game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

Joszs
Gebruiker

« Antwoord #495 Gepost op: 9 Mei 2010, 14:34:25 »

*Hint*

Naar boven Gelogd

micha
Gebruiker

« Antwoord #496 Gepost op: 9 Mei 2010, 17:08:41 »

m'n hond was plots weg toen ik hem wilde aaien  Treurig

« Laatste verandering: 10 Mei 2010, 10:49:08 door micha »
Naar boven Gelogd

nlck1597
Gebruiker

-

« Antwoord #497 Gepost op: 9 Mei 2010, 19:16:11 »

Tai, ga je iets doen met Ranged in Narithia? ik zie mezelf al lopen met een boog (:

Edit door Kaasje: Boven deze post een aantal off-topic reacties over websites verwijderd. Blijf on-topic!

« Laatste verandering: 9 Mei 2010, 21:48:11 door kaasje »

Everything is dieng.
Naar boven Gelogd

micha
Gebruiker

« Antwoord #498 Gepost op: 9 Mei 2010, 19:25:51 »

kijk naar dit plaatje, die demon is level 25 en ik level 3, (en toch kill ik hem  Knipoog)
en kijk naar de special attacks, als je ze allemaal op een rijtje zet hoef je niet steeds te wachten tot ie is geload, dit moet ook worden gefixt.
trouwens, ik ben die grot binnen gekomen met een andere bug,  Gemoedelijk

tip: maak de demon moeilijker  Tong
zijn er trouwens nog moeilijkere wezens dan alleen die demon of niet?

m.v.g

micha

P.S. als je een nieuw gastje begint staat er: charater name,
spellingsfoutje met character Engel

« Laatste verandering: 9 Mei 2010, 20:02:20 door micha »
Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.

« Antwoord #499 Gepost op: 9 Mei 2010, 19:28:12 »

Kijk, toch nog mensen die daadwerkelijk opletten.
Ik was nog even mijn antwoord aan het *hatsjoe* overdenken Tong

Citaat
Verder wou ik jullie mening over het volgende:
[-] Een bank om items op te slaan (a'la Runescape, Guildwars etc..) of een kist in al jouw thuis-plaatsen waar je ze kan opslaan?
[-] Een Narithia-krant die elke versie anders is, te kopen in de grote stad (<- grote stand is onder constructie). Daarin staan dan de laatste updates etc...

@Bank... Tja, maar dan a.u.b. niet zoiets als runescape, waar je gewoon al je dingen op kan gooien, waar je ook bent, want overal is wel een bank.. Dan zou ik gewoon ergens in een stadje(desnoods die nieuwe) een bank maken van iemand(NPC) die dat particulier doet enzo.. Niet zo'n megabankproject als RS, daar is gewoon niets meer aan, als member heb je over de 350 bankplaatsen, en dan kun je gewoon zoveel items hebben als je zelf wilt, het raakt niet op (al is het mij een keer gelukt de hele memberbank vol te krijgen(wat eigenlijk niet raar is met al die items in RS)).. Bovendien is het niet erg logisch dat je allerlei dingen kan storen in een bank, eigenlijk alleen geld..

Dus sowieso zeg ik: één bank, en desnoods eentje voor alleen geld, want dan blijft het nog een uitdaging om goede spullen bij elkaar te hebben/zoeken, en moet je ook kiezen tussen spullen..

Als je dat doet zullen veel mensen het je niet in dank afnemen, maar ik en waarschijnlijk ook de 'echte gamers' zouden dat leuker vinden..

@Kist voor spulletjes: Wel met beperkte ruimte, en natuurlijk een risico(dieven oid?). Iets van 10 items ofzo. Maar dan moet je wel iets maken dat je items verliest als je doodgaat, anders heeft die kist weinig voordeel he..

@Krant: Lijkt me wel lachten, maar alweer een beetje RS Tong Nou ja, dat mag ook wel, RS wordt super veel gespeeld, en is heel uitgebreid dus kopieren is bijna onvermijdbaar en voordehandliggend. (maar niet dat we zometeen een 2d RS krijgen a.u.b.)

Dan moet je wel allemaal parallelen maken tussen de krant en quest, gebieden enzo.. Stel, die quest die ik voor je heb geschreven, dan komt er dan zoiets te staan:
Citaat
Sinds de 11e van de oogstmaand is Jan(andere naam:P) vermist. Blabla..
Enzovoorts, op die manier kun je op een leuke manier updatehints geven. Of iets over de wolven in die bergen(sorry ben de naam vergeten:P)..

Gaat 'Surviving' eigenlijk nog wat worden? Of ligt dat weer stil?

