game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

aidelic
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1276


« Antwoord #675 Gepost op: 27 Mei 2010, 14:15:06 »



Ik maakt een nieuw account aan en toen was ik nog in mijn oude kleren Tong

(bug?)

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #676 Gepost op: 27 Mei 2010, 14:35:34 »

Raar, zou het kunnen dat je 2 INI's files had misschien?
Want bij new game wordt de INI file verwijderd dus zou het eigenlijk niet mogelijk moeten zijn...
Hoewel ik toch wel een ideetje heb.
Dankjewel.

Naar boven Gelogd

micha
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 246


« Antwoord #677 Gepost op: 27 Mei 2010, 19:08:45 »



level 13 en je bent in brynn?  Verrast hoe dat zo? heb je oude versie met commands ofzo?

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #678 Gepost op: 27 Mei 2010, 19:09:35 »

Citaat
Ik maakt een nieuw account aan en toen was ik nog in mijn oude kleren

(bug?)
en dus oude status...


« Laatste verandering: 27 Mei 2010, 19:35:09 door Tai »
Naar boven Gelogd

micha
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 246


« Antwoord #679 Gepost op: 28 Mei 2010, 08:00:11 »

aha. ik zei het toch. draken met energie Engel (ik wist het niet van te voren)
en daarom zag ik in het resources forum staan dat jij een draak- en een hondenkop nodig had Tong
ziet er al cool uit.
mischien kan je filmpje maken over de updates van narithia. zodat ze het nog grager willen spelen  Blij

m.v.g (uit Esperan van)
Micha

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #680 Gepost op: 28 Mei 2010, 11:01:43 »


Draken, de beste vriend van de mensheid. Nu is het tijd om er zelf ÚÚn te verzorgen. Verzorg je hem/haar goed dan verzorgt hij/zij jouw goed. Ga wandelen met je draak, ga vliegen met je draak, vecht zij aan zij met je draak.

De Companion skills is een uitgebreide skill dat (met GameMaker) al een spel op zichzelf kan zijn. Uiteindelijk krijg je de mogelijkheid om een draak te kiezen. (ook de kleur)
Je draak volgt je over naartoe, tenzij je hem/haar thuis laat. Elke stap gaat de stappen teller van je draak met 1 omhoog. Zodra de stappen teller op het maximumn aangegeven staat gaat je draak een level omhoog en unlocked eventueel een nieuwe skill.
De draak beschikt over 3 skills waaronder: Mount, Fighting/Smashing, Flying.
De mount skill maakt het mogelijk op je draak te rijden wat je sneller van A naar B brengt.
De Fighting/Smashing skill laat je draak meevechten in combat en kan grote stenen kapot slaan indien die er zijn.
De Flying skill spreekt voor zich, ga overal heen zonder ergens achter vast te komen zitten.
Het snelste vervoer wat je kan wensen!
Hoewel, deze skills kosten energie! Gewoon lopen kost je draak ook energie!
Het is net als mana, als je een skill wilt uitvoeren moet je genoeg energie hebben. Als dat niet zo is raakt je draak uitgeput en blijft hij op dat punt liggen totdat je terug komt met eten voor je draak. De energie meter be´nvloed ook het stappen Exp. 100% energie krijg je 100% van de stappen Exp erbij enzovoorts...


Naar boven Gelogd

micha
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 246


« Antwoord #681 Gepost op: 28 Mei 2010, 11:57:02 »

hoe wil je dan doen als je vliegt in de lucht over rotsen heen ofzo.. dat ie dan geen energie meer heeft? je kan moeilijk eten brengen aan een draak die op een rots zit waar je niet op kan Tong

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2503

Dvdbrander


« Antwoord #682 Gepost op: 28 Mei 2010, 13:01:36 »

kan je ook vanaf je draak met flying vechten/archen?


Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #683 Gepost op: 28 Mei 2010, 13:03:38 »

@Micha:
Hij valt dan in de dichstbijzijnde begaanbare plek.

@Redblood:
Hoewel dat stukke realistischer is vindt ik het niet goed. Dan zouden 'ranged' en 'mage'-based enemies je alleen aan kunnen vallen wat natuurlijk kan... Maar liever niet. Het is meer gewoon transportatie.

Naar boven Gelogd

micha
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 246


« Antwoord #684 Gepost op: 28 Mei 2010, 13:19:35 »

geeft one piece of meat dan de meeste energy? of verkoopt de shop waar je die beesten haalt ook eten zoals: gewoon meat. hondenbrokken, stro voor de paarden ofzo?
en je moet wel een groot huis hebben als je bijvoorbeeld een paard een hond en een draak er in wilt thuislaten Tong dus die skill is wel even hersenkraken...

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2503

Dvdbrander


« Antwoord #685 Gepost op: 28 Mei 2010, 14:14:49 »

al enig idee hoelang het nog duurt tot de update?


Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator


Offline Offline

Berichten: 5636

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.


WWW
« Antwoord #686 Gepost op: 28 Mei 2010, 18:59:57 »

Mensen, ik wil niet heel vervelend zijn, maar ik denk dat als ik in Tai's plek zou zitten, ik gek zou worden van al die reacties van 'wanneer komt de volgende update nou?'. Die update komt echt niet sneller als hij het zegt, en het is juist leuker als je het niet weet(als hij het Řberhaupt zelf weet), dan komt het als een verassing.

Dus als jullie allemaal even niet steeds vragen om een update, kan Tai ongestoord verder werken, en hebben we hopelijk binnen een week/paar weken een mooie update.


Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2503

Dvdbrander


« Antwoord #687 Gepost op: 28 Mei 2010, 19:12:38 »

oke, idd, daar heb je wel gelijk.
maar ik kan gewoon niet wachten!!!
oke, ik kan het vast wel, maa
laat dat maar zitten, ik heb zin in de volgende update, maar ik kan best wachten


Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 2039


« Antwoord #688 Gepost op: 29 Mei 2010, 12:03:22 »

Dankjewel BlueMoon. Je hebt wel gelijk.
Ik zal duidelijk maken hoe lang het ongeveer kan duren:

Huidige to do list:
- Chatboxen bij huidige quests instaleren
- Companions skill afronden
- Nieuwe vijand (x2)

Schat zelf maar in hoe lang dat zou kunnen duren. Op het moment zit ik er lekker in en werk ik elke dag een uurtje of 2 eraan met plezier. (zaterdag - zondag uitgezonderd ivm Lan-Party alweer ^_^ )

Bedankt,
-Tai

Naar boven Gelogd

guitarfreak
Gebruiker


Offline Offline

Berichten: 1856


WWW
« Antwoord #689 Gepost op: 29 Mei 2010, 13:27:02 »

Het blijft geweldig! de graphix zijn zˇ mooi :O tis ook een soort van mijn stijl van mannetjes maken misschien vind ik het daarom zo mooi Engel.
maar dan in een keer zit de styl van joszs erin... niet doen!!
hou het allemaal in 1 stijl dat is HEEL belangrijk.
niettemin is het een geweldig spel, en het gaat steeds verder, echt gaaf Blij


http://www.youtube.com/watch?v=M6a5ft-2DDM&feature=youtu.be
Happy Song - Kate Micucci Cover door mij!
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 78
Print


Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
www.game-maker.nl © 2003-2019 Nederlandse Game Maker Community