game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

marcoo
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 430


« Antwoord #1020 Gepost op: 28 Januari 2012, 15:58:29 »

Is dat niet dezelfde error die turbodevin ook al postte?


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1021 Gepost op: 28 Januari 2012, 16:05:40 »

Server heeft een probleempje. Ik zal de offline versie even uploaden zodat jullie daarmee verder kunnen. Mocht de server vanavond nog online gaan dan zal ik het laten weten.
Eerst moet dit probleem opgelost worden. Samen met de nieuw gevonden problemen.
Sorry voor de plotselinge kick.

edit:
Beginpost aangepast met nieuwe download link.

« Laatste verandering: 28 Januari 2012, 16:07:34 door Tai »

Naar boven Gelogd

turbodevin
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 267

Rambo in de Rimboe


WWW
« Antwoord #1022 Gepost op: 28 Januari 2012, 16:07:45 »

Weer een nieuwe error gevonden Treurig

Gebeurt nadat ik enemy had gemold, toen maakte ik zak je open en weer dicht achter elkaar, tot die enemy kwam, toen gebeurde dit:

___________________________________________
ERROR in
action number 1
of  Step Event
for object control_alpha:

Error in code at line 5:
          eH := 150/(global.enemy_id.Max_Health+.1);
                                     ^
at position 36: Unknown variable Max_Health


Verder zie ik niks op de chat sinds 5 minuten als ik iets typ, en ik krijg ook niks meer binnen van jullie (als jullie iets typen Tong)


Laatmaar, server was onoffline, lijkt me dat dit de reden was...


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1023 Gepost op: 28 Januari 2012, 16:10:17 »

Als de server plotseling stopt door een error wordt dit inderdaad niet naar de cliënten gestuurd om te melden dat de server dood is.
Wederom sorry voor deze situatie.
Ik heb in de beginpost dezelfde versie neergezet waarbij je offline verder kan spelen (items worden niet opgeslagen).


Naar boven Gelogd

turbodevin
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 267

Rambo in de Rimboe


WWW
« Antwoord #1024 Gepost op: 28 Januari 2012, 16:17:43 »

Als de server plotseling stopt door een error wordt dit inderdaad niet naar de cliënten gestuurd om te melden dat de server dood is.
Wederom sorry voor deze situatie.
Ik heb in de beginpost dezelfde versie neergezet waarbij je offline verder kan spelen (items worden niet opgeslagen).

Ok, denk dat ik wacht tot hij weer online is, heb quest al gehaald en zo'n sterk zwaard gemaakt (geen cheats gebruikt Tong) wil wel nog eens proberen te halen zonder "dood" te gaan.

Succes in ieder geval, heb vorig jaar ook een online spel gedeeltelijk gemaakt, is inderdaad vervelend als server ineens uitvalt, bij ons had je dan ook nog dat de accounts in database opgeslagen waren, en dat die dan ook niet uitgelogd waren, kon je die allemaal handmatig uit gaan loggen...


Naar boven Gelogd

robbie696
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 47

"Tiny miner : Quest for Gold" coming soon to you!


« Antwoord #1025 Gepost op: 28 Januari 2012, 17:02:10 »

toen ik het aan het spelen was ging mijn leven op 0 toen ik weer werd geraakt ging hij op -30
en toen was ik gestopt met -1930

Naar boven Gelogd

turbodevin
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 267

Rambo in de Rimboe


WWW
« Antwoord #1026 Gepost op: 28 Januari 2012, 17:13:53 »

toen ik het aan het spelen was ging mijn leven op 0 toen ik weer werd geraakt ging hij op -30
en toen was ik gestopt met -1930

Dit is bekend, is omdat hij nog WIP is.


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1027 Gepost op: 28 Januari 2012, 18:27:53 »

Ik heb zitten nadenken wat ik ga doen voor wanneer een speler 'dood' gaat.
Het moet de speler net zó irriteren dat het niet vervelend is om dood te gaan, maar je het toch wel wilt vermijden.
Dit is wat ik op het moment heb voor idee:
Citaat
Wanneer de speler geen Health meer heeft verliest hij/zij een x aantal willekeurige items uit de inventory samen met een x% van het geld.
De speler begint dan in het laatst geruste bed (deze zullen over de wereld verspreid worden).
De voorwerpen die de speler kwijt is worden in een speciale loot-zakje gelaten op de plek waar hij/zij dood ging. Dit zakje kan opgehaald worden en alle verloren voorwerpen weer  reclaimen.
Hier komt de adder onder het gras. Indien je in online-modus speelt kunnen andere spelers de zakjes van 'dode' spelers looten. Hoe hoger diens Theft attribuut hoe meer items de speler kan 'stelen'. Uiteraard zullen hier tegewerkende spells en items voor komen.
Bijvoorbeeld als je een muizenval in je inventory hebt wordt die on het zakje achtergelaten en krijgt de dief damage bij het looten.

Ik denk dat dit idee zowel origineel is als straffend (en belonend voor andere).
De één zijn dood is de ander zijn brood ?
Ik hoor graag wat jullie van dit concept vinden.

~Tai


Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 4465

Scheunen tijd


WWW
« Antwoord #1028 Gepost op: 28 Januari 2012, 18:31:59 »

Random items verliezen? meh.
Misschien in je inventory de eerste bovenste lijn de "locked" lijn maken.
Deze items hou je bij. Dus NIET random.
Een muizenval, poison, enzovoort zie ik dan wel zitten, en zeker die theft zou een HEEL goede reden zijn om te trainen.


Naar boven Gelogd

4ce
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 421

Afwezig


« Antwoord #1029 Gepost op: 28 Januari 2012, 18:44:41 »

of dat de items met de meeste waarde behouden worden, maar klinkt verder als iets leuks ;p


Sprite graag.
Naar boven Gelogd

ojima510
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 245


« Antwoord #1030 Gepost op: 28 Januari 2012, 18:51:29 »

leuk idee, van dat sterven, want nu kan het (volgens mij) nog niet
toen ik laatst namelijk de goblin commander ging aanvallen, overwon ik met -150 hitpoints???

wel jammer dat ik er precies niet ben als de server online is...

- Ojima


Tijdelijk weg wegens computer-omstandigheden.

Mijn content:
[Scr + Exa] draw_text_bb
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1031 Gepost op: 28 Januari 2012, 18:58:01 »

~Begin discussie wat er gebeurt bij dood gaan~

@SteelKenny:
Dat idee zie ik wel zitten ! Dat voegt een extra strategisch level toe aan het spel.
In plaats van de eerste lijn inventory slots denk ik wel dat ik dan de eerste twee doe en de laatste twee items zijn die je kwijt raakt. Één rij is wel erg weinig.

@4ce:
Was wel een optie, maar dan moet ik een database maken van hoeveel een item waard is. Dit is niet echt nodig als ik zo'n simpel en goed concept heb als wat Steelkenny gaf.

@Ojima510:
Klopt, nu kan je oneindig doorgaan. Sorry dat de server op niet vaste tijden aan staat. Maar er is nog veel te doen voordat ik het op vaste tijden ga aan zetten.
Houdt het topic titel in de gaten, ik verander die altijd als de server aan staat.  Knipoog

Lijkt me duidelijk, ik ga aan het werkt met de death-scene.  Gemoedelijk




Naar boven Gelogd

turbodevin
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 267

Rambo in de Rimboe


WWW
« Antwoord #1032 Gepost op: 28 Januari 2012, 19:22:35 »

~Begin discussie wat er gebeurt bij dood gaan~

@SteelKenny:
Dat idee zie ik wel zitten ! Dat voegt een extra strategisch level toe aan het spel.
In plaats van de eerste lijn inventory slots denk ik wel dat ik dan de eerste twee doe en de laatste twee items zijn die je kwijt raakt. Één rij is wel erg weinig.

@4ce:
Was wel een optie, maar dan moet ik een database maken van hoeveel een item waard is. Dit is niet echt nodig als ik zo'n simpel en goed concept heb als wat Steelkenny gaf.

@Ojima510:
Klopt, nu kan je oneindig doorgaan. Sorry dat de server op niet vaste tijden aan staat. Maar er is nog veel te doen voordat ik het op vaste tijden ga aan zetten.
Houdt het topic titel in de gaten, ik verander die altijd als de server aan staat.  Knipoog

Lijkt me duidelijk, ik ga aan het werkt met de death-scene.  Gemoedelijk




Inderdaad erg goed idee, ben benieuwd hoe het uitgewerkt gaat worden. Ik had ergens gelezen dat je ook nog bezig was met de quests, wanneer verwacht je weer nieuwe quests te hebben?


Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2038

Attack his weakpoint for massive damage


WWW
« Antwoord #1033 Gepost op: 28 Januari 2012, 19:44:30 »

@Turbodevin:
Ik zal er voor zorgen dat de quests bij de volgende update erin zullen zitten.
Het zijn wel quest voor groentjes, om het maar zo te zeggen, die je introduceren met de wereld van Narithia. Maar dat kan nooit kwaad.  Gemoedelijk


Naar boven Gelogd

Aswatie
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 595

Hey.....How ya doing?


« Antwoord #1034 Gepost op: 29 Januari 2012, 01:10:59 »

In de menu heb ik nog geen lag maar als ik het spel inga heb ik mijn FPS tussen de 7 en de 10,dit heb ik in offline mode,maar ik vond dit raar want dit was nog niet bij mij in de vorige update's(toen ongeveer tussen de 25 en 30 fps)

Ik heb een Samsung Netbook NC10 met 1.60ghz(2 CPU'S)


Life your dream,don't take it away from you
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 78
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2019 Nederlandse Game Maker Community