game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

ojima510
Gebruiker

« Antwoord #870 Gepost op: 9 Januari 2012, 14:06:46 »

Citaat
Eerste reactie bij het zien van dit topic
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 |8D |8D |8D |8D |8D |8D |8D |8D |8D |8D |8D |8D |8D
 |8D |8D |8D |8D |8D |8D |8D |8D |8D |8D |8D |8D |8D

Ik ga HEEL snel downloaden en spelen!!!!

- Ojima

Tijdelijk weg wegens computer-omstandigheden.

Mijn content:
[Scr + Exa] draw_text_bb
Naar boven Gelogd

TimVN
Gebruiker

« Antwoord #871 Gepost op: 9 Januari 2012, 14:21:12 »

Wat vindt je van het vechten ? Werkt het goed ? Kan iets beter ?
Het werkt wel, maar persoonlijk vind ik het irritant dat je de hele tijd moet klikken.

Is de inventory gebruiksvriendelijk ?
Ja, maar dubbelklikken om iets aan te doen zou leuk zijn.

Is het attributen/status scherm te druk of nog overzichtelijk ?
Ziet er goed uit, zegt wat alle stats doen en is makkelijk te begrijpen Gemoedelijk

De Exp progressie strook mooi zo ? Misschien nog uitbreiden over de hele onderkant ?
Nee, ik vind het prima zo.

Bug:

Ik heb per ongeluk een bug gevonden omdat mijn muis het af en toe fijn vind uit het niks door me hele scherm te krassen om het zo maar te zeggen Vermoeid
Ik heb dus 2 'Emerald Bracelets' om in mijn ring-slots. Ik wil de linker weg slepen omdat ik een gouden ring had gevonden, toen begon mijn muis te trippen en liet ik de ring los op mijn linker wapen-slot. Verdwijnt opeens mijn cape, en veranderd ie in nog een Emerald Bracelet. Als ik nu de bovenste ring uit m'n cape-slot weg haal, en ik sleep mijn linker ring naar mijn wapen-slot, dupliceer ik een gratis ring Gemoedelijk

Misschien een beetje onduidelijk, dus om te zien wat ik bedoel:
Doe een ring om.
Sleep de ring vanaf je linker ring-slot naar je linker wapen-slot.
Tadaa.

- Tim

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #872 Gepost op: 9 Januari 2012, 14:26:31 »

@G-Maker-T:
Citaat
Het werkt wel, maar persoonlijk vind ik het irritant dat je de hele tijd moet klikken.
Je hoeft maar één keer te klikken. Daarna gaat het vechten vanzelf, zit wel een delay tussen elke aanval uiteraard.
Citaat
Ja, maar dubbelklikken om iets aan te doen zou leuk zijn.
Ik prefereer het zo te houden. Het werkt goed en bovendien is het makkelijker te programmeren dan dubbelklikken. Mochten meerdere mensen hier naar vragen (zal het in een poll zetten) dan zal ik het overwegen.
Citaat
Bug:

Ik heb per ongeluk een bug gevonden omdat mijn muis het af en toe fijn vind uit het niks door me...
Hoewel ik die bug nog niet gehoord heb of tegen gekomen ben is het wel opgelost. Ik heb gisteravond het equippen van items herschreven. Alles werkt nu goed en heb nog geen fout tegen gekomen, heb daar ook extra op gelet.

Bedankt  Gemoedelijk,
~Tai

edit:
Heb het wel verbetered. Nog niet geplaatst in het topic. Wil nog een paar andere dingen afronden zodat ik een groter pakket kan leveren.

« Laatste verandering: 9 Januari 2012, 14:36:27 door Tai »
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #873 Gepost op: 11 Januari 2012, 17:38:39 »

Wat is er nieuw ?

• Ailments: Van links naar rechts zijn het: Frost, Burn en Poison.

• 6 nieuwe items: Iron Sword (Posioned), Wooden Wand, Cape (Red), Poison, Fire Poison, Frost Poisonn. Het Iron Sword is een Enhanced Weapon, je hebt een kans de vijand te vergiftigen. De Wooden Wand gaat gebruikt worden voor Magic Skills, voor nu heeft het nog geen werkende functie.
    De Posion vials kan je zelf drinken om te zien hoe de Ailments werken. Later worden deze ook gebruikt bij het enhancen van wapens.

• 1 nieuwe vijand: Dummy suit of armor. Deze vijand heeft 5000 Health Points. Het valt niet aan en hervult zijn leven wanneer het de 0 passeerd. Je kan op deze vijand het vechten testen. (Geen EXP na verslaan)

• Items zoals potions, Poison, vials en arrows kunnen gestacked worden.
    Waar je ze daarna ook heensleept, ze blijven gestacked.

• Het vechten is wat meer gebalanceerd. Skills hebben wat minder direct invloed op hoeveel damage je tot je neemt of uit deelt.
  • Poison Resistance toegevoegd. Voor de speler is dit nog niet tot effect, maar de vijanden hebben deze variabel ook toegewezen gekregen. Hoe hoger de Poison resistance percentage, hoe kleiner de kans dat je vergiftigd raakt.

• Vijanden hebben ook Strength, Willpower en Posion Resistance gekregen.
    Goblins krijgen bij het spawnen een random Left-Hand equipment en random Right-Hand equipment. Afhankelijk van wat ze krijgen worden hun bonus parameters ook aangepast (Een goblin met een Iron Shield heeft bijvoorbeeld hogere Willpower dan één zonder).

• Character Customization. Bij het maken van een nieuw spel wordt na het opgeven van een naam en wachtwoord twee kleur schijfen gegeven om je haar en shirt aan te passen.
    Speel met je favoriete kleuren ! Deze kleuren worden, wanneer het zover is, ook meegenomen naar de online wereld.

• Item Library: Als je op [home] drukt kom er een pop-up met alle IDs van de items. Voer het in en je krijgt het item. IDs die groen zijn aangegeven kunnen gestacked worden, na het vragen van het ID wordt dan ook nog gevraagd hoeveel je van dat item wilt. (Deze library is maar tijdelijk voor publiek beschikbaar)

• Verscheidene bugfixes. Zowel de gemelde als niet gemelde.
  • Omwille van het kunnen stacken van items worden items vanuit chests en bags met één klik je inventory ingegooid. Slepen is niet nodig in dat geval.

Download

INI file van vorige versie verwijderen voor het spelen !

Heb je foutjes ontdekt, heb je een idee voor het spel of vindt je het gewoon geweldig worden, laat het me weten !

Bedankt,
    ~Tai  Gemoedelijk

« Laatste verandering: 11 Januari 2012, 20:02:00 door Tai »
Naar boven Gelogd

TimVN
Gebruiker

« Antwoord #874 Gepost op: 11 Januari 2012, 17:55:18 »

Jammer:

Code:
for object obj_goblin:

Error in code at line 7:
            damage := floor((random(10) * (global.enemy_id.strength)) / (global.attribute[1] + global.att_bonus[1])/2)
                                                           ^
at position 58: Unknown variable strength

Ik rende als een gek voor een Goblin.

Verder geen buggs of iets tegen gekomen. Ziet er weer nice uit Gemoedelijk
Ik heb trouwens mijn oortjes in op 100%. Er is geen enkel geluid... behalve als je geld op pakt, schrok me kapot Tong

Wordt dit trouwens online? Ik zag ooit een screen van dit waarin je met iemand chatte.

« Laatste verandering: 11 Januari 2012, 18:02:52 door G-maker-T »
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #875 Gepost op: 11 Januari 2012, 18:09:03 »

@Game-Maker-T:
Hey, bedankt voor het melden. Heb het direct verholpen (download link in beginpost en hierboven aangepast).
Was best een stom foutje achteraf naar de gehele code te kijken.
Ik heb geen idee waarom ik alleen dat geld geluidje heb toegevoegd. Moet eerlijk zeggen dat ik het zag aankomen dat er iemand van z'n stokkie zou springen dus, Mission Succes !~
Ik zal het voorlopig nog maar even weglaten.  Tong

Yep, het wordt online. Het zit al in de .GMK geprogrammeerd maar ik houd het nog even afgesloten totdat er een wereld is om te spelen. Ik vindt het belangrijker dat de singleplayer engine werkt.
Alles op z'n tijd.

~Tai

Naar boven Gelogd

jeverink
Gebruiker

i++ daar heb ik lang op gewacht.

« Antwoord #876 Gepost op: 11 Januari 2012, 18:37:15 »

Ik blijf het geniaal vinden.

Ik had het al is gespeeld toen het nog niet een online plan was. een lange tijd geleden.

Ik heb een vraagje eigenlijk:
Wat is het maximum dat je kan stacken???

Jeverink

Ps. Heilige garnalen zo'n leuk spel! Tong

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #877 Gepost op: 11 Januari 2012, 18:51:08 »

@Jeverink:
Bedankt voor je reactie ! Fijn om te horen dat je het leuk vind, en dit is nog niet eens het topje van de ijsberg. Op het moment is er nog geen maximum in het items stacken, dus stack er op los.

Persoonlijk vindt ik garnalen niet zo lekker. Maar dat komt omdat ik ze voor het eerst at met schil.

@Community:
Ik ga mij nu bezig houden met de Quests en Skills. Daarna is de engine eigenlijk zo goed als klaar en kan de wereld maken beginnen !

Naar boven Gelogd

Martin Beentjes
Gebruiker

Gelieve quotes gebruiken bij PB's.

« Antwoord #878 Gepost op: 11 Januari 2012, 19:20:58 »

Ik vind het nu al gaaf. Het werkt allemaal erg fijn. Het enigste wat ik niet handig vind is, dat als je de linkermuisknop ingedrukt houdt en je sleept op over de inventory van een gedode goblin dat je dan alles in je eigen inventory springt. Enigste minpuntje.

Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

Scheunen tijd

« Antwoord #879 Gepost op: 11 Januari 2012, 20:11:54 »

Niets was meer aanklikbaar.. Ik zag attack staan en open, maar klikken deed niets. :/
Ook een nieuwe account maken gaat niet?
Ook zou de interface automatisch moetten weggaan bij beweging of te verre afstand vind ik  Emotieloos
Goblins droppen ZEER veel, maar dat is gewoon voor te testen zeker Gemoedelijk?

« Laatste verandering: 11 Januari 2012, 20:16:20 door Steelkenny »

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #880 Gepost op: 11 Januari 2012, 20:13:45 »

@Steelkenny:
Fijn dat je dat meldt, maar verder kan ik er niets mee.
Kan je wat meer vertellen wat je daarvoor gedaan hebt ?

Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

Scheunen tijd

« Antwoord #881 Gepost op: 11 Januari 2012, 20:18:04 »

Ik denk dat het iets te maken heeft met de Bag/Monster loot te openen. Ik heropende de bag, en close'te hem weer, en toen werkte het wel weer.

Ik doodde de dummy. Ik had op een 7500 exp gehoopt  Engel   (goblin = 20 hp, 30 exp, dus in verhouding)
Er kwam gewoon een nieuwe Treurig  Tong

« Laatste verandering: 11 Januari 2012, 20:31:07 door Steelkenny »

Naar boven Gelogd

TimVN
Gebruiker

« Antwoord #882 Gepost op: 11 Januari 2012, 20:38:04 »

Ik denk dat het iets te maken heeft met de Bag/Monster loot te openen. Ik heropende de bag, en close'te hem weer, en toen werkte het wel weer.

Ik doodde de dummy. Ik had op een 7500 exp gehoopt  Engel   (goblin = 20 hp, 30 exp, dus in verhouding)
Er kwam gewoon een nieuwe Treurig  Tong

Had ie gezegd heh Knipoog

Stem op dubbelklik mensen. Dat is veel beter dan helemaal te moeten slepen.

Naar boven Gelogd

mikey
Gebruiker

Tekenaar/ Schilder/ Grafisch vormgever

« Antwoord #883 Gepost op: 11 Januari 2012, 20:42:36 »

Stem op dubbelklik mensen. Dat is veel beter dan helemaal te moeten slepen.

Waarom niet beide? Knipoog

Mvg, mikey Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Jbenco
Gebruiker

Random

« Antwoord #884 Gepost op: 11 Januari 2012, 20:56:02 »

Waarom niet beide? Knipoog
als ik 2x kon stemmen had ik ook op beide gestemd.
nu moest ik perse kiezen dus ging ik voor het dubbelklikken aangezien dit sneller werkt als slepen.

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 78
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: