jij belangrijk vindt zodat je dat niet zou kwijt raken. Als je geen ruimte meer hebt moet je keuzes gaan maken wat je liever riskeert te verliezen.
Wellicht dat ik je death security idee niet helemaal begrijp. Als dat het geval is, wellicht dat je het dan even beter kan uitleggen.

Naar boven Gelogd

Martin Beentjes
Gebruiker

Gelieve quotes gebruiken bij PB's.

« Antwoord #1045 Gepost op: 30 Januari 2012, 16:34:37 »

Je begrijpt me niet helemaal. Ik bedoel met de death security per item dat men zelf niet kan kiezen wat hij wilt bewaren, jij bedoelt dat dat juist wel kan en dan gaat men natuurlijk alleen de onzinnige dingen buiten het kader plaatsen en de goede spullen in dat kader. Daarom kwam ik op het idee van die death security per item.

En ik ga ervan uit dat je level bepaalt waar in de wereld jij je het meeste bevindt, daar zijn dus dufflebags van mensen met ongeveer hetzelfde level en de lagere levels komen daar niet. Oftewel men vind daar allemaal dufflebags met gebruikte items voor lagere levels, die neem ik ik niet mee als ik betere items heb en dan blijft dat liggen en zou je er niks meer aan hebben.

« Laatste verandering: 30 Januari 2012, 16:39:04 door mbeentjes »
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #1046 Gepost op: 30 Januari 2012, 16:40:14 »

@Mbeentjes:
Aha. Random items komt het dus eigenlijk op neer.
Deze optie heb ik al voorgelegd op de vorige pagina, maar de meeste zagen dit niet zitten.
Ik denk dat het beste voor nu is, is om af te wachten tot de wereld wat groter is en het concept goed in praktijk kan worden gebracht.
Als er dan nog commentaar op is dan zal ik het herzien.

Ik laat het nu voor wat het is en ga verder met het maken van Skills...

Naar boven Gelogd

goodboy
Gebruiker

« Antwoord #1047 Gepost op: 30 Januari 2012, 18:32:46 »

Ik wil wel even wat zeggen. Het is toch oneerlijk als je onlinebezig bent en als je bijna dood gaad dan ofline gaat zodat andere niet pakken? Kan je niet een spreuk maken dat je een paar items alstijd bij je draagt?

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #1048 Gepost op: 30 Januari 2012, 19:46:28 »

@Goodboy:
Ik zie totaal geen logica in je post.
    De enige manier om offline te gaan wanneer de server aan staat is door je internet er uit te trekken. Bovendien, als je online speelt, loop je ook nog steeds een risico je items kwijt te raken als je dood zou gaan voordat je ze ophaalt.

"... Dat je altijd een paar items bij je draagt."
Je hebt 12 inventory slots om items bij je te dragen die je nooit kwijt raakt. Als dit niet genoeg is moet je prioriteiten gaan stellen.
Ik ben wel van plan dingen toe te voegen waardoor je meerdere slots veilig steld.

Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

Scheunen tijd

« Antwoord #1049 Gepost op: 30 Januari 2012, 19:48:49 »

Een opslagruimte voor items die je niet bij je hebt (bij de meeste spellen een bank, maar origineler kan!) is de perfecte oplossing IMO ._.

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 78
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: