game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Tai
Gebruiker

Attack his weakpoint for massive damage

« Antwoord #855 Gepost op: 8 Januari 2012, 14:16:12 »

Hey,

Is dit probleem bekend bij het includen van de 39dll.dll ? Bij de n zit het bestand erbij, bij de ander niet. Ik heb er maar een .rar van gemaakt om zeker te zijn dat het bestand er altijd bij zit.

Download

~Tai

« Laatste verandering: 8 Januari 2012, 15:34:16 door Tai »

Naar boven Gelogd

mikey
Gebruiker

Tekenaar/ Schilder/ Grafisch vormgever

« Antwoord #856 Gepost op: 8 Januari 2012, 15:21:37 »

Hallo, ik heb een klein stukje getest en ik ben op een bug terecht gekomen, ik maakte een account aan en begon te spelen. Ik versloeg een goblin en ik klikte op dat zakje wat hij laat vallen, ik zag 2 zakjes in 2 slots links staan en ik sleepte die naar rechts, toen wist ik niet hoe ik dat menu kon sluiten dus ik drukte op escape. Dit was niet de goede knop want ik ging terug naar het menu, ik probeerde weer in te loggen en ik kreeg deze error:

for object control_pda_inventory:

Error in code at line 10:
          for (k=0;k<5;k+=1){ draw_sprite(spr_items, chest_id.contain_slot[k], view_xview[0]+364+(46*k), view_yview[0]+91); }
                                                              ^
at position 61: Unknown variable contain_slot

Verder ziet het er goed uit, ik heb alleen nog niet veel kunnen spelen. Ik zal nog even wat meer gaan spelen en kijken of ik nog wat bugs kan vinden, als ik ze nog vindt zal ik waarschijnlijk dit bericht aanpassen.

Mvg, mikey Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #857 Gepost op: 8 Januari 2012, 15:27:35 »

Hey Mikey,

Bedankt voor het melden. Dit is wel een specifieke bug, daarom was ik er zelf nooit achter gekomen. De menuutjes sluit je op de manier zoals je ze opend. Ik vondt dit wel voor de had liggend en had er dus niet over door gedacht.
Ik zal het meteen oplossen.

~Tai

Edit:
Heb het opgelost. Bedankt voor het laten weten.
Hiermee komt ook meteen de verbeterde AI voor monsters.
Download

« Laatste verandering: 8 Januari 2012, 15:35:09 door Tai »

Naar boven Gelogd

mikey
Gebruiker

Tekenaar/ Schilder/ Grafisch vormgever

« Antwoord #858 Gepost op: 8 Januari 2012, 15:44:39 »

Hey Mikey,

Bedankt voor het melden. Dit is wel een specifieke bug, daarom was ik er zelf nooit achter gekomen. De menuutjes sluit je op de manier zoals je ze opend. Ik vondt dit wel voor de had liggend en had er dus niet over door gedacht.
Ik zal het meteen oplossen.

~Tai

Edit:
Heb het opgelost. Bedankt voor het laten weten.
Hiermee komt ook meteen de verbeterde AI voor monsters.
Download

Ik opende het schermpje door op de zakjes te klikken, sorry maar ik zou dus echt niet weten waar ik moet klikken om het te sluiten. Ook nog 1 klein iets, je kan nog steeds lopen als het menu open is, misschien is het beter om het spel er achter stil te zetten als het inventory open is, dit voorkomt dat je bijvoorbeeld aangevallen wordt als het menu open is.

Ow en ik ben ondertussen het spel nog aan het spelen, en ik heb nu eindelijk door hoe ik het scherm weg krijg, misschien kan je een tutorial level bij het begin maken, zo voorkom je veel vragen over dit soort dingen. Het was trouwens een beetje stom van mij dat ik dit niet zag aangezien het toch wel duidelijk is.

Wat ik wel erg leuk vindt is dat je in een zakje kan zoeken naar items, dat is erg origineel! Ik ben het iig nog niet tegen gekomen. Het is een heel mooi spel, dus ga zo door!

EDIT: Als ik op een beest ga rijden, en ik blijf door lopen dan loopt hij op het beest zelf, een heel klein iets maar het leek mij toch handig om te melden.

EDIT: Sorry maar ik kom je weer even storen, ik vindt dat de equipments er heel mooi uit zien, alleen heb ik er een bug in gevonden. Ik had 2 zwaarden aan, ik sleepte er een schild op want ik dacht dat dat moest, toen stond er ook een zwaard bij de plek waar mijn cape moet. Toen ik daar klikte kreeg ik deze error:

for object obj_player:

Trying to draw non-existing sprite.

Mvg, mikey Gemoedelijk

« Laatste verandering: 8 Januari 2012, 15:49:41 door mikey »
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #859 Gepost op: 8 Januari 2012, 15:56:41 »

Ook nog 1 klein iets, je kan nog steeds lopen als het menu open is, misschien is het beter om het spel er achter stil te zetten als het inventory open is, dit voorkomt dat je bijvoorbeeld aangevallen wordt als het menu open is.
Dat houd ik voorlopig ook nog even zo in verband met het online element.
Hier bedenk ik nog wel wat op.

...misschien kan je een tutorial level bij het begin maken, zo voorkom je veel vragen over dit soort dingen. Het was trouwens een beetje stom van mij dat ik dit niet zag aangezien het toch wel duidelijk is.
Er komt uiteraard weer een mooie introductie hoe alles werkt in Narithia net zoals de vorige versie je dat boek kon lezen.

EDIT: Als ik op een beest ga rijden, en ik blijf door lopen dan loopt hij op het beest zelf, een heel klein iets maar het leek mij toch handig om te melden.
Dankjewel !

EDIT: Sorry maar ik kom je weer even storen, ik vindt dat de equipments er heel mooi uit zien, alleen heb ik er een bug in gevonden. Ik had 2 zwaarden aan, ik sleepte er een schild op want ik dacht dat dat moest, toen stond er ook een zwaard bij de plek waar mijn cape moet. Toen ik daar klikte kreeg ik deze error:
Kan je dat wat beter uitleggen ? Je had een zwaard geplaatst in beide weapon-slots en plaatste bovenop n van die wapens ook nog een shield ?
Je hebt maar twee armen h.  

Aha, ik zie wat je bedoelt. Ik weet ook wat dit veroorzaakt en vergt wel even wat brein-tijd om het op te lossen. Dit zijn van die foutjes waar ik zelf nooit achter kom omdat ik er gewoon niet aan denk een item op een verkeerde plaats in het equipment te plaatsen.  Twijfelachtig
Ahgoed, wederom bedankt Mikey !

« Laatste verandering: 8 Januari 2012, 16:01:45 door Tai »

Naar boven Gelogd

behzad
Gebruiker

« Antwoord #860 Gepost op: 8 Januari 2012, 17:31:17 »

Tai, lang geleden, Narithia is gewoon een topper, meer updates please.  Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

jeverink
Gebruiker

i++ daar heb ik lang op gewacht.

« Antwoord #861 Gepost op: 8 Januari 2012, 17:42:38 »

Het spel is echt geniaal!

Ik hoop dat dit echt een groot spel wordt.

Naar boven Gelogd

Steelkenny
Jurylid

Scheunen tijd

« Antwoord #862 Gepost op: 8 Januari 2012, 17:50:31 »

ik heb een bag.. een item dat er niet hoort te zijn.. *dum, dum, duuuuuum*

Naar boven Gelogd

smoothcriminal
Gebruiker

Call me Smoothy

« Antwoord #863 Gepost op: 8 Januari 2012, 18:29:42 »

zodra ik een schild naar het schild slot sleep zegtie cant draw unexisting sprite maar ziet zeer mooi uit :O

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #864 Gepost op: 8 Januari 2012, 18:41:49 »

@Behzad:
Komt eraan !

@Steelkenny:
*Inception horn*

@Smoothcriminal:
Ik weet dat je errors krijgt als je een ongeldig item op een equipment slot zet. Maar als je een schild op het schild slot plaatst gaat het gewoon goed. Ik denk dat de iconen niet helemaal duidelijk zijn, dus ik zal dat even uitleggen. Mogelijk dat je het armor voor een shield vergiste.

[Cape] [-] [Arrows]
[Left Hand] [Armor] [Right Hand]
[Left Jewelry] [-] [Right Jewelry]

Naar boven Gelogd

smoothcriminal
Gebruiker

Call me Smoothy

« Antwoord #865 Gepost op: 8 Januari 2012, 19:08:06 »

@Smoothcriminal:
Ik weet dat je errors krijgt als je een ongeldig item op een equipment slot zet. Maar als je een schild op het schild slot plaatst gaat het gewoon goed. Ik denk dat de iconen niet helemaal duidelijk zijn, dus ik zal dat even uitleggen. Mogelijk dat je het armor voor een shield vergiste.

[Cape] [-] [Arrows]
[Left Hand] [Armor] [Right Hand]
[Left Jewelry] [-] [Right Jewelry]

en in welk vak moet het shield?

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #866 Gepost op: 8 Januari 2012, 19:11:02 »

@Smoothcriminal:
Je hand. Links of rechts.
Moet ik die zwaardjes anders veranderen naar handen ?
Het icoon veranderen naar zwaard en schild gaat niet werken.

@Community:
Heb de rest van de dag zitten werken aan het stacken van items. Dat werkt nu.
Ik ben nu bezig om alle gemelde fouten eruit te halen. Verwacht morgen tegen de avond een nieuwe download link.
Graag wil ik ook nog jullie meningen over de volgende punten:
Citaat
  • Wat vindt je van het vechten ? Werkt het goed ? Kan iets beter ?
  • Is de inventory gebruiksvriendelijk ?
  • Is het attributen/status scherm te druk of nog overzichtelijk ?
  • De Exp progressie strook mooi zo ? Misschien nog uitbreiden over de hele onderkant ?
Laat ook je andere meningen achter, alles helpt !

~Tai

Naar boven Gelogd

smoothcriminal
Gebruiker

Call me Smoothy

« Antwoord #867 Gepost op: 8 Januari 2012, 19:53:30 »

Wat vindt je van het vechten ? Werkt het goed ? Kan iets beter ? = Werkt goed maar niet zo orgineel
Is de inventory gebruiksvriendelijk ?Ja
Is het attributen/status scherm te druk of nog overzichtelijk ?Overzichtelijk
De Exp progressie strook mooi zo ? Misschien nog uitbreiden over de hele onderkant ?
Is goed zo.

ik zie eerder jewelry aan als schild teken.

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #868 Gepost op: 8 Januari 2012, 20:13:18 »

@Smoothcriminal:
Is dit wellicht beter ? Voorheen moest het een ring voorstellen, heb het nu veranderd naar een parel armband. Een schild lijkt het teminste niet meer op !

@Community:
In de screenshot hierboven is ook direct het stacken van items te zien.
Moest ik even flink over nadenken en veel corrigeren.
Terwijl ik bezig was heb ik meteen een paar inventory scripts opgeschoond. Werkt voor mij wat makkelijker.

Naar boven Gelogd

Daantjuh001
Gebruiker

« Antwoord #869 Gepost op: 9 Januari 2012, 06:53:31 »

Wow! Narithia is back, en ik kom daar laat achter Emotieloos Ik moet nu naar school Treurig Ik erm, ga het meteen uit school eens downloaden Gemoedelijk

That's how you play them gaimz!
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 78
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: