game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Bjarno
Jurylid


Offline Offline

Berichten: 5083

Vragen over GM niet via PM.


WWW
« Antwoord #705 Gepost op: 1 Juni 2010, 15:18:57 »

Banners worden verwijderd totdat ik zelf uitvindt hoe het werkt.
De gene die hielp met de banners reageerd niet meer, dus ja.
De volgende update (duurt echt niet lang meer) heeft ook een spawn systeem waardoor vijanden, hangt af van welke vijand, respawnt om de zoveel tijd indien het vermoord is.
   De draak companion zal niet in de volgende update al beschikbaar zijn omdat dat nog te vroeg in het verhaal lijn is. De husky is daarentegen wel beschikbaar, deze keer veel beter uitgewerkt en in staat om jouw blij te maken met items. Gemoedelijk

Ben te lui om de fout te zoeken, maar zal er nog eens naar kijken in de nabije toekomst, ik heb binnenkort examens Knipoog


Naar boven Gelogd

TriLobyte
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 882

HBO Game Design '13-'17


WWW
« Antwoord #706 Gepost op: 1 Juni 2010, 15:44:09 »

Is er een bepaalde kleur dat jullie prefereren voor de damage dat je companion doet? Of het liefst gewoon wit houden?
Bedankt.

Oranje is wel nice, of turquoise(omdat die nog niet in gebruik is...)

Ik stem op oranje.
(doe de volgende keer alleen de naar van de kleur in kleur en niet wat het betekend, leest vervelend)

mvg,



niet BINNENKORT V2.0! - That's the world of Golennium
Naar boven Gelogd

nlck1597
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 904

-


« Antwoord #707 Gepost op: 1 Juni 2010, 15:44:53 »

Oranje is wel nice, of turquoise(omdat die nog niet in gebruik is...)

Ik stem op oranje.
(doe de volgende keer alleen de naar van de kleur in kleur en niet wat het betekend, leest vervelend)

mvg,

goeie smaak heb je (:


Everything is dieng.
Naar boven Gelogd

micha
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 246


« Antwoord #708 Gepost op: 1 Juni 2010, 19:26:26 »

hmm...
mischien zoiets dat de damage van je pet iets zoals:
24 (hit van husky die op dit moment een gewone aanval doet die 24 hit.)
54 (hit van draak die op dit moment een gewone aanval doet die 54 hit.)

35 (special attack van husky hond die hier 35 hit)
73 (vuur-aanval van je draak die hier 73 hit)

is dit wat?

mvg
micha

Naar boven Gelogd

TriLobyte
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 882

HBO Game Design '13-'17


WWW
« Antwoord #709 Gepost op: 1 Juni 2010, 19:30:54 »

hmm...
mischien zoiets dat de damage van je pet iets zoals:
24 (hit van husky die op dit moment een gewone aanval doet die 24 hit.)
54 (hit van draak die op dit moment een gewone aanval doet die 54 hit.)

35 (special attack van husky hond die hier 35 hit)
73 (vuur-aanval van je draak die hier 73 hit)

is dit wat?

mvg
micha

dan kun je het volgens mij beter in kleiner lettertype doen, de helft ong en dan ook een strakker font.
goeie smaak heb je (:
danku Gemoedelijk , dat hoor ik wel vaker


mvg,



niet BINNENKORT V2.0! - That's the world of Golennium
Naar boven Gelogd

nlck1597
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 904

-


« Antwoord #710 Gepost op: 1 Juni 2010, 19:40:28 »

danku Gemoedelijk , dat hoor ik wel vaker

opschepper  (:

Is er een bepaalde kleur dat jullie prefereren voor de damage dat je companion doet? Of het liefst gewoon wit houden?
Bedankt.

oranje dus? (:


Everything is dieng.
Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator


Offline Offline

Berichten: 5636

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.


WWW
« Antwoord #711 Gepost op: 1 Juni 2010, 19:43:27 »

Geel! Oranje is heel opvallend.. Dat past niet in de stijl van Narithia. Ik mag hopen dat het huidige geel(kan het me niet herinneren/is er nog niet) ook niet té opvallend is. Maar oranje is echt te 'knal', dat ziet er niet uit denk ik..

Maar goed, waarschijnlijk beslist de massa Tong


Naar boven Gelogd

Rimevan
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 351


« Antwoord #712 Gepost op: 1 Juni 2010, 20:14:53 »

Geel! Oranje is heel opvallend.. Dat past niet in de stijl van Narithia. Ik mag hopen dat het huidige geel(kan het me niet herinneren/is er nog niet) ook niet té opvallend is. Maar oranje is echt te 'knal', dat ziet er niet uit denk ik..

Maar goed, waarschijnlijk beslist de massa Tong


Zou leuk zijn, mocht geel al niet een functie hebben Tong
Geel is voor special-attacks (zie Tai's post), dus oranje is beter..

Rimevan

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2503

Dvdbrander


« Antwoord #713 Gepost op: 1 Juni 2010, 20:17:32 »

ik zou eerder gaan voor bruin.
geel past niet zo
(dit noemen ze hier trouwens bruin Tong)


Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator


Offline Offline

Berichten: 5636

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.


WWW
« Antwoord #714 Gepost op: 1 Juni 2010, 20:21:45 »

Zou leuk zijn, mocht geel al niet een functie hebben Tong
Geel is voor special-attacks (zie Tai's post), dus oranje is beter..

Rimevan
Zie mijn post op de vorige pagina direct onder die van Tai Gemoedelijk


Naar boven Gelogd

micha
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 246


« Antwoord #715 Gepost op: 2 Juni 2010, 14:25:11 »

hmm tja, ik denk dat ik ook maar voor bruin ga  Gemoedelijk

mischien de special attack van je pet dat daar een streepje onder komt:
met de draak met zijn vuuraanval of gewoon een special attack van je husky.

@tai
slim van je om eerst esperan te openen samen met ranging en de draken even te laten wachten.
anders word het zo'n update waar alles in zit en dat duurt hééél lang..

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #716 Gepost op: 2 Juni 2010, 16:59:08 »

Moet alleen nog de skills van de companions maken en het level-systeem van de companions.
Daarna nog de pet-store openen met bijbehoorende verkoopster en items en dan is de volgende update bijna in zicht!
Ik heb besloten de textboxen gaande de weg aan te passen omdat dat anders nog te veel tijd in beslag gaat nemen. Gemoedelijk

Edit:
en nog wat kleine fixjes aan de fighting-engine

« Laatste verandering: 3 Juni 2010, 16:34:55 door Tai »
Naar boven Gelogd

Rimevan
Gebruiker

Offline Offline

Berichten: 351


« Antwoord #717 Gepost op: 3 Juni 2010, 20:38:04 »

Zie mijn post op de vorige pagina direct onder die van Tai Gemoedelijk

Een special en een companion-attack zijn toch wel heel verschillend denk ik. Op die manier hebben jouw special attack en de aanval van je companion dezelfde kleur, en dan gaat het idee van de kleuren weg.

Aan de andere kant..je moet ook niet teveel kleuren hebben, want ze moeten een soort van 'logisch' lijken, en de speler niet verwarren met een hele regenboog. Dus wie weet enkele samenvoegen..?

Rimevan

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #718 Gepost op: 3 Juni 2010, 21:42:32 »

Rimevan heeft zeker gelijk. Het palet aan damage kleuren is eigenlijk al groot genoeg, de kleuren die nu gebruikt worden hebben ook nog een logica, nu zou het random op random worden wat totaal geen logica heeft.
Ik heb er achteraf voor gekozen het gewoon wit te laten maar een beetje meer rechts te laten zien dan de damage dat de speler zelf doet.

Verder nieuws:
Ik verwacht dat de update nog 1 weekje verwijderd is!
Ik heb vandaag de Husky companion afgerond met skills en al. Het moet alleen nog de INI in worden gezet.
Daarna wil ik nog het spawn-systeem en het vluchten tijdens combat wat aanpassen.
Ik heb de hele week om er aan te werken behalve zaterdag. (PowerFest ftw!)

Alvast als voorproefje de tot nu gemaakte companion skills zonder uitleg:
Een companion beschikt niet over alle skills!
Mount (walk)     lvl 3
Scavenger             lvl 2
Fighting Partner     lvl 4
Mount (fly)           lvl 6
Affection            lvl 6

Naar boven Gelogd

HD Blood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1034


WWW
« Antwoord #719 Gepost op: 4 Juni 2010, 15:08:29 »

hebben jullie dat niet ? ik was net begonnen want het leek me een leuk spel , dus ik was die soldaatjes met mijn zwaartje aan het afmaken , ging ik level up maar ik hield het lopen vast dus toen ik dat bericht kreeg van je skills liep hij door alle muren heen ! ipv dat hij even stopte , moet je echt alles meteen los laten om niet door muren heen te lopen ? en als je op je husky klikt dan kun je kiezen : praten of wegsturen , ik wou hem niet weg dus ik klik op praten alles goed en wel dus ik klik dat bericht weg is mijn husky ook verdwenen !

maar wat ik tot nu toe gezien heb ziet er goed uit , oja ik ben in dit topic pas bij pag.15 ( heeft me 2 uur gekost ) en er werd over een ring gesproken die je teleporteerd is die er nog !


Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 78
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2019 Nederlandse Game Maker Community