Kan je trouwens nog dingen in de INI wijzigen? Ik wil een andere naam Engel
Bovendien ben ik op de een of andere manier op eens money-loos.. Geen barbarian arena nu Treurig

Ik heb overigens nog wat 'demon dust' spul in mijn backpack, hoort dat er niet uit te zijn na de quest? (of heb ik die demon nog een keer gekild en ben ik dat vergeten?)

Dat eerst 'o zo goede saphire sword' is nu ook wel een beetje ge-overpownd, toch? Tong

Lange post Tong

Edit: ik kan op eens niet meer onder die boomstam in de bergen door Zwijgt
and:
(zie mijn naam waarom ik een nieuwe wil)

« Laatste verandering: 9 Mei 2010, 19:51:05 door BlueMoonProductions »

Naar boven Gelogd

micha
Gebruiker

« Antwoord #500 Gepost op: 9 Mei 2010, 20:00:16 »

Dus sowieso zeg ik: één bank, en desnoods eentje voor alleen geld, want dan blijft het nog een uitdaging om goede spullen bij elkaar te hebben/zoeken, en moet je ook kiezen tussen spullen..

waarom een geld-bank, geld kan nooit overvol raken dus...
verder vindt ik de kranten(jongen nick) wel een leuk idee,

en wat ie "grote stad" betreft, zet er een huisje tussen met een bordje erbij: "TE KOOP"
1 goud nodig om te kopen ofzo.... of 50 zilver...

maar met de bank: gewoon één bank in dat kasteel, waar je 10 spullen op kan zetten (mischien net zoals bij runescape dat de spullen in elkaar gaan in de bank, dat er een nummertje bij staat: 4 kroppen sla)

veel geluk verder! (heb je niet meer personeel nodig? anders lukt het je nooit  Engel ik bedoel niet mezelf als personeel!)

m.v.g

Micha

Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.

« Antwoord #501 Gepost op: 9 Mei 2010, 20:02:43 »

Nou, geld is normaal op een bank, maar de bank met geld moet niet vol raken, maar die met spullen. Als je een geldbank hebt, moet je kiezen welke spullen je verkoopt/weggooit, en welke je in je backpack houd.

1 goud voor een huisje? Voor zoiets zou ik ongeveer 20 doen ofzo..

@Personeel: Hij heeft op pagina 4 ofzo al gezegd dat ie liever alleen werkt.. Al heeft ie volgens mij voor GMW#22 wel als team gewerkt(explain?Tong)..

Naar boven Gelogd

micha
Gebruiker

« Antwoord #502 Gepost op: 9 Mei 2010, 20:10:05 »

ik heb nog nooit 1 goudstuk gehad, ik ben nog geeneens lvl 4 geworden of ik ken de hele map al uit me hoofd vanwege die bug Gemoedelijk

EDIT: de Music Off werkt niet.

EDIT2: granite shield kan niet uit.

mijn player heeft hem nog aan terwijl die uit is   Knipoog

« Laatste verandering: 10 Mei 2010, 11:27:41 door micha »
Naar boven Gelogd

goodboy
Gebruiker

« Antwoord #503 Gepost op: 10 Mei 2010, 14:40:22 »

ik heb nog nooit 1 goudstuk gehad, ik ben nog geeneens lvl 4 geworden of ik ken de hele map al uit me hoofd vanwege die bug Gemoedelijk

EDIT: de Music Off werkt niet.

EDIT2: granite shield kan niet uit.

mijn player heeft hem nog aan terwijl die uit is   Knipoog
hoek kom je aan zoveel potions...

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

Attack his weakpoint for massive damage

« Antwoord #504 Gepost op: 10 Mei 2010, 14:41:09 »

Bedankt voor de tips en gemelde bugs!
Wat het items 'banken' betreft: Ik ga verder met het idee dat ik 2 pagina's terug vertelde.
Ik maak in grote steden postkantoren waarvan de postbode's jouw items halen en ophalen uit de kist in jouw huizen. De kist is je hoofd-bank, de postbode's zijn er voor het halen en ophalen.
Ranged komt erin, maar voorlopig nog niet.

Het spel is te makkelijk speelbaar. Het wordt allemaal nog generved zodat alles een goed balans heeft. Ik merk ook dat alle skills meerdere keren kunnen worden ingevoegd, dit wordt uiteraard verwijderd wat de moeilijkheids graad opbouwt.

@Bluemoon:
Ik zie dat je banner werkt! Bedankt, ik weet dus dat het aan de naam variabel ligt waarom de banners anders niet zichtbaar zijn.
Ja, je kan je naam veranderen in de INI zonder gevolgen, dit laat ik express veilig. Knipoog

Als ik niet reageer op reacties hiervoor betekent niet dat ik ze niet gelezen heb, het is gewoon zoveel en ik heb geen zin om elke single reactie te reageren. All het gemelde wordt aan gewerkt. Gemoedelijk

HINT HINT

Edit na lezen:
@Goodboy:  Hackzorz

« Laatste verandering: 10 Mei 2010, 14:43:47 door Tai »

Naar boven Gelogd

goodboy
Gebruiker

« Antwoord #505 Gepost op: 10 Mei 2010, 14:45:10 »

Bedankt voor de tips en gemelde bugs!
Wat het items 'banken' betreft: Ik ga verder met het idee dat ik 2 pagina's terug vertelde.
Ik maak in grote steden postkantoren waarvan de postbode's jouw items halen en ophalen uit de kist in jouw huizen. De kist is je hoofd-bank, de postbode's zijn er voor het halen en ophalen.
Ranged komt erin, maar voorlopig nog niet.

Het spel is te makkelijk speelbaar. Het wordt allemaal nog generved zodat alles een goed balans heeft. Ik merk ook dat alle skills meerdere keren kunnen worden ingevoegd, dit wordt uiteraard verwijderd wat de moeilijkheids graad opbouwt.

@Bluemoon:
Ik zie dat je banner werkt! Bedankt, ik weet dus dat het aan de naam variabel ligt waarom de banners anders niet zichtbaar zijn.
Ja, je kan je naam veranderen in de INI zonder gevolgen, dit laat ik express veilig. Knipoog

Als ik niet reageer op reacties hiervoor betekent niet dat ik ze niet gelezen heb, het is gewoon zoveel en ik heb geen zin om elke single reactie te reageren. All het gemelde wordt aan gewerkt. Gemoedelijk

HINT HINT

Edit na lezen:
@Goodboy:  Hackzorz
want betekent hackzorz
edit
gam banner uit teste

edit
zijn mijn ini var niet goed... welke zijn niet goed dan dankopie ik ff en zeg je wat er anders moet en plak ik het weer...
edit
ff stats laten showwe
lvl = 15
stre= 26 +13
wil=20 +17
mac=6 +0
dex=6 +9
drag=2 +4
craf=1 +2
pick=2 +0

« Laatste verandering: 10 Mei 2010, 14:54:02 door goodboy »
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #506 Gepost op: 10 Mei 2010, 14:48:08 »

De INI file waar al jouw status in worden opgeslagen kunnen geopend worden en worden veranderd. Oftuwel, je kan je zelf level 1561 maken met een biljard health potions.
Dit gaat verholpen worden en de mensen die het gewijzigd hebben zullen gevolgen hebben.

Naar boven Gelogd

nlck1597
Gebruiker

-

« Antwoord #507 Gepost op: 10 Mei 2010, 14:54:30 »

De INI file waar al jouw status in worden opgeslagen kunnen geopend worden en worden veranderd. Oftuwel, je kan je zelf level 1561 maken met een biljard health potions.
Dit gaat verholpen worden en de mensen die het gewijzigd hebben zullen gevolgen hebben.

je weet toch die 2 pijltjes boven de potions, die kan je toch ook gebruiken om dingen te krijgen? zag ik aragorn doen in zijn filmpje met pots (:

EDIT: ik heb INI files geprobeerd te veranderen, maar als ik opsla is het niet in de game.
dit deed ik alleen om te testen. dus ban me niet als je ziet dat ik door mijn eigen handjes level 21 ben geworden (:

« Laatste verandering: 10 Mei 2010, 14:56:11 door nlck1597 »

Everything is dieng.
Naar boven Gelogd

goodboy
Gebruiker

« Antwoord #508 Gepost op: 10 Mei 2010, 14:54:44 »

wat is fout in banner...
edit
je weet toch die 2 pijltjes boven de potions, die kan je toch ook gebruiken om dingen te krijgen? zag ik aragorn doen in zijn filmpje met pots (:

EDIT: ik heb INI files geprobeerd te veranderen, maar als ik opsla is het niet in de game.
dit deed ik alleen om te testen. dus ban me niet als je ziet dat ik door mijn eigen handjes level 21 ben geworden (:
egt???

« Laatste verandering: 10 Mei 2010, 14:56:27 door goodboy »
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #509 Gepost op: 10 Mei 2010, 14:56:52 »

Dat zijn commands. Ik en 2 andere mensen zijn de enige die daar toegang tot hebben. Komt omdat zij testers zijn en alles zo kunnen testen.

De banner is niet zichtbaar: foutief controlegetal
Ik wist niet waar dat aanlag maar sinds BlueMoon zijn banner poste zonder naam werkte hij, als je een naam zou invoeren werkt de banner niet.

Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 78
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: