game maker
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Home Info Forums Help
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
+  Forums
|-+  Games
| |-+  Work in Progress (Moderators: WBG, kaasje)
| | |-+  Narithia
Pagina's: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 78
« vorige volgende »
Print
Advertenties

BlueMoonProductions
Globale moderator

Vanaf heden ook verkrijgbaar in groen en rood.

« Antwoord #285 Gepost op: 14 April 2010, 10:04:37 »

En edit ook gelijk even dit:
Ik kan niet meer bewegen. Ben geteleporteerd(correctie: heb) tijdens het vechten(vergeten te zeggen) en nu kan ik niet meer draaien..

Denk je hier ook aan? Ik wil wel verder kunnen spelen Engel

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #286 Gepost op: 14 April 2010, 10:36:17 »

Ik heb er naar gekeken maar ik vindt het raar. Want het teleporteren en de codes van de beweging van de speler zijn in geen enkele manier met elkaar verbonden.
edit tijdens schrijven: bedenkt net dat ik weet waar het aan ligt... Zal het even fixen. Gemoedelijk
update edit:
Download:

Easy Upload (.zip file)

Heb het niet getest maar de variabel dat er voor zorgt dat de speler in gevecht is krijgt de waarde false als je nu teleporteerd dus dat zou logisch moeten klinken.

« Laatste verandering: 14 April 2010, 11:02:33 door Tai »
Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator

« Antwoord #287 Gepost op: 14 April 2010, 10:57:13 »

Jee ik kan weer draaien Blij

Heb je ook mijn vorige bug al gelezen? Best een grote..

-Ik kan alle skills terwijl ik niet genoeg levels-up ben.

(er staat trouwens weer 'zip' terwijl het gewoon een exe is..)

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #288 Gepost op: 14 April 2010, 10:59:15 »

Ja ik ben met die skills bezig, ik heb het zelf net voor het eerst gehad.
Waar het aan ligt weet ik nog niet, maar het gebeurde elke keer als ik de update knop gebruikte. Achja, kan je nu even gebruik maken van gratis Stone Shield en Blizzard, jeej?
Raar dat het een .exe is aangezien ik echt een ZIP upload! Even nog een keertje proberen.
edit:
Ok, mijn excuses. Ik drukte inderdaad telkens op de .exe in plaats van de .zip. Tong
Ze hebben dezelfde bestands naam, lette dus niet op het icoontje dat er voor stond. Het is nu wel een ZIP, heb het vorige bericht met de link ge'edit.

« Laatste verandering: 14 April 2010, 11:03:35 door Tai »
Naar boven Gelogd

Shiritt
Gebruiker

YAY FAIRY WA LIEF WA ZACHT!

« Antwoord #289 Gepost op: 14 April 2010, 11:42:54 »

Ik heb je spel maar eens na een iets langere tijd gespeeld, en ik wou de volgende dingen zeggen.

-1 het verhaal is een klein beetje cliché, you've been chosen, i'm proud of you son, etc. etc.

-2 engine werkt best goed, mijn complimenten, vooral de menu's zijn goed uitgewerkt.

-3 tja, er zitten nog steeds kleine bugs in, overgangen van rooms gaan raar, lui staan in muren, maar die ken je vast zelf wel.

-4 Tja, de art, nou is het natuurlijk onmogelijk dingen te verwachten die pro zijn, maar ik heb soms toch het gevoel dat het wat kaal was, zoals water, dat gaat in een perfecte rechte hoek over in gras.

-5 van die skills snapte ik niets, (ik snap de skills wel, maar niet waar je er iets mee kon doen), zoals dragon taming Twijfelachtig, waar gebruik je dat.

-6 geen vrouwen in de game, begrijp me niet verkeerd, maar als je een levende spelwereld wil creëren, zie je vrouwen, kinderen, honden, alles een beetje los rondlopen Tong

-7 durf wat meer te doen bij gevechten, nu zie je letterlijk een zwaard rond zijn as draaien, daar kan je echt veel meer mee doen, maak het desnoods overdreven, maar maak het leuker dan het nu is.

-8 ik kom letterlijk overal die man tegen met zijn mayonaise obsessie Twijfelachtig

-9 leuk introscherm, leuk gedaan, maar probeer die van hetzelfde formaat te maken als het spel zelf, want als de game window verandert, ziet dat er gewoon minder professioneel uit.

-10 qua monsters killen en quest is die niet helemaal gebalenced, als je een quest van 4 min doet, krijg je bijna net zoveel exp als 20 min monsters killen.

-11 waarom zie ik mijn blue dyed cape niet?

-12 en waarom, als ik mijn hond wegstuur, gaat die niet weg, verander anders de text in 'nevermind'.

-13 waarom liep ik bij de "tutorial" onder de deurmat door?

-14 waarom krijg je zo snel zo'n "sterk" harnas, waardoor alle drops direct waardeloos zijn.

EN nu laat ik je maar ff met rust.

over het algemeen wel een leuk spel aan het worden Gemoedelijk

Venator Inc. Forum                                                  Venator Inc. Website
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #290 Gepost op: 14 April 2010, 12:46:33 »

Ik heb inderdaad gewoon moeite met het balanseren van het spel...
Ik denk dat ik de spullen die je tijdens BloodLines krijg ook ga aanpassen en downgraden.
Dat je de skill (ik denk dat je de attributen bedoelt) niet snapt is een slap excuus voor het niet lezen van de tutorial. Tong Maar Dragon Taming valt nog nergens te gebruiken, daar ben ik nog mee bezig. Dragon Taming kan overigens nog veranderd worden naar een andere naam wat het temmen meer algemeen brengt.
Er zitten wel degelijk vrouwen in het spel! De eigenaar van de crafting winkel in Draconic Diligo palace bijvoorbeeld. Maar ik heb geen idee hoe je topdown een vrouw moet maken, het enige waar ik aan kan denken is de borsten duidelijker maken. (vat die nou niet verkeerd op...) Want lang haar topdown uitbeelden bijvoorbeeld gaat niet zo makkelijk.
Ook kan de ik schouders wat minder groot maken dat het wat vrouwelijker overkomt, maar dat voor later. Kinderen en dieren zouden geen probleem zijn, in het nieuwe dorp Asgar lopen wolven als 'huisdieren' rond.
NPC's hebben 12 random gekozen namen en dialogen. Daarom kom je dezelfde personen met dezelfde quotes op verschillende plaatsen tegen...

