Laten we maar stoppen over mijn zin in GameMaker of niet.

Esxcuses dat het bijna een maand geduurd heeft...
Download:
UpDo (.zip file) What's new?- ***Hond is gefixt!!!
- Muziek is gefixt!
- 9 nieuwe items
- Cabbage
- Beer
- Barbarian Stew
- Barbarian Armor
- Barbarian Shield
- Barbarian Battle Axe
- Granite Shield
- Arena Horn
- *Zeldzaam wapen dat niet vernoemd wordt*
- 1 nieuwe vijand in 7 verschillende vormen. (Arena)
- Asgar Champions Arena:
Deelname kost 3 zilvere munten. Als je meedoet wordt je in een ring gegooid met bloeddorstige barbaren. Vecht je weg door 10 ronde en wordt de nieuwe kampioen! En wordt de eigenaar van ee zeldzaam wapen!
Elke ronde worden de barbaren sterker en beter uitgerust. Maar de rewards worden ook groter. Elke ronde krijg je tokens, tokens kan je in de lobby uitgeven aan items naar keuze.

Het spijt me ook dat het niet zoveel is als gehoopt. Maar met deze update zullen jullie zonder twijfel lang zoet zijn. Want ik weet zeker dat iedereen dat
*Zeldzaam wapen dat niet vernoemd wordt* wilt hebben. En daarvoor moet je wel de champion der champions verslaan!
Daarnaast is de hond gefixt. Hoewel die waarschijnlijk weg is omdat het eerst niet opgeslagen in de INI.
Geen treur, hondje komt terug... welliswaar slimmer en minder irritant. Dat voor de volgende keer.
Volgende update staat in het licht van
the followers[/i] en companions.
Door een beetje stress vandaag zit er iets in me achterhoofd, een bug, maar weet niet meer wat. Mochten jullie dus weer wat tegenkomen je weet wat je moet doen. 
Status banners zijn nog niet gefixt, probleem is nog niet duidelijk.
-Tai 
Edit'ish edit wat geen edit is maar een PS:
Narithia PWNT INFECTED! |8D
En alle inzendingen voor de CGC zijn open voor het bekijken:
http://www.creativegamechallenge.nl/etalage.php
Narithia is nummer 47. Lucky number AK-47 ftw.
Dit is wel een edit omdat ik het bericht edit voor wat N|ck zei:
Ik heb momenteel een handje mensen die filmpjes en trailers willen maken voor Narithia. Dus er zal er vast wel eentje tussen zitten met de arena.