Bedankt voor je review, het zijn allemaal meer shoonheids puntjes maar ik zal er zeker wat mee doen.
Misschien leuk om te weten is dat ik ook de textboxen aan het veranderen ben zoals Kaasje een paar pagina's terug zei. Het worden nu echt meer RPG'ish textboxen. Gemoedelijk

Naar boven Gelogd

SLiV
Jurylid

« Antwoord #291 Gepost op: 14 April 2010, 13:50:54 »

Ik heb de laatste versie gedownload, maar ik zit nog steeds in Brynn en de husky is nog steeds solid.

Verder geeft New Game een message waar je geen No op kan zeggen, en kon ik vervolgens met continue verdergaan waar ik was. Klopt dat?

Naar boven Gelogd

Zoralinkfan2007
Gebruiker

Ook wel bekend als DarkzFlame

« Antwoord #292 Gepost op: 20 April 2010, 14:13:18 »

Narithia Online?

Ik zag in je onderschrift dat je een screenshot van Narithia Online had geplaatst.
ziet er mooi uit.

Narthia Online screenshot(Staat ook in tai's onderschrift)

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #293 Gepost op: 20 April 2010, 14:25:17 »

Narithia Online?

Ik zag in je onderschrift dat je een screenshot van Narithia Online had geplaatst.
ziet er mooi uit.

Narthia Online screenshot(Staat ook in tai's onderschrift)

Ja inderdaad, ik heb de moeite (nogmaals) genomen om me te verdiepen in 39DLL.
Ik snap de hele zooi nu (de dingen die er toe doen teminste) en heb een beginnetje gemaakt.
Het is alleen chatten en lopen, maar ik zal het misschien nog uitbreiden tot een geheel product.
Verder ga ik er niet op in omdat het nog probeer fase is. ^^

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker

Dvdbrander

« Antwoord #294 Gepost op: 20 April 2010, 14:44:35 »

lijkt me wel gaaf.
als je ergens tegenaan loopt, ik ben ook geen expert, maar vraag t maar over msn.

Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #295 Gepost op: 21 April 2010, 15:36:14 »

Ik heb net bedacht voor de toekomst:
Ben veel liever bezig met het 3D aspect van de opkomende Narithia. Dat komt omdat ik het net drugs vindt om in een eigen gecreerde wereld te lopen, en al helemaal Narithia! Ik kan jullie door 3D zoveel meer laten zien van de wereld en dat vindt ik helemaal geweldig.
Hiermee is het online ook van de kaart, maar niet gevreesd: ik heb in me achterhoofd zodra het 3D zonder problemen werkt een PvP arena te maken. Dan hoeft niet de hele wereld online maar alleen een gedeelte. En PvP is (als je het mij vraagt) toch één van de belangerijke dingen van een RPG dan rondlopen en praten... Gemoedelijk

Narithia (2D) update ik bijna niet meer juist omdat ik laatste tijd veel heb zitten spelen met het maken van modellen en speel werelden in 3D. Sommigen hebben al een paar screens gezien, zodra ik meer te bieden heb zal de rest het ook te zien krijgen.

-Tai Cool

Naar boven Gelogd

BlueMoonProductions
Globale moderator

« Antwoord #296 Gepost op: 21 April 2010, 15:49:55 »

Laat ons die screens dan ook zien Gemoedelijk (en ja ik heb je laatste regel gelezen)

Naar boven Gelogd

Tai
Gebruiker

« Antwoord #297 Gepost op: 21 April 2010, 21:34:37 »

Veel is het nog niet, maar het werk erachter wel. Tong
  • Bomen waarvan de bladeren bewegen in de wind en een model als stam hebben.
  • Goed lopende animatie van het karakter.
  • Bosjes die ook in de wind bewegen.
  • Lopen op verhogingen en trappen.
De animaties hebben veel tijd gekost omdat ik moeite had met de transformaties. Maar dat was opgelost en zo nu ook de animatie! Ik ga nu beginnen aan de overige animaties voor oa het slaan van zwaarden en het ritueel-achtige bewegingen voor magic-based attacks.
Daarna het model van de karakters armor en wapen erin zetten. Daarna komt de HUD pas.

Naar boven Gelogd

j-head
Gebruiker

« Antwoord #298 Gepost op: 21 April 2010, 21:38:22 »

wow ziet er mooi uit gast !
het lijkt professioneel die bomen en struiken enzo !
echt mooi gedaan man !
heb je een datum in gedachten ijgenlijk ?
dan hoef ik neit elke 5 uur op dit topic te kijken  Engel XD

j-head

Naar boven Gelogd

redblood
Gebruiker

Dvdbrander

« Antwoord #299 Gepost op: 22 April 2010, 05:26:33 »

wow

Mijn project: shadowconflict
Zie http://www.livestream.com/dvdbrander voor de huidige vordering van het project, en voor livestreams van het programmeren
Naar boven Gelogd

Advertenties
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 78
Print

Topic Informatie
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ga naar: